وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

دربی 69 / مظلومی: آماده شکست پرسپولیس هستیم

دربی 69 / مظلومی: آماده شکست پرسپولیس هستیم
پرویز مظلومی پس از پایان تمرین امروز تیم استقلال در جمع خبرنگاران در خصوص دیدار روز جمعه مقابل پرسپولیس اظهار داشت

پرویز مظلومی پس از پایان تمرین امروز تیم استقلال در جمع خبرنگاران در خصوص دیدار روز جمعه مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازیکنان من از شرایط بسیار خوبی برخوردار هستند. آنها حساسیت این مسابقه را درک می‌کنند و هرچقدر هم بگوئیم که 3 امتیاز این بازی حساس نیست بحث کلیشه‌ای مطرح کرده‌ایم.
وی ادامه داد: این مسابقه را تمام دنیا زیرنظر دارند و دوست داریم با ارائه یک بازی خوب همراه با برد تماشاگران را خوشحال کنیم. امیدوارم هواداران تیم استقلال به ورزشگاه بیایند و به تشویق تیم محبوب خود بپردازند.
مظلومی در خصوص اینکه آیا این دربی با دربی‌های دیگر فرق دارد، گفت: فرقی نمی‌کند که من روی نیمکت استقلال باشم یا شخص دیگری اما اسمش همیشه دربی است و در همه جای دنیا این مسابقات مثل یک سنت برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه قصد جبران شکست فصل گذشته استقلال مقابل پرسپولیس را دارد، گفت: مصدومان ما به این بازی رسیده‌اند و بجز حنیف عمران‌زاده و یکی دو نفر دیگر بقیه را در اختیار داریم. دست ما نسبت به بازی‌های گذشته بازتر است و آن چیزی را که می‌خواهیم در زمین پیاده کنیم انجام خواهیم داد، هرچند استرس مسابقه اجازه نمی‌دهد این مسابقه بار فنی زیادی داشته باشد اما توقع از دو تیم بالاست چون دو قطب بزرگ فوتبال کشور مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.
سرمربی تیم استقلال با اشاره به تمرینات قبل از دربی گفت: فردا و روز پنجشنبه در کمپ تیم ملی تمرین می‌کنیم و تمرین روز پنجشنبه ما سبک خواهد بود.
وی در خصوص آخرین وضعیت کوشکی و شکوری گفت: حضور این دو نفر در بازی روز جمعه مشخص نیست اما طی یکی دو روز وضعیت آنها را می‌سنجیم.
سرمربی تیم استقلال از پیش‌بینی نتیجه مسابقه خودداری کرد و گفت:‌ پیش‌بینی روی کاغذ در فوتبال معنایی ندارد و باید حرف را در زمین نشان داد اما با تمریناتی که پشت سر گذاشتیم آماده شکست پرسپولیس هستیم و به برد در این مسابقه خیلی امیدواریم.
وی در خصوص کاشته زن‌های تیم استقلال گفت:‌ روی ضربات ایستگاهی کار کردیم و این هم بخشی از فوتبال است. سعی می‌کنیم با استفاده از خلاقیت بازیکنان از این ضربات نهایت استفاده را ببریم.
مظلومی در پایان با اشاره به وضعیت خوب بازیکنان تیمش گفت: دستم نسبت به دیدارهای گذشته بازتر است و زیاد نگران نیستم. در بازی گذشته 9 بازیکن از 22 بازیکن را در اختیار نداشتیم ولی با همه وجود کار می‌کنیم و با این برنامه‌ریزی که در خارج از خانه مساوی بگیریم و در خانه به پیروزی برسیم برای قهرمانی در لیگ برتر می‌جنگیم.

۱۳۸۹/۰۷/۲۰
۱۸:۱۰
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد