وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

رضا حقیقی : مجیدی را دوست دارم

رضا حقیقی : مجیدی را دوست دارم هم به خاطر رفتارش هم به خاطر نوع بازیش !

حقیقی در بازی مقابل استقلال مغز متفکر خط میانی فجر بود. حقیقی درباره این بازی می گوید:« نیمه اول ما بهتر از استقلال بازی کردیم اما نیمه دوم آنها بهتر بودند. خدا را شکر می کنم که بازی را با کسب امتیاز به پایان رساندیم.



حقیقی درجواب به این سوال که می گویند فجر با شانس مساوی گرفته می گوید:« اصلا این حرف را قبول ندارم. مگر استقلال 5 تا تک به تک یا 3 پنالتی خراب کرده که می گویند ما شانسی مساوی گرفتیم. این حرف را اصلا قبول ندارم. حتی معتقدم اگر نیمه دوم کمی شجاعت داشتیم می توانستیم بازی را با برد به پایان برسانیم. البته تساوی مقابل استقلال هم ارزشمند است. این تیم، تیم پرمهره ای است و روی نیمکتش بازیکنانی داشت که هر تیمی آرزوی داشتن آنها را دارد. »
قبل ازبازی فجر مقابل استقلال خیلی ها این بازی را جنگ او و جواد نکونام دانستند . حقیقی در این باره هم نظرات جالبی دارد. او می گوید:« من برای فجر جنگیدم و نکونام هم برای استقلال. ما روابط بسیار خوبی با هم داریم و حتی قبل از بازی هم با یکدیگر صحبت کردیم. با آقا جواد روبوسی کردیم و برای هم آرزوی موفقیت. »فرهاد مجیدی در مصاحبه ای عنوان کرده که رضا حقیقیذ و خسرو حیدری بهترین بازیکنان بازی استقلال- فجر بودند. به نظر می رسد مجیدی با این مصاحبه به نکونام طعنه زده. حقیقی درباره تمجید مجیدی می گوید:« من آقا فرهاد را از قبل دوست داشتم . این نظر لطفش است که درباره من اینطور صحبت کرده. من آقا فرهاد را دورادور دوست دارم . هم رفتارش را و همئ نوع بازی اش را. »خیلی از بازیکنان فجر معتقدند هدف امسال این تیم ماندن در لیگ برتر است. حقیقی اما می گوید:« امسال چون 5/4 تیم سقوط می کند شرایط کمی سخت است. با این بودجه ای که ما خرج می کنیم هر تیمی بود با هدف تیفتادن به مسابقات می آمد اما حقیقتا شرایط طوری است که خودم هم نمی توانم بگویم که فقط برای بقا می جنگیم. اول فصل این نظر را داشتم ولی حالا نه. بچه های ما همدل هستند برای کسب موفقیت. در این بین یاوری هم زحمات فراوانی می کشد. شاید اگر هر مربی دیگری جای یاوری بود این نتایج را نمی گرفتیم. کار ما مقطعی نیست و شک نکنید آخر فصل یک نتیجه رویایی را رقم خواهیم زد.»
حقیقی که جای خالی اش در خط میانی تیم ملی احساس می شود از هدف فجر برای پیروزی مقابل استقلال پرده برمی دارد و می گوید:« باور کنید هیچ یک از بازیکناتن ما به مساوی با استقلال راضی نبودند. به آنها می گفتم مساوی هم بد نیست اما هدف آنها تنها رسیدن به سه امتیاز بود. برای این هدف هم زحمت کشیدیم اما نتوانستیم بیشتر از یک امتیاز بگیریم»
وقتی در هفته دوم لیگ امسال فجرسپاسی پرسپولیس را برد مصاحبه ای از قول رضا حقیقی منتشر شد با این مضمون که 206 سواران پورشه سواران را بردند. حالا که فجر استقلال را متوقف کرده حقیقی می گوید:« سری قبل هم سو تفاهم شد و من واقعا این حرف را نزدم. این بار هم دوست ندارم وارد این ماجرا شوم. فقط دعا می کنم تمام فوتبالیست ها پورشه سوار شوند، چون می دانم فوتبال چقدر سخت است و یک بازیکن تا چه اندازه تلاش می کند  به موفقیت برسد.»
نظرات 3 + ارسال نظر
یگانه یکشنبه 2 مهر 1391 ساعت 19:25 http://melodyesokut7.mihanblog.com

فدااااااااااااااااااااااااای اون خندت بشم که همه رو جذب میکنه...

ایووووووووول داداش رضا به جمع ما خوش اومدیییییییییییی

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا یکشنبه 2 مهر 1391 ساعت 20:05

سلام رضا حقیقی بازیکن خوبیه و صدر صد حقش بوده که فرهاد جوون از ش تعریف کرده فرهاد جان کاش می اومدی درسته امید کمرنگ شده اما من همچنان تورو تشویق می کنم وازت خمایت می کنم همه جا تا اون فتل دیوانه دیگه اشتیانی رو با تو قاطی نکنه و دنبال بهونه نگرده اقایان خودشون پول پرستن بعد محبوب ترین بازیکن جهان فرهاد جوون رو این جوری می امن مگه ما هوادارها مرده باشیم فرهاد جوون که تو رو اینجوری بنامن بیخود تشویق برای 7 زیبا 4774 و همیشه نه وقتی که تیم نتیجه نگیره

مونا جمعه 7 مهر 1391 ساعت 16:17

میدونستین که این حقیقی پرسپولیسیه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد