وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی : قبول این شرط بی احترامی به تاریخ استقلال بود !

فرهاد مجیدی : قبول این شرط بی احترامی به تاریخ استقلال بود !

من برای آرزوهایم زندگی می کنم . همیشه دوست داشتم با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنم . برای همین دوست داشتم برگردم و با یک جام قهرمانی از فوتبال وداع کنم.


ترافیک کامنت ها در اخباری که از فرهاد مجیدی امروز توسط سایت گل منتشر شده نشان می دهد که استقلالی ها به شدت به موضوع به توافق نرسیدن مجیدی با استقلال و بازوبند کاپیتانی نکونام حساس شده اند .
از سوی دیگر در صفحات اجتماعی اینترنتی هم این موضوع تبدیل به مهمترین سوژه روز شده است . امیر قلعه نویی گفته است که نکونام حتی با حضور مجیدی هم کاپیتان استقلال خواهد بود . فرهاد در گفت و گوی کوتاه با سایت گل به چند سئوال پاسخ داد :

بعد از مصاحبه یک ماه قبل شما علیه قلعه نویی باورکردنی نبود که به استقلال برگردید !


من برای آرزوهایم زندگی می کنم . همیشه دوست داشتم با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنم . برای همین دوست داشتم برگردم با یک جام قهرمانی از فوتبال وداع کنم اما فعلا باید برای این آرزو صبر کنم !
مذاکرات شما با فتح الله زاده به کجا رسید ؟
مذاکره ما اصلا طولانی نبود . چون من اصلا بحث مالی نداشتم . اما در نهایت آقای فتح الله زاده به نقل از سرمربی اعلام کرد که حتی با حضور من هم کاپیتان تیم نکونام خواهد بود
واکنش شما در قبال این موضوع چه بود ؟
هیچی . وقتی از زبان فتح الله زاده شنیدم کلی با هم خندیدیم !
چه دلایلی برای نپذیرفتن این شرط داشتید ؟
پذیرفتن این شرط توهین به تاریخ استقلال بود . من به احترام هواداران استقلال و شخصیت خودم و از همه مهمتر پیشکسوتان استقلال این شرط را نپذیرفتم . تاریخ استقلال مملو از بازیکنان بزرگ و موفق است و همیشه بازوبند کاپیتانی در استقلال چند کاندید مطرح و استقلالی داشته است .
فکر نمی کنید که قلعه نویی این شرط را گذاشته که شما به استقلال برنگردید ؟
مردم بهتر از ما حقیقت را می دانند . فعلا ترجیح می دهم سکوت کنم

نظرات 33 + ارسال نظر
هفت تنهام نذاشت ولی رفت یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 19:07

تا ابد کاپیتان تیم مایی
آهای فرهاد مجیدی

A.......N.......A یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 19:12

aga amir ali majboor shode inarobege va bazooband ro bahoone kone.



fereshte

آره بابا میدونم

A.....N...A یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 19:47

mamnoonam aga amir ke daie mano dark mikonid.

aga amir ali alan vagean che hesi nesbat be daie man darid?
azash motenaferid ya dakesh mikonid?

bache ha khaheshan hame nazareshoono began bram moheme.


fereshte

ببخشید رک می گم اما من واقعا نمیدونم شما کی هستین!
ممنون میشم اگه یه آی دی بدین بیشتر باهاتون آشنا شم.

من خوشحالم که فرهاد خودشو کوچیک نکرد جلو این قلعه نوعی.
من همیشه طرفدار فرهادم

پناه یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 20:16

آقای قلعه نویی ازتون متنفرم.با این شرطی که گذاشتی غیر مستقیم به فرهاد گفتی نیاد.حیف اسنقلال که آدمی چون شما سرمربیش باشه.تا ابد تو قلب ها خواهی ماند کاپیتان.........................

بهار یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 20:20

فرشته جون بدون تاوقتی خون تورگامه تاوقتی قلب شکستم میزنه عاشق فرهادمی مونم ودوسش دارم همیشه درکش کردم الانم واسم مثل قبل ارزش داره بخدانمیزارم کسی بهش بی احترامی کنه فرهاد کسی نیست که زیر بارزور بره خداخودش میدونه باقلعه نویی و اونایی که نذاشتن برگرده چیکار کنه ...به امید دیدار فرهادتاابدآبی

مرتضی یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 21:04

آهای ی ی ی ی ی ی ی ی
فرهاد مجیدی
کاپیتان عاشقتم

پریا یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 21:28

سلام فرشته خانم من نمیدونم نسبتی که میگی با فرهاد داری واقعیه یا نه اما من ایشون رو درک میکنم و من شاید باورتون نشه اما دانشجوئه سال اول پزشکیم و من فرهاد به خاطر خاطراتی که با بازیاش برای من دوستام تو دوران دبیرستان ساخت دوسش دارم شاید اگه برمیگشت استقلال خوشحال تر بودم اما الان حتی با فکر کردن بهش و زنده شدن اون خاطرات خوشحالم و امیدوارم تو زندگی شخصیش موفق باشه و خوشبخت زندگی کنه و یه روزی با لباس مربی گری کنار زمین ببینیمش!

ali168 یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 21:41 http://ali.m168@yahoo.com

کاش نکونام یه جوری قلعه نویی رو ضایع کنه
چقدر دلمون خنک میشه

Maryam یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 22:22

خدا بخیر کنه... باز فرهاد سکوت کرد!!! خدا میدونه باز کی قراره حرف دلشو بزنه!!! اون موقعی هم که رفت گفت فعلا برای اینکه واسه استقلال حاشیه درست نشه سکوت میکنم!!!
ایول داداش فرهاد! خیلی مردی! حاجی راست میگفت تا بحال بازیکنی به بامرامی تو ندیده... واقعا همینطوره...
اولش که فهمیدم شرطو قبول نکردی خیلی ازت دلخور شدم و فکر کردم تو فقط به فکر خودتی و بخاطر بازوبند نیومدی ولی الان شدیدا حرفمو پس میگیرم...
کارت درسته داداشی جونم...!
این بهترین کاری بود که میتونستی بکنی...ایول!

استقلال قهرمان یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 22:26

بعد از شنیدن این خبر واقعا واسه فرهاد متاسف شدم
ما تو استقلال اصلا این حرفا رو نداریم
بیایید استقلال رو قهرمان آسیا کنیم
کاپیتان من باشم و تو باشی نداره....

دوست عزیز اشتباه نکن
دقیقا هدف قلعه نوعی همین بود که من و شما رو گول بزنه
بحث اصلا کاپیتانی نیس

مانی یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 22:33

من 15 ساله فوتبال استقلا ل رو میبینم - اما از الان دیگه نمی خوام فوتبال کثیف و پولی رو ببینم -غیرت مرد - من با همه امید داشتم تا الان چک میکردم فرهاد ببنده - امید داشتم - بی معرفتا پس من هوادار چی ؟؟؟ دیگه از هیچ تیمی خوشم نمیاد - خدا حافظ فرها خدا حافظ استقلال برای همیشه - فوتبال پولیتونم مال خودتون

سلام فرهاد جوون شاید تو سکوت کنی اما من سکوت نمی کنم من حقتو می گیرم می نویسم اونقدر زمین دهن واکنه و قلعه نوعی دیگه اعتبار نداشته باشه مغرور خودخواه فکر کیه فکر کرده من هوادار خفه می شم حرف نمی زنم تا حق کاپیتانم خورده بشه نه این کار از من برنمیاد الهی شب نمی دونم نفرین کردنم حیفه برات ای کسانی که ادعا می کنید قلعه نوعی فلانه بهمانه کجایید ببینید چه خبره بهخدا فردا هز کسی تونست به کلوب سر بزنه دادگاهی تشکیل میشه علیه قلعه نوعی از جملاتی که در سایت خودش علیه فرهاد جوون نوشته بود تا هر چی که هست همه رو رو می کنم قلعه نوعی ابروتو می برم تو کاری می کنی که کاپیتانی فرهاد جوون زیر سوال بره باشه فرهاد جوون داداش گلم کجایی بی تو استقلال مرده کسی جنازه اشو برداره بهار جون من اتیشم از تندتره بیا کلوب من وثابت کن که عاشق فرهاد جوون هستی هر کی می خواد بیاد و از کاپیتان دفاع کنه فرهاد جوون داداش گلم تا ابد تو کاپیتانی در قلب من اهای فرهاد مجیدی لنگی رو اتیش می زنه

آرش یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 23:27

سلام

علیک السلام!

goli یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 23:30 http://nabze-gol.blogsky.com

برو هر جای این دنیا که میخوای/تو اینجایی توی قلبم تو خونم
کنارت رو زمین جایی ندارم/هوادارت که میتونم بمونم...
چه قد ارزش های اخلاقی مثل راستگویی بی ارزش شدن...واقعا ترس از خدا ندارن که توی ماه رمضون دروغ میگن؟؟؟؟خدا لعنتشون کنه...

آرش یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 23:33

من استقلال توی خونمه میخوام بگم این امیره داره با این کارش با حیسیتش بازی میکنه باید بره التماسشو بکنه برش گردونه بجم امیر قلعه نوعی بجم تا ۴شنبه تو استادیوم فحش نخوری

m یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 23:42

فرشته جان با اینکه به عنوان یه هوادار استقلال خیلی دوست داشتم فرهاد بیاد استقلال ولی الان خوشحالم که فرهاد نیامد اگر می اومد باید تا اخر فصل عذاب می کشید فرهاد مجیدی تا ابد در ذهن ماندگار خواهد بود. وما هوادارا همیشه به خاطر داشتن چنین اسطوره ای افتخار می کنیم.

علی یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 23:50

زنده باد فرهاد لعنت به این قلعه مرغی عوضی

مهرناز دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 01:13 http://ss-blue.blogfa.com

نذارین فرهادو بی غیرتت جلوه بدن
خاک بر سر بی غیرت قلعه نویی

sajad دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 02:50 http://www.eshgh-bazi74.blogfa.con

فرهاد هر جا هستی موفق باشی من تور خعلی دوست دارم توف تو رو این قلعه نوعی/
اقای فتح الله زاده این دیگه اره مگه به ما هوادار قول نداده بودی که فرهاد فصل بعد یعنی این فصل میاد استقلال پس چی شد؟اگه شما واقعا میخواستی فرهاد بیار بازو بند تقدیم میکردی به فرهاد نه به نکونام چون فرهاد قدیمی ترین بازکن استقلال هستت.من به آقای نکونام بی احترامی نمیکنم ولی باس میگفت من بازو بندو میدم به فرهاد .
آهای هوادار استقلال بی غیرتید اگه تو ورزشگاه اسم فرهاد /همه با هم یه صدا فریاد بزنیم فرهاد بیا بیا تا صدامون برسه به گوش یعضی از آقایونی که مانع بازگشت فرهاد شدن.

مریم دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 02:50

جداکه امیرخان چه جوری دلت اومددل این همه هوادارابشکنی خدااز حق بنده هاش نمیگذره یه روزی جواب این کارت ومیبینی

فرهادجان یادت باشه همیشه براماکاپیتان خواهی بودوخواهی ماند.اگه یه مردویه بازیکن باتعصب باشه خودتی.الحق که شاگردمکتب ناصرخانی.
هرجاباشی دعای ماباهات.به خدامیسپارمت شماره ۷آبی

سعید - شیراز دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 08:45

کاپیتاااااااااااااااااااااااااااااان

ارسلان دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 10:07

سلام لطف کنید که 5گلی که آقا فرهاد تو دربی ها زده بزارید از اول تا الان ، ممنون
فرهاد اینقدر محبوبیتش کافیه ، خدا رو شکر که به استقلال نیومد ، تا داغ بردن فرهاد به دل این لنگیا بمونه .

روشنک دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 11:15

ما که خانوم هستیم نمی تونیم بیایم استادیوم اقایون مدیونید اگه چهارشنبه حق ما رو از قلعه نگیرین.

احسان دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 13:13

فرهاد موقعی فرهاد شد که تو استقلال بازی می کرد حالا اینقدر استقلال براش بی اهمیت شده که کاپیتانی رو به استقلالی شدن میفروشه مهدوی کیا روی نیمکت بازم میگه پرسپولیس مهمه اما اقا فرهاد دنبال کاپیتانیه واقعا برا خودم متاسفم که چند سال الگوی اشتباه برا زندگیم انتخاب کردم

منم واست متاسفم که خام اون قلعه نوعی شدی

چقدر باید پست باشه این آدم که واسه خراب کردن فرهاد اونو با یه پرسپولیسی مقایسه کنه

علی دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 13:21 http://alimahmoodi.ir

اردشیر با این کارهایش می خواهد نام حجازی و شاگردان مکتب او را برای همیشه از ذهن هواداران پاک کند اما کور خوانده است چون هواداران استقلال این روزها بیشتر از هر زمان دیگری یاد و نام اسطوره و شاگردان او را در زبان جاری خواهند ساخت / ننگ ابدی بر اردشیر قلعه نوعی

[ بدون نام ] دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 14:50

فرهاد با این کارش نشون داد که از ته قلب استقلالی نیست و استقلال رو فقط برای بازو بند می خواد اگر استقلالی بود نیم فصل لیگ قبلی استقلال رو رها نمی کرد.
از طرف یک نفر تا ابد استقلالی

چقدر ساده ای شما که هنوز فرهاد رو نشناختی

فاطمه دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 15:34 http://kapitanabi.blogfa.com

سلام من تو وبلاگم مسابقه گذاشتم منتظره شرکتت هستم

امیر دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 15:36

من از هواداران استقلال میخوام که چهار شنبه فرهاد مجیدی را تشویق کنند.معلوم نیست واسه کاپیتانی چقدر قلعه مرغی از نکونام تخفیف گرفته. مثل پارسال لنگی ها واسه علی دایی که تشویقش میکردن.همه یک صدا باهم و یا همه شماره هفتا بپوشن بیان ورزشگاه.شاید چند بازی واسه مظلوم نمایی کاپیتانی را نده به نکونام ولی همش فیلمه.

اس اس دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 16:37

این حرفها فایده نداره باید کمپین تشکیل بدیم واسه. بازگشت فرهاد جان

علی دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 22:46

آقا فرهاد تا ابد تو دل همه یاستقلالی ها جا داره ، کور شود هر آن کس که نتواند دید .

احسان دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 22:53

نه واقعا برات خیلی متاسفم مگه پرسپولیسه ادم نیس مهدوی کیا خیلی از فرهاد بهتره خودتم میدونی

چه ربطی داره که پرسپولیسی آدم نیست؟؟؟

مساله اینه که این مردیکه میاد فرهادو با یه پرسپولیسی مقایسه میکنه که خرابش کنه.

مهدوی کیا کجاش بهتر از فرهاده؟؟ بود، مهدوی میا دیگه تموم شده

مهدوی کیا دوران اوجش 5-6 ساله تموم شده ولی فرهاد چی؟ فرهاد الان 3-4 ساله که تازه تو اوجه

وقتی فرهاد سال 2010 تو 34 سالگی نامزد بهترین بازیکن آسیا بود مهدوی کیا کجا بود؟

وقتی فرهاد سال 2011 تو 35 سالگی جزء 15 بازیکن اول آسیا بود مهدوی کیا کجا بود؟

وقتی فرهاد تو سال 88 و 89 تو نظرسنجیه 90 بهترین بازیکن لیگ شد مهدوی کیا کجا بود؟

مهدوی کیا عزیزم دیگه تموم شده، این آدم هم اینو خوب میدونه و واسه همین اسمشو میاره که فرهادو خراب کنه

احسان دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 22:57

باید به جای باشگاه استقلال بنویسند باشگاه فرهاد مجیدی نه اقا شما فرهادو دوس داری نه استقلالو

احسان سه‌شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 17:38

واقعا شما خیلی عصبانی هستی یه مقداری خودتو کنترل کن مهدوی کیا تو هامبورگ بازی کرده یه سال بازیکن برتر المان شد اینرو بگو به نظر شما اروپا بهتره یا اسیا ولش کن شما اصلا منتقی نستید واسه من و بقیه استقلال مهمه نه قلعه نوعی و فرهاد و ... فقط استقلال

آخ که شما شما چقدر منطقی هستی!

جوابیو که دادم اصلا یه بار کامل خوندی؟

الان مهدوی کیا داره تو آلمان بازی می کنه؟؟؟؟؟؟!!
برو یه بار دیگه اونی که واست نوشتم بخون بعد بیا حرف از منطق بزن

من هم گفتم مهدوی کیا بهتر بوده، ولی بوده دیگه تموم شده رفته. الان چی؟ تو ای چند سال که دوتاشون با هم تو لیگ ایران بودن هم مهدوی کیا بهتر بوده؟؟؟؟

تو این چند سال نامزد بهترین بازیکن آسیا شده تو این سن اون هم 2بار پشت سر هم؟؟؟؟!!

اگه یه بازیکن 1 سال 2 سال یا 10 سال خوب بوده دلیل نمیشه که حتما ساله 11 هم خوب باشه

مهدوی کیا 3-4 ساله دورانه اوجش تموم شده، اگه نه تو همون آلمان نگهش میداشتن ولی فرهاد چی؟ فرهاد تازه 3-4 ساله دورانه اوجش شروع شده

تو مقایسه الانو در نظر باید بگیری نه اون چیزی که گذشته و رفته

کامل بخون بعد بیا بگو من بی منطقم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد