وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

احتمال توافق استقلال با مجیدی تا پایان هفته

احتمال توافق استقلال با مجیدی تا پایان هفته 

گفته می شود که تکلیف فرهاد مجیدی نیز تا پایان این هفته مشخص شده و احتمال بازگشت فرهاد به استقلال زیاد است.اگر اتفاق خاصی نیفتد او تا پایان هفته قراردادش را امضا خواهد کرد. 

 

 

مذاکرات و رایزنی‌ها با فرهاد مجیدی برای بازگشت به استقلال کماکان ادامه دارد و کاپیتان فصل گذشته آبی‌ها که با جدایی‌اش از استقلال زمینه افت این تیم را فراهم کرد بار دیگر در آستانه بازگشت به استقلال قرار گرفته است. 

به گزارش سایت گل، استقلالی‌ها که جنگ نقل و انتقالاتی را حسابی به رقیب دیرینه و سنتی‌شان واگذار کرده‌اند، حالا می‌کوشند تا با بازگرداندن فرهاد مجیدی که به رغم جدایی‌اش در نیم‌فصل دوم فصل گذشته از استقلال باز هم بهترین گلزن فصل گذشته این تیم بود، التیامی برای هواداران این تیم فراهم آورند. در همین راستا گفته می‌شود که تکلیف فرهاد مجیدی نیز تا پایان این هفته مشخص شده و احتمال بازگشت فرهاد به استقلال زیاد است. اگر اتفاق خاصی نیفتد او تا پایان هفته قراردادش را امضا خواهد کرد. 

در مورد آینده فرهاد مجیدی و استقلال در روزهای گذشته حرف و نقل‌های متفاوتی وجود داشت، اما قرارداد این بازیکن با استقلالی‌ها نشان می‌دهد که او باید به این تیم برگردد. مجیدی پیش از انتقال به الغرافه قراردادش را برای یک فصل دیگر با استقلالی‌ها تمدید کرده و حالا یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارد. طبق این قرارداد مجیدی فقط در صورتی می‌تواند استقلال را ترک کند که به یک باشگاه خارجی بپیوندد که ظاهرا در حال حاضر برنامه‌ای برای این کار ندارد. 

گفته می‌شود امیر قلعه‌نویی با بازگشت مجیدی به استقلال چندان موافق نیست اما با توجه به ناکامی استقلال در جذب انصاری‌فرد احتمالا قلعه‌نویی هم با بازگشت شماره 7 آبی‌ها به خط حمله این تیم موافقت خواهد کرد. بازگشت مجیدی معادلات خط حمله استقلال را کمی پیچیده‌تر از قبل خواهد کرد. جایی که از میان آرش برهانی، میلاد میداوودی، سیاوش اکبرپور، امین منوچهری و فرهاد مجیدی لاقل نیمی از آن‌ها باید روی نیمکت بنشینند و این می‌تواند مشکلاتی را برای نیمکت استقلال به وجود بیاورد. چنان که در خط حمله پرجمعیت پرسپولیس هم مشابه همین مشکل تجربه خواهد شد.

نظرات 7 + ارسال نظر
ساناز سه‌شنبه 30 خرداد 1391 ساعت 17:16 http://sanazzzz.blogfa.com

بله از مصاحبه هاش که این جورییه، حالا صحت داره یا نه خدا میدونه...خدا کنه فرهاد با استقلال به توافق برسن

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 خرداد 1391 ساعت 21:34

داش فرهاد برگرده و نذاره داش مجتبی بره تیممون اون پرسپولیس با اون بازیکنا ک فقط پول میشناسن رو هفتایی میکنه

فیروزه ابی ترین استقلالی دنیا سه‌شنبه 30 خرداد 1391 ساعت 22:30

سلام وای نمی دونید این لنگیها بزرگشون رویانیان پیت نفت جرات کرده به فرهاد جوون چشم داشته باشه توی این خبر انلاین کوفتی نوشته بود اونقدر دست دست بکنن تا 4 تایها به کاپیتان نازینمو ن چشم داشته باشن خودم چششونو از کاسه در میارم قلعه نوعی بر به این واون گیر بده فتح الله زاده چی شد تو نتونستی یادگار ناصر خان رو به خاطر چرندیات قلعه نوعی نگه داری چی شد مگه نگفته بودی قول نداده بودی به ناصر خان که ما قهرمان می شیم تو کاپیتان فرهاد جوون و نمی ذاری بیاد فرهاد جوون از نظر توافق هیچ مشکلی با استقلال نداره شما نمی زارید اون قلعه نوعی که همه رو فراری داد از اندو گرفته تا مهدی جونم امیر ابادی و مجتبی جوون خدایا خودت فرهاد جوو ن رو بیار من تا فرهاد جوون رو تهران نبینم باورم نمی شه اونقدر دروغ گفتن که راستها رو هم نمی تونم قبول کنم فرهاد جوون داداش گلم بیا من تشنه دیدارم وعده ما ورزشگاهازادی جایگاه 7 گلم خدایا التماس می کنم فرهاد جوون بیاد و این دروغگوها رو سر جاش بشونه قلعه نوعی اگه فرهاد جوون نیاد می دونم خدا دروغهاتو برملا می کنه تا ابروت بره حاجی کو فرهاد جوون خسته شدم من خودمو می کشم رویانیان چطور جرات می کنه در مورد داداش گلم نیلوفر ابی من حرف بزنه فرهاد جوون بیا دعا می کنم تا تهران به شوقت پرواز می کنم بیا

مهدیس چهارشنبه 31 خرداد 1391 ساعت 18:10 http://arman-mahdis.blogsky.com

وااااااااااای یعنی میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اییییینقدر بدم میاد از آدمایی مثه ..........

باران پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 15:30

یعنی میشه؟خداکنه به توافق برسن.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 17:11

میخام صد سال سیا نیاد بی غیرت

محمد پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 12:42 http://galoo91.blogfa.com

خدا کنه فرهاد به خونش برگرده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد