وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

آخه کـــــــــــــــی میتونه به این بازیکن بگه بی غیرت...؟!

 سلام دوستان 

فکر می کنم دیگه همتون دیدین و میدونید که فرهاد تو بازی مقابل پرسپولیس چه کرد. 

واسه تون فیلم اون لحظه دیدنی رو گذاشتم که دانلود کنید و حالش رو ببرید از تعصب فرهاد مجیدی به رنگ آبی و استقلال. 

چندتا عکس هم واستون گذاشتم، البته بابت عکس ها عذرخواهی می کنم چون خیلی گشتم اما عکس بهتر از اینا دیگه پیدا نکردم sry.  

ااا راستی یه عذرخواهیه دیگه واسه اینکه متاسفانه ویدئومون صدا نداره!دیگه به بزرگواریه خودتون ببخشید.

واسه دانلود ویدئو و دیدن بقیه عکسا به ادامه مطلب برید. 

 

ادامه مطلب ...

فرهاد چی کار کرده که فحشش بدهند؟/ داداشم ۴ تا به پرسپولیس زده

فرزاد مجیدی: فرهاد پس از بوسیدن پیراهن آبی تعداد گلهایش به پرسپولیسی ها را نشان داد. 

بازیکن سابق استقلال گفت: «فرهاد مجیدی بعد از اخراجش با دست خود 4 گلی که به پرسپولیس زده بود را به هواداران نشان داد.»

ادامه مطلب ...

غیرت!

لنگی ها علی کریمیشون رو که توی اوج آمادگیش ولشون کرد رفت امارات و وقتی هم به ایران برگشت رفت استیل آذین ، اما هنوز بهش میگن اسطوره و باتعصب اما بعضی ها فرهاد مجیدی که اول به اروپا (راپیدوین) ترانسفر شد و بعدش به تیم های عربی رفت... و وقتی هم برگشت اومد استقلال ، پنج سال بدون هیچ چشم داشتی بازی کرد... همتون عشقتون مجیدی بود... کاپیتان باتعصبتون بود... مجیدی لنگ سوراخ کن بود... همه دوستش داشتین... اما... حالا که مجبور شد بره ، به هر دلیلی ، اونم توی سن 35 سالگی ، اونم فقط واسه 4 ماه ، شما بهش میگید بی غیرت؟  

 

 

 

البته این بی غیرت رو استقلالی های واقعی نمیگن ، اول لنگی ها گفتن و بعضی ها توی جو قرار گرفتن و چون از رفتنش نارحت شدن شروع به گفتنش کردن... آخه بی انصاف ، فرهاد کم واسه تیم زحمت کشید؟ کم توی این سن مثه یه جوون 23 ، 24 ساله واسه تیم می دوید؟ فرهادی که مطمئن باشید خودش نمی خواست بره... اما وقتی بهش میگن "تو که هر ماه ، ماهی دو بار، میری امارات، برو همونجا و برنگرد ، وقتی اول فصل موقع قرار داد بستن بهش بی محلی میشد... هیت مدیره روی مخ حاجی بود که فرهاد دیگه سنش بدرد استقلال نمی خوره باش ثبت نکن" ، فکر کردی این حرف ها به گوش فرهاد نمی رسه... فکر کردی کل نیم فصل (همون هایی که روی مخ جباری و مهدی رحمتی رفتن) کم روی مخ فرهاد راه رفتن ، که فرهاد همون اول فصل گفت شاید اصلا از فوتبال خداحافظی کنم...   

 

 

چندبار فرهاد به حاجی گفته بود که بعضی ها دارن تیم رو خراب میکنند ، هم روی اعصاب بازیکن ها هستند ، هم روی اعصاب مظلومی.. حاجی هم کاری از دستش برنمیومد... درضمن پیشنهاد الغرافه که اول به فرهاد نشد ، اومد به باشگاه ، خود حاجی هم به فرهاد گفت این پیشنهاد اومده ، اگر داره اذیت میشی برو چهار ماه اینجا... فرهاد نمی خواست بره ، اگه می خواست بره اول فصل میرفت ، یا اول فصل های قبل...! خود حاجی هم دوست نداشت فرهاد بره... اما به حاجی هم داشتن فشار می اوردن... مجبور بود به یه دلیلی فرهاد رو راهی کنه، وقتی فرهاد میدونست اینا نمی خوانش باید چکار میکرد...
فرهاد یه نیم فصل بازی کرد و پول نگرفت...  

 

 

 

یادتونه چند سال پیش فرهاد رفت دبی و دو روز دیر اومد حاجی فرها رو اون موقع 30 ملیون جریمه کرد... زمانی بیشترین جریمه دو ملیون بود... بعد فردوسی پور ازش پرسید ، خیلی زیاد جریمه اش نکردید؟ حاجی با خنده گفت نه... فرهاد وضعش خوبه ، فرهاد به باشگاه کمک هم میکنه...
یکم قبل از اینکه بخواین یه حرفی رو بزنید راجبش فکر کنید ، تحقیق کنید...
فرهاد اگه خودش می خواست بره ، اگه بی غیرت بود نمی رفت اونجا روی دستش بنویسه استقلال ، یا مچبند آبی ببنده به دستش... 

پیشنهاد الغرافه برای تمدید قرارداد مجیدی

پیشنهاد الغرافه برای تمدید قرارداد مجیدی  

فرهاد مجیدی مهاجم الغرافه پس از انجام چند بازی برای این تیم، بازیکن آزاد است زیرا قراردادش برای یک نیم فصل به اتمام رسید اما از آنجا که مسئولان این تیم قطری از وی رضایت دارند پیشنهاد تمدید قرارداد را ارائه کردند .   

 

ادامه مطلب ...

آخه لنگی تو رو چه به .....!!

 چند تا از پرسپولیسی ها اومده بودن و روی پست قبلی نظر گذاشته بودن که بهتر دیدم بیام اینجا و جوابشون رو بدم 

 

 

 

نظراتی که گذاشتن: 

 

۱- 

نام:  Rezaaaaaaaaaaaaaa 

تاریخ: یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 11:28

امیرعلی خان پرسپولیس ما نیازی به هوادارای شما نداره اگه شنیده باشی پرسپولیس همین جوری پرطرفدارترین تیم آسیاس 

 

۲- 

نام: پرسپولیس سرورته 

تاریخ: دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 22:55 

بشین بینیم بابا
ما نخوایم که شما بیاین ورزشگاه کی رو باید ببینیم؟
صد سال سیاه که نمیخوایم که بیاین ورزشگاه که جای هواداران با غیرت پرسپولیس رو تو ورزشگاه پر کنی اصلا صندلی اضافه واسه شما نیست که بیاین..... تیممون پرطرفدارترین تیم اسیاست شما برین امارات تیم خودتون رو تشویق کنین!!ببیین کمپوت فرهنگ اره شما خوبین اره شما میفهمین اره شما بالاترین فرهنگ رو دارین اگه اینطور بود که شما تیتر نمیزدین برای طرفداری از فرهاد میجیدی نه عزیزم اینا قدیمی شده.. اشتباه بزرگ رو طرفداران پرسپولیس کردن که اومدن تیمتون رو تشویق کردن که حالا واسه ما شاخ شدین و میگین تیم حریف رو تشویق کردن.راستی قبل اینکه برام مثل همیشه تو چت فو فیسبوک مطلب دو ستاره تکراری بزاری جوابت رو تو کامنت بعدیم میزارم بلکه برق به سرت بزنه و دوباره جو گیر نشی و دو ستاره دو ستاره کنی حالا اگه تایید کنی  

 

حالا من کوتاه جوابتون رو بدم:
آخه کجا تیمتون پرطرفدارترین تیم آسیاس؟؟؟  عزیزم یکم تحقیق کن اول بعد بیا بگو این حرفارو! 

بازیهای استقلال در سال های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ پرتماشاگرترین بازیهای لیگ قهرمانان آسیا بوده و همین چند روز قبل هم AFC اعلام کرد بازی استقلال - النصر که سال گذشته تو ورزشگاه آزادی برگزار شد، پر تماشاگرترین بازی تاریخ لیگ قهرمانانه. 

راجع به ستاره ها هم که باید بگم، پــــ نــــ پـــــــ وقتی تیممون پرطرفدارترین تیم آسیاس میخوام بیام بگم قرمان جام ولایت شدیم

وعده ما 29 فروردین ...

فرهاد تو این چند بازی آخر تیمش با حک کردن نام استقلال در بازی مقابل الهلال و بستن مچ بند آبی در بازی مقابل پرسپولیس نشون داد که چقدر دلش با استقلاله و دوست داره به تیمش برگرده، پس ما هم باید بهش نشون بدیم که اسطوره مون رو فراموش نکردیم، فراموش نکردیم چقدر با گل زنی ها و بازی های خوبش باعث شادیمون شد و منتظر بازگشتش هستیم.



29 فروردین با پرچم های آبی به ورزشگاه میریم و از فرهاد مجیدی وهمچنین تیم پرسپولیس به عنوان نماینده کشورمون همایت می کنیم. درسته یه عده از هوادارای پرسپولیس در بازی مقابل الشباب امارات در حالی که هوادارای استقلال هم واسه تشویق پرسپولیس رفته بودن با شعارهاشون علیه تیم کشورشون در بازی مقابل یه تیم عربی، شخصیت خودشون رو نشون دادن ولی ما هم با تلافی نکردن این کار زشت و تشویق تیم پرسپولیس، شخصیت واقعی استقلالی رو نشون میدیم.



پس وعده ما 29 فروردین، ورزشگاه آزادی، جایگاه 8 و 9 با پرچم های آبی و به امید گل زنی فرهاد اما موفقیت پرسپولیس.

ضمنا تا الان عده زیادی از استقلالی ها آمادگی خودشون رو برای حضور در ورزشگاه اعلام کردن.

لطفا اطلاع رسانی کنید...


دانلود گل فرهاد مجیدی به ام صلال

در هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر الغرافه 2-1 مقابل ام صلال به برتری رسید که گل اول بازی رو فرهاد مجیدی در دقیقه 19 وارد دروازه حریف کرد. 

گل فرهاد رو واسه دانلود تو ادامه مطلب گذاشتم واستون. 

 

ادامه مطلب ...

مچ بند آبی فرهاد در بازی مقابل پرسپولیس.....!!!

فکر کنم این که کل تقصیرا رو بندازیم گردن فرهاد بی انصافیه، نباید فراموش کنیم فرهاد چقدر واسه استقلال زحمت کشید، در شرایطی که از همون اول در بازگشتش به استقلال یه عده به شدت با بودنش مخالف بودن ولی فرهاد موند به خاطر استقلال و هواداراش و تحمل کرد. 

                          

فرهاد مجیدی بعد از اینکه در بازگشتش قلعه نوعی رو به عنوان اولین و سرسخت ترین مخالفش دید، قلعه نوعی که می خواست شماره 7 رو به فرهاد نده تا زودتر بساطش رو جمع کنه و بره، موند و بعد از رفتن قلعه نوعی با واعظ آشتیانی، صمد مرفاوی و حتی همین آقای فتح الله زاده به مشکل خورد در شرایطی که در اوج آمادگی بود و به انتخاب AFC جزء بهترین های آسیا بود و پیشنهادهای مالی خیلی خوبی از تیم های عربی داشت ولی به خاطر استقلال و هوادارانش موند و همه چیز رو تحمل کرد، کدوم عقل سلیمی قبول می کنه که فرهاد مجیدی که در ابتدای فصل پیشنهاد  2میلیاردی الجزیره بعلاوه خیلی مزایای دیگه رو رد کرد و با مبلغی خیلی پایین تر تو استقلال موند، تو نیم فصل به خاطر پول از استقلال بره؟؟؟

افت استقلال فقط به خاطر رفتن فرهاد مجیدی نیست، آیا اگه بازی ها اینقدر فشرده نبود  بازم استقلال این همه مصدوم می داد، و اگر یه عده که به ظاهر استقلالی هستن واسه تیم حاشیه درست نمی کردن بازم تیم اینطوری نتیجه می گرفت؟ مسلما اینطور نبود وشرایط فرق می کرد.

اما آقای فتح الله زاده هم نباید حرفاش یادش بره، فتح الله زاده واسه استقلال خیلی زحمت می کشه اما ایشون قبل از فینال جام حذفی گفته بود بعد از فینال برای تمدید قرارداد مظلومی اقدام می کنیم و الان با این شرایط و این همه مصدوم به یک جام راضی هستیم و اگر قهرمان لیگ بشیم و در آسیا مقامی کسب کنیم اینارو دیگه مظلومی اضافه آورده و دستش درد نکنه ولی ما با این شرایط و این همه مصدوم به یک جام راضی هستیم (این حرفا رو خودم تو یه برنامه زنده از فتح الله زاده شنیدم) اما جام حذفی هم تموم شد و استقلال قهرمان شد و نه تنها خبری از مذاکره با مظلومی واسه فصل بعد نشد بلکه حالا فتح الله زاده می گه تا جایی از مظلومی حمایت می کنم که تو آسیا حذف نشیم و منتقد مظلومی شده!

اما به هر حال  فکر می کنم بد و بیراه گفتن به فرهاد مجیدی و اون رو بی تعصب خوندن دور از انصاف باشه و باید به اون هم یکم حق داد، مطمئن باشد فرهاد مجیدی که تو این چند سال با حقوق پایین بازی کرد و خیلی مشکلات دیگه رو تحمل کرد حتما دلیل منطقی ای واسه رفتنش داشته.

شکست سنگین تیم مجیدی در آستانه بازی با پرسپولیس

شکست سنگین تیم مجیدی در آستانه بازی با پرسپولیس 

تیم فرهاد مجیدی دیشب شکستی سنگین را متحمل شد. 

 

ادامه مطلب ...

فرهـــــــــــاد با تعصب...

عکس زیر مربوط میشه به بازی الغرافه و الهلال عربستان در روز دوم فروردین که دو تیم 3-3 مساوی کردن. 

به نوشته روی دست چپ فرهاد دقت کنید، به این میگن تعصب.