وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

استقلال برای دومین سال پیاپی پرتماشاگرترین تیم آسیا شد

استقلال برای دومین سال پیاپی پرتماشاگرترین تیم آسیا شد 

کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم استقلال تهران را به عنوان پرتماشاگرترین تیم لیگ قهرمانان آسیا در سال 2011 میلادی معرفی کرد  

  

ادامه مطلب ...

عادت همیشگی، پرسپولیس به استقلال باخت

عادت همیشگی، پرسپولیس به استقلال باخت  

پس از یک ماه بازی معوقه دو تیم فوتبال امید استقلال و پرسپولیس برگزار شد. 

 
 

ادامه مطلب ...

زندی:دوست دارم اولین قهرمانی در ایران را تجربه کنم

زندی:دوست دارم اولین قهرمانی در ایران را تجربه کنم/نمی خواهم نیمکت نشین شوم  

تیم ما از شرایط کاملا ایده آلی برخوردار است و من امیدوارم در پایان فصل اولین قهرمانی ام در ایران را همراه با استقلال به دست آورم 

ادامه مطلب ...

کیانوش رحمتی: استقلال شخصیت قهرمانی دارد

کیانوش رحمتی: استقلال شخصیت قهرمانی دارد/ باید شاهین را در آزادی شکست بدهیم  

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: باید به فکر کسب امتیازات لازم در دیدارهای آینده باشیم تا به صدرنشینی خود در این فصل ادامه بدهیم.   

 

ادامه مطلب ...

رحمتی: زیر ذره‌بین هستم و از من توقع دارند

رحمتی: زیر ذره‌بین هستم و از من توقع دارند   

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت:‌ در همه بازی‌ها زیر ذره‌بین هستم اما در حد توانم تلاش می‌کنم.

 


ادامه مطلب ...

تیموریان:تنها مشکل ما نداشتن زمین مطلوب است

تیموریان:تنها مشکل ما نداشتن زمین مطلوب است  

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در شرایط مطلوبی قرار داریم و تنها مشکل ما نداشتن زمین تمرین مناسب است.

 


 


 
ادامه مطلب ...

از قول من مصاحبه خیالی چاپ می کنند

از قول من مصاحبه خیالی چاپ می کنند   

حنیف عمران زاده مدافع میانی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی با صبا برای ما تمام شده و تمام تمرکز تیمی استقلال بر روی بازی روز پنج شنبه است.   

 

ادامه مطلب ...

رضایی و مصدومان استقلال

کرار عضله‌اش آسیب دید، برهانی پیچیدگی مچ دارد

رضایی و مصدومان استقلال پزشک تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم همکاران ما در اظهار نظرهایشان دقت کنند چون مصدومیت حیدری در بازی با صبا جدید بود و ارتباطی به مصدومیت قبلی نداشت.

 


 

ادامه مطلب ...

جباری:فرصت خوبی است که استقلال نتیجه بگیرد

 در شرایط آرمانی هستم

جباری:فرصت خوبی است که استقلال نتیجه بگیرد 
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: تعطیلی بازی های تیم ملی فرصت خوبی است که استقلال نتیجه بگیرد.

 


 


ادامه مطلب ...

گزارشی از تمرین امروز استقلال

 گزارشی از تمرین امروز استقلال 

دو بازیکن تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز مصدوم شدند.

 



 

ادامه مطلب ...