وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

دانلود صحبتهای فرهاد مجیدی در برنامه 90

دانلود صحبتهای فرهاد مجیدی در برنامه 90 

سلام خدمت همه دوستان عزیز 

واستون فایل صوتی صحبتهای فرهاد مجیدی در برنامه 90 رو گذاشتم و میتونید با کلیک روی لینکی که زیر عکس می بینید دانلودش کنید. 

  

 

 دانلـــــــــــــــــــــــود

نظرات 42 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 10 مرداد 1391 ساعت 10:23

چی شد؟ آی دی نداد؟

داد!

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا سه‌شنبه 10 مرداد 1391 ساعت 11:46

سلام ممنون که دانلود گذاشتی من داشتمش اما از وبلاگ هواداران دانلود کردن یه حال و هوای دیگه ای داره فرهاد جان بیقرارم امروز در بازی با ذوب اهن می بریم و تو رو دوباره تشویق می کنیم این بار در دقیقه 7 تشویق می کنیم و 47 و 74 تا دوباره همه چی قشنگ بشه کاش من هوادار می مردم ودوری تورو نمی دیدم

سوگند سه‌شنبه 10 مرداد 1391 ساعت 12:19 http://sogan1279.blogfa.com

سلام اشکالی نداره فکر کنم اصلا نظرم ثبت نشده ممنون که به وبم سر زدی
اگه زود قضا وت کردم معذرت میخوام

فریماه سه‌شنبه 10 مرداد 1391 ساعت 12:48 http://maktabenaserkhan.blogfa.com

وب مکتب ناصر خان با تک عکس فرهاد مجیدی بروز شد.
منتظر حضور گرمتان هستیم.

Fereydon asheghe farhad سه‌شنبه 10 مرداد 1391 ساعت 13:54

در بازی میان تیم قرمز پوش پایتخت و گهر زاگرس در حالی که بازیکن گران قیمت تیم قرمز پوش پایتخت گل را به ثمر رسانده بود هواداران نام فرهاد مجیدی را یک صدا فریاد زدند . تا در استادیوم یک صد هزار نفری از او یاد کنند . البته این بار هم نام مجیدی میرفت که خاطره او در وقتهای اضافی و گل زنی او زنده شود که کمک داور ندید و داور نخواست.


از این حرکت هواداران قرمز پوش پایتخت باید تقدیر کنیم. و میتوان آن را عذر خواهی از فرهاد مجیدی بخاطر آن سنگ و آن کلمات در بازی با الغرافه بدانیم .

نکته جالب این است که نام فرهاد مجیدی با عدد 4 همراه است بعد از تشویق هواداران قرمز پوشان پایتخت یک آمار جدید نیز بدست آمد در حال حاضر تیم پرسپولیس 4 امتیاز دارد . 4 گل زده و 4 گل خورده . و در جدول مقام این تیم عدد 8 میباشد که آن هم 4 بعلاوه 4 میباشد .

این احتمال وجود دارد که هواداران تیم قرمز پوش پایتخت دیگر فرهاد مجیدی را تشویق نکنند چون نه تنها باعث بالا رفتن روحیه بازیکنان تیم حریف میشود این امکان وجود دارد باز هم وقتهای اضافی و خاطره فرهاد مجیدی تکرار شود .

هستی استقلالی4 سه‌شنبه 10 مرداد 1391 ساعت 14:03

کاپیتان!فقط می تونم بگم کـــــــــــــــــــــــــاش الان در خانه آبی ات بودی تا مستاجرها این خانه را ملک خود ندانند و هرکاری که دل پرکینه شان خواست نکنند...ق ل ع ه ن و ع ی خودش خوب می دونه داریم تحملش می کنیم...به خدا قسم روزبه روز نفرتم ازش بیشتر میشه کاش هیچ وقت پایش را در استقلال ما نمی گذاشتد

هستی استقلالی4 سه‌شنبه 10 مرداد 1391 ساعت 14:12

این خیانتی رو که آقای کینه ای در حق ما هوادارای استقلال کرد را هرگز از یاد نخواهم برد...هیچ وقت یادم نمیره شنبه شب 31تیر 91 را که با رویای شیرین بازگشت محبوب ترین بازیکن تاریخ تیم محبوبم چشم بر هم گذاشتم اما...اما فردای اون روز،بعداز ظهر تلخ یکشنبه کذایی تمام این رویای شیرین به دست تنها یک نفر بر باد رفت...تا عمر دارم...تا آخرین نفس...تا وقتی هستم،تا وقتی استقلال هست این خیانتش تو ذهنم می مونه.
آقای کینه ای=نفرت تا قیامت

هستی استقلالی4 سه‌شنبه 10 مرداد 1391 ساعت 14:53

آقای ق...!فقط دوست دارم بگی چرا اولش گفتی مجیدی اگر در چارچوب باشگاه باشه(عمرا اگه بدونی معنی "چارچوب" چیه)میخوامش؟رو حساب همین حرفای تو هم فرهاد و هم هوادارا خوشحال شدند و بنا بر حمایت از تو گذاشتند وگرنه خودتم خوب می دونی ته دلشون دل خوشی ازت نداشتند، با سیاست کثیف و همیشگی ات ماجرای مجیدی را کش دادی و تا مدت زیادی هم اون و هم هوادارا را بلاتکلیف نگه داشتی(توجه داشته باشید که تو این مدت هوادارا به خیال موافقت این کینه ای با اومدن فرهاد همه جا ازش حمایت کردند)ولی چی شد؟وقتی خرت از پل گذشت با کمال پرروئی اومدی میگی:خیلی شفاف!بگم من 4تا مهاجم آماده!دارم مجیدی را نمی خواهم.چه طوری به خودت اجازه میدی مقابل دوربین وقتی ازت راجع به فرهاد می پرسند با اکراه بگی من راجع به مجیدی حرف نمی زنم.فکر می کنی کی هستی که اینجوری داری درباره محبوبتر از خودت حرف می زنی؟ یا نکنه فکر کردی مجیدی هم یکیه مثل سایر بازیکنا ؟ این رفتارهایی که تو با مجیدی داری به رفتارهای کسی می مونه که داره با چشمای خودش محبوبیت و بزرگی یه فرد دیگه رو می بینه ولی می خواد انکارش کنه و با جمله"من راجع به او حرفی نمی زنم"به خیال خودش به اون فرد بی اعتنایی کرده ولی نمی دونه که با این رفتار فقط داره خودشو بی اعتنا"نشون می ده" و در واقع داره از حسادت می ترکه...

عارفه سه‌شنبه 10 مرداد 1391 ساعت 15:06

واقعاتشکر خیلی زیاد!ممنون

هستی استقلالی4 سه‌شنبه 10 مرداد 1391 ساعت 15:23

هوادار واقعی استقلال!به هوش باش
این روزها یه عده سعی می کنند صدازدن نام فرهاد مجیدی را با علی دایی مقایسه کنند تا بلکه بدین وسیله فریاد فرهادخواهی عاشقان استقلال را صرفا به یک نماد اعتراض در میادین ورزشی تقلیل دهند در حالی که خودشون هم خوب می دونند جنس فریاد زدن نام فرهاد زمین تا آسمان با جنس صدا زدن نام دایی تفاوت دارد...آنها می خواهند حساسیت ها -بویژه حساسیت حامیان ق ل ع ه ن و ع ی و خود ق...- رو نسبت به شنیدن نام فرهاد از بین ببرند تا تاثیرگذاری اش را کمرنگ کنن و این اتفاقی است که نباید بگذاریم بیفتد... فرهاد مجیدی باید همچنان فریاد شود تا به تیم فعلی اضافه شود _نه مانند دایی جایگزین راس کار شود _ فرهاد را باید صدا بزنیم تا آقایان صدای خواسته هواداران را بشنوند...
فرهاد مجیــــــــــــــــــــــــــــــــــــدی به هیچ وجه «نماد اعتراض» نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیست.

ali168 سه‌شنبه 10 مرداد 1391 ساعت 17:06 http://ali.m168@yahoo.com

http://sscloob.ir/social/i/attachments/1/1343735081146991_large.jpg

یگانه سه‌شنبه 10 مرداد 1391 ساعت 17:27

وااااااااااای خیییییییییییییلی خوب بود,دستت درد نکنه...
من چون داداش فرهاد نیس دیگه زیاد علاقه ای به دیدن فوتبال و 90 ندارم واس همینم اون روز که شنیدم داداش فرهاد تو 90 صحبت کرده خییییییییلییییییییییییی ناراحت شدم ولی الآن خوشحالم که تونستم صداشو بشنوم.

سلام دلتنگم فرهاد جوون کاپیتان کاش امشب بودی ولی در دقیقه 7 و 74 و 47 تشویقت خواهیم کرد به افتخار اینکه دلتنگ توام مجتبی نیم فصل بره منتظری عمل کنه نه هیچی نمی تونه جای تورو پر کنه خیال مردن دارم کاش می مردم وبغض صدایت را نمی شنیدم بی تو بودن عذابم می دهد خدا باعث و بانیشو لعنت کنه که تورو از استقلال جدا کرد دلتنگم و بیقرار کجایی فرشته مگه ادعا نمی کنی که خواهر زاده فرهاد جوون هستی ای دیتو بده به من که من داغونم بی فرهاد جوون می میرم کاش می شد که فرهاد جوون یه بارم 7 بپوشه ای خدا من تا ابد غمگینم بی فرهاد جوون

Negar چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 00:27

قربون اون صدات بشم من

علی چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 01:25

خوب نمیده ای دی رو؟

هنوز عجله نکن!

ali168 چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 02:48 http://ali.m168@yahoo.com

اکبرپور: هواداران یه زمانی میگفتند: مجیدی حیا کن رها کن
راس میگه؟

من که یادم نمیاد!

amir hosein چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 03:42

salam amir ali bebinid doostane badbakhte man nadidid emrooz havadara yek seda general ro tashvigh mikardan farahad ba vojode inke kheyli azash khosham miad vali es eso mese sag vel kard raft ta ghahreman nashe hich dalili ham nemitoone inkaresho jobran kone amir khan ba hameye badihash hadeaghal es eso ghahreman mikone va karde vali farhad faghat velemon karde o rafte va didid ke tarafdaraye general kheyli bishtaran pas hamegi daste jami biaid tashvighe general sarvare harchi longie amire ghalenoyie

اولا که مودب باش
ثانیا، اگه یه نگاهی به نظرسنجیهای سایت گل، خبر آنلاین، فیس بوک و ... بندازی کاملا مشخصه کی محبوب تره.
ثالثا، این که قلعه نوعی تشویق بشه نشانه محبوبیتش نیست، اون فقط آدم داره که همه جا میتونه جو رو به نفع خودش نشون بده، اما این فقط ظاهر قضیه ست و واقعیت یه چیز دیگست. اینو خودشکم خوب میدونه
رابعا، ما قهرمانی رو به هر قیمتی نمیخوایم. دیگه اینجا نمیخوام یه چیزایی بگم که افتخارات تیممون بره زیره سوال!

مریم شیراز چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 09:05

سلام
امیر جان تو چرا به امیر حسین میگی با ادب باش ولی به کسانی که به قلعه نویی توهین میکنند همچین چیزی رو نمیگی ؟
اگر بنا به ادب بودنه اول به خیلی های دیگه بگو که ادبو یاد بگیرن و انقدر فحش ندن حالا چون امیر حسین طرفدار امیر خان هست بهش میگی ولی به اونها نه؟
تفاوت قائل نشو لطفا

آخه اینجا وبلاگ هواداران فرهاد مجیدیه نه امیر قلعه نوعی

بعشم خیلی از فحشایی رو که به قلعه نوعی دادن اینجا اصلا قبل نمایش نبود و اونایی که شما میبینی مودباشه که تایید می کنم!

محمد چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 09:25 http://www.hegazivafarhad.blogfa.com

امیر حسین یادت باشه کسی که هوادار قلعه مرغی باشه 2دلیل دلره:::::
1-از قلعه نویی پول گرفته مثل تمام هوادارانی که در ورزشگاه گروهبانو تشویق میکنن
2-از فوتبال ومسائل فوتبال چیزی سرش نمیشه یکم به گذشته برگرد بعد متوجه میشی چطور تیم قلعه مرغی در بازی با پگاه قهرمان جام حذفی شد(هوایی کردن تقی پور در بازی برگششت که نتیجش آمدن تقی پور به استقلال در همان سال بود) وقضیه میثم بائو در شهرداری تبریز وقضیه احمد آل نعمه در فولاد یا قضیه آرفی که روبروی استقلال بازی نکرد وعلکی گفت مصدومم

مریم شیراز چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 09:56

هستی خانوم
شما که میدونید چارچوب چیه بیاد برید جای قلعه نویی رو بگیرید قلعه نویی هر چی باشه از نظر فنی حرف نداره
هر چند که کار هرکس نیست خرمن کوفتن

ali چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 11:35

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
dddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd

من هنوز مطمئن نشدم که اون راست میگه یا نه، وقتی از حرفاش تونستم به یه نتیجه ای برسم اوم موقع ازش می پرسمو آی دیشو بهت میدم

m چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 12:20

من نمی دونم چرا همه می گن استقلال به خاطر رفتن مجیدی قهرمان نشد پس اون همه بازیکن که هر سال میلیارد میلیارد پول می گیرن اونجا چکاره بودن؟چرا هیچ کس اون هارو زیر سوال نمی بره؟

آبی آسمانی چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 12:26 http://almassabi.blogfa.com

سلام
اگر من جای فرهاد بودم همین امروز برای سر بلندی استقلال به سراغ قلعه نوعی می رفتم و برای حضور در استقلال اعلام آمادگی می کردم
فرهاد جان
تو محبوبترین بازیکن استقلالی
ولی یادت باشه این خود شکستن تو باعث شکوفایی بیش از حد تو در استقلال میشه و تو به بزرگترین اسطوره اس اس تبدیل میشی
فرهاد جان برای استقلال غرور رو بشکن خدا جای حق نشسته بزرگی بیشتری برای تو به وجود میاره
فرهاد جان بردهای استقلال بدون کاپیتانش اصلا جذاب نیست
فرهاد جان ما می دانیم قلعه نوعی هم استقلالی هست و برای آن زحمت کشیده فقط به رسم کوچکتر و بزرگتری تو برای رفع این کدورت پا پیش بگذار
عاجزانه از تو می خواهیم
فرهاد جان

ولی من فکر می کنم که فرهاد کار درستی کرد ونیومد، شاید اگه فرهاد الان اومده بود معلوم نبود کجا باید دنبالش می گشتیم، مثل جباری.

جباری هرچقدرم ناآماده، یعنی حتی شرایط اینکه رو نیمکت هم باشه نداره؟ اونوقت جواد نکونام...
مطمئن باش جباری با تمام ناآمادگیش اگه تو هر کدوم از این 3 بازی فقط نیم ساعت بازی می کرد تاثیر خودشو چند برابر نکونام با این شرایط میذاشت.
پس مطمئن نباش که اگه فرهاد میومد الان حال و روز خودش و ما چی بود.

سلام ممنون آقای امیر علی خیلی خوب جواب این امیر حسن رو دادی خوشم اومد تازه ای دی فرشته رو بده به من اول باشه خودت که می دونی یه چیزهایی رو که یادت نرفته که من از همه واجبترم فکر کنم دوتا دختر بهتر زبون هم رو می فهمن البته قصد جسارت ندارم همکار عزیز بنا به دلایلی که می دونی باید اول ای دی فرشته رو به من بدی باشه خوب تازه کسانی که فکر می کن چون اکبر پور الکی یه چرندی گفته و قضیه حیا ن رها کن هست بیان تو کلوب طرافداران خودم جوابشونو بزارم کف دستشون بعد همکار عزیز نمی خواهی که من رو هوا بمونم خواهشا اول ای دی رو به من بده ای دی رو برات نوشته بودم جدید رو یادت که نرفته اگه رفته بگو بازم برات ارسال کنم باشه

ببخشید اما من آی دی رو بدن اجازه به هیچکس نمیدم.
ضمن اینکه هنوز خیلی چیزا واسه خودم روشن نشده

مجید چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 15:59 http://1smr1.blogfa.com

یک آپ اظطراری
نمیخواستم دیگه بنویسم ولی مجبور شدم
حتما بیا کامل بخون نظرتو بگو
تو نظرسنجی هم درمورد وبم شرکت کن خوشحال میشم نظرتو بدونم

سحر چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 16:19 http://www.blue-galaxy-ss.blogfa.com

سلاااام.مایل به تبادل لینک هستی؟!؟!

باران چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 21:58

مرسی امیرجان برنامه ۹۰اون شب ندیدم

علی چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 22:40

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا تو هم ای دی فرشته رو میخوای؟
بده امیر علی اذیت نکن

خودش میاد جوابتونو میده!

amir hosein پنج‌شنبه 12 مرداد 1391 ساعت 03:07

salame dobare be hame doostan va aghaye amir ali
ebteda mikham az maryam jon tashakor konam ke tarafdari mano karde va inke begam aghaye amir ali
inja baraye tarafdaraye farhade va manam be hamin elat injam chon tarafdaresham va kheyli ham az nazare fani ghaboolesh daram ve migam ke 4 mohajeme javoone general be paye farhad nemiresan vali migaam doroste ke general nazasht biad vali behtare ma biaim be es es komak konim ta inke ba faryad zadanhaye bikhod oono kharab konim taze khodayosh doostan fasle ghabl ma kheyli be farhad niaz dashtim az nazare man ostore bashgah hich dalili nemitone dashte bashe ke intori bashgaho vel kone va doosti ke bazikonaye dg ke miliardi pool migiran akhe arash borhani harcheghadr ham besh pool bedi hamine farhad ham bara chand miliarde ezafe raft ke age in dorost bashe dg nemishe besh goft ostoore vali khodayish ma tarafdare esteghlalim pas biayd be amir khan komak konim man tahala amirkhano nadidam ke shoma migid pool dade vali amir khan esteghlalo ghahreman mikone va dar barabare longia sar faraz ma gheyr az in dg chi mikhaym farhad age mikhast intori nashe nabayad parsal esteghlalo tark mikard oon khodesh khob midonest ke age esteghlal ghahreman nemishod kare mazloomi tamoom bood pas riske bozorgi kard ke hala ham dare tavan pas mide pas hamegi be omide piroozi esteghlal va khodahafezi farhad ba pirahan esteghlal be varzeshgah biayn kheyli azatoon mamnoonam

این که میگی ما باید از استقلال حمایت کنم من هم باهات موافقم.
ولی با عرض پوزش اصلا با تشویق آدمی که اهل باندبازیه و خدا میدونه واسه قهرمانی چی کار می کنه موافق نیستم.
موافقم تک تک بازیکنای استقلال تشویق شن ولی این آدم نه!
نمیخوام راجع بهش زیاد صحبت کنم دیگه، تو کامنتهای بقیه دوستان هم راجع به پرونده ش گفتن دیگه!
راجع به رفتن فرهاد تو فصل قبل هم باید بگم که دیگه یه موضوع قدیمی شده و فکر می کنم اکثر استقلالی ها میدونن که فرهاد هیچ وقت بخاطر پول استقلالو ول نمیکنه و مطمئن باش که دلیل قانع کننده ای واسه رفتنش داشته و اگه می خواست بخاطر پول بره خیلی زودتر از اینا میتونست بره با شرایط بهتر.
ضمن اگه به نگاه به پیشنهادایی که همین فصل واسه فرهاد بود بندازی می فهمی که الان دیگه پول واسش خیلی اهمیتی نداره.
راجع به رفتنش میتونی به آرشیو خبرهای وبلاگ و کامنتاش مراجعه کنی.
من حتی شنیدم فرهاد یه مشکل خاص خانوادگی داشته که نمیتونسته بگه!

ولی به هر حال منم با حمایت استقلال موافقم در صورتی که البته میدونم حتی اگه تمام فصل هم تماشاگرا فرهادو تشویق کنن، قلعه نوعی واسش اهمیتی نداره و از راههای خودش اوضاع رو به نفع خودش درست میکنه!!!

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا پنج‌شنبه 12 مرداد 1391 ساعت 12:16

سلام بله آقای علی عیبی داره من ای دی فرشته جوون رو بخواهم فکر کنم بهتر از همه اینکه من بافرشته حرف بزنم تا شما ببخشیدها تازه خود آقای امیر علی خودش می دونه چیکار کنه و به کی ای دی بده وبه کی نده با تشکراز همکار عزیز که همیشه دوست دارید طرف مقابل خودش جواب بده تازه فرهاد جوون می خواهد نیم فصل بره امارات ببین قضیه چیه همکار عزیز

بهار پنج‌شنبه 12 مرداد 1391 ساعت 14:30

سلام داداش خوبی؟منم آی دی فرشته رومی خوام البته بعداز این که به نتیجه رسیدی باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

amir hosein پنج‌شنبه 12 مرداد 1391 ساعت 18:12

moshkele khanevadegi jalebe man hameye matalebe injaro khondam vali hichkodomeshon ghane konande nistan hala dg mohem nist age farhad nim fasl omad ke ma kheyli khoshhal mishim age nayomad be jaye inke hame biayn begin negah konid rafte nekoonamo kharide ke hichi balad nist berim hamin nekonamo tashvigh konim ta betonim derbi ro bebarim bache ha too saytaye longia ham berid kheyli motehad shodan va kheyli ba ham hamahang shodan ke maro too derbi bebaran hala che ba darhad che bedone oon ma hargez nabayad be oona bebazim

milad4saleh.blogfa.com دوست اس اسی اگه خواستی همدیگرو لینک کنیم.یک پیام بزار تو وبلاگم.ممنون

سلام دفاعیه ای جدید در مورد فرهاد جوون گذاشتم تو کلوبم خوشحال می شم به من سر بزنی همکار عزیز

عکس های باحال لنگ 04

باسلام همکار عزیز آقای امیر علی لطف کردید نگاه آبیتون رو به کلوب من انداختید برای فرهاد جان بیشتر از اینم انجام می دم این کاری نبود دفاعیه در جهات مختلف منتظر دفاعیه های بیشتر باشید با تشکر کاری می کنم تا کل دنیا بفهمن که چرا فرهاد جان از استقلال دور شد خدا باعث و بانیشو لعنت کنه و غمگین بودنم را با قلمم به تصویر خواهم کشید

سلام آقای امیر غلی یه کسی هست تو کلوب از موقعی که دفاعیه رو گذاشتم داره اتیش می گیره اسمش محمد رضاست ادب نداره دوست دارم بیای یه چیزی بهش بگی حالش گرفته بشه خوشحال می شم دوباره به من سر بزنی

خاطره جمعه 13 مرداد 1391 ساعت 17:53

سلام.من نمیتونم از زندگی کسی مثل فرهاد به بقیه بگم.
تو بیشتر از اینکه بخوای من خودمو با جواب این سوالا بهت ثابت کنم،میخوای به زندگی شخصی فرهاد دست پیدا کنی! نه؟
من بفرهاد واون چیزی که از زندگیش میدونم تعهد دارم.
من نمیدونم کی ،چی بهت گفته اما بدون همه به فرهاد تعهد دارن وکسی که با ادعای نسبتی با فرهاد چیزی به تو گفته یا دروغ گفته و خواسته خودشو مطرح کنه یا خیانت کرده واز این دوحالت خارج نیست.

ببخشید به جا نیاوردم!

ali شنبه 14 مرداد 1391 ساعت 00:17

firuze i ke harfi nazadam
faghat ? porsidam
hala manzuret az be natije residan chiye?

من از ایشون که ادعاش میشد خواهرزاده ی فرهاده و به من ثابت شد که نیست و خودش هم اعتراف کرد، خواستم که خودش بیاد اینجا و به شما بگه دروغ گفته اما نیومد و از من خواست که اینو به شما بگم!

امیر شنبه 14 مرداد 1391 ساعت 01:01

تو برنامه نود چاقوی قصابی را دیدیم که همه میگفتن. بعد دیدیم دست یکی از همراهان قلعه نویی هستش.چرا قلعه نویی تو اسیا نتیجه نمیگیره.الانم باند خودشو تو تماشا گرا گذاشته. ولی همه فقط استقلال را تشویق کنند تا سربلند باشه.با دو دستگی لنگی ها خوشحال میشن.اگه واسه یک بازیکن استقلال قهرمان نشد باید درشو گل کرفت.فرهاد الان بیا نمیشه گفت حتما قهرمانیم ولی کمک زیادی میکنه.استقلال واسه باند قلعه نویی و سادگی مظلومی و اختلاف هیئت مدیره قهرمان نشد.

کوثرss شنبه 14 مرداد 1391 ساعت 12:12 http://majnunssfarhadmajidy.blogfa.com

یه سربیا

رویا دوشنبه 16 مرداد 1391 ساعت 00:30

فرهاد برگرد به تیمت....
جات خیلی خالیه توتیمت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد