وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

93 دقیقه دو گل / هجوم فرهاد به ترکیب ثابت

93 دقیقه دو گل / هجوم فرهاد به ترکیب ثابت
مجیدی با حضور در 4 دیدار و البته فرصت داشتن در 93 دقیقه موفق به زدن دو گل شد، که این آمار برای یک مهاجم 37 ساله، آمار قابل‌توجهی محسوب می‌گردد


فرهاد مجیدی بازگشتی رویائی به تیم استقلال و البته محبوب خود داشته است و تا بدین لحظه در چهار بازی که به عنوان بازیکن جانشین در دقایق پایانی به میدان آمده است، دو گل به ثمر رسانده است که یکی از آن‌ها از قضا در هفته‌ای که تمام مدعیان قهرمانی و رقبای استقلال دیدارهای خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند، برای شاگردان قلعه‌نوئی سه امتیاز ارزشمند در بر داشت. 
مجیدی که پس از کش و قوس‌های فراوان در نهایت بار دیگر به استقلال تهران پیوسته بود، در هفته‌ی بیست و یکم برابر مس کرمان در شرایطی جای فرزاد حاتمی را در میدان در دقیقه‌ی 61 گرفت که استقلال با دو گل آرش برهانی از مس کرمان نه چندان مدعی برای پیروزی پیش بود. مجیدی در این دیدار تنها 29 دقیقه فرصت خودنمائی یافت و جز یک کارت زرد نصیب دیگری نیافت.
 کاپیتان محبوب آبی‌پوشان در انزلی برابر قوهای سپید به میدان نرفت و برای بازی منتظر دربی 76 ماند. در این دیدار نیز 19 دقیقه‌ی پایانی، آن‌هم با تشویق و اصرار هوادارانی که تماشای گرم‌ کردن این ستاره را به تماشای دربی بدون گل ترجیح داده بودند، تنها فرصتی بود که به فرهاد تشنه برای گل‌زنی داده شد.
 پس از پایان دربی روزهای خوش فرهاد از راه رسید و مجیدی موفق به زدن دو گل در دو دیدار متوالی شد، آن‌هم در قامت یک بازیکن جانشین. در دیدار برابر پیکان تهران بود که مجیدی بار دیگر با تشویق و اصرار هواداران و البته در وضعیتی که استقلال از حریف خود پیش بود به میدان رفت و در نهایت با اشتباه دروازه‌بان حریف و البته با کمی چاشنی شیطنت گل نخست خود در لیگ جاری را به ثمر رساند تا ذخیره‌ای طلائی لقب گیرد. کاپیتان در این دیدار تنها 24 دقیقه در میدان حضور داشت.
 در دیدار اخیر آبی‌پوشان و البته شیرین‌ترین آن‌ها در چارچوب لیگ برتر، قلعه‌نوئی در شرایطی متفاوت اصرار و تشویق هواداران مبنی بر حضور مجیدی را لبیک گفت. در دیدار برابر راه‌آهن قلعه‌نوئی با اطلاع از نتایجی که سایر رقبا بدست آورده بودند، راهی جز پیروزی برای ادامه‌ی روند موفقیت‌ و صدرنشینی خود نمی‌دید و ناگزیر به پیروزی نیاز داشت. در این شرایط در دقیقه‌ی 69 رای به حضور مجیدی داد. مجیدی نیز برای اثبات ارزش‌های خود در همان ثانیه‌ی نهم حضور خود با اشتباه مسلم محمد محمدی دست بکار شد و یک گل سه امتیازی به ثمر رساند. 
بدین ترتیب مجیدی با حضور در 4 دیدار و البته فرصت داشتن در 93 دقیقه موفق به زدن دو گل شد، که این آمار برای یک مهاجم 37 ساله، آمار قابل‌توجهی محسوب می‌گردد.

نظرات 25 + ارسال نظر
یاسین یکشنبه 22 بهمن 1391 ساعت 14:34 http://yasin007.blogfa.com

سلام
شیر فرهاد مجیدی.
فقط دلم می خواد قلعه نویی بازی بعدی مجیدی رو تو ترکیب ثابت نذاره

mojtaba یکشنبه 22 بهمن 1391 ساعت 15:15

به نظر من کثیف ترین مربی تاریخ فوتبال ایران شخص اقای قلعه نوییه حتی دست علی پروین را هم از پشت بسته

mojtaba یکشنبه 22 بهمن 1391 ساعت 15:20

یعنی اگر لیدراش نبودن تو ورزشگاه همین 2 تشویقم تو ورزشگاه نمیشه یه مش آدم لات و بی سرپا و اوباش که تو خیابان پیداشون کرده و بهشون پول میده

mojtaba یکشنبه 22 بهمن 1391 ساعت 15:24

mafiaye football iran shakhse ghal anoyia na adel ferdosi pour ke in har ja neshasta gofta

الناز یکشنبه 22 بهمن 1391 ساعت 16:58

مجتبی امیر سرمربی تیم استقلاله
نه مافیاست نه ادم کثیف
در مورد دیگران قضاوت نکن

mojtaba یکشنبه 22 بهمن 1391 ساعت 19:45


هم کثیفه هم مافیا
چهره واقعی شو بعد از گل مجیدی نشون داد

حقیقته باید قبول کرد

mahancasi یکشنبه 22 بهمن 1391 ساعت 20:27 http://ssnews.rozblog.com/

مایل به تبادل لینک هستین؟

الناز یکشنبه 22 بهمن 1391 ساعت 21:20

حتی اگر این خصوصیاتم داشته باشه که نداره
هیچ کس حق اظهار نظر در مورد دیگرانو نداره
چهرشو دیدم اما ناراحتیش نشون دهنده مافیا بودنش نیست فقط خوش حال نشده

mojtaba یکشنبه 22 بهمن 1391 ساعت 22:00

mahancasi یکشنبه 22 بهمن 1391 ساعت 22:30 http://ssnews.rozblog.com/

با افتخار لینک شدی تو هم با اسم اس اس نیوز بلینک

الناز یکشنبه 22 بهمن 1391 ساعت 22:41

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 12:35

سلام فرهادم عاشقتمممممممممممممممممممممممممم تو اخرشی 93 دو دقیقه دو گل هورا هییییییییییییییییییییییییی 77777777777777777777777فرهادممممممممممممم دوستدارم

saeid دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 13:32

اختصاصی استقلالی - بازی استقلال و راه اهن در شرایطی با برتری استقلال به اتمام رسید که در کمال ناباوری علی دایی بازهم نسبت به تصمیمات داوری معترض بود! متاسفانه اکثر مربیان لیگ برتری توانایی پذیرش باخت و ضعف خود را ندارند . در این میان شاید لازم باشد ،باشگاه استقلال و امیر قلعه نویی از این پس واکنش هایی تندتر نسبت به ناداوری ها علیه استقلال داشته باشند ،چرا که این سکوت و برخورد ملایم موجب سواستفاده ی سایر تیم ها شده است .

از این بحث که بگذریم میخواهیم اشاره ای داشته باشیم به برخوردهای بسیار مغرضانه و تبعیض آمیز علیه استقلال و امیر قلعه نویی ...
در وقت اضافه بازی روز جمعه، دوربین روی صورت علی دایی زوم کرد و به راحتی می توانستیم لفظی را که علی دایی (در دقیقه ی 93 ) علیه داور به کار برد را متوجه شویم .حال پرسش اینجاست که آیا اگر به جای علی دایی ،امیر قلعه نویی اینگونه رفتار میکرد چه برخوردی با وی صورت میگرفت ؟ آیا در روز شنبه تمامی تیترها بیش از اشاره به برد استقلال به این موضوع اشاره نمی فرمودند؟

این اولین و آخرین برخورد تبعیض آمیز نسبت به استقلالیها نیست.

گویا امسال برخی خبرنگاران و برنامه های ورزشی عزم خود را جزم نموده اند، تا بیش از پیش مقابل استقلال جبهه بگیرند. چرا که در استقلال اتحاد موج میزند.
فراموش نمی کنیم در ابتدای فصل به محض اعلام خبر احتمال بازگشت امیر قلعه نویی به استقلال برخی خبرگزاری ها و روزنامه ها از احتمال قوی جدایی مجتبی جباری و سید مهدی رحمتی و هم چنین عدم بازگشت فرهاد مجیدی سخن میگفتند. با وجودی که تمام این اتفاقات به عکس رخ داد اما باز هم شاهد نیش و کنایه هایی از برخی خبرگزاری ها و برنامه های ی ورزشی از جمله برنامه ی نود هستیم که در اقدامی جالب باشگاه استقلال را تحریم نمود .

پرسش ما این است که شما اگر قصد تحریم داشتید چگونه روز جمعه در ورزشگاه حاضر شدید ؟

شاید با توجه به غیاب ملی پوشان ، انتظار عدم کسب سه امتیاز را توسط استقلال داشتید و لذا برد استقلال به مذاقتان خوش نیامد و به طور کاملا خودجوش این تیم را تحریم نمودید !

هستی دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 16:24

سلام
شک نکنید داستان لیگ 8 تکرار میشه و فرهاد بازی بعد و بازی های بعدی هم به لطف کینه و قلب سیاه این آقاهه جایی در ترکیب اصلی نخواهد داشت...البته من که خلاف این آرزومه ولی نمیشه با رویا زندگی کرد
هرکی این قلعه نویی رو خوب بشناسه میفهمه چی میگم

زورش میومد بعد از گلزنی فرهاد خوشحالی کنه داشت دق میکرد ولی بازم به کوری چشم بعضیا
.
.
.
.
.
.
.
فرهاد ما گل میزنه حســــــــــــــــــودو آتیش میزنه!!!

هستی دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 16:27

تو سایت قلعه یکی نوشته بود بچه ها دقت کردید چن بازی هس که ژنرال(آقاهه) خیلی کم تشویق میشه

اصلا هم ربطی به حضور فرهاد مجیدی نداره هههههههههه

هستی دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 16:32

الناز خانم پس ناراحتیش نشون دهنده چیه؟ بازیکن تیمت گل میزنه باید عزا بگیری؟
متأسفم واسه قلعه و هواداراش که واقعیت رو با چشماشون میبینند عوض اینکه قبول کنند(هر چقدم که تلخ باشه) هی محمل میچینن و لاپوشانی میکنن

saeid دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 16:48

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس معتقد است لنگ برای زورخانه است و همه پرسپولیسی‌ها لُنگی هستند!
خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس معتقد است لنگ برای زورخانه است و همه پرسپولیسی‌ها لُنگی هستند!
به محمد رویانیان که در مراسم گلریزان فدراسیون ورزش‌های باستانی و کشتی پهلوانی حضور یافته بود، گفت: مراسم خوبی بود و امیدوارم در فوتبال هم شاهد چنین برنامه‌هایی باشیم.

وی درباره شرایط تیم پرسپولیس و اینکه به نظر می رسد با کسب یازدهمین تساوی فصل پرسپولیس به روزهای تیره گذشته بر می گردد عنوان کرد: هم از بازیکنان توقع دارم و هم از کادر فنی. تحول خوبی در پرسپولیس ایجاد شده است اما کافی نیست و باید این تیم به جایگاه خودش بازگردد.

رویانیان تصریح کرد: مساوی دیگر به درد پرسپولیس نمی‌خورد و امیدواریم از این به بعد روی نوار پیروزی حرکت کنیم و اگر کسی توقف کند با توجه به اینکه توقف ممنوع است جریمه خواهد شد.

مدیرعامل پرسپولیس درباره نگرانی هواداران این تیم در خصوص جایگاه پرسپولیس در جدول رده‌بندی تیم گفت: کمیته فنی را مامور کردم و به پروین هم گفتم تا هر چه سریعتر عملکرد بازیکنان را در نیم فصل دوم مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد. ملاک ما برای ادامه همکاری با آنها عملکرد فنی بازیکنان بر اساس ارزیابی کمیته فنی خواهد بود.

وی درباره شایعات نیز در خصوص حضور سرمربی خارجی در پرسپولیس گفت: چنین چیزی درست نیست و با گل‌محمدی ادامه خواهیم داد.

رویانیان پس از سخنرانی به هنگام جمع‌آوری پول وقتی لنگ را مقابل او قرار دادند، گفت: ما همه لنگی هستیم. لنگ برای زورخانه است. پرسپولیسی ها همه لنگی هستند!

الناز دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 20:27

هستی امیر دوست نداشت خوش حالی کنه به من و تو چه ربطی داره

هستی چهارشنبه 25 بهمن 1391 ساعت 13:40

اااااااااا... چطور اون حاتمی بود تا مرز سکته خوشحالی میکرد ولی چون فرهاد چشماشو درمیاره زورش میاد؟؟؟

باشه اون از فرهاد خوشش نیاد ما هم میخوایم سر به تنش نباشه بره بمیره

هستی چهارشنبه 25 بهمن 1391 ساعت 13:44


مجیدی‌: به عشق هواداران تا ۴۰ سالگی بازی می‌کنم/ خیلی‌ها به من گفتند برنگرد، می‌خواهند خرابت کنند

کاپیتان محبوب آبی ها می گوید بازگشتش به استقلال تصمیمی کاملا احساسی بوده است.

شنیدی آقاهه...تصمیمش احساسی بود خیال نکن با عقل و منطق حاضر شده زیر دست تو کار کنه...عاشقتیم کاپیتان
کور بشه هر که چشم دیدنتو نداره

هستی چهارشنبه 25 بهمن 1391 ساعت 13:45

فرهاد:وقتی تصمیم گرفتم به استقلال برگردم، خیلی‌ها به من گفتند برنگرد، شاید خرابت کنند ولی من تصمیم گرفته بودم و روی آن ایستادم. گفتم برمی گردم، حتی اگر خراب شوم. اینجا دیگر خودم مهم نبودم، گفتم ایرادی ندارد، من کنار این هواداران باشم‌؛ حتی به این قیمت که خراب شوم.

هستی چهارشنبه 25 بهمن 1391 ساعت 13:54

الان فرهاد مجیدی می‌تواند بازیکن فیکس استقلال باشد؟

ببینید شرایط بازی در تمرین کردن به دست نمی‌آید. شرایط مسابقه با تمرین فرق دارد، من حداقل باید دو، سه بازی برای استقلال فیکس کار کنم تا شرایط بازی را به دست بیاورم.

خدا یه گوش شنوا به حسودا و اونایی که چشم دیدن محبوبیت فرهادی رو ندارند بده بده
آمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن

داود رسولی چهارشنبه 25 بهمن 1391 ساعت 15:33 http://tajeasia7.blogsky.com

سلام حاضر به تبادل لینک هستین ؟؟؟؟

یه لنگی دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 10:55

سلام کیسه کشا.من لنگی ام. حالتون خوبه؟

سلام لنگی!


دوستان بهش سلام کنید
لنگی مجرم نیست، فقط بیماره

صدف سه‌شنبه 1 اسفند 1391 ساعت 18:08

سلام به دوست لنگی!!
یه سوال داشتم از دوست لنگیمون شما خودتون سایت ندارید یه سره این جایید؟هر چند توی سایت ته جدولی ها خبری نیست اینو یادم نبود خییییییییییییلی دلم براتون میسوزه آخی هههههههههههههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد