وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

لحظه ورودشماره۷تیم آبی به زمین،مرا یادورودتوتی به ورزشگاه رم اند

فرانکو بارسی: لحظه ورود شماره ۷ تیم آبی به زمین، مرا یاد ورود توتی به ورزشگاه رم انداخت!

دیروز یکی از روزنامه های ایتالیایی به نقل از فرانکو بارسی نوشته بود در دربی معروف ایران بازی خوبی از دوتیم ندیدم فقط تنها نکته قابل ذکر بازی ورود بازیکن شماره ۷ تیم آبی بود که با ورودش به ورزشگاه کل ورزشگاه به احترامش برخواستن و تشویقش کردن که منو یاد ورود توتی به ورزشگاه رم انداخت.




نظرات 122 + ارسال نظر
REZA یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 00:08

به احترام فرهاد
کل ایران خبردار

REZA یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 00:15

داش امیرعلی به نظرمن میدونی بایدچیکارکنیم:
بایدتواستادیوم چندتاجایگاه روفقط مابگیریم(طرفدارای داداش فرهاد)وخالی ازهرچی نوچه قله مرغی باشه وراحت داداش فرهادروتشویق کنیم.

behrooz یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 00:17

واقعا با شخصیته کاپیتان

نفس یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 09:29

جانم به فرهاد مجیدی ... جانم به استقلال....جانم به هوادارای استقلال ...
جانم به صدای انفجار ورزشگاه موقع گرم کردن و تو زمین رفتن فرهاد ....جانم به بیشتر شدن تماشاچیان از وقتی فرهاد اومده !
خدایا از خلقت کابوس خیلی ها داش فرهاد مجیدی زیادی سپاسگزاریم [قلب][قلب][قلب]

محمد یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 12:07 http://www.hegazivafarhad.blogfa.com

بامطلب آقای حاتمی تو کجا استقلال کجا!!!!!!!!!!!!! به روزم

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 13:02

سلام فرهادم عشقه جیگر دلم تمام دنیا به عشق فرهادم خبر دار فرهادم جیگر دلم تو نازنین ترین کاپیتان دنیایی 7 من بازم می گم دوستان یادتون نره به فرهادم عشقم رای بدید فرهادم اولشو واخرش ورزشگاه که هیچی کل جهان باید اسم فرهادم عشقم رو داد بزنن اولی برا رای دادن به فرهادم عشقمه : http://www.the-top-tens.com/lists/greatest-soccer-players-of-all-time.asp ولینک دوم : مال اس اسه :
http://www.the-top-tens.com/lists/best-football-soccer-club.asp فرهادم حتما اول میشه صدر صد

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 13:08

فرهادم تو تک ستاره جهانی نه اسیا خورشید در مقابل عشق تو تعظیم می کنه کاش می تونستم یه بار ببینمت از نزدیک حمایت حمایت از فرهادم عشقم تا ابد دایی مقابل فرهادم کم میاره درود بر ناصر خان درو د کجایی که ببینی شاگردتو کولاک کرده فرهادم عشقم دوستدارم می میرم برات 7 من عشقم دلم برات یه ذره شده عزیز دلم محبوبم تو کابوس لنگیایی فرهادم شب وروز در ارزوی دیدنت می سوزم اما مانعی نداره چون عشق تو برام مقدسه 7 من دوستدارم

mojtaba یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 13:09

حالا هم هیچ مشکلی با تشویق ندارم اصلا جرات ندارن حرف بزنن

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 13:36

دورم از تو اما با تو با تو تا ابد من زنده هستم بازم از تو پرم از تو پر رویای خسته ام دوستتتدارم فرهادم کاش دیدار امشب رو زنده نشون می دادن برا بزرگداشت ناصر خان ولی نشون نمی ده این شعرم تقدیم به تو فرهادم نازلی دلم :دیدی غزلی سرود ؟ عاشق شده بود
انگار خودش نبود . عاشق شده بود
افتاد.شکست . زیر باران پوسید
آدم که نکشته بود فرهادم عاشقتم خیلییییییییی زیاد 77777777 مقدس من

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 14:09

فتل امروز در مورد جشنواره فیلم فجر حرف زده و گفته : همچنین در پاسخ به سووالی مبنی بر اینکه شما فکر می کنید با چه فوتبالیستی
می توان فیلم فوتبالی ساخت، افزود: فرهاد م عش قم مجیدی و علی کریمی اه اه اه لنگی می توانند
سوپراستارهایی برای سینمای فوتبالی ما باشند. من می گم حاجی فرهادم خودش نمونه کامل فوتبال دنیاست نیازی به سینما نداره فرهادم محبوب ترین هست من دوست ندارم عشقم وارد دنیای سینما بشه ابدا فرهادم خودش اسطوره ست نیازی به سوپراستار بودن سینما نیست 77777من فرهادم عاشقتم دوست دارم

[ بدون نام ] یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 17:06

فقط برای قدردانی از کاپیتان مجیدی؛
به پاس تمام روزهایی که در اوج آمادگی بر روی نیمکت نشست ولی هرگز اعتراض و حاشیه سازی نکرد...به پاس تک تک گل های به یادماندنی اش در دربی های سرخابی...به پاس گل حماسی اش در واپسین ثانیه های دربی 69 که تا دنیا برپاست نسل اندر نسل استقلالی ها به آن می بالند... به پاس مردانگی و بزرگی اش که در بزرگ ترین بازی سال و در مقابل 100 هزار تماشاگر بازوبند کاپیتانی را بر بازوی جوان ترین بازیکن خودی می بندد تا لذت گلزنی اش را صدچندان کند... به احترام تنها بازیکن تاریخ فوتبال ایران که در مقابل 96 هزار قرمزپوش بر پیراهن آبی اش بوسه زد و در جواب توهین سرخ ها فقط با انگشتانش 4بار سرافکندگی شان در مقابل تیم آبی پوش محبوبش را به آنها یادآوری کرده و خاموششان کرد.برای تقدیر از بازیکنی که هرگز حاضر نشد غیر از "استقلال" برای هیچ تیم ایرانی دیگری به میدان برود
و حالا قرار است من و تو کاری کنیم که گوشه ای، فقط گوشه ای از این خوبی ها را جبران کنیم و برای کاپیتان تمام نشدنی تیم محبوبمان سنگ تمام بگذاریم.
خیلی وقتمان را نمی گیرد،کافیست به لینک ذیل رفته و در رأی گیری بهترین ها به کاپیتان عزیزمان رای دهیم تا قوت قلبی باشد برای 7 دوست داشتنی تا بداند زحماتش را بی جواب نمی گذاریم ...به امید قرار گرفتن نام عزیزترین کاپیتان دنیا در صدر بهترین های جهان و افتخاری دیگر برای استقلال و استقلالی ها

[ بدون نام ] یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 17:08

http://www.the-top-tens.com/lists/greatest-soccer-players-of-all-time.asp

7مقدس یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 17:09

فقط برای قدردانی از کاپیتان مجیدی؛
به پاس تمام روزهایی که در اوج آمادگی بر روی نیمکت نشست ولی هرگز اعتراض و حاشیه سازی نکرد...به پاس تک تک گل های به یادماندنی اش در دربی های سرخابی...به پاس گل حماسی اش در واپسین ثانیه های دربی 69 که تا دنیا برپاست نسل اندر نسل استقلالی ها به آن می بالند... به پاس مردانگی و بزرگی اش که در بزرگ ترین بازی سال و در مقابل 100 هزار تماشاگر بازوبند کاپیتانی را بر بازوی جوان ترین بازیکن خودی می بندد تا لذت گلزنی اش را صدچندان کند... به احترام تنها بازیکن تاریخ فوتبال ایران که در مقابل 96 هزار قرمزپوش بر پیراهن آبی اش بوسه زد و در جواب توهین سرخ ها فقط با انگشتانش 4بار سرافکندگی شان در مقابل تیم آبی پوش محبوبش را به آنها یادآوری کرده و خاموششان کرد.برای تقدیر از بازیکنی که هرگز حاضر نشد غیر از "استقلال" برای هیچ تیم ایرانی دیگری به میدان برود
و حالا قرار است من و تو کاری کنیم که گوشه ای، فقط گوشه ای از این خوبی ها را جبران کنیم و برای کاپیتان تمام نشدنی تیم محبوبمان سنگ تمام بگذاریم.
خیلی وقتمان را نمی گیرد،کافیست به لینک ذیل رفته و در رأی گیری بهترین ها به کاپیتان عزیزمان رای دهیم تا قوت قلبی باشد برای 7 دوست داشتنی تا بداند زحماتش را بی جواب نمی گذاریم ...به امید قرار گرفتن نام عزیزترین کاپیتان دنیا در صدر بهترین های جهان و افتخاری دیگر برای استقلال و استقلالی ها
http://www.the-top-tens.com/lists/greatest-soccer-players-of-all-time.asp

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 18:43

سلام ممنون از تو دوست عزیز منم اطلاع رسانی کردم عشق فرهادم طوفانیه که تمومی نداره فرهادم تموم زندگی منه خیالی بود دیشب خیالت خلوت ما را ولی من باز پنهانی تو را هم ارزو ردم فرهادم صدر صد اول میشه 77777777777من فرهادم عاشقتم دوستدارم خیلی زیادحمایت حمایت از فرهادم تا بی نهایت

کوروش یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 19:20

فیروزه کجا باید نظر بذاریم بابا این که جای نظر دادن نداره فقط میشه نظرهای بقیه رو خوند براهنما لطفا

الناز یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 19:40 http://alone-girl77.blogfa.com

پایین صفحه نوشته USE COMMENTبرو داخلش میتونی نظر بذاری

الناز یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 20:06 http://alone-girl77.blogfa.com

کوروش اشتباه گفتم نوشتهcomment us

REZA یکشنبه 15 بهمن 1391 ساعت 20:48

فیروزه خانم این سایت ایرانی یا خارجی؟

مجتبی دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 09:06 http://www.motaass.blogfa.com

سلام دوست من
اینم از بارسی که گفته بود طرفدار لنگ تهرانه
باره‌سی: مجیدی مرا یاد توتی انداخت!
خدا رحمتت کنه ناصر خان با شاگرد پرورش دادنت
[گل]

ارام دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 10:23

اقا کوروش ص رو باز کن بعد برو قسمتی که مربوط به اقای مجیدی میشه روی قسمت نظرهای بیشتر در مورد اقای مجیدی کلیک کن ص که باز شد برو پایین صفحه یه گزینه هست به اسم contact us رو انتخاب کن بعدش نظرت رو بنویس

کوروش دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 10:30

مرسی ارام جان از راهنماییت همین الان رفتم و نظر دادم ۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴

ارام دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 10:50

خواهش میکنم

پویا دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 10:58 http://pk7496.mihanblog.com

سلام.منم طرفدار استقلالم.میشه منو با نام(هر چه میخواهد دال تنگت بگو )لینک کنید

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 12:24

سلام بله سایت خارجیه اقا رضا برای محبوب ترین بازیکن جهان که اسم فرهاد جوووون با اسم رونالدو و مسی وخیلی ها اومده خودشم با مرو ر گرهای مختلف برید می رید تو سایتش این کلمه vote رو می زنید ارام جان و به فرهاد جووونم رای می دید خیلی راحت واسون رای دادن به فرهادم عشقمه : http://www.the-top-tens.com/lists/greatest-soccer-players-of-all-time.asp ولینک دوم : مال اس اسه :
http://www.the-top-tens.com/lists/best-football-soccer-club.asp فرهادم حتما اول میشه صدر صد شک نکنیدمن رای دادم خیلی راحت

ارام دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 15:10

فیروزه جون من فقط تونستم نظر بذارم اخه vote نمیبینم تو این ص من

مجتبی دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 17:39 http://www.motaass.blogfa.com


سلام آبی دل
یکی دیگر از نشانه های سروری تاج کبیر بر لنگ صغیر اینه...!!!!

استقلال 131 جهان

لنگ تهران 342[ناخوش]

کوروش دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 18:17

حاشیه های بازی استقلال و پیکان/پسر قلعه‌نویی بازی کرد تا باعث کتک خوردن یک هوادار شود/ حرفهای بالای ۱۸ سال ژنرال و حضور خودجوش علی های تمرین استقلال بالای سر هوادار معترض

کوروش دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 18:18

اینم لینکش:http://www.khabaronline.ir/detail/275130/sport/premiere-league

کوروش دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 18:20

از این به بعد هر کس اینجا از کله مرغ ح رو مزا ده دفاع کنه خودم سرویسش میکنم

کوروش دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 18:21

به خاطر پسر حرومزاده تر از خودش نوچه هاش یه استقلالی رو کتک زدن بی پدر

کوروش دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 18:21

بچه ها برید خبرانلاین بر علیهش نظر بدید

REZA دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 19:37

فیروزه خانم مر30.
دوستان توجه داشته باشیدبایدحتماvote روبزنیدهمون که بغل اسم داداش فرهادهست به رنگ نارنجی و علامت نایک(تیک)هم داره وگرنه رای حساب نمیشه فقط نظرحساب میشه

بهار دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 20:02

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

تکذیب شد

مصاحبه خیالی

به همین دروغ ها و شایعه پراکنی ها دلتون خوش باشه ..

فرهاد مجیدی تونی

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

بهار دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 20:12

خوب البته خیلی خوبه برای تمجید از اوس طو رره !! مصاحبه خیالی انجام داد نکه کمبود محبت داره خوبه واسش
خخخخخخخخ
آدم دلش میسوزه برای این بیچاره ها که با خیالاتشون زندگی میکنن خوب برین با این شیخ امارات مصاحبه کنین بهتره توش پول هم دارههههههههههههههه.

آخه خریت تا کجا

بهار دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 20:14

بارسی

مجیدی

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

الناز دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 20:30 http://alone-girl77.blogfa.com

کوروش درست نیست درمورد پسر امیر اینطوری صحبت کنی

REZA دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 20:31

خفشو بهار اشغال این تیتر رو توی روزنامه خبرورزشی هم زده بود.

الناز دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 20:32 http://alone-girl77.blogfa.com

بهار جون خیالی نیست تو دوست نداری واقعیتو قبول کنی
فرهاد سرور هرچی لنگی

REZA دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 20:32

بچه ها عجلــــــــه کنید درصد رای های داداش فرهاد از 8%به 7% رسیده پس چیکار میکنید؟

الناز دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 20:35 http://alone-girl77.blogfa.com

الان من رفتم ۸درصد بود

هستی دوشنبه 16 بهمن 1391 ساعت 22:39

سلام
آخه چرا رای نمیدید خواهش ازتون میکنم به کاپیتان رای بدید آخه کریمی چیه که باید پا به پای فرهاد بیاد ما باید اختلاف آرا رو زیاد کنیم خواهشن کم کاری نکنید یه کم بیشتر تلاش کنیم تا افتخارش واسه خودمون بمونه
تجربه نشون داده تو نظرسنجیایی که فرهاد نماینده استقلالیا باشه نتیجه پایانی
شـیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرین شیرینه و به کام آبی ها...

به امید قرار گرفتن نام 7مقدس در صدر بهترین های جهــــــــــــــــــــــــــــــان

محمد سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 08:39 http://www.hegazivafarhad.blogfa.com

بازهم گروهبان به تاریخ وقدمت تاج کبیر توهین کرد!!!!!
هوادار بپا خیز که علی ها بجان هواداران افتاده اند

saba سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 13:44

ی سوال داداش فرهاد از خانومش جدا شده یا نه؟لطفا جواب بدید.

REZA سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 15:00

صبا خان در پاسخ به سوال شما باید بگم که نه جدانشده.

REZA سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 15:00

ببخشید صبا خانم هست (میم)رو یادم رفت

saeid سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 18:17

سلام به همگی دوستان ، بهتره یه موضوع مهم رو بدونید که عالمو آدم دست به دست هم دادن تا امسال نزارن استقلال قهرمان بشه ، مخصوصا یکسری از عوامل لنگی صدا و صیما و 1 یا 2 سایت وابسته به این لنگیا یه بی پدر که از ته جدول بودن خودشون و صدر نشینی استقلال دارن آتش میگیرن ، و سر کرده همه اونا فردوسی پور حقیره که از زمین خوردن استقلال خیلی خوش حال میشه ، فقط خواهشم از هوادارای واقعی استقلال اینه که مراقب این مسائل که در این روزها اتفاق افتاده تا جایگاه استقلال رو خدشه دار کنه باشن ، و به همدلی خودشون اضافه کنن تا کاری نکنیم که دوشمن شاد کن باشیم با تشکر از همه ابی دلان .

saba سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 18:18

اخه توی بعضی سایتا نوشته که جدا شدن؟پس کجاست الان؟مرسی اقا رضا.

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 18:25

سلام دوستان فرهادم عشقم اول میشه همه برن رای بدن ز ود زود بهونه ام در نیارید خواهش می کنم اقا رضا من هر کاری که لازم باشه واسه کاژیتانم فرهاد جووووووووونم عشقم انجام می دم ۷۷۷۷۷۷۷۷۷مقدس من اول خواهد شد کسی شک نداشته باشه در ضمن هنوز ۷ در صده دوستان با مرور گرهای مختلف برید نظر بدید فرهادم دوستت دارم شعار قلب من است تازه صبا جون شایعه در نیار فرهادم از خانمش جدا نشده از یه جای موثق می گم فرهادم از اونهاش نیست بهار تو هم دهنتو ببند تا خودم جرش ندادم بیچاره بدبخت به کوری چشم همه حسودهای عالم فرهادم اول می شه فرهادم بیقرارتم تا ابد دوستتتتتتتتدارم 7777777 من عاشقتم

saeid سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 18:32

برای آگاهی بیشتر از ماجرایه دیروز کمپ مرحوم ناصر حجازی و درگیریه کلامی آن شخص با مربی تیم به لینک زیر بروید و خواهشا کامل مطالعه کنید.

http://www.esteghlaltehranfc.com/fa/news/33876

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 سه‌شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 19:42

7777 تا سلام مثه حسه یه عشق تازه بودی
مثه افسانه بی اندازه بودی
هیچکی برای من شبیه تو نبـــــــوده دوستای گلم دوستتون دارم جز من اگرت عاشق و شیداست بگو
ور میل دلت به جانب ماست بگو
ور هیچ مرا در دل تو جاست بگو
گر هست بگو،نیست بگو،راست بگو...! فرهادم عشقم می گم خاک تو سر کله مرغی فکر کرده اون هوتن و بیاره چی میشه اه اه قیافه هم نداره حالم بد شدش خودتو نشون بده اشغال فرهادم عشقم دوستتتتتتتدارم 7 من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد