وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

خاطره جالب فرهاد مجیدی از "برونو متسو " !

خاطره جالب فرهاد مجیدی از "برونو متسو " !   

وقتی برونو متسو وارد تهران شد روزنامه‌ها خبر دادند که رویانیان پس از مشورت با فرهاد مجیدی او را به تهران کشانده است. مجیدی سال ۲۰۰۳ (۹ سال قبل) به عنوان یار کمکی به العین امارات پیوست و با مربی‌گری همین برونو متسو قهرمان آسیا شد.  

 

 

او در الغرافه هم شاگرد متسو بود اما توفیق قبلی را نداشت و درنهایت کار به جایی کشید که متسو به خاطر کسب نتایج ضعیف از الغرافه کنار گذاشته شد. با مجیدی در این مورد گپی زدیم که البته در قالب مصاحبه نبود و قرار هم نبود چاپ شود!

آقا فرهاد، متسو را قبول داری؟

بله، او مربی بزرگی است و کارنامه‌اش موید این ادعاست.

اما از سال ۲۰۰۵ به بعد موفقیتی نداشته؟

ببینید متسو در جام جهانی با سنگال دست به کار بزرگی زد و فرانسه را حذف کرد. او در تیم‌های قطر و امارات بوده و با تیمی چون العین امارات قهرمان آسیا شده است. آیا این‌ها افتخارات کمی است و تصادفی حاصل شده؟

به تو هم خیلی اعتقاد داشت؟

بله، متسو از نظر فنی خیلی مرا قبول داشت و من هم همواره سعی می‌کردم بهترین بازی‌ها را برایش انجام دهم.

قبول داری او در دوره آخر حضورش در الغرافه موفق نبود؟

ما خیلی هم بد نبودیم ولی کمی بدشانسی آوردیم. از طرفی همه مشکلات تیم که به متسو مربوط نمی‌شد.

مبلغ قراردادش چقدر بود؟

فکر می‌کنم حدود ۲ میلیون دلار.

باشگاه مبلغ قراردادش را رسانه‌ای کرد؟

نه، اجازه بده یک خاطره جالب را برایت تعریف کنم؛ متسو همیشه رابطه بسیار خوبی با من داشت و به من اعتماد می‌کرد. روزی که خبر رسید او برکنار شده زنگ زد تا به خانه‌اش برویم. منزلی بسیار شیک که در شهر دوحه برایش در نظر گرفته بودند، من و فرزاد (برادر فرهاد) به منزل متسو که رسیدیم دیدیم او خیلی خوشحال است و جشن گرفته! با تعجب از او پرسیدیم چه خبر است؟ آیا شما از برکناری‌تان ناراحت نیستید که متسو خندید و گفت: «ماموریت من اینجا تمام شده است.» بعد او به ما گفت که تمام ۲ میلیون دلارش را از الغرافه گرفته تا این که تا پایان فصل هم نماند. او بندی در قراردادش آورده بود که اگر اخراج شود حتما باید تمام پولش را بلافاصله پس از برکناری دریافت کند. جالب این که همین اتفاق هم افتاد و او همان شب که پولش را گرفته بود به ما زنگ زد.

به نظر تو او به درد پرسپولیس می‌خورد؟

بله، شخصا عقیده دارم متسو مربی بزرگی است و چون پرسپولیس امسال تیم پرستاره‌ای است متسو می‌تواند موفق شود و از این ستاره‌ها به خوبی استفاده کند. او هنوز تشنه موفقیت در فوتبال آسیاست و مهم‌تر این که کار در ایران را هم دوست دارد.

تیم ملی با کی‌روش به جام جهانی می‌رود؟

امیدوارم حتما این اتفاق رخ بدهد. کی‌روش مربی بزرگی است و من فکر می‌کنم ایران را به جام جهانی برزیل می‌رساند. 

نظرات 6 + ارسال نظر
مهدیس دوشنبه 5 تیر 1391 ساعت 17:41 http://arman-mahdis.blogsky.com

به این می گن آینده نگری ...
به اونم می گن بازیکن با انصاف و مردم دار ..بهتر از فرهاد داریم ؟ نه اصلا میشه ؟؟

mahancasi دوشنبه 5 تیر 1391 ساعت 19:14 http://mahancasi.blogfa.com

سردار اومده ........ با پول اومده

سوگند دوشنبه 5 تیر 1391 ساعت 19:43

چه جالب بود بعد مدت ها بالاخره یه مصاحبه جالب از کاپیتان دیدیم

Negar دوشنبه 5 تیر 1391 ساعت 19:54

fadaye khatere tarif kardanet


فیروزه ابی ترین استقلالی دنیا دوشنبه 5 تیر 1391 ساعت 20:39

سلام فدای خنده هات چه خنده های زیبایی رو عکس داری فرهاد جوون کجایی کجایی مردیم از دوری دلتنگتم کاش می مردم و نبود تو رو نمی دیدم جات امسال خیلی خالیه اون متسو قدر تو رو دونست ولی مربی ما ندونست از همه بدتر زخم زبانهاست که ادمو می کشه یه عده می گن تو با قلعه نوعی مشکل داشتی و با بازیکنان جدید اما نه یعنی چی تو با امیر حسین مشکل داشتی نه تو با کسی مشکل نداشتی تو فرشته ای اما اینجا قدر فرشته هایی مثل تو رو ندونستن اون روز داشتم بایه لنگی حرف می زدم ته حرفهاش فهمیدم که تورو خیلی دوست داره فرهاد جوون امسال باهر تیمی قرارداد بستی خوش به حالشون افسرده نگاهتم بی تو 44444444 رو هواست فدای خاطره هات و حرف زدن هات کاش می اومدی تهران فدای تو که عاشق ایرانی وهیشه دردت به جام جهانی رسیدن ایران هستش جات تو استقلال خالیه نمی دونم بی تو چرا نفس می کشم نیلوفرابی هنوز منتظرم خدایا یه معجزه دوباره فرهاد جوون رو میاره من به معجزه ایمان دارم خدایا غرور کاذب قلعه نوعی رو از بین ببر فرهاد جوون هنوز می تونی بیای خدای من خدایا فرهاد جووون رو بیار

محمدرضا یکشنبه 11 تیر 1391 ساعت 22:18

نمیدونم کی و چی باعث شد فرهاد از جمع ما ابیا جدا بشه تورخدا برگرد به خونت.اهای فرهاد مجیدی سرور لنگیایی.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد