وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

پیشنهاد یک میلیون دلاری به فرهاد مجیدی

 پیشنهاد یک میلیون دلاری به فرهاد مجیدی / مس کرمان رقیب ایرانی پیدا کرد !

بعد از مذاکرات باشگاه مس کرمان با مجیدی امروز صبح هم یک باشگاه صنعتی دیگر با پیشنهاد یک میلیون دلاری خود به فرهاد رقیب تازه ای برای باشگاه مس کرمان خواهد بود 

 

اولین بار ، عصر دیروز دبیر هیئت مدیره باشگاه مس کرمان خبر از مذاکره با فرهاد مجیدی داد . دیروز نماینده رسمی مجیدی در جلسه ای یک ساعته با داوری ، رئیس هیئت مدیره باشگاه مس مذاکراتی درباره پیوستن مجیدی به این باشگاه انجام داده است .
نزدیکان مجیدی می گویند بعد از اعلام نظر شفاف قلعه نویی درباره نخواستن مجیدی این بازیکن علاوه بر پیشنهاداتی که از دو باشگاه اماراتی دارد ، از دو باشگاه داخلی هم پیشنهادات وسوسه برانگیزی دریافت کرده است  .
کاپیتان سالهای گذشته استقلال البته تا این لحظه در این مورد سکوت کرده . چند روز قبل امیر قلعه نویی مدعی شد که بی سابقه ترین پیشنهاد تاریخ مربیگری در ایران را رده کرد و بدون تردید منظور او باشگاه مس کرمان بود   

این در شرایطی است که مسئولان اجرایی باشگاه مس هنوز این ادعای قلعه نویی را تایید نکردند اما رئیس هیئت مدیره باشگاه مس امروز در گفت و گو با ایسنا انجام مذاکرات با مجیدی را تایید کرده است !
گفته می شود که فرهاد مجیدی علاقه بسیاری برای بازگشت به استقلال داشت اما با آمدن قلعه نویی و شیطنت هایی که مدیران باشگاه استقلال در راه رفتن او از استقلال انجام دادند در دوری او از جمع آبی پوشان دخیل بوده است . این در حالیست که این روزها در صفحات اجتماعی در اینترنت اعتراض های شدیدی به مسئولان باشگاه استقلال درباره عدم استخدام دوباره مجیدی بوجود امده و گویا هر روز این اعتراض ها شدیدتر می شود .
 بعد از مذاکرات باشگاه مس کرمان با مجیدی امروز صبح هم یک باشگاه صنعتی دیگر با پیشنهاد یک میلیون دلاری خود به فرهاد رقیب تازه ای برای باشگاه مس کرمان شد . گفته می شود که مذاکرات کاپیتان سابق استقلال با این باشگاه صنعتی امشب در تهران برگزار می شود .

نظرات 16 + ارسال نظر
سوگند سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 18:47

وای کدوم تیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

منم نمیدونم

پگاه آبی سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 19:40

من حاضرم خودم 2برابر بش بدم تا بیاد استقلال همین قدر هم به اون قلعه نویی بدم!
فقط مشکل اینه که ندارم!!
اگه تو بدی خیلی خوب میشه!!
میدی؟!

مهدیس سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 20:08 http://arman-mahdis.blogsky.com

وقتی یکی کر تشریف داره چه چه داد بزنی چه پچ پچ کنی نمی شنوه ... آدمی که خودشو به کری می زنه هم همین خصوصیاتو داره ... حالا با این وجود ماها توقع داریم اعتراضامون شنیده بشه ...

فیروزه ابی ترین استقلالی دنیا سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 20:27

سلام ای مریم حرف دهنت بفهم خودت از لحاظ روحی مشکلی داری من که می گم فرهاد جوون که پیشنهاد یک میلیاردی داره مشکل دارم و اینو هنوز قلعه نوعی نفهمیده البته تو رو نباید تو ردیف مربی استقلال گذاشت دیدم تو مطالب قبلی هم با بقیه مشکل داشتی بهتره دهنتو ببندی هیچی نگفتم پررو شدی فرهاد جوون افتخار می کنم که تو یک پیشنهاد به این مهمی داری توباید توریال مادرید بازی کنی عشفم البته اینو کسانی که عاشق فرهاد جوون نیستن نمی فهمن قلعه نوعی ستارهای مثل فرهاد جوون رو به خاطر غرور بی جاش داره از دست می ده فرهاد جوون اسطوره من کجایی کاش می شنیدی بدون تو استقلال به قهقهرا هم نمی رهبی تو داغونم درد ما را نیست درمان الغیاث ای بابا ما بمب نخواستیم من ومای هوادار فقط فرهاد جوون ومی خواهیم تیم صنعتی رو نمیره فرهاد جوون من می دونم بی فرهاد جوون عدد 4 می میره یه لنگی فهمید که فرها دجوون اسطوره ست این قلعه نوعی حسود و مریمه نفهمید من هوادار عاشق فرهاد جوون خواسته ای زیادی دارم که می گم استقلال بی تو نابود می شه کاش استقلال تو رو داشت وهیچی نداشت ای مریم اینو یه استقلالی هزار اتیشه می گه فرهاد جوون تورو فقط خدا برمی گردونه نذر کردم که بیای عشقم تنا نیلوفر ابی دنیا کاش می شنیدی پیامک هم فرستادیم اما کیه مارو تحویل بگیره حاجی امشب تو لارستان با امیر خان قرار حرف زدن داری بشین وراضیش کن به بودن فرهاد جوون تو استقلال ببینید وضعمون چه جوری شده که تراکتوری هم فرهاد جوون ومی خواد فرهاد جوون کجایی کش می شنیدی دوستت دارم می دونم توایران به غیر از استقلال تو تیم دیگه ای بازی نمی کنی فرهاد جوون می دونم خدا باید یه معجزه کنه تا بیای اما می دونم دور از انتظار نیست بیا ودوباره7 را بهاری کن با اومدنت دوستت دارم داداش گلم حق تو بیشت از یه تیم صنعتیه داداش گلم اونقدر خسته ام که دوست دارم دنیا نباشه اما تو باشی اونم فقط تو استقلال خدایا چی میشه

بیخیال!
ول کنین شما ۲ تا

مبینا سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 20:34

اقای قلعه نویی برات متاسفم که کاپیتان مارو نمی خوای نو فقط به درد همون ترکا می خوری تازه ترکا هم ازسرت زیاد اون باشگاه صنعتی اسمش چیه ؟؟؟؟؟؟
چطوری خودخواه ومغرور امیر خان

فیروزه ابی ترین استقلالی دنیا سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 21:10

سلام فرهاد جوون کجایی بشنوی که عنایتی داره شاخ وشونه می کشه برا فرهاد جوون که بیاد مس چکار می کنیم نه فرهاد جوون استقلال می مونه خطاب به کسانی که فکر می کنن من استقلالی نیستم بدونن بنده از این به بعد با سایت استقلالیها همکاری خواهم کرد به زودی لینکشو براتون می ذارم خطاب به مریم شیراز من باتو دعوا ندارم خانم خودت شروع کردی ومن تمومش می کنم . به خاطر اقای امیر علی و اینکه میای تو وبلاگ هواداران فرهاد جوون نظر می ذاری

ali168 سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 22:36 http://ali.m168@yahoo.com

http://abieteh.com/wp-content/uploads/2012/06/Amirhosein-4-225x300.jpg

اااااااااااااااای ول خیلی عکس باحالی بود.
بچه ها حتما ببینید

مریم شیراز چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 10:35

سلام فیروزه جووووووون خسته نباشی این همه فک زده
؟
در ضمن من با هر کی که با امیر خان مشکل داره مشکل دارم
لیاقت یکی مثل تو همون پرویزه خب

Negar چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 12:19

بهار چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 13:30

ببین مریم خانم شماحق نداری به فیروزه جون توهین کنی لیاقت توام همون قلعه نویی بی چشم ورو من که تا عمردارم حلالش نمیکمممممممممممم همه خودشون وزدن به نفهمی همه ی دنیامیدونن فرهادچه فرشته ای من وخیلی های دیگه تاجوووووووووون داریم ازفرهاد و پرویزخان دفاع می کنیم بعدشم مریم خانم اگه شما واقعا اس اسی هستیدنبایدیادتون بره فرهادجون وپرویزخان چه کارایی کردن اونایی که بودن فرهادوقدرندونستن رفتنش ونامردی میدونن......... داداش جون ببخش اعصابم این روزا به خاطرفرهادخورده

Negar چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 16:25

کاملا با بهار جان موافقم

مریم شیراز چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 17:19

اول بهاره جان سلام
ببین عزیز من نه تو نه کسه دیگه ای میتونه برا من مشخص کنه که چه حقی دارم چه حقی ندارم
بعدم من از خدامه که فرهاد برگرده استقلال و هیچ وقت هم کار هایی که برای استقلال کردو فراموش نمی کنم
بهاره جان تو موفقیت استقلال برات مهم تره یا فرهاد؟
هم تو هم امثال تو خوب میدونن که استقلال با امیر موفق میشه

مریم شیراز چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 17:20

اول بهاره جان سلام
ببین عزیز من نه تو نه کسه دیگه ای میتونه برا من مشخص کنه که چه حقی دارم چه حقی ندارم
بعدم من از خدامه که فرهاد برگرده استقلال و هیچ وقت هم کار هایی که برای استقلال کردو فراموش نمی کنم
بهاره جان تو موفقیت استقلال برات مهم تره یا فرهاد؟
هم تو هم امثال تو خوب میدونن که استقلال با امیر موفق میشه

فیروزه ابی ترین استقلالی دنیا چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 19:54

ا شما با خودتم مشکل داری اره پرویز خان خیلی هم بهتر بود البته ایشون سه تا دربی برا ما برد ببینیم امیر خان چیکار می کنه خانم مریم

بهار پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 17:15

مریم خانم من اسمم بهارنه بهاره .من تاجون دارم ازفرهادحمایت میکنم اره دارم میبینم چقدموفق داره کار میکنه این قلعه مرغی شما

رضا خان(شعار مس کرمانی ها) سه‌شنبه 13 تیر 1391 ساعت 16:54

فرهاد ما گل میزنه .سرور هر چی گل زنه
تقدیم به بهار و فیروزه خانوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد