وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

متن کامل صحبت های فرهاد مجیدی در برنامه نود

متن کامل صحبت های فرهاد مجیدی در برنامه نود
فرهاد مجیدی شب گذشته در برنامه 90 حضور یافت و مصاحبه ی جذابی با عادل فردوسی پور انجام داد. مصاحبه ای پر حاشیه و البته با تکه پرانی های فراوان طرفین به یکدیگر که در زیر می توانید آن را بخوانید:

مجیدی در خصوص شروع فوتبالش گفت: من از 14 سالگی در نوجوانان فوتبالم را شروع کردم و تا 37 سالگی فوتبال بازی کردم و الان که یک سال است فوتبال بازی نمی‌کنم دلم برای فوتبال تنگ می‌شود اما فکر می‌کنم نیاز به استراحت داشتم.

وی ادامه داد: تنها هدف من در فوتبال مربیگری است و یکی از دلایلی که زود از فوتبال رفتم همین بود سپس به انگلستان رفتم تا دوره B مربیگری را سپری کنم و کلاس‌های FA که یکی از معتبرترین کلاس‌ها در دنیا است آنجا برگزار می‌شود اما برای کلاس A گزینش دارند و به همین دلیل چون کار آنجا سخت است می‌خواهم به اسپانیا یا پرتغال بروم و آنجا مراحل را بگذرانم کار در کلاس‌‌های انگلیس سخت است و هر کسی را قبول نمی‌کند و برای همین می‌خواهم به اسپانیا یا پرتغال بروم.

مجیدی درباره حضورش در باشگاه اسپانیول اسپانیا هم اظهار داشت: یکی از دوستانم با مدیر این باشگاه دوست است و قرار شد در آکادمی فوتبال آنها همکاری کنم به این صورت که یک سری بازیکن که در خاورمیانه شرایط خوبی دارند را استعدادیابی کنیم و به کمپ این باشگاه بفرستیم.

بازیکن سابق استقلال درباره سؤال برنامه 90 که بهترین گل این بازیکن را قصد داشت انتخاب کند، اظهار داشت: فکر میکنم گزینه 3 که گلم در دربی 69 به پرسپولیس بود بهترین گل من است چرا که در ذهن همه طرفداران ما و پرسپولیس ماند چون وقتی یک بازیکن در دربی گل 3 امتیازی می‌زند این مسئله در ذهن همه باقی م‌ی‌ماند.

وی درباره اینکه شایه شده پدرش پرسپولیس بوده است، افزود: پدرم استقلالی متعصبی است و کلاً خانواده ما استقلالی هستند و من به خاطر دایی‌هایم استقلالی شدم و هیچ وقت هم نگفتم پرسپولیسی هستم و می‌خواهیم به این تیم بروم.

مجیدی درباره تیتر یکی از روزنامه‌ها که در اواسط دهه 70 از قول او منتشر کرده بود که از استقلالی‌ها رخصت می‌گیریم تا به پرسپولیس بروم گفت: من هیچگاه چنین حرفی نزدم اما یادم هست که امیر عابدینی که آن زمان مدیر باشگاه پرسپولیس بود با من صحبت کرد اما فکرش را هم نمی‌توانستم بکنم به پرسپولیس بروم.



 
ادامه مطلب ...