وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

مذاکره با فرهاد مجیدی برای بازگشت به استقلال

مذاکره با فرهاد مجیدی برای بازگشت به استقلال  

علی فتح الله زاده در خصوص استقلال قافیه را در نقل و انتقالات به پرسپولیس باخته، گفت: بعد از چند سال مدیریت اسیر جو و شانتاژ نمی شوم. پرسپولیس فصل پیش دوازدهم جدول بوده و باید بازیکنانی بخرد و کمبودهایش را جبران کند. همه می گفتند تیم من کهکشانی بوده و همین که بقیه بازیکنان تیمم را حفظ کنم کلی هنر کرده ام. هر اسمی که قلعه نویی به من داد به خدمت گرفتم و آخر نقل و انتقالات خواهید دید چه تیمی برنده می شود.  

 

 

وی در خصوص جباری گفت: با این بازیکن صحبت کردیم و او رقم بالایی پیشنهاد داد و حالا منتظر هستیم جوابش را به ما بدهد.

فتح الله زاده در پاسخ به این سوال که آیا انتظار شما به خاطر نظر منفی قلعه نویی نسبت به جباری نیست، تصریح کرد: این مسئله ربطی به این صحبت ها ندارد و بازیکن رقم دلخواهش را به ما گفته است. بازیکنان دوست دارند قیمتشان را خودشان تعیین کنند و ما هم برای خود سقفی داریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه با این شرایط از نقل و انتقالات راضی هستید یا خیر گفت: راضی هستم و دو بازیکن خارجی دیگر بگیریم همه چیز راضی کننده خواهد شد و در نهایت می بنید که چه تیمی مدعی قهرمانی خواهد بود.

فتح الله زاده از مذاکره با فرهاد مجیدی خبر داد و تاکید کرد: این بازیکن سه شنبه (فردا) به تهران می آید و با او مذاکره می کنیم تا در صورت مهیا شدن شرایط وی به استقلال بازگردد 

نظرات 7 + ارسال نظر
Negar دوشنبه 29 خرداد 1391 ساعت 17:53

یعنی میشه.................
وای خدای من.........
فرهاد برگرد

آسوکا دوشنبه 29 خرداد 1391 ساعت 17:54 http://armantak.blogfa.com

چقدر این اقای فتح الله زاده ور میزنه.خب بگه میارینش یا نه.اه هر روز حرف های تکراری میگه هی

من معذرت میخوام

فیروزه ابی ترین استقلالی دنیا دوشنبه 29 خرداد 1391 ساعت 18:31

سلام اره دارم می بینم چه جلو افتادیم انصاری فرد پر و با مجتبی مشکل داری تکلیف اندو رو هواست کو مهدی جونم رحمتی حجازی اصلا چرا دل مهدی جونم امیر ابادی رو شکستی چرا رفت الان من هوادار چه جوری باورم بشه فردا فرهاد جوون تو تهرانه والا یه دقیقه می گی ببینم با الغرافه تمدید کرده نکرده بعد می گی فرهاد جوون داداش من تهرانه اخه چرا ما استقلالیها ما هوادارهای بدبخت چه هیزم تری به تو فروختیم که با ما با احساسات ما بازی می کنی الامن خوشحال باشم یا ناراحت فرهاد جوون میاد یعنی فرهاد جوون داداش گلم خودتو برسون به خدا خسته شدیم هی ور بزن فقط حاجی من که گیج شدم نیلوفر ابی من کجایی اره کاش از اول نمی رفتی البته تقصیری هم نداشتی اونقدر اذیتت کردن الانم که مدیر عامل واقعا که نه بله قربان گوی استقلال قلعه نو عی به سنت گیر میده بره به سن پدرش گیر بده تو باید بری تو رئال مادرید بازی کنی ولی ایندفعه خدایا به خاطر من هوادار فرهاد جوون کاپیتانمون رد برگردون نمی دونم زبونم لال اگه فرهاد جوون نیاد فاتحه استقلال خونده ست کاش اینو یه نفر به فتل می گفت اخه استقلال که یه درد نداره همه مفدشن از هیئت مدیره گرفته تا بله قربان گو قلعه نوعی اخه نمی گن استقلال یه تیم مردمیه بدن باشگاه رو دست خودمون تا بفهمن یه من ماست چقدر کره می ده فرهاد جووون داداش گلم نمی دونم چرا باورم نمی شه که بیایی چون اونقدر اینها درو غ گفتن و ما رو بازی دادن فرهاد جوون بیا بیا داداش گلم بیا بیا و دوباره عشق عدد 7 رو جاری کن منتظرم داداش من فقط من نیلوفرابی من

فیروزه ابی ترین استقلالی دنیا دوشنبه 29 خرداد 1391 ساعت 19:06

با سلام اندو با الخطریات به توافق رسید و رفت قطر اره مجتبی هم که مشکل بشه راضیش کرد بعید می دونم انم میره جالبه به مهدی جونم رحمتی حجازی 3 روز مهلت داده شده ونمی دونم نیاد چه کار کنیم انشالله حل میشه مهدی جونم رفتنش منو سوزوند بازیکنی که 7 سال برای تیم زحمت کشیده بدون هیچ اصراری بهش گفتن برو و حالا فتل بگه فردا یعنی سه شنبه فرهاد جوون میاد تهران نه تا ما نبیینمش باورمون نمی شه فتل چرا تو سایت باشگاه حرفی نیست چرا می ری این ور اون ور صحبت می کنی راس می گی بیا یه رسانه رسمی ودر مورد فرهاد جوون حرف بزن امانه مثل ورزش ومردم که همش پشت پرده حرف زدی تازه در مورد دنیزلی سوراخ سوراخ هم فعلا 5 رو ز مرخصی خواسته امیدوارم به درد چه کنم کنم بیافتن و فرهاد جوون بیاد و فقط عدد 4 رو یاداوری شون کنه فرهاد جوون کجایی بیا اگه بیای من تا تهران پرواز می کنم تا ببینمت بیا بیا

سوگند دوشنبه 29 خرداد 1391 ساعت 19:09 http://sogan1279@mihanmail.ir

وای خدای من بر میگرده خواهش میکنم عکسای موقع ورودش را بزار دلم واسش تنگ شده

Maryam.S.S. سه‌شنبه 30 خرداد 1391 ساعت 11:19

وای خدا یعنی امروز میاد؟؟؟؟ یعنی برمیگرده؟؟؟؟؟.....

[ بدون نام ] جمعه 9 تیر 1391 ساعت 17:13

فرهاد تورو خدا برگردد ما تورو به خاطر خودت دوستت داریم وعاش بازیتیم زودتر برگردد به خاطر طرفدارات وتیمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد