وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

جانواریو : مجیدی سمبل باشگاه استقلال است

جانواریو : مجیدی سمبل باشگاه استقلال است

فابیو جان واریو مقابل فجر نتوانست بازی خوبی انجام بدهد و خیلی ها می گویند روی فرم نبودن او، نقش زیادی در تساوی استقلال داشته. او در این زمینه گفت باید به مشکلات استقلال مثل نبودن همه بازیکنان و عدم هماهنگی کامل بین بازیکنان هم فکر کرد



* استقلال دو امتیاز دیگر هم از دست داد. تو دلیل تساوی با فجر را چه می دانی؟

- نمی دانم چه اتفاقی افتاده که کل تیم نمی تواند بدون استرس بازی کند. ما بازیکنان خوب و باتجربه ای داریم ولی وقتی هنوز تیم کامل نشده و بازیکنانی مثل جباری و رحمتی بازی نکرده اند و بقیه هم کاملا هماهنگ نشده اند، باید به این موضوعات و مشکلات هم فکر کرد.


* خود تو هم چندان خوب نبودی.
- نمی شود که همیشه در یک فرم بود. من هم قرار نیست همیشه در یک سطح باشم. در کل اما به نظر من اتفاق خاصی نیفتاده. باید جو خاصی برای بردن هر بازی ای در یک تیم ایجاد شود که در بازی با فجر در تیم ما نبود. فکر می کنم هنوز این جود در تیم ما درست نشده و کامل نیست.

 

* ولی هواداران نگران هستند؟ استقلال 9 امتیاز در 7 بازی خانگی از دست داده.
- نمی شود گفت که بازیکنان همه تلاش شان را برای بردن انجام نمی دهند. مقابل فجر همه مان نهایت تلاش مان را کردیم. ولی باید بیتشر تلاش کنیم تا بهتر شویم و هواداران هم مطمئن باشند که این کار را می کنیم.


* هواداران بالاخره صبرشان تمام شد و فرهاد مجیدی را تشویق را کردند. در این باره چه نظری داری؟
- به هر حال مجیدی یک سمبل است. ما نیاز به یک گلزن داریم که آن جلو، کار را تمام کند. بعید می دانم کسی با تشویق شدن مجیدی مشکل داشته باشد ولی من، آرش را می شناسم که از دویدن خسته و از گلزنی سیر نمی شود.


* ولی همین برهانی از خط هافبک انتقاد کرد که موقعیت های خوبی برای مهاجمان نمی سازند.
- این یک بهانه است. و البته بهترین جواب برای این سوال که چرا گل نمی زنی؟

نظرات 10 + ارسال نظر
یگانه یکشنبه 2 مهر 1391 ساعت 19:27 http://melodyesokut7.mihanblog.com

خب معلومه که همینطوره,بعد ناصر خان خدا بیامرز داداش فرهاد فقط سمبل اس اسه که الهی من فداش شم بخاطر بعضی عوضیا مجبور شد بره

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا یکشنبه 2 مهر 1391 ساعت 20:28

سلام. اره جان واریو ارش خوبه اما فرهاد جوون که اسطوره وسمبل ماست که نمی شه عمرا کله مرغی خدات لعنت کنه با این اوضاع فرهاد جوون بیادشمخدا کنه تف کنه تو روت که لیاقت تفشم نداری . تشویق فرهاد جوون هیچی از ما هواداران کم نمی کنه نیلوفر ابی همچنان منتظر درخششت هستم فتل دیونه فقط دنبال فرافکنیه و این سایت اوج نیوز مزخرف از صبح داره خودشو خفه می کنه فکر کنم مدیر مسوئلش دست خودشونه بنده از صبح همه جا هر جایی که هست سایتی وبلاگی که بر علیه فرهاد جوون باشه کوبندمش فرهاد جوون من هم چنان تشویقت می کنم هر جایی که بشه فرهاد جوون دوست دارم عاشقتم و همه کار می کنم تا تو دوباره باشی عشقم کاش بودی

mhdbest چهارشنبه 5 مهر 1391 ساعت 03:28 http://bestmhd.ir

اگر قصد طراحی قالب وبلاگ و برنامه های وبلاگ و تبدیل ان به سایت دارید برای انجام کار مورد نظر خود می توانید به ما سر بزنید در این سایت طراحی لوگو و بنر برای وبلاگ و سایت شما نیز انجام می شود.
www.bestmhd.ir

حسین چهارشنبه 5 مهر 1391 ساعت 13:27 http://esteghlal72.blogfa.com

عالیییییییه به منم سر بزن . با تبادل لینک موافقی ؟

باران چهارشنبه 5 مهر 1391 ساعت 16:39

همه به این نتیجه رسیدن

Maryam چهارشنبه 5 مهر 1391 ساعت 20:05

ایول بازم به معرفت جان واریو...! حداقل این یکی جایگاه فرهادو میدونه!

پسری 15 ساله عاشق فرهاد جمعه 7 مهر 1391 ساعت 16:38

لعنت به فتح ا... زاده و امثال اون که باعث شد فرهاد به استقلال نتونه برگرده واقعا من حاضرم جونمو برای فرهاد بدم گرچه 15 سالمه حالا هم که فرهاد از دنیای فوتبال خدافظی کرد لعنت به همه ی عاملانی که باعث شدن فرهاد نتونه به استقلال بیاد

بهار سه‌شنبه 11 مهر 1391 ساعت 16:46

ایول جانی حق دارم طرفدار سرسختت باشم

sohail پنج‌شنبه 11 آبان 1391 ساعت 11:20

سلام میخوام اینو بگم که فرهاد در هرکجا که باشه هنوز دوسش داریم ومیخوایم که برگرده به استقلال

ندا یکشنبه 28 آبان 1391 ساعت 20:57 http://dwwu.mihanblog.com

سلام با تبادل لینک موافقی؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد