وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

ممنوعیت مصاحبه استقلالی‌ها لغو شد

خبرهای آبی قبل از شهرآورد/
ممنوعیت مصاحبه استقلالی‌ها لغو شد/ برنامه آبی‌پوشان تا دیدار با پرسپولیس
مسئولان باشگاه استقلال ممنوعیت مصاحبه بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم با رسانه‌ها را لغو کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه استقلال که روز دوشنبه بازیکنان و برخی اعضای کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه را تا روز دیدار برابر پرپولیس ممنوع المصاحبه کرده بود، روز سه شنبه اعلام کرد در راستای احترام به اصحاب رسانه ممنوعیت مصاحبه اعضای تیم استقلال تا قبل از شهرآورد بزرگ تهران لغو شد.

باشگاه استقلال امیدوار است اصحاب رسانه نیز در همین راستا با اطلاع‌رسانی صحیح و به دور از حاشیه خود زمینه آرامش هرچه بیشتر را در مسابقه جمعه فراهم سازند.

برنامه تمرین تا دیدار با پرسپولیس
تمرینات تیم فوتبال استقلال از ساعت 15 امروز در ورزشگاه صنایع دفاع پیگیری می‌شود. حضور عموم و خبرنگاران و اصحاب رسانه برای پوشش خبری و تصویری این تمرین بلامانع است. تمرینات تیم استقلال در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به صورت بسته و بدون حضور تماشاگران و اصحاب رسانه خواهد بود.

چهارشنبه شروع اردوی شبانه روزی
اعضای این تیم از فردا به منظور آمادگی هرچه بیشتر برای مسابقه روز جمعه در محل کمپ تیم‌های ملی فوتبال به اردو خواهد رفت.
شهرآورد شصت ‌و نهم استقلال و پرسپولیس از رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر روز جمعه 23 مهرماه ساعت 15 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

 www.mehrnews.com

میداودی: امیدوارم از اولین حضورم در دربی تهران خاطره‌ خوبی بماند

میداودی: امیدوارم از اولین حضورم در دربی تهران خاطره‌ خوبی بماند

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم خاطره خوبی از اولین حضور من در دربی تهران به یادگار بماند.


میلاد میداودی در مورد دربی 69 اظهار داشت: می‌‌توانم بگویم که این بازی حساسیت‌های خاص خود را دارد. این اولین حضور من در دربی خواهد بود و امیدوارم خاطره خوبی از آن برایم باقی بماند.
وی درباره اینکه از او توقع می‌رود در این بازی گل زنی کند عنوان کرد: آنهایی که چنین تصوری دارند لطف دارند. ما به موفقیت تیم در این بازی فکر می‌کنیم. استقلال بدنسازی خوبی داشته و برای این بازی آماده هستیم و هواداران از ما توقع دارند که همه توان خود را برای این مسابقه بگذاریم.
میداودی با بیان اینکه نمی‌تواند نتیجه بازی را پیش بینی کنند گفت: من نمی‌توانم بگویم چه اتفاقی می‌افتد فقط می‌گویم که امیدوارم استقلال برنده باشد.
وی در خصوص نقل و قولی که از وی مطرح شده اگر به پرسپولیس گل بزند شیرینی می‌دهد گفت: 17 روز ایران نبودم و مصاحبه‌ای هم انجام ندادم که بگویم می‌خواهم به کسی شیرینی بدهم. من به خیلی تیم‌ها گل می‌زنم و قرار نیست برای هر گل شیرینی بدهم.
 

www.football3.ir

بازگشت روانخواه و جباری به تمرینات تیم استقلال

بازگشت روانخواه و جباری به تمرینات تیم استقلال

امیدرضا روانخواه و مجتبی جباری بازیکنان مصدوم تیم استقلال تهران از امروز در تمرینات گروهی این تیم شرکت کردند.


امید رضا روانخواه و مجتبی جباری بازیکنان مصدوم استقلال با بازگشت به تمرینات این تیم به همراه سایر بازیکنان تمرین کردند.

سید مهدی سید صالحی دیگر مصدوم تیم استقلال امروز با لباس شخصی در محل تمرینات این تیم حاضر شد.

بازیکنان استقلال پس از گرم کردن بدن‌های خود به دو گروه تقسیم شدند و گروه اول در نیمی از زمین به فوتبال دستگرمی پرداخت و گروه دوم نیز بازی سپک تاکرا در دستور کار خود قرار داد.

میلاد داودی، محتی جباری و ایمان مبعلی بر روی ضربات ایستگاهی به طور ویژه ای تمرین کردند.

گفتنی است، مجتبی جباری در زدن ضربات ایستگاهی موفق تر از سایر بازیکنان بود.

پس از پایان تمرین تمامی بازیکنان استقلال به شکل منظمی پاسخگوی خبرنگاران بودند.

تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران فردا و پس فردا پشت درب‌های بسته برگزار خواهد شد.

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

 

www.football3.ir

دربی 69 / مظلومی: آماده شکست پرسپولیس هستیم

دربی 69 / مظلومی: آماده شکست پرسپولیس هستیم
پرویز مظلومی پس از پایان تمرین امروز تیم استقلال در جمع خبرنگاران در خصوص دیدار روز جمعه مقابل پرسپولیس اظهار داشت

پرویز مظلومی پس از پایان تمرین امروز تیم استقلال در جمع خبرنگاران در خصوص دیدار روز جمعه مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازیکنان من از شرایط بسیار خوبی برخوردار هستند. آنها حساسیت این مسابقه را درک می‌کنند و هرچقدر هم بگوئیم که 3 امتیاز این بازی حساس نیست بحث کلیشه‌ای مطرح کرده‌ایم.
وی ادامه داد: این مسابقه را تمام دنیا زیرنظر دارند و دوست داریم با ارائه یک بازی خوب همراه با برد تماشاگران را خوشحال کنیم. امیدوارم هواداران تیم استقلال به ورزشگاه بیایند و به تشویق تیم محبوب خود بپردازند.
مظلومی در خصوص اینکه آیا این دربی با دربی‌های دیگر فرق دارد، گفت: فرقی نمی‌کند که من روی نیمکت استقلال باشم یا شخص دیگری اما اسمش همیشه دربی است و در همه جای دنیا این مسابقات مثل یک سنت برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه قصد جبران شکست فصل گذشته استقلال مقابل پرسپولیس را دارد، گفت: مصدومان ما به این بازی رسیده‌اند و بجز حنیف عمران‌زاده و یکی دو نفر دیگر بقیه را در اختیار داریم. دست ما نسبت به بازی‌های گذشته بازتر است و آن چیزی را که می‌خواهیم در زمین پیاده کنیم انجام خواهیم داد، هرچند استرس مسابقه اجازه نمی‌دهد این مسابقه بار فنی زیادی داشته باشد اما توقع از دو تیم بالاست چون دو قطب بزرگ فوتبال کشور مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.
سرمربی تیم استقلال با اشاره به تمرینات قبل از دربی گفت: فردا و روز پنجشنبه در کمپ تیم ملی تمرین می‌کنیم و تمرین روز پنجشنبه ما سبک خواهد بود.
وی در خصوص آخرین وضعیت کوشکی و شکوری گفت: حضور این دو نفر در بازی روز جمعه مشخص نیست اما طی یکی دو روز وضعیت آنها را می‌سنجیم.
سرمربی تیم استقلال از پیش‌بینی نتیجه مسابقه خودداری کرد و گفت:‌ پیش‌بینی روی کاغذ در فوتبال معنایی ندارد و باید حرف را در زمین نشان داد اما با تمریناتی که پشت سر گذاشتیم آماده شکست پرسپولیس هستیم و به برد در این مسابقه خیلی امیدواریم.
وی در خصوص کاشته زن‌های تیم استقلال گفت:‌ روی ضربات ایستگاهی کار کردیم و این هم بخشی از فوتبال است. سعی می‌کنیم با استفاده از خلاقیت بازیکنان از این ضربات نهایت استفاده را ببریم.
مظلومی در پایان با اشاره به وضعیت خوب بازیکنان تیمش گفت: دستم نسبت به دیدارهای گذشته بازتر است و زیاد نگران نیستم. در بازی گذشته 9 بازیکن از 22 بازیکن را در اختیار نداشتیم ولی با همه وجود کار می‌کنیم و با این برنامه‌ریزی که در خارج از خانه مساوی بگیریم و در خانه به پیروزی برسیم برای قهرمانی در لیگ برتر می‌جنگیم.

۱۳۸۹/۰۷/۲۰
۱۸:۱۰
 

گزارش و حواشی تمرین امروز استقلال

گزارش و حواشی تمرین امروز استقلال
تمرین این تیم از ساعت 15 در ورزشگاه نوبنیاد و با حضور حدود 50 تماشاگر آغاز شد.

تمرین این تیم از ساعت 15 در ورزشگاه نوبنیاد و با حضور حدود 50 تماشاگر آغاز شد.
هواداران که امروز برای اولین بار پس از درگذشت لیدر این تیم در محل تمرین حاضر شده بودند، علیه علی دایی و در حمایت از ایمان مبعلی شعار دادند. آنها می‌دادند ایمان مبعلی برای مقابله با پرسپولیس انگیزه زیادی دارد. این هواداران همگی با لباس‌های مشکی در تمرین حاضر شده بودند.

* بیژن کوشکی به دلیل مصدومیت به دور زمین دوید.
مهدی سیدصالحی، مهاجم آبی پوشان که دوران نقاهت خود را سپری می‌کند، با لباسی شخصی در تمرین حاضر شد و دقایقی با کادر فنی صحبت کرد.

* پرویز مظلومی به دلیل اینکه شایعه شده بود جاسوسی از پرسپولیس در محل تمرین حاضر شده، تمرین تاکتیکی امروز را انجام نداد. بازیکنان فقط به تمرین 4 به 4 و حرکات ترکیبی مشغول شدند.

* یکی از سؤالات هواداران استقلال این بود که روز جمعه مقابل پرسپولیس پرویز مظلومی قصد دارد از بین محمد محمدی و وحید طالب لو کدام را درون دروازه قرار دهد. نکته جالب این بود که هیچ کدام از دو دروازه‌بان حاضر نشدند در این خصوص مصاحبه‌ای با خبرنگاران انجام دهند و انجام صحبت را به بعد از دربی موکول کردند.

* با وجود اینکه تمرین به پایان رسید، میلاد میداودی، مجتبی جباری و ایمان مبعلی به تمرین ضربات ایستگاهی پرداختند که در این بین، ضربات میداودی، هواداران را به وجد آورد.

* تیم استقلال فردا از ساعت 15 در کمپ تیم‌های ملی تمرین خود را پیگیری می‌کند.

۱۳۸۹/۰۷/۲۰
۱۸:۰۹
 

کنفدراسیون فوتبال آسیا از باشگاه استقلال برنامه خواست

کنفدراسیون فوتبال آسیا از باشگاه استقلال برنامه خواست
هنوز تعداد سهمیه های ایران در لیگ قهرمانان آسیا برای فصل جدید مشخص نیست

هنوز تعداد سهمیه های ایران در لیگ قهرمانان آسیا برای فصل جدید مشخص نیست و خبرهایی مبنی بر کاهش یا حفظ چهار سهمیه ایران در این رقابت ها مطرح می شود اما نمابر AFC به باشگاه استقلال مبنی بر معرفی نمایندگان این باشگاه برای شرکت در کارگاه آموزشی لیگ قهرمانان نشان از این دارد که چهار سهمیه ایران در لیگ قهرمانان حفظ می شود.
بر این اساس کنفدراسیون فوتبال آسیا از چهار باشگاه ایرانی در این رقابت ها یعنی سپاهان، پرسپولیس، ذوب‌آهن و استقلال خواسته است مدیران خود را معرفی کنند.
در همین راستا باشگاه استقلال نفرات زیر را فردا به AFC معرفی خواهد کرد.
مدیر تیم: منصور پورحیدری، مدیر بازرگانی: علی نظری جویباری، مدیر مسابقات: علی امیری، مدیر رسانه‌ای: محمد حیرانی
روز ششم آذر جلسه کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تعیین سهمیه فدراسیون های مختلف در لیگ قهرمانان آسیا است.

۱۳۸۹/۰۷/۲۰
۱۸:۰۸
 

دربی 69 / حضور یک نیمه اى شریفات در بازی استقلال - پیروزی

دربی 69 / حضور یک نیمه اى شریفات در بازی استقلال - پیروزی
  • اسماعیل شریفات، هافبک تیم استقلال در مقابل صباى قم، براى حضور در دیدار استقلال مقابل پرسپولیس به میدان رفت تا با شرایط بازى آشنا شود و بتواند استقلال را روز جمعه در آزادى همراهى کند.هافبک آبى ها که پس از انجام تمرینات اختصاصى و پس از هماهنگى هاى لازم براى دیدار مقابل پرسپولیس آماده شد، از سوى مربیان تیم استقلال به عنوان نخستین بازیکن تعویضى این تیم مقابل پرسپولیس مورد استفاده قرار مى گیرد.شریفات، به احتمال فراوان، نخستین تعویضى تیم استقلال است؛ زیرا این بازیکن شرایط حضور ۹۰ دقیقه اى در زمین مسابقه را ندارد و از طرفى در صورت آماده شدن مجتبى جبارى، وى شانسى براى حضور ثابت در ترکیب استقلال ندارد، اما اگر وضعیت جبارى ایده آل نباشد، شریفات در ترکیب استقلال قرار مى گیرد تا نخستین دربى خود را در تیم استقلال تجربه کند.
۱۳۸۹/۰۷/۲۰
۱۷:۰۱
 

دربی 69 / برهانی، میداودی و مجیدی کابوس بزرگ علی دایی

دربی 69 / برهانی، میداودی و مجیدی کابوس بزرگ علی دایی

پرسپولیسی که خط دفاعی‌اش چون ژله‌ای سرخ رنگ هر مهاجمی را گرسنه گل‌زنی می‌کند. حالا از بد حادثه این ژله سرخ رنگ روز جمعه قرار است روی میز مهاجمان تند و تیز استقلال سرو شود. این یعنی جفت شدن نقطه ضعف پرسپولیس با نقطه قوت استقلال. آرش برهانی و میلاد میداوودی با آن سرعتها و تکنیک خیره کننده شان بعید است جلوی مهاجمان کند و بی‌آزار پرسپولیس برای گلزنی مشکلی داشته باشند.

 در چند سال اخیر هیچ تیم پرسپولیسی مثل پرسپولیس این فصل دایی مستعد شکست در داربی نشان نداده است. تیمی که دایی این روزها به زمین می‌فرستد آماده ذبح شدن مقابل حریف ابدی است.می‌خواهم بگویم مظلومی مربی‌خوش شانسی است که در بهترین زمان ممکن به این پرسپولیس می‌رسد.

پرسپولیسی که خط دفاعی‌اش چون ژله‌ای سرخ رنگ هر مهاجمی را گرسنه گل‌زنی می‌کند. حالا از بد حادثه این ژله سرخ رنگ روز جمعه قرار است روی میز مهاجمان تند و تیز استقلال سرو شود. این یعنی جفت شدن نقطه ضعف پرسپولیس با نقطه قوت استقلال. آرش برهانی و میلاد میداوودی با آن سرعتها و تکنیک خیره کننده شان بعید است جلوی مهاجمان کند و بی‌آزار پرسپولیس برای گلزنی مشکلی داشته باشند.

تازه به این جمع گرگ باران دیده‌ای چون فرهاد مجیدی را هم اضافه کنید که چه در گلسازی و چه در گلزنی این روزها در لیگ برتر رو دست ندارد. دایی برای خنثی کردن این مثلث مرگبار چه تدابیری اندیشیده و اساسا چه ابزاری در اختیار دارد.

دایی یک بار در درابی سال قبل استقلال را شکست داد.آیا آن برد شیرین را باید به حساب قدرت مربیگری دایی نوشت یا گل‌های پرسپولیس را به یاد آورد که یکی روی اشتباه امیرآبادی و دیگری روی ضربه بی‌نظیر باقری بدست آمد؟ واقعیت این است که دایی در این مدت به وضوح نشان داده که نه تنها مربی خارق العاده‌ای نیست که در مواقع حساس از قدرت ریسک و تصمیم گیری پایینی برخورداد است.

شکست پرسپولیس برابر ملوان به طرز آشکاری در شطرنج مربیان رقم خورد. فرهاد پور غلامی سرمربی ملوان تیم خود را با بیشترین انگیزه و بهترین تمهیدات فنی برابر پرسپولیس آرایش داده بود و با توجه به اینکه چهار عنصر تهاجمی به نامهای مهران جعفری، محمد حیدری، محمد نزهتی و مهرداد اولادی را جلوتر از دو هافبک میانی تیم (پژمان نوری و محمد رستمی) در ترکیب داشت، کاملاً مشخص بود تیم خود را برای گل زدن و امتیاز گرفتن به میدان فرستاده است، اما گویا دایی شناخت چندانی از ملوان نداشت و هرگز هم در طول مسابقه فکری به حال پر کردن فضای میان یک سوم دفاعی و میانی تیمش نکرد.

ملوان سه گل به پرسپولیس زد و دست کم سه فرصت گل دیگر هم داشت که با سراسیمگی آن را از دست داد وگرنه چه بسا شکست خانگی پرسپولیس فاجعه بار می شد؛ آن هم در آستانه داربی تهران که پیامدهای آن بسیار سنگین‌تر می‌شود.

هافبکهای میانی و بالهای کناری ملوان به آسانی در نیمه زمین پرسپولیس جولان می دادند و به هجده قدم میزبان می رسیدند، بی‌آنکه مهره‌های میانی پرسپولیس بر سر راه آنان سدی ایجاد کنند. در همین گیر و دار به نظر می‌رسید مهره‌هایی مثل محمد پروین و فشنگچی کارایی لازم برای اثرگذاری در این نبرد سنگین را ندارند و محمد نوری هم از جریان بازی خارج بود، اما دایی تعویض مؤثری برای ترمیم این ضعف نکرد و به میدان فرستادن مهره هایی مثل هادی نوروزی و اشپیتیم آرفی را هم باید تعویض‌های احساسی برای زدن گل تساوی قلمداد کرد که البته به جایی هم نرسید.

مقابل استقلال هر کدام از این اشتباه‌ها تاوان سنگینی دارد و البته شکست در داربی را می‌توان به منزله باز شدن درهای خروجی باشگاه مقابل دایی بر شمرد.

در هر صورت ناکامی‌های اخیر پرسپولیس آنقدر زجرآور بوده‌اند که شکست در داربی کاسه صبر آنها را لبریز کند و شعارهای کلی را به شعارهای فردی تبدیل کند. پرسپولیس به قدرت عمل، جسارت بیشتر و نیز برنامه ریزی فنی بهتری برای ادامه فصل نیاز دارد و این را فقط علی دایی می‌تواند به تیم خود اضافه کند. آن هم پس از درک واقعیتهای موجود در تیم...

۱۳۸۹/۰۷/۲۰
۱۶:۵۹
 

دربی 69 / اخبار کوتاه اختصاصی دیدار استقلال - پیروزی (‌بخش اول )

دربی 69 / اخبار کوتاه اختصاصی دیدار استقلال - پیروزی (‌بخش اول )

تمرین اختصاصی میداوودی و آشوبی در تهران
میلاد میداوودی و فرزاد آشوبی دو بازیکن ملی پوش تیم استقلال که در اردوی تیم ملی حاضر بوده و حضور در تمرینات تیم استقلال را از دست دادند، در تهران تمرینات خود را دنبال می‌کنند تا برای دیدار با پرسپولیس آماده شوند.
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، به نقل از یک مقام مسئول حاضر در باشگاه استقلال، فرزاد آشوبی و میلاد میداوودی از سوی سرمربی تیم استقلا ماموریت دارند تا با آمادگی کامل برای دیدار با پرسپولیس آماده شوند. به همین دلیل تمرینات اختصاصی این دو بازیکن زیر نظر مربی بدنساز تیم استقلال ادامه دارد.

قرار بر این است که مربی بدنساز استقلال گزارشی از عملکرد این دو بازیکن را به سرمربی تیم ارائه کند تا وی برای بازی مقابل پرسپولیس از شرایط این دو بازیکن مطلع شود.

* حجازی آخر هفته از آلمان به ایران باز می‌گردد

ناصر حجازی، مدیر فنی تیم استقلال که به منظور بررسی شرایط جسمانی خود به کشور اتریش سفر کرده بود پس از اتمام مسائل شخصی و قطع همکاری با مسئولین تیم دی استرادا اسکواش به کشور آلمان سفر کرد.

بنابراین گزارش؛ حجازی برای کمک به تیم استقلال و حضور در تمرینات اردوی تیمش پایان هفته به تهران باز می‌گردد و روز جمعه 23 مهرماه تیم استقلال را همراهی خواهد کرد.

البته پزشک ناصر حجازی مجوز حضور وی در استادیوم آزادی را برای تماشای دیدار استقلال - پرسپولیس صادر نکرده است. به دلیل شرایط خاص این دیدار و ازدحام جمعیت در استادیوم ‌آزادی، احتمال عدم حضور وی در این بازی بر روی سکوهای استادیوم آزادی وجود دارد، اما ناصر حجازی اعلام کرده، در اردوی استقلال حاضر شده و نکات لازم را پیش از این بازی به بازیکنان و مربیان گوشزد می‌کند

*بازیکنان استقلال در قرنطینه داربی
بنا به تصمیم سرمربی تیم استقلال، اعضای این تیم 3 روز قبل از داربی 69 در قرنطینه و اردوی شبانه روزی به سر خواهند برد.

گفتنی است؛ اردوی تیم استقلال در هتل المپیک برگزار می‌شود و بازیکنان طبق اعلام مربیان حق خروج از اردو و هتل محل اقامت خود را ندارند.

* بازیکنان استقلال ممنوع المصاحبه نیستند

طبق اعلام چند خبرگزاری بازیکنان تیم استقلال پیش از دیدار مقابل پرسپولیس با محدودیت انجام مصاحبه روبرو شدند، اما مسئولان این تیم اعلام کردند که بازیکنان در خصوص انجام مصاحبه قبل از داربی 69 با محدودیت روبرو نیستند و می توانند با جراید و خبرگزاری ها مصاحبه انجام دهند.

بنابر اعلام سرپرست تیم استقلال، اعضای این تیم می‌توانند در خصوص مسائل فنی بازی با پرسپولیس اظهار نظر کنند.اما از سومین باشگاه استقلال به بازیکنان اولیتماتوم داده هیچ یک از نفرات این تیم حق انجام مصاحبه علیه بازیکن تیم حریف و کرکری خواندن ندارند.

*امیدرضا روان خواه مقابل پرسپولیس به میدان می‌رود
امیدرضا روان خواه هافبک مصدوم تیم استقلال که آماده حضور در ترکیب تیم استقلال بود، در جریان دیدار دوستانه این تیم دوباره دچار مصدومیت شد و دکتر نوروزی پس از انجام تست پزشک اعلام کرد، روان خواه حضور در یک بازی استقلال را از دست می‌دهد اما این بازیکن می تواند در بازی روز جمعه 23 مهر استقلال تیم را همراهی کند.

گفتنی است؛ این بازیکن روز شنبه در تمرینات اختصاصی استقلال شرکت می‌کند و پس از آن می‌تواند در تمرینات گروهی تیم شرکت نماید./
 

حنیف عمران زاده :‌دارم سکته می کنم !

حنیف عمران زاده :‌دارم سکته می کنم !

  • مدافع تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه هیچگاه خاطره تلخ اخراج پیش از شهرآورد تهران را فراموش نمی‌کند، گفت: عمدا هند نکردم و داور می‌توانست من را اخراج نکند.
    وی در مورد اخراجش در دیدار استقلال برابر صبای قم ضمن بیان مطلب فوق گفت: هیچ وقت خاطره تلخ بازی با صبا که باعث شد پیش از شهرآورد تهران اخراج شده و آن بازی مهم را از دست بدهم را فراموش نخواهم کرد.

    وی ادامه داد: تیم ما در نیمه نخست عملکرد خوبی داشت اما روی یک ضد حمله غافلگیر شدیم و باعث شد با اخراج من شرایط بازی تغییر کند. من عمدا هند نکردم. به خاطر این اتفاق دارم سکته می‌کنم زیرا برای حضور برابر پرسپولیس برنامه ریزی کرده بودم.

    مدافع تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: دوست داشتم برابر پرسپولیس بازی کنم و با کمک به موفقیت استقلال به تماشاگران تیم خدمت کنم اما با این اخراج چنین فرصتی را از دست دادم. البته باز هم با جرات می‌گویم عمدا این کار را انجام ندادم و توپ بصورت اتفاقی به دستم برخورد کرد.

۱۳۸۹/۰۷/۱۹
۰۸:۵۳