وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

مجیدی: این افتخار حاصل تلاش مجموعه استقلال است

مجیدی: این افتخار حاصل تلاش مجموعه استقلال است

کاپیتان ارزشمند باشگاه استقلال در نخستین اظهار نظر خود پس از قرار گرفتن در جمع 5 نامزد نهایی بازیکن سال 2010 آسیا، این افتخار را حاصل تلاش یکایک اعضای مجموعه استقلال دانست.
فرهاد مجیدی در گفت و گویی اختصاصی با سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: این افتخاری برای خودم، باشگاه استقلال و هوادارانش است و معتقدم بازی‌های لیگ و گلزنی‌هایم در این انتخاب موثر بوده است و بی شک انتخابم حاصل تلاش کل مجموعه باشگاه استقلال است.
مجیدی تصریح کرد: فردا راهی مالزی می‌شوم تا در مراسم گالای 2010 آسیا شرکت کنم و امیدوارم عنوان برترین بازیکن آسیا را به دست آورم اما مطمئنم اگر این اتفاق برای من هم نیفتد در سال‌های آینده بازیکنان شایسته ایرانی این عنوان را تصاحب خواهند کرد.
مراسم انتخاب بهترین‌های سال 2010 آسیا چهارشنبه شب، همین هفته در هتل سان وی ریسورت واقع در جنوب غربی کوالالامپور با حضور چهره‌های فوتبال آسیا و برترین‌های قاره کهن برگزار می‌شود.

مجیدی فردا به مالزی می‌رود

مجیدی فردا به مالزی می‌رود

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، فرهادمجیدی کاپیتان تیم فوتبال استقلال جهت شرکت در مراسم انتخاب بهترین بازیکن سال 2010 آسیا فردا عازم کشور مالزی می‌شود.مراسم فوق روز چهارشنبه از ساعت 20 و 30 دقیقه به وقت محلی در کوالالامپور برگزار خواهد شد

حجازی فردا گسترش فولاد را تحویل می گیرد

حجازی فردا گسترش فولاد را تحویل می گیردناصر حجازی از فردا فعالیت خود را به عنوان نماینده تام‌الاختیار مالک باشگاه گسترش فولاد تبریز در لیگ دسته یک آغاز می کند.


ناصر حجازی از فردا فعالیت خود را به عنوان نماینده تام‌الاختیار مالک باشگاه گسترش فولاد تبریز در لیگ دسته یک آغاز می کند. 

با صدور حکمی از سوی محمدرضا زنوزی مطلق، ناصر حجازی به عنوان نماینده تام‌الاختیار مالک باشگاه گسترش فولاد در این تیم تبریزی انتخاب و معرفی شد. حجازی را باید از این پس همه کاره تیم گسترش فولاد تبریز دانست. به احتمال فراوان در آینده نزدیک حجازی به عنوان مدیر افتخاری این باشگاه انتخاب خواهد شد.

ناصر حجازی: شاید از استقلال بروم!

ناصر حجازی: شاید از استقلال بروم!

چند روز پیش رسانه‌ها نوشتند که حجازی به دلیل بیماری دوباره راهی بیمارستان شده درحالی که ناصر حجازی این خبر را تکذیب می‌کند!

چند روز پیش رسانه‌ها نوشتند که حجازی به دلیل بیماری دوباره راهی بیمارستان شده درحالی که ناصر حجازی این خبر را تکذیب می‌کند! حجازی اکنون در بهترین شرایط جسمانی قرار دارد و به دقت اوضاع و احوال استقلال را زیر نظر گرفته است. تحقیق درباره این ماجرا و همچنین مشکل بدنی استقلال که از دید ناصرخان بسیار حاد است و دیگر موضوعات باعث شد تا پیش از بازی با شاهین دوباره سراغ اسطوره باشگاه استقلال برویم. 

ناصرخان سلام، اوضاع جسمانی‌تان چطور است؟ من که مشکلی ندارم! 
چند روز پیش برخی رسانه‌ها نوشتند شما به بیمارستان رفتید. نه، اینطور نیست. نمی‌دانم شایعه رفتن من به بیمارستان از کجا می‌آید. حالم خوب است و مشکلی ندارم. 
اما حال استقلال خوب نیست! شما گفته بودید استقلال مشکل بدنی دارد. بله، الان هم می‌گویم. 15 هفته است از لیگ گذشته و هنوز مشکل بدنی استقلال برطرف نشده است. 
اما کادر فنی استقلال معتقد است که کارش را خیلی دیر شروع کرده. لیگ وقفه‌های زیادی داشت و فرصتی بود برای بدنسازی. به اعتقاد من استقلال زمان لازم برای بدنسازی را در اختیار داشت و این خیلی عجیب است که با گذشت 15 هفته هنوز نتوانسته مشکل خود را برطرف کند. 
اشکال کار کجا است ناصرخان؟ کادر فنی باید این مشکل را پیدا کند. من فیلم بازی‌های استقلال را نگاه کردم و متوجه شدم از دقیقه 70 به بعد دیگر تیم جان ندارد. علت این مشکل باید پیدا شود. 
این موضوع را به مظلومی گفتید؟ من دیگر به طور مستقیم با کادر فنی ارتباط برقرار نمی‌کنم. 
مشکلی پیش آمده؟ ترجیح می‌دهم اگر مشکلی در تیم می‌بینم، مستقیم به فتح‌الله‌زاده بگویم، اینطوری خیلی بهتر است. 
میان شما و آقای مظلومی اختلافی پیش آمده؟ هیچ اختلافی نیست. اینها ساخته ذهن رسانه‌ها است. من فکر می‌کنم باید کمی از تیم دور باشم! 
برای همین می‌خواهید به فولادگستر تبریز بروید؟ 
هر کاری کنم با هماهنگی آقای فتح‌الله‌زاده است. 
پس قصد دارید از استقلال جدا شوید؟ 
شاید این کار را بکنم چون به آقای زنوزی، مدیرعامل باشگاه فولادگستر مدیون هستم. شرایط فراهم شود از استقلال جدا می‌شوم و به فولادگستر تبریز می‌روم. 
اما شما گفته بودید نمی‌توانید در سرما کار کنید. اگر فتح‌الله‌زاده اجازه بدهد قطعا به تبریز می‌روم. آنجا من به عنوان مدیر فنی کار می‌کنم و مشکلی ندارم. 
جدایی شما از استقلال اما بر شایعات دامن می‌زند. من کاری با شایعات ندارم. کاری که خودم بدانم به صلاح تیم است انجام می‌دهم. 
ماجرای قادر حسن چه شد؟ از طریق مدیر برنامه‌هایش اعلام کرد به دلیل مشکلات خانوادگی نمی‌تواند به تهران بیاید. 
اما شما این بازیکن را تایید کرده بودید. بله اما وقتی نمی‌تواند بیاید ما نمی‌توانیم کاری انجام دهیم. 
به نظر می‌رسد کار نشات اکرم با استقلال تمام شده؟ بازیکن بسیار خوبی است. امیدوارم جذبش کنند. 
شما در جریان جذب نشات اکرم هستید؟ نه، من تازه از زبان شما می‌شنوم! 
به اعتقاد شما استقلال این فصل پتانسیل کسب سهمیه آسیا را دارد؟ به اعتقاد من این استقلال باید جزو 3 تیم بالای جدول باشد. استقلال از نظر فنی تیم بسیار خوبی است. 
اما شنیده می‌شود چند بازیکن قرار است جدا شوند. اینها حاشیه‌سازی است. من هم شنیدم که می‌گویند ایمان مبعلی یا میداودی می‌خواهند جدا شوند اما خنده‌ام می‌گیرد. مگر استقلال این بازیکنان را ساده به دست آورده که ساده از دست بدهد؟ 
پس اینها همه شایعه است؟ بله، شایعه است. استقلال به همه بازیکنانش نیاز دارد. 

جام آسیا آماده / لشگر آبی می آید

جام آسیا آماده / لشگر آبی می آید
فتح الله زاده: هواداران استقلال پرچم های خود را آماده کنند!

علی فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال که در مالزی حضور دارد، درباره حفظ سهمیه چهارم ایران در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: امروز در نشستی که در کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد با توجه به امتیازاتی که داشتیم فدراسیون ایران توانست هر چهار سهمیه خود را در لیگ قهرمانان آسیا حفظ کند. 

وی افزود: من از مالزی به هواداران استقلال پیغام می دهم که پرچم های خود را برای تشویق تیمشان در لیگ قهرمانان آسیا آماده کنند. ما کمربندهای خود را برای موفقیت در این بازی ها بسته ایم. جا دارد از تلاش های کفاشیان و عزیز محمدی و حسن نیت هیات اجرایی AFC تشکر کنم. 
فتح الله زاده تصریح کرد: می خواهیم با همه قدرت خود در این رقابت ها شرکت کنیم تا استقلال پس از سال ها به موفقیت برسد.

نشات اکرم: الوکره من را می‌خواهد اما دوست دارم پیراهن استقلال را

نشات اکرم: الوکره من را می‌خواهد اما دوست دارم پیراهن استقلال را بپوشمکاپیتان دوم تیم ملی عراق در آستانه عقد قرارداد رسمی با باشگاه استقلال قرار دارد

کاپیتان دوم تیم ملی عراق در آستانه عقد قرارداد رسمی با باشگاه استقلال قرار دارد. اکرم اکنون در کشورش به سر می‌برد و انتظار می‌کشد تا مسوولان باشگاه جواب قطعی را از طریق مدیر برنامه‌هایش ارسال کنند. پیگیری ماجرای او با استقلال باعث شد تا از طریق مدیر برنامه‌هایش دقایقی با او حرف بزنیم. 

چه شد از تیم توئنته هلند جدا شدی؟ من با توئنته هلند قرارداد 3 ساله داشتم. یک سال در هلند بازی کردم و آنجا قهرمان هم شدیم اما به دلیل برخی مشکلات تصمیم گرفتم از تیم توئنته جدا شوم و در نهایت فقط یک سال در هلند بمانم. 
علت اینکه می‌خواهی به لیگ ایران بیایی چیست؟ سطح لیگ ایران بالا است. من حتی از یک تیم عربستانی هم پیشنهاد دارم اما خودم ترجیح می‌دهم به لیگ ایران بیایم. بسیاری از هموطن‌های من در لیگ شما هستند و من هم دوست دارم لیگ ایران را تجربه کنم. 
اول فصل با پرسپولیس مذاکره کردی؟ بله، مذاکراتی با پرسپولیس داشتم اما ادامه داده نشد. 
حالا مایلی در تیم رقیب پرسپولیس بازی کنی؟! وقتی با مدیر برنامه‌هایم حرف زدم درباره جو استقلال و بازیکنان خوبی که در این تیم هستند چیزهای زیادی به من گفت. همین باعث شد برای پوشیدن پیراهن استقلال ترغیب شوم. جالب است بدانید که همین الان از الوکره قطر هم پیشنهاد دارم. 
چرا نمی‌روی؟ مبلغ آنها خیلی کم است و به همین دلیل به پیشنهاد استقلال فکر می‌کنم. 
برای چه مدت با استقلال به توافق رسیدی؟ فقط نیم فصل. اگر به توافق رسیدیم ان‌شاءالله یکی دو روز دیگر به ایران می‌آیم. 
شماره پیراهنت را هم انتخاب کردی؟ (می‌خندد) هنوز به آن مرحله نرسیده‌ایم ... 

پاداش یک میلیونی فتح الله زاده از مالزی برای استقلالی ها

پاداش یک میلیونی فتح الله زاده از مالزی برای استقلالی ها

علی فتح الله زاده سرپرست موقت باشگاه استقلال دستور پرداخت پاداش یک میلیون تومانی را برای بازیکنان استقلال صادر کرد.


 برد استقلال مقابل شاهین در جام حذفی آنقدر مهم بود که بلافاصله بعد از پایان بازی، علی فتح الله زاده سرپرست موقت باشگاه استقلال که برای اجلاس کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی حضور دارد، دستور پرداخت پاداش یک میلیون تومانی را برای بازیکنان استقلال صادر کرد. استقلال بعد از پیروزی قبلی مقابل شاهین در یک بازی جنجالی که با اشتباهات تاثیرگذار داوری همراه بود، در یک هفته اخیر زیر فشار رسانه ها بود و با این برد مظلومی و شاگردانش تا حدی از زیر این فشار رسانه ای راحت شدند.

 

www.football3.ir

حواشی دیدار استقلال - شاهین بوشهر

 حواشی دیدار استقلال - شاهین بوشهر  

*فرهاد مجیدی و پرویز مظلومی قبل از شروع بازی با استیلی خوش و بش کردند. محمد محمدی قبل از شروع بازی به سمت استیلی رفت و از وی رخصت گرفت.

* استقلال نسبت به دیدار گذشته 3 تغیر در ترکیب خود دارد. امیرآبادی، برهانی و رحمتی جانشین شیرزاد، مجیدی و مبعلی شدند. استیلی، محسن حمیدی را به جای آل نعمه مورد استفاده قرار داده است.

* حدود 100 هوادار شاهین با پیراهن سفید و قرمز در جایگاه پرسپولیسی ها نشسته اند.

* اعضای تیم استقلال در اقدامی جالب حلقه اتحادی را در کنار نیمکت تیم خود با حضور بازیکنان ذخیره تشکیل دادند.

* استقبال اندک تماشاگران باعث تعجب مربیان، بازیکنان دو تیم و خبرنگاران شده است.

*فرهاد مجیدی که بازی را از روی نیمکت مشاهده می کند، در دقایق ابتدایی به مسعود مرادی معترض شد که همین تذکر داور به کاپیتان استقلال را در پی داشت.


*امیر حسین صادقی در غیاب مجیدی بازوبند کاپیتانی آبی پوشان را بر بازو بست.

* مرتضی محصص، کنگانی، علی امیری، امین نوروزی و مجتبی جباری در جایگاه ویژه حضور دارند.

* مرزبان دستیار استیلی یادادشت‌هایی را به سرمربی شاهین نشان می داد و نکات لازم را به وی گوشزد می کرد.


*در حالی که دیدار دو تیم استقلال و شاهین در دقیقه 90 دنبال می شد، مدافع استقلال دچار شکستگی سر شد. این بازیکن پس از پانسمان سر و مداوای پزشکان، با سر بانداژ شده به بازی ادامه داد.

* تماشاگران استقلال در دقایق پایانی به تشویق تیم خود پرداخته و خواهان حذف شاهین شدند 

مجیدی رسما از سوی AFC به مراسم بهترین‌های آسیا دعوت شد

مجیدی رسما از سوی AFC به مراسم بهترین‌های آسیا دعوت شد

مهاجم تیم فوتبال استقلال برای حضور در مراسم بهترین‌های سال آسیا دعوت شد.


  آلکس سوسی دبیرکل AFC طی نامه‌ای رسمی به فدراسیون فوتبال ایران، از فرهادمجیدی دعوت به عمل آورده است تا در مراسم انتخاب برترین بازیکن سال 2010 آسیا به مالزی سفر کند.این مراسم روز 24 نوامبر(3آذر) در هتل سان‌وی دیسورت کوالالامپور مالزی برگزار می شود.
مجیدی در بین کاندیداهای بهترین های آسیا قرار دارد.
به غیر از محیدی از ایران فرشید طالبی نیز از تیم ذوب‌آهن در این فهرست قرار دارد

 

www.football3.ir

توافق مالی بین نشات اکرم و استقلال حاصل شد

توافق مالی بین نشات اکرم و استقلال حاصل شد  

این هافبک عراقی در صورت توافق سر این موضوع به زودی به ایران خواهد آمد. 

 

درحالی که به نظر می رسد نشات اکرم بازیکن تیم ملی عراق به زودی به جمع بازیکنان استقلال اضافه شود اما هنوز توافقات نهایی حاصل نشده است.
مدیربرنامه های این بازیکن اظهار داشت: ما با باشگاه استقلال سر مسائل مالی به توافق رسیده ایم اما سر نحوه پرداخت هنوز باید با این باشگاه صحبت کنیم.
وی در مورد پیشنهاد الوکره قطر به نشات اکرم گفت: بعد از بازی دوستانه عراق و کویت مسئولان باشگاه قطری به نشات اکرم همین مبلغی که استقلال پیشنهاد داده را مطرح کردند به اضافه حقوق ماهیانه که این بازیکن به دلیل توافق اولیه با استقلال به آنها پاسخ منفی داد. نشات اکرم ترجیح می دهد در استقلال باشد به شرط اینکه سر نحوه پرداخت با این باشگاه به توافق برسد.
این هافبک عراقی در صورت توافق سر این موضوع به زودی به ایران خواهد آمد. 

۱۳۸۹/۰۸/۲۹
۱۱:۰۹ 

www.esteghlaltehranfc.com