وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

فرزاد مجیدی:شرایط استقلال خوب است/ خدا را شکر بازیکنان اصلی همچنان هستند!

فرزاد مجیدی:شرایط استقلال خوب است/ خدا را شکر بازیکنان اصلی همچنان هستند!
ازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال که این روزها در حال سپری کردن کلاس‌های مربیگری درجه C آسیا است، اعلام کرد شرایط استقلال بسیار خوب است و بازیکنان باید روی موفقیت در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا تمرکز کنند.

 
فرزاد مجیدی در خصوص حضور در کلاس مربیگری درجه C آسیا اظهار داشت: کلاس خیلی خوبی را در مدت یک هفته است که سپری کرده‌ایم. این کلاس‌ها در ورزشگاه کاوه برگزار می‌‎شود که مدرس آن حسین صالح، سرمربی تیم فوتبال نونهالان ایران است.

وی ادامه داد: شخصا فکر می‌کنم در این کلاس‌ها می‌توان تجربیات مهم و جدیدی کسب کرد. به همین جهت تلاش می‌کنم تا بتوانم مدارج مربیگری حرفه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا را به طور جدی دنبال کنم.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در خصوص ارزیابی‌اش از شرایط فعلی تیم استقلال اظهار داشت: اخبار را در روزهای اخیر با وجود درگیری در کلاس‌های مربیگری پیگیری کرده‌ام و خدا را شکر می‌کنم بازیکنان اصلی همچنان در استقلال هستند.

مجیدی در پایان گفت: به نظرم شرایط تیم بسیار خوب است و تمام تیم بایستی تمرکزشان را روی بازی‌های لیگ و همینطور لیگ قهرمانان آسیا بگذارند که بازی‌های سختی در آن پیش رو دارند.

نظرات 7 + ارسال نظر

سلام فرزاد جون و فرهادم عشقم همیشه دو ستون اس اس و فوتبال بودن عشقمفرهادم داره بازم خودش آماده می کنه برای یک دوره دیگه از فوتبال که بدرخشه فرزاد جون هم بهش کمک می کنه تا موفق باشه فدای فرهادم عشقممم دلم برا بازی کردنش گل زدنش یه ذره شده به منم سر بزنید

سلام فرهادم عشقم هم بغل دست الهام حمیدی خیلی نازه از الهام خوشم میاد بازیگر قشنگیه به امید موفقیت فرهادم در کیف تا تمرینات خوبی داشته باشه وآماده برگرده و گل بارون کنه اس اس رو آُ»آ« آبیست عشق گامهای فرهاد جونم عشقممممممم هستش که کولاک می کنه

آسمان آبیتر از این نمی شود هوایت که به سرم می زند

دیگر در هیچ هوایی

نمی توانم نفس بکشم!

عجب نفس گیر است

هوایِ بی توئی! فرهادم عشقممممممممممممممممممم دوستتتدارممممممم

آسمان آبی سه‌شنبه 18 تیر 1392 ساعت 16:07

اخه فیروزه جون از چی الهام حمیدی خوشت میاد؟ واقعا من نمیدونم فرهاد رو چه حسابی افتخار داده و با این عکس انداخته............ نمیخوام توهین کنم ولی ابروی بانوی ایرانی رو برده..... اخه حجابه این داره؟

صحرا جمعه 21 تیر 1392 ساعت 19:39 http://ranik.blogfa.com

آپم...

امیر چهارشنبه 26 تیر 1392 ساعت 23:00 http://empratorastan.blogfa.com

سلام ممنون که به وب من اومدی من لینک تو رو تو وب خودم گذاشتم اگه خواستی منولینک کنی به اسم امیر عوض نژاد استانه لینک کن اگه لینک منو تو وبت بذاری خوش حال میشم رفیق

پیمان پنج‌شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 09:29 http://patogabha.blogfa.com

عالی عالی بود خواهش میکنم به وبلاگ من هم سربزنید و نظر بدهید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد