وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

مجیدی، بازیکن ایده آل کاپلو!

مجیدی، بازیکن ایده آل کاپلو!

نظرات 13 + ارسال نظر
الناز جمعه 18 اسفند 1391 ساعت 16:18

فرهاد بازیکن ایده ال خیلیاست.
به امید برد امروز در مقابل تراختور

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 جمعه 18 اسفند 1391 ساعت 17:18

سلام فرهادم عشقمممممممممممممم امروز بازی با تراکتور رو می بره و سوراخ سوراخشون می کنه عشقم بمیرم برات الهییییییییییییی فرهادم عشقممممممم تک نیلوفر ابی من عاشقتممممممممممم امروز حال کله مرغ وبگیر فرهادم عشقممممممممم بازیکن مورد علاقه همه دنیاست نه تنها کاپلو فرهادم چیکارش می کنه سوراخ سوراخش می کنه 7777777777777777777777 من

کریم عبداللهی جمعه 18 اسفند 1391 ساعت 19:38

با سلام و احترام ، جهت معرفی خودتان و کاندیداهای مورد نظرتان در بزرگترین و پربیننده ترین سایت تبلیغاتی در ایران ((سایت رسمی تبلیغات انتخابات ایران )) به آدرس www.davtalabin.com مراجعه فرمایید.
شما عزیزان میتوانید مقالات و یادداشتها و اخبار و مطالب ...خود را در این سایت به چاپ برسانید.

الناز جمعه 18 اسفند 1391 ساعت 19:40

هورا هورا
استقلال برد و ما هر لحظه به قهرمانی نزدیک تر میشیم
لنگیاهم دارن میترکن از حسادت
خسته نباشید میگم به همه ی بازیکناو کادر فنی و امیر خان
واقعا که امیر خان بهترین مربی ایران
بردم به همه تبریک میگم

امیرحسین جمعه 18 اسفند 1391 ساعت 19:51 http://www.zeydaneasia.blogfa.com

شمارو با عنوانی که گفته بودید لینک کردم شما ام مارو با هر عنوانی که دوست داشتید لینک کنید.فقط لینک کنید.بعد حتما به من اطلاع دهید.

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 جمعه 18 اسفند 1391 ساعت 20:09

سلام فرهادم عشقم تک به تکهاش عالی بود حیف شد واییییییییییییییییی بردیم بردیم هیییییییییی هورا اااا هم تراکتور اشغال و بردیم هم داور بودیم الهی ارشم خوب کرد زد تو دهن اون اشغال مردشور خخخخخ عالی بود برا من حیثیتی بود بردیم خیلی خوشحالم فرهاد م عشقممممممممم زدنش اشغالها اما خوب بردیم مردیم واییییییییییییییییی فرهادم ناز بود ارش خوب زد تو دهن اون اکرامی اشغال حال کردم کله مرغی اخر فرهاد م عشقممممممممممممممم من از بازیت سیر نشدم بمیرم برات هییییییییییییی فرهادم نفسممممممممممم بردیم بردیم

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 جمعه 18 اسفند 1391 ساعت 20:18

کله مرغی چرا فرهادم و اخر اوردی کثافت برو بمیر فرهاد لنگ سوراخ کن من عشقممممممممممم فرهادم لنگ سوراخ کن داور با اونها بودش فرهادم هر موقع رفت چرا داوره خطا گرفتش فرهادممممممممممم والا کولاک می کرد عشقمممممممممممم وای حالا بردیم والا من ابروم می رفت دست و پنجه ارش جوووونم هم درد نکنه خوب کردش فرهادممممممممممممم دلم برات تنگ شدش نازم چیزیش نشد اخه بد جور زدن جیگر مو بردمون و تبریک می گم بازی هییییییییییییییییییی

[ بدون نام ] جمعه 18 اسفند 1391 ساعت 20:27

عزیزم برای چی به امیر خان توهین میکنی؟
اگر امیر خان نبود که ما الان اول نبودیم

الناز جمعه 18 اسفند 1391 ساعت 20:28

عزیزم برای چی به امیر خان توهین میکنی؟
اگر امیر خان نبود که ما الان اول نبودیم

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 جمعه 18 اسفند 1391 ساعت 20:38

اره امیر خان خخخخخخخخخخخخ نه خیر غیرت بازیکنها دو ستدارم توهین کنم چرا فرهادم عشقمممممممممممم رو دقایق اخر میاره تلف بشه ایشالله فرهادم کولاک کردش و می کنه اما اون حالیش نیست فرهادم عشقمممممممممممم بمیرم برات الهی صدفم من تا ابد ازت حمایت می کنم وحال کله مرغ رو می گیرم

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 جمعه 18 اسفند 1391 ساعت 20:38

فرهادم عشقمممممممممممم بمیرم برات الهی لیلی تو قصه تویی مجنون دیونه منم شیرین رو یاها تویی فرهاد بی خونه منم اونی که می مونی تویی راهی ویرونه منم کاش می تونستم ببینمت بهارمن چقدر من بد شانسم بدبختم که نتاونستم هنوز تو رو از نزدیک ببینم عشقم دلتنگی هامو بردار بازم رو سینه ام بزار فرهادممممممممممممممممممممممممممممممممم عاشقتممممممممممم تو چهره سال خواهی شد تو بهترینی برامن عشقمممممممممممم 7777777777777777من

اس اس جمعه 18 اسفند 1391 ساعت 22:51

اقا تبریک.این جواد کاظمیان چیکار کرد که نوشتن حرکت زشت انجام داده؟؟؟

حرکت بنگر رو تکرار کرده!!

faeze.esteghlal پنج‌شنبه 2 آبان 1392 ساعت 21:07 http://www.faeze-veblag.blogfa.com

slm azizam vebe zibaie dari mishe linkam koni????

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد