وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

مجیدی گل بال بازی می کند

مجیدی گل بال بازی می کند

فرهاد مجیدی روز گذشته با حضور در مدرسه نابینایان با آنها گل بال بازی کرد.


ادامه مطلب ...

مجیدی در میان کودکان روشندل

مجیدی در میان کودکان روشندل


ادامه مطلب ...

فرهاد مجیدی: به عشق هواداران تا ۴۰ سالگی بازی می‌کنم

فرهاد مجیدی: به عشق هواداران تا ۴۰ سالگی بازی می‌کنم
فکر می‌کنم خدا به من عزت داده که در تیم بزرگی مثل استقلال بازی می‌کنم و می‌توانم با گل‌هایم دل هواداران را خوشحال کنم.

ادامه مطلب ...

کاماچو:مجیدی من را برای یک شام مخصوص به رستوران دعوت کرد

کاماچو:مجیدی من را برای یک شام مخصوص به رستوران دعوت کرد


فرهاد یک بازیکن بزرگ و یک انسان دوست داشتنی است.او با گلهایی که می زند نشان می دهد هوش بالایی دارد و حضورش در میدان تاثیر مثبتی در روحیه تیم می گذارد و این مساله برای من به عنوان یک بازیکن خارجی تازه وارد مشهود است.او در بیرون زمین هم یک دوست خوب برای من محسوب می شود. 



ادامه مطلب ...

دانلود 4 گل فرهاد در دربی ها

دانلود 4 گل فرهاد در دربی ها 

سلام دوستان

واستون یه ویدئو از 4 گل فرهاد به پرسپولیس رو گذاشتم که از لینک زیر میتونید دانلودش کنید


دانلود


93 دقیقه دو گل / هجوم فرهاد به ترکیب ثابت

93 دقیقه دو گل / هجوم فرهاد به ترکیب ثابت
مجیدی با حضور در 4 دیدار و البته فرصت داشتن در 93 دقیقه موفق به زدن دو گل شد، که این آمار برای یک مهاجم 37 ساله، آمار قابل‌توجهی محسوب می‌گردد

ادامه مطلب ...

صادق ورمزیار: فرصت طلبی مهمترین خصیصه مجیدی است

صادق ورمزیار: فرصت طلبی مهمترین خصیصه مجیدی است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: هر دو تیم فوتبال استقلال و راه آهن در نیمه اول بازی کسل کننده ای ارائه دادند،استقلال با آمدن جباری میانه زمین را در نیمه دوم در اختیار گرفت و مجیدی هم با گلزنی اش به راه آهن توانست نتیجه بازی را به نفع استقلال رقم بزند.

ادامه مطلب ...

برخورد شیرین فرهاد با هوادار نوجوان استقلالی + عکس

برخورد شیرین فرهاد با هوادار نوجوان استقلالی + عکس
برخود بسیار صمیمانه فرهاد مجیدی با این هوادار استقلال همه را تحت تاثیر قرار داد و تماشاگران حاضر در استادیوم آزادی به شدت مجیدی را تشویق کردند.

ادامه مطلب ...

فرهاد مجیدی سه اخطاره شد

فرهاد مجیدی سه اخطاره شد

فرهاد مجیدی در سه دیداری که برای استقلال به میدان آمد سه کارت زرد گرفت و به این ترتیب نمی‌تواند در هفته بیست و ششم مقابل فجرسپاسی تیمش را همراهی کند.

استقلال امروز با گلزنی فرهاد مجیدی راه آهن را یک بر صفر شکست داد.