وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی بیشتر از سه مهاجم پرسپولیس امتیاز گرفته است


نظرات 10 + ارسال نظر
فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 دوشنبه 7 اسفند 1391 ساعت 20:38

سلام فرهادم استاد تک به تکهای جهانه عشقم وقتی مصدوم شد من مردم قربونش برم الهی کولاک می کنه من می دونم و دهن کله مرغی سرویس میشه قشنگ چشمانم با تمام عشق تو را بدر قه می کند تا بروی و با موفقیت بر گردی به امید موفقیت تو دعا می کنم تا بهترینها برای تو باشد عشقم فرهادمممممممممممممم تو باید فیکس باشی من اینو می خوام البته می دونم که با جون ودل بازی می کنی وتمام عشق ات را برای بازی تقدیم خو... بیشترچشمانم با تمام عشق تو را بدر قه می کند تا بروی و با موفقیت بر گردی به امید موفقیت تو دعا می کنم تا بهترینها برای تو باشد عشقم فرهادمممممممممممممم تو باید فیکس باشی من اینو می خوام البته می دونم که با جون ودل بازی می کنی وتمام عشق ات را برای بازی تقدیم خواهی کرد 7 مقدس من دوستتتتتتتتتدارم

غزال سه‌شنبه 8 اسفند 1391 ساعت 09:43

مصدومیت آقا فرهاد چی شد؟ به بازی با الریان میرسه؟

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 سه‌شنبه 8 اسفند 1391 ساعت 19:06

سلام فرهاد جووووووووووووووووووونم الان تو قطره و ایشالله بازی ی کنه اونم 90 دقیقه والا من می دونم وکله مرغی بیشرف بد ذات فرهادم ایشالله فیکسه الهی فداش بشم الهی احتمالا چیه من فیکس کامل می خوام فردا فرهادم کولاک خواهد کرد عشقم بیقرارم دلم برات یه ذره شده فرهادم عشقممممممم فردا مانند ستاره ای می درخشد ستاره من بر اسمان قلب من فرود آی عشقمممممممممممم فرهادم دوستتتتتتتتتتتدارم 7777777777من

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 سه‌شنبه 8 اسفند 1391 ساعت 19:14

اشقی بودم دیوانه و برای خودم عالمی در سر داشتم
عالم رویایی و دیوانگی
مثل من کسی عاشق نبود ، عاشق تو و قلبت .
مثل من کسی نبود که شب و روز به یاد عشقش باشد و
لحظه هایش را با چشمان خیس بگذارند.
این من بودم که اینهمه تو را از ته دل دوست داشتم فرهادم عشقمممممممممممممممممم

اتنا جمعه 11 اسفند 1391 ساعت 19:30

خجالت بگشین فرهاد بااین که کمتر بازی کرده ولی بیشتر امتیاز گر فته.

پرسپولیسی ها باید فکر کنن که 17نرن.

اتنا جمعه 11 اسفند 1391 ساعت 19:31

امیر خوانتشویق کن که همچین بازیکنی داری.

اتنا دوشنبه 14 اسفند 1391 ساعت 14:05

فرهادم چرا بازی الریان فیکس نبودی؟

نازنین سه‌شنبه 15 اسفند 1391 ساعت 14:30

هههههههههههسلام اتنا .فرهاد عاشقتممممممممممممم

اتنا سه‌شنبه 15 اسفند 1391 ساعت 14:36

فرهادم.دوست دارم کابیتان وقتی نبودی من مردم باورم نمی شه خیلیییییییییییییییزجرم دادی باورت نمی شه به جونبابام من تمام زندگیم گریه شده بود از روز2ویل3 افسرده شده همش گریه کردم که فرهادم زندگیم.کابیتان وقتی خداحافظی کردی چیکار کنم.من از تو هیچی نمی خوام فقط می خوام بمونی و من یا مارو درک کنی. من شدم عروسکی که شب گریه روز تو سایتت با اهنگ می زنم زیر گریه عصرهم بازی می بینم .

n دوشنبه 21 اسفند 1391 ساعت 16:09

hli

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد