وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

پاشازاده: مجیدی باید الگوی همه فوتبالیستها باشد

پاشازاده: مجیدی باید الگوی همه فوتبالیستها باشد

سرمربی تیم فوتبال استقلال شهرداری تبریز گفت: گذاشتن نام استقلال روی تیمم یک ایده بود که نوز هم قطعیت پیدا نکرده است.


 
 مهدی پاشازاده درخصوص وضعیت تیمی که امتیاز آن را خریده اظهارداشت: مشکلات زیادی در این تیم داریم اما تلاش می کنیم شرایط را سر و سامان بدهیم.

به گزارش اوج، وی درباره انتقاداتی که از نام احتمالی این تیم مطرح شده افزود: تیم خودم است و هر اسمی بخواهم روی آن می گذارم. هر کسی هم از اسم یا رنگ پیراهن تیمم خوشش نمی آید به ورزشگاه نیاید.

پاشازاده ادادمه داد: این تیم را وقتی خریدم هیچ چیز نداشت. کادر فنی تیم از اطراف تبریز هستند به جز سیانکی. کادر فنی تیم من همان کادرفنی است که فولاد گستر را بالا آورد. 50 درصد از بازیکنان هم بازیکنان همین تیم هستند. از یکشنبه به مدت 10 روز در تبریز تمرین می کنیم و بعد از آن برای برگزاری اردو به سرعین می رویم.

وی گفت: هدف اصلی من سرمایه گذاری روی بازیکنان جوان تبریزی است. چند بازیکن آیند دار را مد نظر دارم و می خواهم آنها را به فوتبال تبریز معرفی کنم.ما فرصت کمی تا شروع مسابقات داریم اما باشگاه هیات مدیره و مدیرعامل خواهد داشت  و هدفم این است که یک باشگاه واقعی را در فوتبال ایران تاسیس کنم. هنوز هم نام تیم مشخص نشده است. گذاشتن نام استقلال روی تیمم یک ایده بود که هنوز هم قطعیت پیدا نکرده است. شاید اسپانسری بگیریم که نام تیم را آن مشخص کند.

پاشازاده با اشاره به درخشش فرهاد مجیدی در بازیهای استقلال، خاطرنشان کرد: باید به فرهاد تبریک بگویم که در این سن و سال اینطور بازی می کند. او باید الگویی برای جوانها باشد و همه فوتبالیستهای ایرانی باید مجیدی را سرمشق خود قرار دهند. متاسفانه جنبه و ظرفیت بازیکنان ما پایین آمده و آنها باید وضعیت این روزهای فرهاد مجیدی را الگوی خود قرار دهند که ستاره تیمش است.

پیشکسوت استقلال درباره شرایط این تیم برای حضور در بازیهای آسیایی گفت: متاسفانه به نظر می رسد استقلال از نظر مسایل مالی در تنگنا قرار دارد. متاسفانه تیم قهرمان ایران که نماینده ما در بازیهای آسیایی است وضعیتی بحرانی دارد و فقط در ایران است که چنین اتفاقاتی رخ می دهد. تلویزیون گردن کلفتی می کند و پول حق پخش را نمی دهد، فدراسیون نمی تواند کمکی به باشگاهها کند و درآمد بلیت فروشی هم معلوم نیست چه می شود. آن وقت تماشاگر وقتی تیمش نتیجه نمی گیرد زورش به مربی و بازیکن می رسد.

پاشازاده در پایان گفت: موفقیت استقلال در آسیا دور از دسترس نیست چون تیمهای ایرانی همیشه وقتی در تنگنا هستند نتایج خوبی می گیرند. هر چند که موفقیت های فوتبال روی مشکلاتمان سرپوش می گذارد.

نظرات 15 + ارسال نظر

سلام بازم تبریک فرهادعشقم همیشه مایه افتخاره تازه 37 سال که سنی نیست اینجا تو ایران تو بوق و کرنا کردن این سن رو والا تو خارج از کشور که سنی نیست فرهادم بازیکن تمام نشدنی هستش که ستار همدانی و هر کسی که هستش ازش تعریف می کنه فداش بشم الهی ایشالله جلوی تایلندم گل می زنه فرهادم عشقممممممممممممممممممممممممم عاشقتممممممممممممممممممم

ali-farhad جمعه 25 مرداد 1392 ساعت 22:57 http://alifarhaddddddd.blogfa.com

آپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ پپپپپپپپپپپم

[ بدون نام ] شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 00:17 http://www.chelsi.blogfa.com

سلام ممنونم اومدی لینک شدی

پیچیده شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 09:18

*هنگامی که بازیکنان اصلی آماده تمرین ریکاوری بودند، فرهاد مجیدی، خسرو حیدری را همانند ورزرش کشتی ضربه فنی کرد و جالب آنکه کاپیتان استقلال از پژمان منتظری خواست به او امتیاز بدهد. این موضوع سبب خنده سایر بازیکنان شده بود.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بله همه باید الگو بگیرند

مریم از شیراز شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 11:25

سلام آقا سعید باید به داشتن هوادارانی چون تو افتخار کرد که شخص براتون اهمیت نداره مهم تیم استقلال هست درس عبرتی باشد برای دیگران
اگه وبلاگ دارید ممنون میشم بگید تا من هم بیام بهتون سر بزنم

milad asheghe farhad شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 12:06

این که میگن دوباره رابطه فرهاد با قلعه نویی خراب شده راسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

saeid شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 12:39

فرهاد خالق شیرین ترین لحظه ها ، رقص شافرهاد روی آب

saeid شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 12:44

راز سرکشی و موفقیت شاه ماهی فوتبال ایران در سالم زندگی کردن اوست و هرگز هیچ کس حتی با الگو گیری از شافرهاد هم نمینو نه مثل اون بشه , در ضمن فیروزه جان من خیلی شادم و از شادی شما هم مسرور.

امیرحسین شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 12:50 http://syedmehdirahmati.blogfa.com

سلام.آپم

حسین شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 20:18 http://toosi77.blogfa.com

سلام وبلاگ زیبایی داریدلطف کنید منو به اسم ابی پوشان لینک کنید.
راستی شمارو به چه اسمی لینک کنم؟

سلام منم شادم داداش سعید گل فرهادم غوغا کردش همه سایتها خارجی در مورد فرهاد جون صحبت کردن فداش بشم الهی شافرهاد عشق است و جان دل همه هوادارانی که به او عشق می ورزند فرهادم نفسسسسسسسسسسس

سلام دوستان گلم آپمممممممممممممممممم با موفقیت های بیشمار فرهاد جون عشقمممممممممممممممممممم ایشالله تایلند م سوراخ میکنه ایشالله نفسم شاه ماهی شا فرهاد

بهنازابی دل7 شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 22:02

عاشقتممممممممممممممممممممممم فرهاد باارزوی ستاره ی سوم

sana یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 16:12

دیوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونتم فرهاد

sana یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 16:17

اولین واخرین عشقم فقط فرهادددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد