وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای!!!




نظرات 38 + ارسال نظر
Negar پنج‌شنبه 10 اسفند 1391 ساعت 01:38

farhad be khoda 1dooneE............
man hangam kolan
ASHEGHETAM

پیچیده پنج‌شنبه 10 اسفند 1391 ساعت 09:01 http://www.forsatezistan.blogfa.com

ای وایـــــــــــــــ کاشکی گل می شد
یه سر بزنید دوستان استقلالی

نفس پنج‌شنبه 10 اسفند 1391 ساعت 09:45 http://www.hamsafareraz.blogfa.com

من حدود یک سالی هست که مدام وبت میام وازاحوال مجیدی باخبرمیشم.
توی مدتی که فرهادایران نبود کمترمی اومدم وعاشق وبت هستم دارم راستش رامیگم.

ممنون از لطفت

علی رضا پنج‌شنبه 10 اسفند 1391 ساعت 10:28

ما شاالله به این فرهاد آماده
لطفا ما شاالله بگید و اسفند دود کنید تا از چشم زخم دور بمونه.

سعید پنج‌شنبه 10 اسفند 1391 ساعت 13:04 http://www.haftss.blogfa.com

سلام
میخواستم یه پیام بفرستم ولی نمیدونم چرا از اینجا نمی شد می نوشت کلمه غیر مجاز داره
بعد از قسمت تماس با من ارسال کردم

mojtaba پنج‌شنبه 10 اسفند 1391 ساعت 13:05

حیف این بازیکن امده نیست روی نیمکت بشینه؟؟!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نیلوفرهاد پنج‌شنبه 10 اسفند 1391 ساعت 17:07

ماشالا فرهاد
هیچکس به پای کاپیتانمون نمیرسه.فقط کاش فیکس باشه تا بتونه بهتر کار کنه

پیچیده پنج‌شنبه 10 اسفند 1391 ساعت 19:33 http://www.forsatezistan.blogfa.com

یزن ۷ رو به افتخار فرهاد

هستی پنج‌شنبه 10 اسفند 1391 ساعت 21:02

جونم 7مقدس... کاش اون برگردون گل میشد و همونجا چش و چال جباری و قلعه نویی و دشمنای فرهاد یه جادرمیومد
حیف...خیلی حیف

هستی پنج‌شنبه 10 اسفند 1391 ساعت 21:18

جباریو دیدین چقد پررو هستش این بشر...فکر کرده بازوبندو نده به فرهاد فرهاد کوچیک میشه و اون بزرگ.نخیر آقای 8یاغی محبوبیت فرهاد با این چیزا کم نمیشه .تو هم با این بی ادبیت فقط منفوریت خودتو زیاد کردی زیدان قلابی هیچ فکر کردی چرا با این همه سال سابقه بازی تو استقلال به اندازه ای که باید محبوب نیستی؟چون هیچ وقت احترام سرت نمیشه.تکنیکتم بخوره تو سرت واقعا حقته هرچقد مصدوم میشی

غزال جمعه 11 اسفند 1391 ساعت 11:45

خبر آنلاین واسه داداش فرهاد نظر سنجی گذاشته شرکت کنید

اتنا جمعه 11 اسفند 1391 ساعت 19:27

وایییییییییییییییییییییییییییی کاش گل می شد باحرکتش همه قافل گیر شدن.کاپیتان......چی بگم که بهت بخوره.هیچ کس به پات نمیرسه عشقم.حتی کسی که دوسش دارم مسی.



عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

میلاد جمعه 11 اسفند 1391 ساعت 21:54

کاش گل میشد
واقعهااااا اقتخار ایرانیییی
فرهااااااااااااااااااااااااااااااد

ali شنبه 12 اسفند 1391 ساعت 01:40

فرهاد داداش یدونه ای

امیرحسین شنبه 12 اسفند 1391 ساعت 17:00 http://www.zeydaneasia.blogfa.com

میشه ما رو لینک کنی.www.zeydaneasia.blogfa.com

sina شنبه 12 اسفند 1391 ساعت 17:41

تو خورشیدی ولی غروب نداری

6 شنبه 12 اسفند 1391 ساعت 17:49

فرن از مجیدی اونجا موند یا برگشت کش ورش؟؟؟

6 شنبه 12 اسفند 1391 ساعت 17:50

بازی خوبی بود 66666666666 گل داشت!!!!

6 شنبه 12 اسفند 1391 ساعت 17:53

همین که مقابل عربا آبرو ریزی نکردید باید بهتون جایزه بدن مثل الجزیره نبودن وگرنه شش تا رو راحت میکردن حلقتون

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 شنبه 12 اسفند 1391 ساعت 18:04

سلام تو یکی خفه شو 4444444444444 تا فرهادم عشقممممممممممممممم عالی بود ومحشر امروزم تو تمرین گل کاشته استاد تک به تکهای جهان عشقمممممممممممممممممممممممممم فرهادممممممممممممممممممممممممم بمیرم برات الهی مجتبی هم خوب دیونه بازی در اوردش فرهادم کاپیتان اول واخر اس اس هستش

Reza یکشنبه 13 اسفند 1391 ساعت 15:11

دوستان عزیز لطفا به لینک زیر رفته و به فرهاد مجیدی رای بدهید تا انشاءالله فرهاد چهره سال ورزش ایران بشه


http://khabaronline.ir/service/sport

الناز یکشنبه 13 اسفند 1391 ساعت 17:35

خیلی بد شد مساوی شد
رحمتی خوب نبود

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 یکشنبه 13 اسفند 1391 ساعت 18:34

سلام البته فرهاد جوووووووووووووووونم عشقم چهره اول سال میشه شک نکنید فرهادم فردا نیستش تو بازی چرا میگن مصدومه ای خدا نفرین به تو کله مرغی از صبح تا شب هر ثلنیه نفرینت کنم بازم کمه
کاپیتان تیم استقلال پس از تمرین روز یکشنبه تیمش راهی منزل شد.
فرهاد م عشقمممممم پس از تمرین امروز آبی پوشان با کسب اجازه از کادر فنی به منزل رفت و همراه با سایر اعضا تیم به قم نرفت.

وی برای بازی روز جمعه استقلال مقابل تراکتورسازی آماده می شود دروغ می گن معلوم نیست هست نیست الهی بمیری ماجدی فرهادم مصدوم نیست نه

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 یکشنبه 13 اسفند 1391 ساعت 18:54

سلام فرهادم عشقم دلم برات یه ذره شده ماجدی هم بیخود کرده گفته کله مرغ تو رو دوست داره ای کله مرغی برو دست از سر استقلال بردار دست از فرهادممممممممممم عشقممممممممم بردار فرهادم گلم بمیرم برات الهی که پشت سرت حرف می زنن تک نیلوفر آبی حالشونو می گیرم رفتم بهت رای دادم چهره سال تو خیلی جلو بودی عشقم از همه پیشی گرفته نفسم بمیرم براش فرهادم به قم نمیره برن ببینم چکار می کنن مثلا فرهادم و نمی برن فرهادم عشقمممممممم بی تو بازی فردا هیچه گلم دلم هر شب برایت تنگ می شد صدایم هم صدای سنگ می شد نمی گفتم که چشمم بی تو ابریست ولی یک اسمان دلتنگ می شد ما هم خدایی داریم فرهادم عشقم تراکتور و سوراخ می کنه ایشالله

REZA یکشنبه 13 اسفند 1391 ساعت 19:06

sلام بچه ها.
لعنت به تو کله مرغی...اشغـــــــال دوباره گفته داداش فرهاد رو به قم نمیبره اه اه اه....

الناز یکشنبه 13 اسفند 1391 ساعت 19:07

یعنی فرهاد فردا بازی نمیکنه.
دلیلش؟

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 یکشنبه 13 اسفند 1391 ساعت 19:10

سلام دوستان یه وبلاگ دارم برا فرهاد جووووووووووونم عشقمممممممممممممم می سازم کولاک کارهای اخرشه اعلام می کنم همه هر چی از دهنشون میاد بیان بار کله مرغ و دار و دسته اش بکنن هر چی دوست داشتید فرهاد جووووووووووووووووووونم عشقمممممممممممم تا ابد ازت حمایت می کنم دوباره من شدم وتو امروز دو تا دو قلو پیشت عکس گرفتن خوش به حالشون من کی تو رو می بینم نمی دونم 7777777777777من عشقم دوستدارم خیلی زیاد کاش یه بار فقط یه بار می تونستم ببینمت دلم خیلی پر بود عشقممممم

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 یکشنبه 13 اسفند 1391 ساعت 19:21

دلیلش مصدومیتی که کله مرغ از خودش در اورد کثافت گندول بمیره الهی حالا این رو زنامه ها هم هی پشت سر فرهاد جووووووووووووووووووونم عشقم چرندیات می نویسن بازی کردن فرهادم عشقمممممممممممممممم موند واسه تراکتور اونم چه قدر بازی کنه عشقممممممممممم الهی ال ببردت کله مرغ دلم برای فرهادم یه ذره شده بود فرهادمممم اعتراض نمی کنه عشقم ناراحت شده سرشو انداخته پایین رفته خونه و فردا تو قم نیست جالبه خیلی اه اه فرهادم کله مرغی حیا کن استقلال رو رها کن فرهاد م استقلال قهرمان بی عشقم بازی فردا اصلا معنی نداره 777777777من

[ بدون نام ] دوشنبه 14 اسفند 1391 ساعت 20:19

بازی رو مساوی کردیم
چقدر بچه ها موقعیت خراب کردن

الناز دوشنبه 14 اسفند 1391 ساعت 20:20

بچه ها خوب بازی کردن اما خیلی از فرصت ها رو از دست دادن
دوست داشتم ببریم

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 سه‌شنبه 15 اسفند 1391 ساعت 19:15

فرهادممممممم عشقممممممممممم فاصله بس است تک ستاره تنهایی های من تو می درخشی و درخشش تو مانند یک کهکشان از چشمان من رد می شود بی عشق تو هیچم تو تراکتور اشغال رو سوراخ می کنی ایشالله و می بریم والا من خودمو می کشم نه بازی با تراکتور برام خیلی مهمه عشقمممممممممممم فرهادم کاش فیکس باشی نفسم دلتنگتم 77777777777 من بمیرم برات الهی دلتنگم و داغون چشات امروزم تو تمرین بدنسازی کرده عشقم ایشالله می بریم وتو به کوری چشم کله مرغ گل می زنی ایشالله

بهار سه‌شنبه 15 اسفند 1391 ساعت 21:11 http://http//shabhaydeltangi.mihanblog.com

سلام...خوفــــــــید/؟؟؟؟؟؟؟؟/وااااااااااااای چقدبدشدفرهاددیروزبازی نکرد...خداکنه ب بازی باتراختوربرسه

محمد چهارشنبه 16 اسفند 1391 ساعت 08:02 http://www.hegazivafarhad.blogfa.com

اگر آن پنالتی باد اورده نبود الان تراختور صدر بود!!!
امان از لجبازیهای مربی بی شعورمون نمیدونم کی ازش راحت میشیم تا با نوچه هاش گورشو گم کنه

نفس پنج‌شنبه 17 اسفند 1391 ساعت 08:46 http://www.hamsafareraz.blogfa.com

سلام چه خبراز فرهاد ؟

blueangelfahimeh پنج‌شنبه 17 اسفند 1391 ساعت 15:46 http://http://blueangelfahimeh.blogfa.com/

درود بر شما
یه سر بیا آپم[گل]

سمیرا جمعه 18 اسفند 1391 ساعت 12:40

عاشقتیم فرهادجان...به مولا یه دونه ای ....ایشالله که در مفابل تراختورم گل می زنی ....ایشالله

میلاد جمعه 18 اسفند 1391 ساعت 13:19

سلام
ایشالا امروز فرهاد گل میزنههههههههههههههه

بهناز آبی دل شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 22:23

وایییییییییییییییییییییییییییی اگه گل می ششششششششششششششششششششد ولی بازم عزیزیییییییییییییییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد