وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

مجیدی هزینه های فیزیوتراپی هوادار معلول را تقبل کرد

مجیدی هزینه های فیزیوتراپی هوادار معلول را تقبل کرد

در تمرین امروز استقلال فرهاد مجیدی دست به اقدامی پسندیده زد. 


 
در تمرین روز یکشنبه آبی پوشان یک هوادار معلول طرفدار استقلال در کمپ مرحوم ناصر حجازی حاضر شده بود که فرهاد مجیدی به صورت خصوصی به دکتر ستوده اعلام کرد به خانواده آن هوادار بگوید تمام هزینه های مربوط به فیزیوتراپی او را پرداخت می کند.

نظرات 24 + ارسال نظر

سلام فرهادم عشقمممممممممممممممم پر از غیرته و فداکاری که خیلی ها نمی تونن اوج عشق رو اینجوری بفهمن فداکاری یک کاپیتان در بازی در زندگی فرهادم عشقمممممممممممممممممم فرشته ست همیشه از این کارها می کنه الهی من دورش بگردم الهی لنگی جماعت چشش کور بشه فرهادم عاشقتممممممم

ین عشق ماندنی
این شعر بودنی
این لحظه‌های با تو نشستن
سرودنی‌ست

این لحظه های ناب
در لحظه‌های بی خودی و مستی
شعر بلند حافظ تو
شنودنی‌ست تقدیم به عشقمممم که قراره تایلندم سوراخ کنه فوق العاده ست اولش تو کانون هواداران خوندم و چقدر افتخار کردم به کاپیتان که از هر لحاظ نمونه و الگو هستش بهتره بقیه آدمه تو زندگیشون فرهاد جونم والگو قرار بدن و موفق بشن

سلام آپم نمی دونم چرا بازکسی نیست ایشالله فرهاد جونم عشقم هتریک کنه روز بازی با تایلند گل بزنه ر میکشم از پنجره ی خواب تو تا تو

هر شب من و دیدار،در این پنجره با تو

از خستگی روز همین خواب پر از راز

کافیست مرا،ای همه خواسته ها تو فرهادم دلتنگتم عشقممممممممممم

ali-farhad دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 15:14 http://alifarhaddddddd.blogfa.com

آآآآآآآآآآآپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ پپپپپپپپپپپپپپپم

هوشمند دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 17:43 http://lordworld.blogsky.com/

تقدیم به همه ی لنگیا
/اا\
چوبله

مریم از شیراز دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 18:31

امیر میشه یه خواهشی کرد ؟اگه میشه کامنتا رو بخون بعد تایید کن
حس میکنم بعضی کامنتا رو نمیخونی که بدون تایید میزاری
شاید منم بودم به خاطر بعضی کامنتا اینکارو میکردم ولی خب آدم روانی میشه با دیدن بعضی از این کامنتا یه حرف درست که توش نمیزنن :)

من چون زیاد وقت نمیکنم کامنتارو بخونم، برای راحت بودنه بازدید کننده ها تنظیمات رو جوری کردم که نیاز به تایید نباشه و بلافاصله نمایش داده بشه. به همین خاطر شاید خیلی از کامنتا رو کامل نخونم!

مریم از شیراز دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 18:32

شده page حرفای عاشقانشون والله

بهار سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 10:43 http://shabhaydeltangi.mihanblog.com

سلام به همگی خوفید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مرسی ک سرزدی داداشیآپـــــــــــــــــــــــم............مریم خانم فکر نمی کنم به شمامربوط باشه فیروزه جون چی میگه توبایدبری جایی ک رات بدن نه اینجاک تره ام حسابت نمی کنن..........راستی داداش من لینکت کردم شمام منوبلینک

مریم از شیراز سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 12:24

شما؟؟؟؟؟؟؟؟
مگه من با فیروزه بودم؟که تو نخود میشی میپری وسط؟
چرا به اون میچسبونی ؟من کلی گفتم
بدبخت تو اول بدون من چیکاره امیر هستم بعد حرف بزن

مریم از شیراز سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 12:29

در ضمن مال این حرفا نیستی که بخوام جوابتو بدم خوشمم نمیاد وبلاگ امیر جای بحث باشه پس نخود هر آشی نشو.

mahshid سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 12:38

salam amir ali Aziz web ghashangi dari tabrik migam
man asheghe farhdam

bache ha lotfan dava rah nandazid

mer30 nazare lotfete :)

نیلوفر سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 13:35 http://antired.blogfa.com

فداااااااااااااااااااااشششششششش

مصطفا سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 15:31 http://chinoot.blogfa.com/

دو تا خبر خیلی خوب دارم برای ماه عسلی ها....

سلام خوبی گلم بهار جونم فدات بشم الهی که ازم طرافداری کردی مرسی مریم میشه تو دخالت نکنی تو خیلی چیزها آره شده سایت عاشقانه ها بیا نظر داری بنویس نداری بای بشین سر جات مگه مجبورت کردن پیامه ا رو بخونی هان در مورد بهار جونمم درست حرف بزن افتاد

سلام بهار جونم بیخود با آدمهایی درگیر نشو که همش سنگ سینه قلعه نوعی رو به سینه شونو می زنن

سلام قلعه نوعی میخواد با حاجی آشتی کنه خنده داره این مردک با همه قهره دوستان گلم این شخص یعنی قلعه نوعی فقط هدفش اینه که به تیم ضربه بزنه که با همه مشکل دارهدرود بر غیرت فرهادم عشقم که به خاطر اس اس برگشت ولی چطور میشه این شخص رو تحمل کرد حاجی باید پرتش کنه بیرون قلعه رو همین فرهادم پر از تعصب و عشق که فقط به خاطر اس اس این شخص رو تحمل کرد

نویده سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 18:44 http://sevrila.blogfa.com

♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o

mahshid چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 10:30

salam firoze jan va maryam jan baham bahs nakonid bahar jan shoma ham to bahse ona dekhalat nakon ta mozo bad tar nashe

مریم از شیراز چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 12:02

از این که طرفدار قلعه نویی هستم افتخار میکنم
کار هر کس نیست خرمن کوفتن
آقا فرهادم که جای خود داره

مریم از شیراز چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 12:06

سلام مهشید جان من پدر کشتگی با فیروزه ندارم فقط نمیخوانم ب کسی بی احترامی شه اخه این فرهنگ نمیدونم قرار که کی جا بیافته من خودم طرفدار دو آتیشه امر خانم و آقا فرهادم رو به عنوان یک استقلالی دوست دارم یعنی چی میان و فحش میدن ؟ با این کار فقط شخصیت خودشون رو زیر سوال میبرن

بهار چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 21:38 http://shabhaydeltangi.mihanblog.com

ماکه فوش ندادیم .......
تنهایی شکستن باوجوداین ک بدونی چندنفردوست دارن خیلی بده.............
این ک فقط به خاطراوناتحمل کنی
وبازم مثه همیشه درجواب سوالاتشون بگی :
خیلی خوبم وبزنی زیرخنده...........:(
تودنیات ماسک زندگیت بهم چسبیده خدا.............

بهار چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 21:43 http://shabhaydeltangi.mihanblog.com

......۞۞۞۞۞۞.................۞۞۞۞۞۞۞
..۞۞۞۞۞۞۞۞............۞۞۞۞۞۞۞۞
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞....۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞.۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
..۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
....۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
........۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
..............۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
....................۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
........................۞۞۞۞۞۞۞۞۞
...........................۞۞۞۞۞۞۞
............................۞۞۞۞۞
.............................۞۞۞
..............................۞۞
............................۞
.........................۞

تقدیم به کاپیتان

[ بدون نام ] شنبه 2 شهریور 1392 ساعت 22:22

ch begam valla

هانیه جمعه 24 آبان 1392 ساعت 23:15 http://www.hanie7.blogfa.com

وبلاگت خیلی نازه فرهادوعشقه به وبلاگم سربزن خوش حال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد