وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

حنیف عمران زاده :‌دارم سکته می کنم !

حنیف عمران زاده :‌دارم سکته می کنم !

  • مدافع تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه هیچگاه خاطره تلخ اخراج پیش از شهرآورد تهران را فراموش نمی‌کند، گفت: عمدا هند نکردم و داور می‌توانست من را اخراج نکند.
    وی در مورد اخراجش در دیدار استقلال برابر صبای قم ضمن بیان مطلب فوق گفت: هیچ وقت خاطره تلخ بازی با صبا که باعث شد پیش از شهرآورد تهران اخراج شده و آن بازی مهم را از دست بدهم را فراموش نخواهم کرد.

    وی ادامه داد: تیم ما در نیمه نخست عملکرد خوبی داشت اما روی یک ضد حمله غافلگیر شدیم و باعث شد با اخراج من شرایط بازی تغییر کند. من عمدا هند نکردم. به خاطر این اتفاق دارم سکته می‌کنم زیرا برای حضور برابر پرسپولیس برنامه ریزی کرده بودم.

    مدافع تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: دوست داشتم برابر پرسپولیس بازی کنم و با کمک به موفقیت استقلال به تماشاگران تیم خدمت کنم اما با این اخراج چنین فرصتی را از دست دادم. البته باز هم با جرات می‌گویم عمدا این کار را انجام ندادم و توپ بصورت اتفاقی به دستم برخورد کرد.

۱۳۸۹/۰۷/۱۹
۰۸:۵۳
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد