وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی پرافتخارترین مرد ایرانی تاریخ لیگ قهرمانان آسیا

فرهاد مجیدی پرافتخارترین مرد ایرانی تاریخ لیگ قهرمانان آسیا

فرهاد مجیدی فردا برابر تیمی قرار خواهد گرفت که روزگاری یکی از افتخارات نایاب در فوتبال ایران را با این تیم کسب کرد و بر قله‌ی آسیا ایستاد تا تنها لژیونری باشد که با یک تیم آسیائی موفق به فتح لیگ قهرمانان آسیا شده است.




تیم العین امارات در اولین دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا که پس از جام باشگاه‌های آسیا در قالبی جدید برگزار می‌شد، با هدایت برونو متسوی فرانسوی موفق شد، در فصل 03-2002 اولین فاتح این رقابت‌ها لقب گیرد. در آن زمان شماره‌ی هفت محبوب آبی‌های پایتخت بصورت قرضی از الوصل امارات راهی العین شده بود و تا این تیم اماراتی برای نخستین بار طعم فینالیست شدن در کل رقابت‌های آسیائی را بچشد، آن‌هم با تک گل ارزشمند فرهاد مجیدی در نیمه‌نهائی این رقابت‌ها. مجیدی در آن رقابت‌ها فقط در 4 بازی پیراهن العین را بر تن کرد و گل دقیقه‌ی 83 این بازیکن در نیمه‌نهائی تنها گل او در دوران حضورش در العین بود، البته در اولین دوره‌ی حضورش در العین !

نکته‌ی جالب آن است که در آن دوره نیز العین و استقلال در مرحله‌ی گروهی هم گروه بودند و دو تیم در خانه تیم مغلوب میدان بودند. با این وجود استقلال به توجه به دیگر نتایج ضعیف خود در رده‌ی سوم این گروه قرار گرفت و از صعود به مرحله‌ی حذفی ناکام ماند.

با وجود قهرمانی استقلال در مسابقات باشگاهی آسیا و جام باشگاه‌های آسیا و همچنین قهرمانی پاس در جام باشگاه‌های آسیا، هیچ‌کدام از باشگاه‌های ایرانی موفق به کسب عنوان قهرمانی در جدیدترین ورژن این مسابقات یعنی لیگ قهرمانان آسیا نشده‌اند و فقط سپاهان و ذوب‌آهن، دو تیم اصفهانی موفق شده‌اند فینال این رقابت‌ها را تجربه کنند، البته در قامت یک بازنده‌ی مغموم ! با این شرایط باید فرهاد مجیدی را پرافتخارترین بازیکن ایرانی تاریخ این رقابت‌ها دانست.

نکته‌ی جالب در مورد فرهاد مجیدی آن است که او جز استقلال تهران با پیراهن العین امارات و الغرافه‌ی قطر در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شرکت داشته است و با انجام فقط 8 بازی یک گل را در کارنامه دارد، آن‌هم با عنوان یک بازیکن قرضی. فراموش نکنیم که او با تیم الغرافه حضوری ناموفق را در لیگ قهرمانان آسیا تجربه کرد و با قرارگیری در رده‌ی سوم پس از پرسپولیس در گروه D از رسیدن به مرحله‌ی حذفی بازماندند.

فرهاد مجیدی در مجموع با پیراهن سه تیم استقلال تهران، العین امارات و الغرافه‌ی قطر یازده گل در مجموع 27 دیدار به ثمر رسانده است و از این حیث نیز به عنوان یک ایرانی یک رکوردار در لیگ قهرمانان محسوب می‌شود.

نظرات 34 + ارسال نظر
فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 چهارشنبه 23 اسفند 1391 ساعت 01:45

سلام فرهادم عشقم تو درخشش خواهی داشت به اندازه اعماق در یاها فرهادمم از 27 سالگی مقابل العین در خشیده ولی فکرشو بکنید کله مرغی کج فهم مردنی این جور چیزها رو چه می فهمه فردا هم که تو ترکیب اصلی نیست فرهادم عشقممممممممممم تنها بازیکنی که با جون ودل بازی می کنه تو زمین فرهادم عاشقتمممممممم بزار همه پشت سرت حرف در بیارن من ازت دفاع می کنم حمایت دوستان یه سرم برید خبر انلاین به فرهاد جووووووووونم عشقممممممممم رای بدید بمیرم الهی براش نفر اول در چهره ورزشی ایران فقط فرهادم هستش و بس ایشالله 77777777من فردا سوراخ می کنه العین رو هر چند دقیقه بازی کنه همه نفسم عمرم

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 چهارشنبه 23 اسفند 1391 ساعت 01:58

دلم برات یه ذره شده عشقم عمرم تو پاکی از دریا زلال تر لیلی قصه تویی مجنون دیوانه منم شیرین رو یاها تویی فرهاد بی خونه منم 7 من کله مرغی ذلیل بشه با این سایتهای زرد که پشتت حرف در میارن همه بدونن فرهادم ازدواج مجدد نکرده پس تمومش کنید لطفا فرهادم ستاره ی هستش که تموم شدنی نیست عشقمممممممممم عاشقتمممممممممممم دلم برات یه ذره شده ایشالله فردا گل می کاری نفسم

REZA چهارشنبه 23 اسفند 1391 ساعت 12:36

ان شاالله که با حضور داداش فرهاد ستاره سوم روی پیراهن استقلال میشینه به امید خدا بسم الله

الناز چهارشنبه 23 اسفند 1391 ساعت 13:10

ان شا الله امروز گل میزنه
و بازی رو میبریم

نگار چهارشنبه 23 اسفند 1391 ساعت 17:57

امیدوارم با یه بازیه خوب و گل های داداش فرهادم و بقیه بازیکن ها بازیرو ببریم.
و به امید ستاره ی سرم روی پیرهن استقلال و داداش فرهادم

REZA چهارشنبه 23 اسفند 1391 ساعت 20:55

گـــــــــــــــــل از داداش فرهاد
خــــــــدا شــــــکرت خیلی دوست دارم خـــــــــــــــدا

حسام چهارشنبه 23 اسفند 1391 ساعت 23:05

ما نباید به اختلاف قلعه نویی و فرهاد دامن بزنیم باید با هم متحد بشیم چون واقعا امسال نمیخواهن استقلال قهرمان بشه.پس بیاییم اختلافات را کنار بزنیم و باهم بگیم فقط استقلال

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 12:43

سلام فرهادم عشقممممممممممممممم گل کاشت و سوراخ کرد دهن کله مرغی هم بسته شدش فرهادم کولاک کردش هورا اون قدر جیغ زدم از شادی مبارکمون باشه مبارک خودم و همه هورا فرهادم نه تنها گل زد بلکه همه کار کرد درخشید من نذر کرده بودم خدایا شکرت ممنون فرهادم عشقممممممممممممممممممممم عاشقتممممممممممممممممممممممممم بمیرم برات فدات 77777777777777 من

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 12:45

سلام داداش امیر علی عکس بزار از بازی دانلود گللللللللللللللللللللل فرهادم عشقم بمیرم براش خوب شد کله مرغی یادش افتاد فرهاد جوووووووووووووووووووووووووونم وبیاره وایییییییییییییییییییییییییییی خدای من فرهاد قصه هایم عشق جاودانه من 777777777777777 من دوستتتتتتتتتتتتداارم دلتنگت شدم عشقمممممممممممم

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 12:48

دستانت را دوست دارم بگیرم حتی اگر خیال باشد چه می شد یک بار فقط یک بار حتی در خیال یا ارزو تو را ببینم عشقممممممممممم فرهادممممممممممممم دوستتتتدارم اوه فرهادم عشقممممممممممممممممم تو خبر انلاین چهره ورزشی سال انتخاب شد مبارکه چه قدر خبر های خوب وایییییییییییییییییی من خیلی خوشحالام اون قدر بهش رای دادم فداش بشم الهیییییییییی فرهادم عاشقتمممممممممممممممممممممم 7777777777777777من

الناز پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 15:43

برد تیمو به همه تبریک میگم

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 20:09

فرهادم عشقممممممممممم همچنان بهترین گلزن آسیایی تاریخ استقلال تا کور شود هر ان کس که نتوان دید کله مرغی کمبود که حالا هم گیر داده به حنیف جووون خاک تو سرش
: فرهادم عشقمممممممممم فدای چشای نازت بشم الهی که بهترین گلزن تاریخ استقلال در مسابقات آسیایی است، با گلی که به العین زد آمار گل های آسیایی اش برای استقلال را به عدد 21 رساند تا همچنان بهترین گلزن ایرانی در تاریخ مسابقات باشگاهی آسیا نیز باشد. او یک گل نیز با پیراهن العین در لیگ قهرمانان زده است که مجموع گل های بین المللی اش را به 22 می رساند. آمار گل های مجیدی برای تیم استقلال در آسیا به این صورت است:
جام باشگاه های آسیا 99-1998 به الهلال عربستان(یک گل)
جام در جام آسیا 2000-1999 به هومنت من لبنان(7 گل در دو بازی)
جام در جام آسیا 01-2000 به الوحده امارات( 2 گل)
لیگ قهرمانان آسیا 2010 به الاهلی عربستان(2 گل)
لیگ قهرمانان آسیا 2010 به الغرافه قطر (2 گل)
لیگ قهرمانان آسیا 2010 به الجزیره امارات(یک گل)
لیگ قهرمانان آسیا 2011 به السد قطر(3 گل در دو بازی)
لیگ قهرمانان آسیا 2011 به پاختاکور ازبکستان(یک گل)
لیگ قهرمانان آسیا 2011 به النصر عربستان(یک گل)
لیگ قهرمانان آسیا 2013 به العین امارات(یک گل)

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 20:13

حنیف بینوا یه اعتراض کردش ببینید فرهادم اصلا اعتراض نکردش حنیف هیچ تقصیری نداره هیچ تقصیری حالا کف کن کله مرغی ببین زجر دادن بازیکنها یعنی چی چوب خدا صدا نداره اه من و خیلی ها تو رو گرفته فرهادم عشقمممممممممممممم به اون خوبی بازی کرد گل زد برترین بودش اما باز این کله مرغ گفته خودم می دونم کی بازیش بدم یعنی چی فرهادم عشقممممممممممممممممممممممممم باید فیکس باشه برترین چهره سال ورزشی از دید گاه مردم فرهادم عشقمممممممممممممممم دلتنگتم بمیرم برات فدات فدای چشات نگاهت دوستدارم خیلییییییی زیاد کاش می تونستم ببینمت از نزدیک یه بار کی قسمت میشه من ببینمت دوستدارم گلم بهارم

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 جمعه 25 اسفند 1391 ساعت 03:15

7سلام اینجا چه سوت وکوره در اوج جشن برای فرهادم من شدم ودوباره تو عشقم فرهادمممممممممم دلتنگتم دلتنگی هام تموم نمیشه بهت افتخار می کنم فرهادم عشقم روح بلند بالای تو کله مرغی نمی خواد تو گل بزنی باشههههههههه تو هم اتیشش می زنی گر می گیره متنفرم ازت کله مرغ به خونت تشنه ام همین فرهادم تو دریایییییی ولی ساحل نداری فرهاد قصه هایم 77777777777777

نفس جمعه 25 اسفند 1391 ساعت 12:36 http://www.hamsafareraz.blogfa.com

هههههههههههههههوووووووووووررررررررررررررررررااااااااااا

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 جمعه 25 اسفند 1391 ساعت 13:55

سلام امروز تیم رفت برا مراسم ناصر خان مردی تمام نشدنی اسطوره ای بی معنا رو حش شاد و یادش گرامی باد وای حنیف جون رفت شمال وای فرهادمممممممممم عشقممممممممممممم عید و کجا می ره نفسم البته روز 10 هم بازی داریم با سپاهان قبل اون فرهادم عشقمممممممممممم تفت رو هم سوراخ می کنه نفسم واقعا هورا هیییییییییییییی به فرهادم افتخارم عشقم وای کاش می دونستم می رفتم همون سمت وای قلبم خدای من به افتخارش 777777777777777777777777 تا نه بی نهیت 77777777777777777777 تا عاشقتم بمیرم برات همین داداش امیر علی کجایی دوست عزیز معلومه بیا کاری بکن مرسی

پیچیده جمعه 25 اسفند 1391 ساعت 21:56 http://www.forsatezistan.blogfa.com

چرا مجیدی کاپیتان نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعا چرا

باران جمعه 25 اسفند 1391 ساعت 22:08

منم همین سوالودارم چرافرهادکاپیتان نیست؟

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 00:36

سلام چون های فراوان داره اولش کله مرغیه دومشم جباریه دلیلش والا همه دیدید که مهدی جون بازوبند رو داد به فرهاد جوووووووووووووونم عشقم اره عصبانیتم داره زیاد و نفرین کردن کله مرغی دوستای گلم درسته فرهادم عشقم براش بازو بند مهم نیست اما احترام کجا رفته واقعا که همون فرهادم لایق بازوبندیه من به شخصه هیچکس قبول ندارم جز کاپیتان فرهادم عشقمممممممم من می گم تا وقتی کله مرغ و دارو دسته اش هست همین او ضاع بر قراره وهمه ما باید از ارمانهای فرهاد جووووووون دفاع کنیم تا ابد حمایت از فرهادم تا بی نهایت

REZA شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 12:54

ای بابا چرا نظرات من ثبت نمیشه

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 18:05

سلام خوبید فرهادم عشقم در مر حله نهایی انتخاب چهره سال هم به پایان رسید و کاربران خبرآنلاین از میان 8 نفر، فرهادم عشقمممممم را به عنوان چهره سال 1391 انتخاب کردند. وای مبارکه هم مبارک فرهادم هم من وهم همه دوستان هورااااااااااااااااااااااااااااااا فرهادم امروزم تو تمرین بوده و نفت سوراخ میشه ایشالله گلم کاش منم تو تمرین امروز بودم نفسممممممممممممممم عاشقتمممممممم

ا وبقیه خبر : از میان 5551 کامنت تایید شده، فرهاد م عشقممممم با کسب بیش از چهل درصد آرا به عنوان چهره سال 1391 به انتخاب کاربران خبرآنلاین شد. ایول همینه فرهادم عشقم عاشقتممممممممممممم بسوزه چشم حسود امین مبارکه کله مرغی بمیره ایشالله

الناز شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 23:24

تبریک میگم که فرهاد به عنوان چهره سال ۱۳۹۱انتخاب شد

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 یکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت 02:52

سلام خیلی تبریک داره فرهادم عشقم همیشه بهترینه نفسم همیشه اون قدر امروز بابت این خوشحالم دارم می میرم از خوشحالی فرهادم کولاکه ومن می دونم بازم کولاک می کنه فردا و فرداهای بعد بازی با نفا و بعدشم جام حذفی و بازی بعدی لیگ قهرمانان اسیا که 14 فروردین هستش ایشالله فرهادم کولاک می کنه 7777777777777من دلتنگتم عشقمممممممممم

محمد یکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت 10:05 http://www.hegazivafarhad.blogfa.com

تضعیف قدرت امیر قلعه نویی مقابل ستاره ها و بازیکنان معمولی / ژنرالی که دیگر ژنرال نیست

بهار یکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت 12:25

سلام ب همگی خوفید؟؟؟؟؟؟؟؟؟بچه ها این قلعه داره شورش ودرمیاره یعنی چی ک فرهادهمش بایدرونیمکت باشه

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 یکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت 12:41

سلام چون کمبود داره خاک به سر فرهادم گله عشقممممممممم حالا مصاحبه فرهادم عشقمممممممممممم بعد از چهره سال شدنش :چهره سال شدن افتخار بزرگی است / درگیر کسانی هستم که دوستم دارند فقط می تونم بگم عاشقتمممممممممم و حمایت حمایت از تو تا ابد کاپیتانم بمیرم برات الهی تو باید فیکس باشی نفسممممممممم

* در نظرسنجی خبرآنلاین به عنوان برترین چهره سال انتخاب شدید. چه نظری دارید؟

باید از همه مردم عزیز ایران که به من رای دادند و چه آنهایی که رای شان شخص دیگری بود تشکر کنم. مخصوصا از هواداران استقلال که همیشه مرا شرمنده محبت های خودشان کردند. من فکر می‌کنم این عنوان لایق بزرگانی مثل آقای بنا و دیگر مدال‌آوران المپیکی بود؛ اما در هر صورت از اینکه کاربران سایت خبرآنلاین مرا به عنوان چهره سال انتخاب کردند خیلی خوشحالم و مثل همیشه مدیون و شرمنده مردم هستم .

* در لیگ برتر و لیگ قهرمانان مدام گل می‌زنی اما باز هم بازیکن ثابت تیم نیستی. این تو را عصبانی نمی‌کند؟

نه. من به عنوان یک بازیکن تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم می‌کن. بازی کردن یا بازی نکردن من به نظر سرمربی تیم بستگی دارد. من چه فیکس بازی کنم و چه به عنوان ذخیره وارد میدان شوم، به تصمیم مربیان احترام می‌گذارم. هدف من موفقیت تیم و خوشحالی هواداران است و از صمیم دل خوشحالم که در این چند بازی که به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شدم، دل هواداران را به با گلزنی به دست آوردم.

*چه دلایلی باعث بازگشتت به استقلال شد؟

از اول هم گفتم اگر بدانم دل یک هوادار از بازگشت من خوشحال می شود برمی‌گردم. من اول برای دل خودم و بعد به خاطر هواداران برگشتم. منتی هم به گردن هیچ کس نیست. شادی و خوشحالی هواداران برای من از همه موارد مهمتر است. من همه موفقیت هایم را مدیون هواداران هستم. بخصوص در این مدت از هواداران حاضر در ورزشگاه انرژی مثبت گرفتم و باعث شد تا با گل هایم هواداران را خوشحال کنم و این لطف خدا و دعای پدر و مادرم و هواداران عزیز است. وقتی شادی هواداران را می‌بینم به خودم می‌بالم که تصمیم گرفتم به استقلال برگردم.

* سال 91 از نظر فرهاد مجیدی چگونه بود؟

سال 91 برای من سال خوبی بود امیدوارم همه مردم هم سال خوبی را سپری کرده باشند .

* چه آرزویی برای سال 92 داری؟

برای همه مردم عزیز کشورم در هر جایی از جهان که هستند آرزوی سلامتی و سربلندی دارم و امیدوارم شاد و خرم باشند.

* چه شعاری در سال جدید برای هواداران دارید؟

شعار من این است «من برای کسانی که از من متنفر هستند وقت ندارم؛ چون درگیر دوست داشتن کسانی هستم که دوستم دارند».

* به عنوان آخرین سوال. صحبت‌های زیادی در مورد خداحافظی‌ات از فوتبال مطرح است. اگر امکان دارد در این باره هم توضیح بده.

من در این مورد بارها صحبت کرده‌ام و هنوز تصمیمی برای خداحافظی نگرفته‌ام؛ اما بگذارید بگویم که این خود من هستم که باید این تصمیم را بگیرم. شاید تا 40 سالگی به فوتبال ادامه دهم و شاید همین فردا از فوتبال خداحافظی کنم. واقعا هیچ چیز معلوم نیست

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 یکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت 12:57

شعار من این است «من برای کسانی که از من متنفر هستند وقت ندارم؛ چون درگیر دوست داشتن کسانی هستم که دوستم دارند». سلام فدات بشم الهییییییییییییییی عاشقتم والسلام نفسم بمیرم خوب گفتی کله مرغی از تو متنفره بمیره الهی تو تا 40 سالگی که هیچی بیشترم بازی می کنی عشقمممممممممممممممم فرهادم دهن کله مرغ با مصاحبه ات گل گرفته شد هورا هیییییییییییییییییییییی فرهادم نفسممممممممممم دوستان بزنید 77777777777777777777777

REZA یکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت 15:12

بچه ها عدد1روبه1000601اس کنید

REZA یکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت 15:13

برای مسابقه پیامکی شبکه خبر هست که گفته کدام بازیکن بهتره که گزینه یک داداش فرهادمونه و2کریمی
بچه ها لطفا اطلاع رسانی کنید ممنون

مریم یکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت 18:40 http://mm74.blogfa.com

به آرزوهات فکر کن و امید داشته باش...
بیا جملمو واسم ادامه بده...
آپم...

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 یکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت 19:08

سلا م خوبید حتما چرا که نه همه عدد رو بفرستید واسه عشقممممممممممممم فررهادممممممممم اون جا هم اول میشه عشقم بدون که اولین نفری که از اومدن تو خوشحال شدش من بودم گلم من هم درگیر توام درگیر عشقت که گفتی کسایی رو دوستشون داری به خاطرشون در گیری وای گلم عاشقتمممممممم وای فرهادم امروزم تو تمرین کولاک کرده ایشالله فردا هم کولاک می کنه مقدسم تک شاعرانه ای نیلوفر آبی گل می زنی ایشالله نفسمممممممممممم عاشقتممممممم کاش منم می تونستم زود زود ببینمت

Mahdi یکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت 19:51 http://caphtan-farhad.blogfa.com

سلام وب جالبی داری...........
خوش حال میشم یه سری بما بزنی.

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 یکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت 20:55

دوستان فرهادمممممممم فردا گل می زنه وبعدشم تمرینها تعطیله تا 4 عید پیشاپیش عید همه هم مبارک عید کاپیتان فرهادمممممممم هم مبارک کله مرغی هم الهی تو این سال نابودتر بشه که در مورد چهره سال شدن فرهاد جوووووووووووووووووووووونی هیچ مصاحبه نکرده هیچی بمیره الهی چشم دیدن فرهادم ونداره عشقممممممم کولاکه تک نیلوفر آبی من شاعرانه ترین عشقمممممممم دوستتتتدارم فردا هم گل می زنی عشقم 777777من

سحر جون یکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت 21:41

الحق لایقشه چراکه نه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد