وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

کاماچو:مجیدی من را برای یک شام مخصوص به رستوران دعوت کرد

کاماچو:مجیدی من را برای یک شام مخصوص به رستوران دعوت کرد


فرهاد یک بازیکن بزرگ و یک انسان دوست داشتنی است.او با گلهایی که می زند نشان می دهد هوش بالایی دارد و حضورش در میدان تاثیر مثبتی در روحیه تیم می گذارد و این مساله برای من به عنوان یک بازیکن خارجی تازه وارد مشهود است.او در بیرون زمین هم یک دوست خوب برای من محسوب می شود. 




آرزه کاماچو درباره بازی استقلال مقابل راه آهن اظهار داشت:به نظرم در مجموع مسابقه جذابی نبود و هواداران ما انتظار بازی بهتری را داشتند اما خوشحالم این بازی با پیروزی استقلال همراه شد و توانستیم به یک برد با ارزش برسیم.این بازی برای ما اهمیت زیادی داشت و چون رقیبان استقلال برده بودند،باید این نتیجه را می گرفتیم.


وی که در پایان نیمه اول تعویض شد درباره عملکرد خود در این بازی عنوان کرد:من نمی توانم درباره عملکرد خودم حرفی بزنم.تا زمانیکه در زمین بودم سعی کردم تا توصیه های مربیان را در زمین انجام بدهم. 


کاماچو درباره عملکرد فرهاد مجیدی در استقلال گفت:فرهاد یک بازیکن بزرگ و یک انسان دوست داشتنی است.او با گلهایی که می زند نشان می دهد هوش بالایی دارد و حضورش در میدان تاثیر مثبتی در روحیه تیم می گذارد و این مساله برای من به عنوان یک بازیکن خارجی تازه وارد مشهود است.او در بیرون زمین هم یک دوست خوب برای من محسوب می شود. 

وی ادامه داد:فرهاد با من زیاد صحبت می کند و جالب اینکه اکثر حرفهای ما درباره زندگی است و نه فوتبال.او از زندگی در آمریکای جنوبی و بولیوی سوال می کند.فرهاد رابطه صمیمانه ای با کل تیم دارد و یک بار من را برای صرف یک شام مخصوص به رستوران دعوت کرد اما به دلیل اینکه آن شب گرفتار بودم عذرخواهی کردم و قرار ما به زمان دیگری موکول شد. 

کاماچو درباره نزدیک ترین دوستانش در استقلال اظهار داشت:با ساموئل یک جا زندگی می کنم و طبعا رابطه مان خیلی نزدیک است.به جز او و فرهاد،با پژمان،نکونام،جباری و آرش هم رابطه نزدیک و صمیمانه ای دارم.من با این بازیکنان انگلیسی صحبت می کنم و از اینکه دوستانی مثل آنها دارم خوشحالم. 

وی درباره انتقادات رسانه های بولیوی به سرمربی تیم ملی این کشور نسبت به فرصت کمی که در اختیار این بازیکن در تیم ملی قرار می گیرد عنوان کرد:بله،رسانه های کشورم به این مساله انتقاد دارند اما من به تصمیم سرمربی تیم ملی بولیوی احترام می گذارم و انتقاد و گلایه ای ندارم.اخیرا برای حضور در بازی بولیوی مقابل کلمبیا و آرژانتین به تیم کشورم دعوت شده ام و امیدوارم بتوانم در این بازی ها خودم را نشان بدهم.

نظرات 12 + ارسال نظر
mojtaba سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 11:31

نصف عمرت به فنا رفت
حیفففففففففففففففففففففففففففففففففففففف

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 13:03

سلام بله فرهادم عشقم دوست داشتنی ترین بازیکن دیاست خوش به حالت کاماچو که فرهادم عشقم تو رو رستوران دعوت کرده با عذر خواهیت همه عمرم به باد رفته نه نصف عمرت فرهادم گلم عشقم عاشقتم دلم برات یه ذره شده کاش تو بازی با فجر بودی خاک تو سر ترکی که بی دلیل بهت کارت داد اینو دایی هم دیشب فهمید تو برنامه نود ولی خودت نفهمیدی تازه کله مرغی دیشب خوب رسوا شد حال کردم خخخ درود بر نام عادل که چهره و ذات پلید کله مرغی رو نشون داد خخخخخخ فرهادم عشق من دوست دارم فتل دیشب حرف رو به تشویق نکردن اون موقع کشید که خودشم نفهمید چی گفت مردک نا شعور فرهادم عشق من دوست دارم

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 14:51

شماره 8 تن خیلی از بزرگان رفته کله مرغی بی حیا ی اشغال خجالت نمی کشه می ره ارشیا رو هم میاره تو به درک قمار بازبشه پسر خلت که چی درود بر تو عادل که حالشو گرفتی اشغال جدیدا گفته کله مرغی رو می گم در مورد فرهاد مجیدی هم من تشخیص می‌دهم او کی بازی می‌کند بیخود می کنی بلدم برم تو سایتهای مختلف ابروتو ببرم کثافت چی می خواهی از جونمون از جون فرهادم بیخود الی به زمین گرم بخوری کله مرغ فرهادم این شعر تقدیم به تو : هرگاه که به بالا مینگری نگران نشو
بدان که تنها نیستی...
فرشتگانی مهربان همراه تواند و گاهی که خسته میشوی! انها یاریت میکنند و همراه تو اند انجا که حس تنهایی کردی! فرهادممممممممم عشقم نفسم دوستتتتتتتتدارم

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 14:53

فقط قله را
ببین ..
ببین که بر فراز ان ایستاده ای
و ان گاه ....
تن رنجورت هر چند
ممکن است زخمی و خستگی ن... بیشترفقط قله را
ببین ..
ببین که بر فراز ان ایستاده ای
و ان گاه ....
تن رنجورت هر چند
ممکن است زخمی و خستگی ناچیزی داشته باشد...
اما حس زیبایت را از اینک
میبینم
که چه شیزین است فتح قله های رهایی... فرهادم عاشقتممممممممممم

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 14:55

دلتنگی برای تو تمام نشدنی ست 777777777777من در 70 دقیقه عاشقتممممممممممممم انگار هزار سال گذشته از اخرین دیدارت تو تمرین دیروز 100 نفر تشویق کردن کاش منم بودم جیگر دلم عاشقتممممممممممممم فرهادم دوستدارم

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 18:44

سلام دوباره من شدم ومن فرهادم عشقم دوستتتدارم
* فرهادم مجیدی در تمرین امروز هم مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت و با آنها یک عکس یادگاری می‌انداخت. خوش به حالشون یه خبر نگار خانمم اون جا بوده خبر نگار ورزشی هم نشدیم فرهادم غایب بزرگ بازی با فجر شیراز نحس شده فرهادم عشقم دلم برات یه ذره شده شدید دوستدارم می میرم 777777777777 ولی قبل مردنم حمایت ازتو تا ابد فراموش نمیشه

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 19:51

فرهادم می گفت می رم همه جا سر می کشم همیشه لب تابم مثل مسواکم پیشمه کاش یه نگاهی هم به وبلاگ بندازه بفهمه که من دلتنگشم و چهقدر دوستش دارم 777777777777777 من کاش بودی یه بار می دیدمت یه بار نه بیشتر فقط یه بار کاش می اومدی و اینجا می خوندی کامنتهای منو بی اینکه خودم بدونم فرهادم دوستتتتتتتتتدارم

mojtaba سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 20:31

محمد
سه شنبه 24 بهمن ماه سال 1391 ساعت 08:30 AM
دیدی دیشب چطور دوباره ماهیت آقای گروهبان آشکار شد!!!!
درود بر فردوسی پور که آبروی مکتب مافیا رو برد
.
.
درود
فقط عادل می تونه چهره واقعیه این آقا را نشان بده

سینا چهارشنبه 25 بهمن 1391 ساعت 13:20 http://farhadmajidi7.loxblog.com/

وب سایت رسمی فرهاد مجیدی
ورودی های وبلاگ: farhadmajidi7.LoxBlog.Com farhadmajidi7.MahTarin.Com farhadmajidi7.GLXBlog.Com
farhadmajidi7.LoxBlog.iR
farhadmajidi7.LoxTarin.Com
farhadmajidi7.tk

خودت میدونی من کیم!!(مهسا) چهارشنبه 25 بهمن 1391 ساعت 16:07

خوب بود...
مثل همیشه...

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 چهارشنبه 25 بهمن 1391 ساعت 19:51

سلام دوستان گلم امروز فرهادم با رو زنامه خبر ورزشی مصاحبه کرده و گفته : *الان فرهاد مجیدی می‌تواند بازیکن فیکس استقلال باشد؟

ببینید شرایط بازی در تمرین کردن به دست نمی‌آید. شرایط مسابقه با تمرین فرق دارد، من حداقل باید دو، سه بازی برای استقلال فیکس کار کنم تا شرایط بازی را به دست بیاورم.

*البته طرفداران هم دوست دارند تو فیکس باشی‌، مخصوصاً در بازی‌های قبل.

خب این نظر کادرفنی بود من از ابتدا بازی نکنم و بیشتر به عنوان یار ذخیره به میدان برو*حرف خاصی ماند؟

من در فوتبال ایران به حرف‌‌هایی که پشت‌سرم می‌زنند، توجهی نمی‌کنم و تنها تمرکزم را روی کار خودم گذاشته‌ام و باقی چیزها هم دست خداست. مجیدی‌: خیلی‌ها به من گفتند برنگرد، می‌خواهند خرابت کنند
*چرا دوباره به استقلال بازگشتی. حقیقتاً کسی پیش‌بینی نمی‌کرد دوباره این اتفاق بیفتد ولی تو آمدی.

اول همه باید بگویم در این مدت زیاد از قول من مصاحبه کار شده ولی من با هیچ‌کس صحبت نکرده‌ام. یک بار در زمان عقد قرارداد حرف زدم و یک بار هم بعد از بازی استقلال. پاسخ سؤالی که پرسیدید، خیلی روشن است. از کودک هفت، هشت ساله گرفته تا آدم‌‌های جوان و مسن که جای پدرم بودند، از من خواستند که دوباره به استقلال برگردم. من باید یک تصمیم مهم می‌گرفتم و در آن شرایط تصمیم گرفتم به چیزی که دلم می‌گوید، گوش کنم. به خاطر علاقه‌ای که داشتم و به خاطر این هواداران تصمیم گرفتم برگردم و دوباره در خدمت استقلال و طرفدارانش باشم. در ضمن فرهادم عشقم ابراز خشنودی کرده از بازگشتش فداش شم الهی مصاحبه کامل در کانون باشگاه هواداران استقلال فرهادم فدات حمای حمایت تا ابد 777777777777

مریم سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 14:53

ساعت دیواری استقلال
موتور به کار رفته در محصولات، از نوع آرام گرد بی صدا و ساخت کشور تایوان می باشد. این موتورها با نامهای تجاریTAKANE و ۱۲۸۸۸ از بهترین موتورهای ساعت موجود در بازار ایران بوده و طبق آمار، دارای کمترین تعداد برگشتی بوده است. به منظور اطمینان از صحت عملکرد؛ موتور ساعت به مدت ۲۴ ساعت زیر تست قرار گرفته و پس از بررسیهای لازم، بر روی محصول نصب می گردد. همچنین این موتورها دارای یکسال ضمانت تعویض می باشند
از لینک زیر این ساعت بسیار زیبا را خریداری نمایید
http://bziran.com/detail.php?id=33&vendors=21310244&AdsID=53277&theme=0

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد