وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی در آستانه پیوستن به مس کرمان قرار گرفت.

فرهاد مجیدی در آستانه پیوستن به مس کرمان قرار گرفت.  

دبیر هیات مدیره باشگاه مس کرمان با اشاره به تمایل این باشگاه برای جذب مجیدی گفت: خوشبختانه مذاکرات اولیه بین دو طرف به خوبی انجام شده است و امشب قرار است، نماینده‌‌ی مجیدی جلسه‌ای با مسئولان باشگاه داشته باشد تا وضعیت پیوستن این بازیکن به مس مشخص شود.
 

صحبت‌هایی هم مبنی بر بازگشت مجیدی به استقلال به گوش می‌رسید، اما امیر قلعه نویی در مصاحبه‌ای عنوان کرد به فرهاد مجیدی در این فصل نیاز ندارد تا احتمال حضور او در جمع آبی‌پوشان کمرنگ شود. 
 

نظرات 24 + ارسال نظر
فیروزه ابی ترین استقلالی دنیا دوشنبه 5 تیر 1391 ساعت 21:55

سلام نه این دیگه امکان نداره فرهاد جوون توی ایران خودش گفته به غیر از استقلال جای دیگه ای بازی نمی کنه نه اینه زخم زبونه اینه یادشون رفته بوسه های فرهاد جوون رو رو پیراهن ابی یادشون رفته یادشون رفته که فرهاد جوون عدد4 رو به لنگیهانشون داد واونهارو سوزوند ایسنا بگه نمی دونم هر کی میگه بگه فرهاد جوون تا ابد کاپیتان استقلاله اون خودشو به تیم مزخرفی مثل مس نمی فروشه فرهاد جوون فرشته نجات استقلاله با خودشون چی فکر کردن نه نیلوفر ابی لنگ این مس نیست من وما هواداران نم زاریم تازه خود فرهاد جووون هم پاشو نمی زاره به اون مس قلعه نوعی بیخود کرده گفته که نیاز به فرهاد جوون نداره مغرور خودخواه اون نیاز به اکبر پور داره نه الان باید یه کاری بکنیم نمی دونم پیامک رفتن به تشویق بازیکنان و فریاد کاپیتان فرهاد جووون که بیاد و روی این قلعه نوعی رو کم کنه تورو خدا هر کی می تونه بره کمپ استقلال بره داد بزنه هواداران جمع بشیم خدایا کمکون کن به حق این ایام شعبانیه یا مهدی فرهاد جوون رو به استقلال برسون من دارم تموم می شم نه باورم نمی شه فرهاد جوون اسطوره ست این امکان نداره فرهاد جوون مال ماست نه خدای من خدای اسمون ابی . ای قلعه نوعی حاجی

Negar دوشنبه 5 تیر 1391 ساعت 22:54

قلعه نوعی هرچی بت بگم کم گفتم.
خاک تو سرت که قدر نمیدونی....برات متاااااااااااااااسسسسسسسسسسسسسسسسسسففففففففففففففففففمممممممممممممم.
ازت متتتتتتتتتتتننننننننفففففرمممممممممم.
داداش فرهادم الهی قربونت برم،موفق باشیییییییییی تا چشم بعضی ها دربیاد.

مبینا دوشنبه 5 تیر 1391 ساعت 23:13

واقعا که استقلال مجیدی را نمی خواهد اقای ژنرال خیلی غرور داری همین

مهدیس سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 00:18 http://arman-mahdis.blogsky.com

تا چشه این قلعه نوعی درآد ...
از سرشم زیاده فرهاد ...
چقدر بدم میاد از افرادی که احساس می کنن آدمن ولی سخت در اشتباهن ...

yasin سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 10:51

بعد از این که امیر قلعه نویی مجیدی رو نخواست امیدمون تنها به اینه که مجیدی حداقل بیاد تو یکی از تیم های ایرانی به جز پرسپولیس.
خیلی دوست دارم تو بازی مس کرمان - استقلال مجیدی هتریک کنه تا روی قلعه نویی کم بشه.
خدا کنه فصل بعد مس کرمان قهرمان بشه.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 11:08

وای نه
واقعا می خواهد بره مس؟
پس استقلال چی ؟

مریم شیراز سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 11:09

یه سوال از فیروزه ترین استقلالی دارم
خدا وکیلی شما مشکل روحی ندارید؟
جدی میگما؟

سوگند سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 11:39

امیدوارم هر جا میره موفق باشه

نیلوفر سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 12:26

1% هم احتمال نداره بره مس مگه اینکه بخواد لجبازی کنه

محمد سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 13:23

قلعه نویی خاک یر سرت

محمد سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 13:26

قلعه نویی خاک بر سرت

ali168 سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 13:31 http://ali.m168@yahoo.com

محاله تو ایران جایی غیر از استقلال بره

Maryam.S.S. سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 16:13

فرهاد و مس کرمان؟؟؟؟؟؟!!!!! مگه میشه؟
چه خوش سلیقه هم هستن این کرمانیا...!!!
فرهاد مال اس اسه و هیشکیم نمیتونه اونو ازمون بگیره فرهاد جون وای بحالت اگه تو مس یا هر تیم درپیت دیگه ببینمت.... OK ؟

فیروزه ابی ترین استقلالی دنیا سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 18:05

ببیین هی مریم شیراز من مشکل روحی دارم یا تو به خیلی پر رویی هیچی بهت نگفتم پرروتر شدی من فکر کنم تو نمی فهمی که فرهاد جوون چه اسطورهای حیف که حوصله ندارم باهات دهن دهن بشم فکر کنم شما مشکل روحی داری که به هم گیر میدی نه به من پس بی زحمت خفه شو

مریم شیراز سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 18:20

ببین اگه بهت چیزی نگفتم فقط به خاطر امیر علی بود پس لطفا ببند دهنتو خب ؟
میدونی چیه احتمالا عاشقی حیف که فرهاد زن داره وگرنه به جون خودم ُخودم برات پاپیش میزاشتم
راست میگما
تو استقلال و نمیخوای فرهادو دوست داری

سوگند سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 19:04

بچه ها دعوا نکنید اگه واقعا عاشق فرهادید لطفا فقط واسش ارزوی موفقیت کنید

مریم شیراز سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 19:40

فیروزه ترین آبی استقلال عزیزم تو کلا مشکل داری میگی نه این مطلبو بخون
فیروزه ابی ترین استقلالی دنیا
دوشنبه 5 تیر ماه سال 1391 ساعت 8:39 PM
سلام فدای خنده هات چه خنده های زیبایی رو عکس داری فرهاد جوون کجایی کجایی مردیم از دوری دلتنگتم کاش می مردم و نبود تو رو نمی دیدم

oh my god

خوب دیگه حالا ول کنین
دعوا نکنین

مهدیس سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 20:16 http://arman-mahdis.blogsky.com

اوه اوووووه دخترا .... دعوا نکنین ... دعوا بده ... زشته ... وااااااااااااااااااای ... نه نه ... گیسای همدیگرو نکشین ...

فیروزه ابی ترین استقلالی دنیا سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 20:47

خجالت بکش اره من فرهاد جوون ودوست دارم بهتره خفه بشی به خاطر اقای امیر علی خواهشا بگو پررو اگه نمی دونی بدون که طرافدار هزار اتیشه استقلالم تو اون موقع بچه بودی جناب عالی همینک با یکی از مدیران سایت استقلالیها دارید اشنا می شید افتاد برو خودتو جمع کن متاسفم برات که فکر می کنی من چرا فرهاد جوون ودوست دارم به خاطر اینکه الگوم هستش شما بفرما برو زنش شو دهنتو ببند هی خانم منم به خاطر اقای امیر علی چیزی بهت نمی گم فقط خجالت بکش

مریم شیراز سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 20:55

فیروزه ترین استقلالی باور کن وقتی میام این وبلاگ کلی میخندم بابت کامنت های تو
همیشه کامنت بزار باشه؟

بهار چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 17:10

ببین مریم خانم دهنت وببندآررررررررره ماها عاشق فرهادیم واسش جونم میدیم شمابرو قلعه نویی تو جمع کن که اگه ببینمش خفش نکنم خوبه آقافک کرده کیه بچه هافیروزه جون راس میگه تروخدااونایی که میتونن برن کمپ وفریادبزنن که فرهادبایدباشه ........

فیروزه ابی ترین استقلالی دنیا چهارشنبه 7 تیر 1391 ساعت 20:03

برو چرند نگو کارت دلم خواست در مورد عکس نظر بدم به تو ربطی نداره به خودت بخند دختره احمق شک ندارم تو لنگی هستی صدر صد هی لنگی هری بیرون از سایت ما هری

مریم شیراز پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 13:11

ببین عزیزم تو کلا به همه میگی هری ؟
یعنی واقعا شخصیتت اینجوریه؟
آره؟

دم این مریم شیرازی گرم . طرفدار اصیل استقلالی
بهار خانم شما چقدر با ادبید مردم از این ادبتون بجا اوردید که .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد