وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

نــاصــرخــان چقدر می گفت به این فتح الله زاده اعتماد نکنید...!

خدا بیامرزه نــاصــرخــان رو چقدر می گفت به این فتح الله زاده اعتماد نکنید...!


مدیر محبوب حاج آقا فتح الله زاده امروز در مصاحبش فرموده با صراحت می گویم در مسئله ی مجیدی حق با قلعه نوعی بود...!!



در حالی که همون روزها و در کش و قوس انتقال مجیدی به استقلال و چند روز بعد که این اتفاق منتفی شد آقای فتح الله زاده با قطعیت اعلام کرده بود که مجیــدی حق داشت شرایط قلعه نوعی رو قبول نکنه و به استقلال بیاد اما امروز با کمال تعجب می بینیم که علنا دست به تخریب مجیــدی زده و درحالی که بارها نشون داده بود که چقدر این بازیکن محبوب مردم رو دوست داره و او رو یک اسطـــــوره برای استقلال معرفی می کرد حالا عنوان می کنه که دلیل رفتن فــرهــاد در فصل قبل فقط پول بود!!

سوال ما از حاج آقا اینه که اگه دلیل رفتن فــرهــاد پول بود و شما هم طبیعتا این موضوع رو می دونستید چطور در برنامه ی ورزش و مردم چند ماه پس از رفتن فــرهــاد او رو یک اسطـــــوره ی واقعی و قطعی برای استقلال معرفی کردید؟!
واقعا متاسفم برای این انسان ریاکار و نون به نرخ روز خور! روحت شــاد نــاصــرخــان... چقدر راجب این آدم هشدار دادی...!


خدمت اونایی هم که قصد سوء استفاده از این حرف فتح الله زاده رو دارن عرض کنم که حتی اگه ایشون هم نمیدونه فرهاد واقعا واسه چی رفته، فرهاد فقط به خاطر یه مشکل خانوادگی باید از ایران می رفته، نه بحث سر پول بوده، نه، قلعه نوعی!

نظرات 54 + ارسال نظر
میلاد حیدری یکشنبه 2 مهر 1391 ساعت 21:32

سلام لطفا این مقاله رو منتشر کنید

واعظ آشتیانی : آنها از محبوبیت قلعه نوعی می ترسند!

http://www.varzesh3.com/news.do?itemid=987969&title=%D9%88%D8%A7%D8%B9%D8%B8_%D8%A2%D8%B4%D8%AA%D9%8A%D8%A7%D9%86%D9%8A_%D8%AF%D8%B1_%D9%88%D8%A7%DA%A9%D9%86%D8%B4_%D8%A8%D9%87_%D8%B5%D8%AD%D8%A8%D8%AA%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%D9%8A_%D9%81%D8%AA%D8%AD%E2%80%8C%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87%E2%80%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D9%87

هستی استقلالی4 یکشنبه 2 مهر 1391 ساعت 22:41

آقای فتح اله زاده!
برات متاسفم چماق بالا سرت گذاشته بودند که تو برنامه زنده اومدی گفتی اگه هزار بار دیگه مجیدی درخواست رضایت نامه کنه بازهم امضا می کنم؟
مشخصه شما از چی ناراحتی .فرهاد فقط گفت :واعظ مدیر خوبیه دیگه نگفت تو افتضاحی که...
کمال همنشین خوب در تو اثر کرده ...حسادت را یاد گرفتی
ولی من حاضرم قسم بخورم فرهاد مجیدی بزودی برخواهد گشت...تو و ق هم برای غرق نشدن آخرین دست و پاهاتون رو بزنید.

هستی استقلالی4 یکشنبه 2 مهر 1391 ساعت 22:47

یه بار دیگه فقط یه بار دیگه همتون برید مصاحبه فرهاد رو بخونید ببینید مگه کاپیتان محبوب و البته مظلوم ما چی درمورد واعظ گفته که یه شبه فرهاد میشه پولکی!!!!
محبوبیت بیشتر=دشمنان بیشتر=مظلومیت بیشتر اما...

داداش فرهاد به خدا یه روزی این فاصله ای که 4 تا بی فکر نادون بین تو و میلیون ها استقلالی انداختند از بین میره ...شک نکن کاپیتان...شک نکنید دوستداران کاپیتان
این روزها آخرین نفس های شکست خوردگان را می شنویم...

[ بدون نام ] یکشنبه 2 مهر 1391 ساعت 22:51

آقای نان به نرخ روزخور!اگر فرهاد نام واعظ را نمی آورد آیا هرگز میگفتی حق با ق ل ع ه ن و ع ی است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] یکشنبه 2 مهر 1391 ساعت 23:00

حجازی : روی حرفهای فتح الله هیچ حسابی نمی توان باز کرد !!!
ناصر حجازى به پرویز مظلومى توصیه مى کند که مراقب رفاقت با فتح الله زاده باشد چرا که حاجى صبح با او است و شب با یک نفر دیگر و روى رفاقت و حرفهاى او نمى توان هیچ حسابى باز کرد. او معتقد است که استقلال در لیگ دهم به جایى نمى رسد و طرفداران تیم براى فصل بعد باید منتظر درخشش تیمشان باشند.
• در مورد بازگشت فتح الله زاده به استقلال چه صحبتى دارید؟
- براى فتح الله زاده که فرقى ندارد کسى خراب شود یا نه، فقط آن میز و پست را مى خواهد.
• انتخاب پرویز مظلومى به عنوان سرمربى را چطور ارزیابى مى کنید؟
- خوب است و مظلومى باید مى آمد چون استقلالى است و دوست داشتم که مى آمد «فقط به مظلومى مى گویم که مواظب فتح الله زاده باشد چون او با همه هست و با هیچ کس نیست و فقط به فکر خودش است» چون بار دوم که آمدم و با فتح الله زاده کار کردم، فهمیدم که چه اشتباهى کردم.
• چرا این حرف را مى زنید؟
- آدم از دشمن که توقع ندارد اما از دوستت توقع دارى که آمده و صحبت کرده و گفته که همیشه با هم هستیم اما وقتى از او ضربه بخورى، خیلى سخت است. فتح الله زاده گفت که تا آخر با هم هستیم و اگر تو بروى، من هم مى روم اما وقتى من رفتم، حاجى ماند و دست یک نفر دیگر را بالا برد و گفت که با او مى تواند قهرمان شود. فتح الله زاده صبح با من بود، ظهر با یک نفر دیگر و شب با یکى دیگر و ۲ دقیقه هم نمى شد روى حرفش حساب کرد. نباید از او توقع داشت. چون اینها هیچى نبودند و آمدند. کسانى که مى خواهند برسند، نمى دوند و کسانى مى رسند که نمى دوند. البته این اتفاق فقط در مملکت ما مى افتد. ما در سرزمینى زندگى مى کنیم که حق با کسانى است که نمى دوند.
خدا رحمتت کنه ناصرخان...حق با تو بود






[ بدون نام ] یکشنبه 2 مهر 1391 ساعت 23:57

MARG BAR ZEDE NASER HEJAZI

آنا دوشنبه 3 مهر 1391 ساعت 00:02

اصلا سر پول رفته... همون موقع که بود همه بردهامون از صدقه سر فرهاد بود یا حتی از بودن و وجودش توی زمین!!! بخاطر ۳ میلیارررررردددد نیومد استقلال تو زمین راه بره و بشه آیینه ی دق که ه ه ه!!

اصلا فرهاد واسه پول رفت نوش جونش!!!
اونقدر دل ما رو شاد کرده که ما هم بعدش همه سختی ها رو به راحتی اون بخشیدیم!!!

بدم میاد از آدمایی که ادا در میارن و بازیکن هایی که اون پیرهن براشون گشاده و به زورررر باید تحملشون کنم

خاطره دوشنبه 3 مهر 1391 ساعت 10:23 http://www.dell7070.blogfa.com

وااااااااااااااااااااااااااااااااااای

محمد دوشنبه 3 مهر 1391 ساعت 12:50 http://www.hegazivafarhad.blogfa.com

سلام عزیزان.بعد از چند روز نبودن بخاطر مسافرت خدمت شماها برگشتم.در پابوسی امام رضا ع برای همه شما دوستان دعا کردم وخصوصا برای رقتن باند فعلی حاکم بر استقلال حتی نذر کردم که انشالله حاجی چابلوس وقلعه شاهینی از استقلال تشریف ببرند.
بازی با فجر که دیدید سیاوش چکار کرد!!!!!!!!!!
آه

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا دوشنبه 3 مهر 1391 ساعت 14:40

سلام فرهاد جوون کجایی من می دونم این مردک دورو که اسمشم گذاشته حاجی ناصر خان مکتبت رفت وای بر این مردک حاجی که همه چیز زیر سوال برده نه تنها برنامه ورزش ومردم بلکه ورزش از نگاه دو اعتراف کرد که فرهاد جوون اسطوره ست برا باشگاه اس اس هزینه کرده الان شده پول پرست فرهاد جوون وقتی که برا اس اس بازی می کرد از همه توانش می گذشت پول پرسته یا تو هان مردک با واعظ مشکل داره فرهاد جوون رو متهم می کنه که تو با اون حرف زدی من تو رو نمی بخشم اخه تو اون اشتیانی کی هستید که در مورد اسطوره جهان محبوب ترین بازیکن دنیا حرف بزنید باز اشتیانی از تو بیشتر حالیشه ما می تونستیم اون کله مرغی لحباز نفهمه ولی تو هم از اتون دست کم نداری ای فرهاد جوون تو نیم فصل تو یکی از باشگاه های اروپایی بازی کنه خداای من چی می شه خدا می دونه چکار کنه تا همه اینها جلوی فرهاد جوون زانو بزنن

مهرورز دوشنبه 3 مهر 1391 ساعت 23:35

امیر یادت باشه فرهاد سرورته

محمد سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 09:33 http://www.hegazivafarhad.blogfa.com

سلام.با مطلب بازهم حاج فتل آنروی خودرا نشان داد یه روز هستم

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 14:30

سلام این مرک فتل می خواهد فرهاد جوون رو با این حرفهاش از چشم هواداران بندازه اما کور خونده من این مطلب رو از یه سایت معتبر برداشتم اقای فتح الله زاده بهتر نبود که خجالت می کشیدید بعد این مزخرفاتو در مود فرهاد جوون می گفتید
فتح ا... زاده: کاش یکی از پورشه های رویانیان را داشتم/برای حفظ آبروی مجیدی، فیلمش را پخش نکردم!


این تازه ترین اظهارات جالب و خواندنی مدیر عامل استقلال است.

به گزارش ستاره ها؛ علی فتح ا... زاده مدیر عامل استقلال که توانایی ویژه ای در تیتر دادن دارد، در گفت و گوی تازه خود، حرف ها و نکات جالبی را به زبان آورده که در زیر، تیتروار آنها را می خوانید:

*کاش یکی از پورشه های رویانیان را داشتم و برایش بوق می زدم.

*من شجاع هستم و دروغ نمی گویم. می خواستم در نیم فصل مجیدی را به استقلال بیاورم ولی حالا تصمیمم عوض شده.

*من در نوجوانی در تیم پرسپولیس خوی بازی کردم ولی از وقتی که خوب را از بد تشخیص دادم، استقلالی شدم.

*با آقای رویانیان صحبت کردم و قرار شد در نیم فصل 3،4 بازیکن جابجا کنیم تا ضعف هایمان از بین برود.

*اگر از من حمایت کنید مربی هم می شوم!

*اگر 20 سال جوان تر بودم در منچستر یونایتد بازی می کردم

*پول رویانیان را داشتم، پرسپولیس الان سوم بود! شوخی کردم جدی ننویسید رابطه ما دوباره بد شود.

*آدم دوبار از یک سوراخ گزیده نمی شود. یک بار کخ را آوردم و نگذاشتند کار کنند. دیگر مربی خارجی نمی آورم مگر اینکه باشگاه خصوصی شود.

*اگر من رئیس فدراسیون فوتبال بودم تیم ملی حتما به جام جهانی می رفت.

*اگر جام حذفی برگزار نشود، امیر قلعه نویی حتما باید استقلال را قهرمان لیگ برتر کند.

*قبل از بازی سال گذشته با فولاد در رختکن تیم با فرهاد مجیدی بازی می کردم و 4 بر 2 او را بردم. فیلمش هست ولی برای حفظ آبرویش، این فیلم را پخش نکردم!
واقعا که با این حرفها می خواهی خوشمزه بازی های خودتو رفع و رجوع کنی خجالت بکش همین فرهاد جوون کجایی عشقم لعنت به هر چی مردم ازار که تو رو از اس اس دور کرد کله مرغی بمیری الهی

مبینا سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 18:25 http://esteghlalll2.mihanblog.com

هستی استقلالی ۴ سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 22:09

استقلالم فردا بازی داره
کاپیتانم تو خونه ش نشسته و فقط داره تماشا می کنه هنرنمایی ۴۴۴۴تا مهاجم آماده!!!!مون را (آماده طبخ!!!!نه بازی)

مهسا سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 22:41 http://farhad-majidi4.mihanblog.com/

داداش فرهادم الهی دردو بلات بخوره توی سر کله مرغی و دشمنات.الهی کور شه چشمی که نمیتونه تورو ببینه...تو حتی اگه ابی نباشی من عاشقتم.اینو واقعا میگم بدون تو استقلال واسم معنایی نداره...اصلا تو رنگ ابی رو زیبایی میبخشی.تو واسم از خودم عزیزتری.ارزوی من موفقیتت حالا میخوی هرجا باشی چه استقلال چه نه...ولی من امیدوارم واسه یه بار دیگه تورو توی استقلال ببینم....
جون اونایی که میگن به خاطر پول رفتی دربیاد چون ما هوادارات یه لحظه ام به تو شک نکردیم...بذار از غصه ی تو همشون سکته کنن...
هوادار همیشگی تو....

هستی استقلالی۴ سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 23:54

تو که مشت گره کرده نداری.... آهای فرهاد مجیدی تو کابوس تمام لمپنایی...

مهسا چهارشنبه 5 مهر 1391 ساعت 00:03 http://farhad-majidi4.mihanblog.com/

ارزوی من اینه که همون قدر که قلعه نوعی دل مارو شکست دلش بشکنه وتلافی اشکای من رو بده...
تا اخر عمر ازت متنفرم قلعه نوعی...ازت متنفرم امیر خان...
طرفدارای قلعه نوعی بدونن که این اقا هیچ ارزشی براشون قاعل نیست چون اگه اینجور بود که توی مصاحبه ی خودش نمیگفت بذار مجیدی رو تشویق کنن من کار خودمو میکنم...یعنی اصلا حرف مردم واسم هیچه...
قلعه نوعی الهی اه من تورو بگیره تو میخوای با این کارا چی رو ثابت کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اخه مگه میتونی محبوب ترین بازیکن جهان رو از جلوی چشم ما بندازی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نه...بخدا فقط خودتو خراب میکنی چون من قبل از این که با فرهاد در بیوفتی خیلی به توانایی هات ایمان داشتم وطرفدارت بودم ولی با این کارت جلوی چشم کوچیک شدی...
داداش فرهاد عاشقتمممممممممممممممممممممممم

مهسا چهارشنبه 5 مهر 1391 ساعت 00:20 http://farhad-majidi4.mihanblog.com/

امیر علی جان چرا ادرس لینک منو تغییر ندادی؟؟؟؟؟؟؟؟

درست شد

یگانه چهارشنبه 5 مهر 1391 ساعت 12:32 http://melodyesokut7.mihanblog.com

با یه نوشته از خودم آپم...

منتظر حضور گرمت هستم داداش...

محمد چهارشنبه 5 مهر 1391 ساعت 13:00 http://www.hegazivafarhad.blogfa.com

سلام.امروز میخام برم بازی استقلال
بچه ها گفتن فرهادو تشویق میکنیم البته اینبار نه بخاطر تیم شهرمان بلکه بخاطر قلعه مرغی طرفدار نفت هستیم در ضمن اینجا ورود تماشاگرانی غیر از نفت ممنوع است
به امید رفتن قلعه وفتل هزار چهره

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا چهارشنبه 5 مهر 1391 ساعت 14:54

سلام دوستان وکسانی که ادعای دوست داشتن فرهادم و می کنید هر کسی رفت ورزشگاه فرهاد جووووووووون رو از دقیقه یک تشویق بکنه نه 80 به بعد و دقیقه 7 شدیدتر و قبلش 4 و 47 و 74 شدیدتر تا چش کله مرغی و فتل در اد الهی چیز خور بشی کله مرغی تو بازی مثل لنگیها که می گن تو بطری اب شون یه چیزهایی ترزیق کردن که خنده داره واقعا و برا کله مرغی الهی از این بدتر بکنن فرهادم عشقم اگه جماعت برا تو اشک ریختن من دلم اتیشه از دوریت بعید می دونم کسایی که میان تو این وبلاگ نظر می دن به اندازه دلشون خون شده از دوری تو خون ابی که به عشق تو در جریانه تو قلبم دوست دارم فرهادم من تا ابد تو رو تشویق می کنم تو دوباره 7 بپوشی فرهادم تا ابد غمگینم از دوریت

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا چهارشنبه 5 مهر 1391 ساعت 15:24

سلام نمی گذاریم تیم بدون فرهاد جووون قهرمان بشه حتما با ترکیب حنیف که تو خط حمله ست قهرمان هم می شیم واقعا این تدبیرهای احمقانه کله مرغی خنده داره یا گریه دار معلوم نیست ارش قهر کنه فرهادم کجایی عشقم تشویق تو امروز در دقیقه یک تا 90 فرهاد جوووووووووووووووون دوست دارم اسطوره من عشقم 777777777

باران چهارشنبه 5 مهر 1391 ساعت 16:36

حاجی جون حنات دیگه رنگ نداره ازاین قولا زیاد دادی اما کیه که عمل کنه.شمایی که میخواین انصاریفرو استقلال بیارین تا۱۰۰سال دیگه ام آقاکریمتون بنداستوک فرهادنمیشه.

امیر چهارشنبه 5 مهر 1391 ساعت 17:54

فرهاد باید بیاد بیان کنه پارسال واسه چی رفت حتی اگه یکم شخصی باشه.تا اینقدر این موضوع سو استفاده ازش نشه

pooya چهارشنبه 5 مهر 1391 ساعت 18:06

دوستان خوبم سلام. آبی ترین ها سلام. بیایید دست به دست هم داده با بردن پارچه نوشته ها اعتراض خودمون رو نسبت به این حرومزاده ها ( ق ل ه ن و ع ی و فتحعلی) اعلام کنیم و فریاد بزنیم فرهاد مجیدی. عیبی نداره بذارین بریم تو حاشیه . بخدا که فرهاد ساله آخر بازیشه نذارین حسرت به دل بمونیم که بازی فرهاد تو اس اس رو ببینیم.

Maryam چهارشنبه 5 مهر 1391 ساعت 20:07

فقط میتونم بگم برات متاسفم حاجی......

هستی استقلالی۴ چهارشنبه 5 مهر 1391 ساعت 22:19

امروز استقلال مون برد ولی اون ۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتا مههههههههههههههههههههههههام آمادددددددددددددددددددددددددددددددددده!!!! باز هم ثابت کردند:
دوای درد آبی...داش فرهاد مجیدی
آرش:۸بازی ۳گل!!!!
میداوودی:۷بازی صفر گل!!!!
اکبرپور:۷بازی:۱گل!!!!
منوچهری:۷بازی:۱گل!!!!
(ق ل ع ه ن و ع ی در آغاز فصل : ۴مهاجم آماده! دارم به مجیدی نیاز ندارم!!!!)

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا پنج‌شنبه 6 مهر 1391 ساعت 19:27

سلام اره اس اس برد اما کجای بازی چنگی به دل زد بی فرهاد جان کله مرغی الهی به درد بی درمون دچار بشی خجالت داره ادم فکر می کنه بازی رو به زور بردیم با 4 مهاجم کدوم وای میلاد چرا اون جوری بازی می کرد ته کشیده بود همه ته کشیده بودن فرهاد م کجایی دوستان حتی وقتی فرهاد جوون گلم نمی زد به همه رو حیه می داد به بازیکنان هواداران وهمه جات خیلی خالیه نیلوفر ابی من خیلی فرهادم

مهسا پنج‌شنبه 6 مهر 1391 ساعت 20:13 http://farhad-majidi4.mihanblog.com/

الهی قلعه نوعی به درد ما دچار بشه که دلمونو شکست.....

مرسل ابی پنج‌شنبه 6 مهر 1391 ساعت 21:39 http://mekordan.blogfa.com

سلام من یه پسر ابی ام و مثل اقا فرهاد خونم هم ابیه. من یه وبلاگ دارم ک چند تا سوژه خوب توش دارم از لنگیا اگه خواستید یه سر بزنید...

علی جمعه 7 مهر 1391 ساعت 13:03

اقا داش فرهاد خدافظی کررررررررررررررررررررررررررررررررررد

ارش جمعه 7 مهر 1391 ساعت 13:53

باشه کله مرغی ولی یادت باشه
داش فرهاد هم خداحافظی کرد

یگانه جمعه 7 مهر 1391 ساعت 14:15 http://melodyesokut7.mihanblog.com

امیر علی کجاااااااااااااایی؟؟؟؟؟

اینا چی میگن؟؟؟؟واقعا داداش فرهاد خدافظی کرد؟؟؟؟؟؟

تو رو خدا بگو که این خبر راس نیس...

عارفه جمعه 7 مهر 1391 ساعت 14:31

رفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
رفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
رفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
رفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
رفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااک برسرت قعله مرغی

عارفه جمعه 7 مهر 1391 ساعت 14:33

لیاقت فرهادو نداشت که این دیوانه
واقعارفت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟

خاطره جمعه 7 مهر 1391 ساعت 14:44 http://www.dell7070.blogfa.com

واقعارفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Maryam جمعه 7 مهر 1391 ساعت 14:48

داداش فرهاد خدافظی کرد...
همش تقصیر حاجیه........... آخه چرا حاجی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگه فرهاد چیکار کرده بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خودش گفت من همیشه استقلالی بودم و هستم و خواهم بود........ مگه همین فرهاد نبود که میگفت تو ایران پیراهن هیچ تیمی غیر استقلال به تنم نمیره؟......... آخه چطوری میتونی بگی فرهاد دشمن استقلاله؟!؟!؟!؟!؟...... چرااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟
حاجی خیییییییییییییییییییییییلی نامردی.............
دیگه ازت بدم میاد.............

Maryam جمعه 7 مهر 1391 ساعت 15:36

الان داشتم نامه خداحافظی فرهادو میخوندم....
خیلی تلخ تر و غم انگیزتر از نامه خداحافظیش از تیم ملی بود.... این دفه واقعا اشکم دراومد...
خدا میدونه چقد خودش موقع نوشتنش بغض داشته.....
الهی بمیرم برات داداش فرهادم......

Maryam جمعه 7 مهر 1391 ساعت 15:47

اسطوره شماره هفت استقلال در روز هفتم ماه هفتم رفت... انگار از قبل واسش برنامه ریزی کرده بود.... چقدر همه چی باهم هماهنگ شد.... کی فکرشو میکرد تو همچین روزی فرهاد مجیدی , کاپیتان همیشگی استقلال, از دنیای فوتبال خداحافظی کنه؟....... با این که امروز روز عیده و منم که تو شهر امام رضا زندگی میکنم شاهد جشن و سرور و شلوغی های تو خیابونام ولی مثل بقیه مردم شهرم شاد نیستم.... و تنها کاری که میتونم بکنم گریه کردنه... واسه کسی که همه زندگیم بود...من این تجربه تلخ رو یه بار دیگه هم داشتم... واقعا سخته...

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا جمعه 7 مهر 1391 ساعت 15:50

سلام ارم منم متن نامه فرهاد جوون رو خوندم ای خدا چرا می خواهم گریه کنم داد بزنم بغض گرفته منو فرهاد جوون اولش باورم نشد اما همه جا نوشته فرهاد جوون خودشو سرباز هواداران می دونه فرهادم نیلوفر ابی من کجا رفتی غریبانه مردشور کله مرغی و فتل رو ببرن هیچ کس قدرو تو ندونست کاش می مردم نمی دیدم و نمی دیدم اون جوری خداحافظی کردی من هوادار تقصیر دارم عشقم فرهادم بی تو فوتبال چیه چه معنی داره کی باورش می شه الهی برات بمیرم داداشم فرهادم الهی من ژر ژر می شدم ونمی دیدم این متن خداحافظیمنتظرت می مانیم هفتِ طلایی, اما در جایی دیگر. برای دیدنت روی نیمکتِ استقلال لحظه شماری میکنیم. برای روزی که خواهی آمد و انتقامت را خواهی گرفت.

برای دیدنِ روزی که استقلال با تو موفقیت را تجربه کند. روز هفتم از ماه هفتم سال برای ما خوش یمن نبود. اما تو می آیی.. منتظرت میمانیم... عشقم ۷ من تا ابد غمگینم کجایی کاش خودت یه سایت داشتی حداقل

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا جمعه 7 مهر 1391 ساعت 15:52

سلام ارم منم متن نامه فرهاد جوون رو خوندم ای خدا چرا می خواهم گریه کنم داد بزنم بغض گرفته منو فرهاد جوون اولش باورم نشد اما همه جا نوشته فرهاد جوون خودشو سرباز هواداران می دونه فرهادم نیلوفر ابی من کجا رفتی غریبانه مردشور کله مرغی و فتل رو ببرن هیچ کس قدرو تو ندونست کاش می مردم نمی دیدم و نمی دیدم اون جوری خداحافظی کردی من هوادار تقصیر دارم عشقم فرهادم بی تو فوتبال چیه چه معنی داره کی باورش می شه الهی برات بمیرم داداشم فرهادم الهی من ژر ژر می شدم ونمی دیدم این متن خداحافظیمنتظرت می مانیم هفتِ طلایی, اما در جایی دیگر. برای دیدنت روی نیمکتِ استقلال لحظه شماری میکنیم. برای روزی که خواهی آمد و انتقامت را خواهی گرفت.

برای دیدنِ روزی که استقلال با تو موفقیت را تجربه کند. روز هفتم از ماه هفتم سال برای ما خوش یمن نبود. اما تو می آیی.. منتظرت میمانیم... عشقم ۷ من تا ابد غمگینم کجایی کاش خودت یه سایت داشتی حداقل دارم اتیش می گیرم کله مرغی اتیش بگیری فتل تو همین طور گریه امونم نمیده ۷ من فرهادم

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا جمعه 7 مهر 1391 ساعت 15:58

فرهادم به خدا قسم عاشقتم انتقامتو می گیرم این خداحافظی منو می کشه ۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷من

مونا جمعه 7 مهر 1391 ساعت 16:10

امروز اخبار گفت که این آقای پول پرست (م ج ی د ی)از فوتبال خداحافظی کرده.خیلی خوشحالم که دیگه ازش خبری نیس و دیگه نمیاد تیم استقلال.درود بر شرافت ژنرال

محمد جمعه 7 مهر 1391 ساعت 16:31

سلام به همه ی استقلالی های واقعی
راسش جند سالی که استقلال خوب نتیجه میگیره بعضی ها که حزب باد هستن استقلالی شدن
اونارو میشه شناختشون از اونجایی که تو مسئله ی فرهاد و قلعه نوعی میگن فرهاد واسه پول رف از استقلال
ی استقلالی هییییییییییچوقت چنین حرف چرندی رو باور نمیکنه
میمرم برات فرهاد مجیدی
امروز نامه ی خدافظی از فوتبالتون رو که میخوندم واسه خط خطش گریه میکردم
ازت متنفرم قلعه نوعی(بارسلونا هم ببری بدون فرهاد پشیزی نمیارزه)
آقا فرهاد امروز با خدافظیت دلم شکست
به امید اون روز که برگردی و جای این آدمای بی ارزشو پر کنی

محمد از اصفهان

محمد جمعه 7 مهر 1391 ساعت 16:41

اینم بگم آخه آدمای بی شعوری که میگید فرهاد واسه پول رف
خدا عقل داده بهتون وتاسه اینجور وقتا
د اگه واسه پول رفته بود که الان تو لیگ برتر این همه تیم بهش پیشنهاد دادن
همون تیمای عربی پولایی بهش میدادن که نمیتونید صفرهاشو بشمارید
اگه واسه پول رفته بود 3.4 سال دیگه تو اون تیما بازی میکرد 10 برابر اون نیم فصل پول میگرف
شما که استقلالی شدنتون ازش 1سال هم نمیگذره حق ندارید خودتون رو استقلالی جا بزنید
کسی که به فرهاد ( محبوبترین بازیکن جهان در سال2010) که تو دهه ی اخیر استقلالی از اون محبوب تر نبوده شک کنه معلومه استقلالی نیس
دو روز دیگه پرسپولیس 4تا برد بده پرسپولیسی میشید
جم کنید بابااااااااااااا
قلعه نوعی ما که میدونیم از محبوبیت فرهاد جر خوردی
خدا بر مصبیتت میافزاید و بدون به پاشنه کفش فرهاد هم نمیرسی
تو که گفتی نظر استقلالی ها برات اهمیتی نداره و کار خودتو میکنی
د آخه تو که گیاه هم نیسی
استقلال تورو کرد قلعه نوعی
پس نخواه سر استقلال منت بذارییییی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

روحت شاد ناصر خان که این قلعه نوعی کثیفو چه خوب میشناختی

مونا جمعه 7 مهر 1391 ساعت 17:33

من حزب بادم یا تو که چشاتو بستی و اون دهن .... باز کردی؟بهتره اینو بدونی که استقلال ارزشش از مجیدی و امثال اون خیلی بیشتره!بد نی بدونی که مجیدی چیزی نداره.هرچی هم داره از استقلاله.منم تا وقتی قلعه نویی مربی استقلاله طرفدارشم.اگه قلعه نویی بره هر مربی و بازیکنی که واسه استقلال افتخار بیاره رو روی چشام میذارم نه اونایی که پول رو به هرچی ترجیح میدن

سحر جمعه 7 مهر 1391 ساعت 18:28 http://www.blue-galaxy-ss.blogfa.com

امیدوارم آه ما هوادارای فرهاد دامن اون مرد احمق(قلعه نویی) رو بگیره.که اون احمق باعث شد فرهاد امروز از فوتبال خداحافظی کنه...

[ بدون نام ] شنبه 8 مهر 1391 ساعت 20:19

خدا لعنتت کنه ژنرال

[ بدون نام ] شنبه 8 مهر 1391 ساعت 20:20

خیلی دیوسی ژنرال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد