وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

سهراب بختیاری زاده: مجیدی هوش خالص است

سهراب بختیاری زاده: مجیدی هوش خالص است
فرهاد مجیدی نمونه خوبی است از بازیکنانی که زور الکی نمی زنند . او با هوشش بازی می کند و فوق العاده هم هست .


سهراب بختیاری زاده درگیر فیزیوتراپی و دکترنوروزی است. تمرین های با احتیاط و مدارا. او خودش را برای بازی استقلال آماده می کند که بازی مهمی هم هست. با کاپیتان صبا وقتی حرف زدیم که در کلینیک به درمان مشغول بود.

اوضاع و احوال؟

بهترم .مصدومیتد داشتم از ناحیه کمر که نتوانستم در دو بازی اخیر تیمم را همراهی کنم ،اما این مدت استراحت کردم و با فیزیوتراپی در کلینیک دکتر نوروزی (پزشک سابق استقلال) به شرایط خوبی رسیدم . سعی می کنم با تیم تمرین خودم را شروع کنم.

شرایط صبا چطور است؟

خدا را شکر بد نیست .  به جز هفته قبل که در قم به نفت باختیم و حقمان هم نبود که ببریم فکر روند خوبی را بعد از آن در پیش گرفتیم و شرایط خوبی را پشت سر میگذاریم.

بازی با استقلال چطور خواهد بود؟

از نظر شما  این بازی شاید برای من فرق کند اما واقعیت اینه که من بارها روبروی استقلال بازی کردم وبه این تیم هم احترام می گذارم ، اما تمام تمرکز خودم را روی این می گذارم که بازی را ببریم و ۳امتیاز را از آن خود کنیم.

تو دوباره مقابل مجیدی خواهی بود؟

 من فرهاد را واقعا قبول دارم ... مجیدی نمونه خوبی است از بازیکنانی که زور الکی نمی زنند . او با هوشش بازی می کند و فوق العاده هم هست .

اگر در آسیا میرفتید بالا پتانسیل شرکت در رقابتهای گروهی را داشتید؟

البته اگر میرفتیم من پنجمین دوره بود که در این رقابتها شرکت میکردم و تجربه خیلی خوبی بود اما حذف شدیم و این اتفاق نیفتاد.فکر میکنم با توجه با امکانات و اینکه  در مرحله گروهی تیمهای خیلی خوب و پر قدرتی هستند ،کار را برای ما خیلی سخت بود .

فکر می کنی صبا سهمیه بگیرد؟

خیلی سخت است . ما اول لیگ  خوب بودیم اما به تناوب نتیجه ها ضعیف شد و خوب تیمهای دیگر هم در کنار ما بودند و فاصله ها کم بود؛ همان موقع که ما ششم هفتم بودیم با تیمهای پانزدهم یا شانزدهم فاصله امتیازی خیلی کمی داشتیم. تیمها ی لیگ همه تیمهای خوبی هستند و بازی ها بازی های آسانی نیست. فاصله امتیازها خیلی کم است و این می تواند کمک کند که با چند تا برد به رده های بالاتر صعود کنیم .البته خوب ما امتیازهای زیادی در نیم فصل اول از دست دادیم.تیمی که بخواهد جایگاه خوبی به دست بیاورد باید ابتدای فصل امتیاز بگیرد چون نیم فصل دوم کار به مراتب سخت تر می شود.

کی مربی می شوی؟

فعلا نه. قطعاَ فصل بعد را بازی میکنم تا ببینیم خدا چه می خواهد

نظرات 3 + ارسال نظر
فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 دوشنبه 7 اسفند 1391 ساعت 18:32

فرهادم عشقممممممممممممتو اسیا کولاک می کنه شک ندارم فدات بشم الهییییییییییییی تک نیلوفر ابی من 77777777777777

یاسین دوشنبه 7 اسفند 1391 ساعت 20:12 http://yasin007.blogfa.com

معلوم نیست الان چند نفر تو لیگ برتر مجیدی رو دوست داره؟!

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 دوشنبه 7 اسفند 1391 ساعت 20:35

خیلییییییییییییییییی داداش یاسین خیلی فرهادم تمام زندگی منه نفسم ۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد