وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

مجیدی: قهرمانی با استقلال لذت‌بخش تر از بازی در جام‌جهانی است

مجیدی: قهرمانی با استقلال لذت‌بخش تر از بازی در جام‌جهانی است

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا  (AFC)گفت و گویی را با فرهاد مجیدی کاپیتان تیم فوتبال استقلال ترتیب داده. شماره 7 آبی ها در این گفت و گو در مورد شرایط استقلال در لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرده است:




 

فرهاد مجیدی با سه گلی که برای استقلال به ثمر رساند این تیم را به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رساند و حالا شاگردان امیر قعله‌نویی در دو بازی رفت‌و‌برگشت که در ماه آگوست و سپتامبر برگزار خواهد شد به مصاف بوریرام تایلند می‌روند.

فرهاد مجیدی سال 2003 در قهرمانی العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا نقش پررنگی داشت. او در فینال سال 1999 به همراه استقلال در فینال شکست خورد و حالا این بازیکن  37 ساله چشم به سومین قهرمانی آبی‌پوشان تهرانی در قاره آسیا دارد.

کاپیتان استقلال در این مورد می گوید: «قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا به همراه العین در فصل 03- 2002 یکی از بهترین خاطرات و افتخارات دوران ورزشی من است اما قهرمانی در این رقابت‌ها با استقلال برایم بسیار لذت‌بخش‌تر خواهد بود. شاید این تنها رویای ورزشی‌ام است که هنوز برآورده نشده است.»

او ادامه می دهد: «قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به همراه استقلال از بازی برای تیم ملی در جام جهانی برای من لذت بخش تر است.»

مجیدی در بخش دیگری از صحبت هایش می گوید: «استقلال تیم شناخته شده ای در آسیا است. ما تیمی قدرتمند هستیم و در دوره‌های قبل لیگ قهرمانان آسیا هم نتایج خوبی به دست آورده‌ایم. بوریرام هم می‌داند که برابر تیم قدرتمندی قرار خواهد گرفت اما در حال حاضر ما تمام تمرکز خود را روی این دو دیدار گذاشته ایم تا در جمع چهار تیم برتر آسیا قرار بگیریم.»

با وجود اینکه فرهاد مجیدی در طول دوران حرفه‌ای‌اش معمولا در تیم ملی ایران حضور داشت اما او نتوانست در جمع شاگردان برانکو ایووانکوویچ برای حضور در جام‌جهانی 2006 آلمان قرار بگیرد. با این حال به نظر می رسد موفقیت در استقلال برای این بازیکن باسابقه که عناوین خوبی در آسیا به دست آورده، لذت بیشتری دارد.

استقلال که تاکنون به 8 عنوان قهرمانی در لیگ باشگاهی ایران دست پیدا کرده، در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امسال برابر الشباب امارات در مجموع دو دیدار رفت‌و‌برگشت با نتیجه 4 بر 2 پیروز شد تا راهی دور بعد شود.

آبی پوشان در مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها باید به مصاف بوریرام قهرمان تایلند بروند که پیش از این موفق به شکست تیم بنیادکار ازبکستان شده است.

شماره 7 استقلال در این مورد می گوید: «تابه حال تنها یک مرتبه برابر تیم‌های تایلندی بازی کرده‌ام که آن هم مربوط به دوران حضورم در العین امارات می شود. تیمی که با ما بازی کرد، تیم «ترو ساسانا» در فینال لیگ قهرمانان آسیا 2003 بود. آنها تیم بسیار قدرتمندی بودند اما در حال حاضر من اطلاعات چندانی از بوریرام ندارم.»

مجیدی در ادامه می گوید: «پیش از بازی مقابل آنها (بوریرام) ما بازی‌های اخیرشان را تماشا می کنیم تا بتوانیم این تیم را آنالیز کنیم. ما معمولا حریفان خود را دست‌کم نمی‌گیریم اما فکر نمی‌کنم که ما کار دشواری را مقابل آنها داشته باشیم. امیدوارم در همان دیدار رفت در تهران با حمایت هواداران خود پیروزی خوبی را برابر آنها کسب کنیم تا راه حضورمان در مرحله بعدی هموار شود.»

ستاره سابق تیم ملی ایران همچنین در مورد سطح کیفی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا می گوید: «لیگ قهرمانان آسیا سال به سال پیشرفت می کند، تیمی که قهرمان این رقابت ها می شود قدرت واقعی این قاره است. فوتبال آسیا به ویژه تیم‌های کره‌ای در طول سالیان گذشته پیشرفت بسیاری کرده‌اند. امسال هم استقلال به عنوان نماینده ایران در آسیا است و امیدوارم که ما در روز پایانی این مسابقات به عنوان قهرمانی برسیم.»

امیر قلعه‌نویی سرمربی موفق ایرانی که قهرمانی‌های زیادی در لیگ ایران داشته، مجددا به این تیم برگشته تا همراه با جواد نکونام کاپیتان تیم ملی ایران فصل موفقی را برای استقلال رقم بزند. قلعه‌نویی پیش از این هم در سال‌های 2010 و 2011 سپاهان را به مقام قهرمانی لیگ برتر ایران رسانده بود.

فرهاد مجیدی در این مورد می گوید: «امیر قلعه‌نویی موفق‌ترین مربی در لیگ برتر ایران است. او با تیم‌های مختلف به موفقیت‌های بزرگی رسیده و در استقلال چه به عنوان بازیکن و چه مربی همیشه یک قهرمان بوده است. امیدوارم زیر نظر او قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شویم.»

 

نظرات 19 + ارسال نظر

سلام فرهاد جونم بسیار زیبا وعالی گفته فداش بشم الهی ایشالله این بار با اس اس قهرمان آسیا میشیم وجام رو فرهادم بالای سرش می بره به سلامتی عشقم مایه افتخار یه دنیاست ایشالله فردا هم گل می زنه و فیکس هستش چه خوب مصاحبه کرده خوشم اومدش اس اس قهرمان جهان عشق است با فرهادم عشقممممممممممممم

بعضی وقتا چشمام به قلبم حسودی شون می شه .. می دونی چرا ؟ چون .. تو همیشه توی قلبمی ولی از چشمم دوری فرهادم عاشقتممممممممممممممممممممم

امیررضا چهارشنبه 23 مرداد 1392 ساعت 22:37 http://www.amireses.blogfa.com

سلام.من یه وبلاگ درست کردم که نام ان"تاریخچه ی تیمهای فوتبال وزندگینامه بازیکنان است.شما می توانید با را جعه به این وبلاگ زندگینامه ی بازیکنان وتاریخچه ی تیمهای فوتبال در ایمیل خود دریافت کنید.
باتشکر

مژگان پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 11:52 http://www.chelsi.blogfa.com

سلام وبتون بسیارقشنگ به خصوص که مال فرهاده خوشحال میشم به منم سربزنی اگه باتبادل لینک موافقی خبربده موفق باشی

مریم از شیراز پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 11:55

فیروزه
انقدر خارو ذلیل و کوجیک هستی که با فحش دادن به دیگران آروم میشی
برو ببین کجای زندگیت انقدر مشکل بوده که اینجور عقده ای بار اومدی

ملیکا پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 12:06 http://mleka-musicdellealpi.blogfa.com/

سلام عزیزم آپم با یه آهنگ بسیار زیبا حتما بیا دانلود کن نظرتم بگو[قلب]

مریم از شیراز پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 12:21

این متن کامنت یکی از هواداران استقلال در یکی از صفحات در فیسبوک بود که خیلی خوشم اومد و گفتم اینو بذارم تا شما هم بخوانید...

هر که دلش با استقلال است بماند و هر که نیست برود. باید دانست که اگر باشگاه مقدس استقلال تهران و هواداران فوق العاده اش نبودند شاید خیلی از بازیکنان بزرگ به هیچ وجه نامی نمی شدند.
در حال حاضر مشق هواداری حمایت از تیم و همکاری برای گام برداشتن به سوی قهرمانی را شامل می شود.
فرق عظیمی است بین حمایت و خیانت. در سال های قبل خیانت کم ندیده ایم و حالا وقت آن است که با حمایت از سرمربی فعلی به افراطیون درس هواداری بدهیم تا بفهمانیم که استقلال جای شخص پرستی نیست و هر که هدفش موفقیت باشگاه استقلال باشد نامش از روی سکوها با رنگ تعصب صدا زده می شود. خواه امیر قلعه نویی خواه هر فرد دیگری.
امسال هم به مانند گذشته مشخص است که تبعیض بین قرمز و آبی بیداد می کند. تفاوت در مقدار بودجه دو تیم دیده می شود. پول بیت المال را به جیب مدیر عامل قرمز ها می ریزند تا بلکه از رتبه ی دوازدهم به رتبه های بالاتر صعود کنند و اما غافل از آنکه اگر ما آبی ها در طول فصل تیممان را یاری کنیم پول حاصل از سوخت و تمام این تبعیض ها هم نتیجه ای برایشان در بر نخواهد داشت.
این فصل اگر یاری کنیم و رسم هواداری را به جا آوریم به آنچه که در سه سال گذشته استحقاقش را داشته ایم خواهیم رسید..
این فصل اگر یاری کنیم و به خاطر نام بزرگ استقلال و موفقیت این تیم با خود شرط کنیم که زمان حمایت و انتقاد را به درستی تشخیص دهیم، می توانیم موفقیت تیم استقلال را به نظاره بنشینیم.
از حالا به بعد هر کس موفقیت این تیم را بخواهد با عملکردش هدف خود را اثبات می کند.

همیشه و همه جا فقط استقلال

saeid پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 12:36

مجیدی خاطرنشان کرد: امیر قلعه‌نویی موفق‌ترین مربی ایران است. او با تیم‌های مختلف به موفقیت‌های بزرگی رسیده و در استقلال به عنوان بازیکن یا مربی همیشه یک قهرمان بوده است. امیدوارم با سرمربیگری او بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان قهرمانی برسیم.

saeid پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 13:00

دفاع تمام قد فرهاد از امیر خان نشانه تعصب بالای این شیر مرد آبی به تیم و پیراهن استقلاله و یه هشدار به کسانی که زیره سایه حمایت از فرهاد میخواهند آتیش بیاره معرکه شده و با تخریب مربی تیم و ایجاد تفرقه بین فرهاد عزیز و امیر خان از اب گلالود ماهی بگیرند ÷س خواهشا کاسه داغتر از آش نشده و از حرفهای کاپیتان تیم حمایت کنید خصوصا اشخاصی مثل فیروزه...... .

سلام مریم عقده ای خودت بار اومدی من فش دادم الان خجالت بکش به تو ربطی نداره اگه داده باشمم این بحثم تموم کن من با تو هیچ مشکلی ندارم تمام

سلام د آقا سعید من مشکلی ندارم با این قلعه نوعی و کاسه داغتر از آشم نیستم اون موقعی که من کامنت می ذاشتم شما کجا بودی وقتی قلعه نوعی می خواست فقط حال الکاپیتانو رو بگیره کجا بودی هان یادم نمیاد اینجا باشی الانم فرهاد جون از قلعه نوعی یه حرفهایی گفته خواسته شخصیت خودشو بالا ببره ولا این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست آقا سعید هدف من این هستش که از آرمانهای فرهاد جون دفاع کنم هر جایی که هست چه استقلال چه هر جا

saeid پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 18:26

ولی اگر استقلالی هستی بهتره بدونید که آرمانهای استقلال از همه کس بالاتره حالا میخواد قلعه نوعی باشه یه فرهاد یا هرکسه دیگه چون همه افراد رفتنی هستن و ای استقلال که میمونه و محبوبیت افراد خاطره خواهد شد پس بهتره اول به فکر سرافرازی اس اس باشیم بعد از افراد حمایت کنیم حالا علاقه شخصی شما به خودتون بر میگرده . در ضمن من خودم از افرادی بودم همین بازی با صبا از نیمده فرهاد تو زمین کلی از دست امیر خان شاکی بودم ولی وقتی امیر خان تو مصاحبه اش گفت چون کلاس این بازی پایین بوده از فرهاد استفاده نکرده برای اینکه کل تیم نیمه دوم اون بازی بد بازی کردن و میدونسته این بازی بد بقیه تاثیر بد روبازی فرهاد داره پس بهتره قبل از هر پیش داوری در مورد فرهاد و امیر خان یکمی تحمل کنیم تا دلیل اصلی رو بدست بیاریم .

saeid پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 18:29

البته بهتره بدونی من بازی با صبا تو استادیوم بودم چون حرص خوردن تو ورزشگاه بدتر از تو خونه اس . فیروزه خانوم گل

سلام بله البته تو ورزشگاه بهتر از تو خونه بودن هستش آقا سعید داداشم ببین من درسته از الکاپیتانو بیشتر خوشم میاد وعاشقشم و ازش طرافداری میکنم اما نمی تونم کسی یا کسایی رو که ناراحتش می کنن رو تحمل کنم همین درسته استقلال مهمتر از افراد هستش اما الکاپیتانو هم شخحصیت کوچیکی نیست داداش گلم امروزم ایشالله می بریم تا سربلند بشیم و فرهادم وهر کی لیاقتشو داره گل بزنه به امید درخشش حالا من با کلاس کاری ایشون کار ندارم وقتی فرهاد جونم آماده ست چرا نباید تو زمین باشه

فرهادم عشقم نفر اول تست جسمانی در اس اس گل میکاره چون همیشه بوی گل میده کنارم هستی و اما دلم تنگ میشه هر لحظه
خودت می‌دونی عادت نیست فقط دوست داشتن محضه
کنارم هستی و بازم بهونه‌هامو می‌گیرم
میگم وای چقد سرده میام دستاتو می‌گیرم فرهادم الکاپیتانو آرزوی کودکیم قهرمانی با اس اس در آسیاست ایشالله می رسی بهش

saeid پنج‌شنبه 24 مرداد 1392 ساعت 20:29

فقط بهتون بگم فیروزه جان منم عاشقای استقلال و فرهادو دوست دارم انشاالله همیشه خوش باشی

سلام ممنون شما هم خوش باشی داداش سعید سلام 7777777777 تا سلام خوبید هورا بردیم فرهادم عشقم ناجی دروازه شدهورااااااااااااااااااااااااااااااا مبارکه فرهادم کولاک کردش تازه پنالتی هم روش انجام دادن فرهادم عشقممممممممممم مبارکه فرهادم خطو نشون کشید از الان برا بویرام تایلند نذر کرده بود قبول شد ش

مریم از شیراز شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 10:19

سلام آقا سعید باید به داشتن هوادارانی چون تو افتخار کرد که شخص براتون اهمیت نداره مهم تیم استقلال هست درس عبرتی باشد برای دیگران
اگه وبلاگ دارید ممنون میشم بگید تا من هم بیام بهتون سر بزنم

علی رضا یکشنبه 3 شهریور 1392 ساعت 16:51

سایت خوبی داری راستی چرا جوابم را ندادی؟

جواب چیو؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد