وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

فتح الله زاده:این هفته با مجیدی مذاکره می کنیم

فتح الله زاده:این هفته با مجیدی مذاکره می کنیم 

مدیرعامل باشگاه فوتبال استقلال تهران از مذاکره این باشگاه با فرهاد مجیدی در هفته جاری خبر داد. 

 

''علی فتح الله زاده'' در گفتگو با ایرنا در مورد وضعیت فرهاد مجیدی و اختلاف او با امیر قلعه نویی گفت: این دو با هم مشکلی ندارند. ما فقط منتظریم ببینیم مجیدی با تیم الغرافه قطر قرارداد دارد یا نه بعد با او مذاکره کنیم.

وی در مورد وضعیت ''مجتبی جباری'' و ''کریم انصاری فرد'' نیز خاطر نشان کرد: ما یک قیمتی را پیشنهاد کرده ایم که اگر به توافق برسیم قرارداد می بندیم. با انصاری فرد هم در حال مذاکره هستیم. او یک پیشنهاد خارجی دارد که اگر نپذیرد می تواند در ایران بازی کند.

فتح الله زاده در ادامه گفت که امروز صبح قراداد ''فریدون زندی'' به ارزش 450 میلیون تومان امضا شد.

مدیر عامل باشگاه فوتبال استقلال تهران در مورد اردوی استقلال در ترکیه بعد از تمرینات این تیم در ایران افزود: حتما یک اردو در خارج از کشور داریم که به احتمال 90 درصد ترکیه است اما ممکن است در کشور دیگری هم باشد.

وی در خصوص جذب بازیکن خارجی جدید در استقلال گفت: قصد داریم یک بازیکن خارجی دیگر بگیریم اما هنوز قطعی نشده است.

فتح الله زاده به سوالی در مورد انتقادهایی که از رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس و هزینه های این باشگاه در فصل جدید کرده است و همچنین کهکشانی بودن تیم خود پاسخ داد: ما کهکشانی هستیم و اگر همین روند را حفظ کنیم تیم خوبی داریم اما اعتقاد من این است که اگر کسی می خواهد بنز و بی.ام.و بدهد اختیار دارد که بدهد.

وی تصریح کرد:احساس می کنم در حرف های من کمی مغلطه شده است. من اصلا نمی گویم چرا این پول را می دهی. خودم هم ممکن است پول بدهم ولی باید قیمت ها را رعایت کنیم. قیمت ها نباید خیلی افزایشی باشند که بعدا خودمان نتوانیم جوابگو باشیم.

فتح الله زاده ادامه داد: ما در مورد جباری سقف را رعایت کردیم. در مورد رحمتی هم مجوزی را از وزارت ورزش گرفتیم که از درآمد بازی های آسیایی بتوانیم مبلغی را به رحمتی بدهیم.

وی در مورد علت غیبت رحمتی در تمرین های استقلال و احتمال جذب دروازه بان جدید در این تیم گفت: دروازه بان جدید نخواهیم گرفت. یکی از دروازه بان ها در مرخصی است و رحمتی از هفته آینده به تمرینات خواهد پیوست.

مدیر عامل باشگاه استقلال در مورد استعفای خود تصدیق کرد: می خواستم دست دوستان باز باشد که بتوانند راحت تصمیم بگیرند اما با استعفای من مخالفت شد و من هم به استقلال بازگشتم. تا زمانی که بخواهند کار می کنم و هر وقت که نخواستند می روم.

نظرات 11 + ارسال نظر
سوگند یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 17:57 http://sogan1279@mihanmail.ir

هر روز یه چی میگن اخه ما کدومش را باور کنیم

آسوکا یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 19:33 http://armantak.blogfa.com

خب خدا کنه زود تر مذاکره کنن و فرهاد جوووونی بیاد دلم براش تنگید دیگه.

مهدیس یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 20:59 http://arman-mahdis.blogsky.com

ببینیمو تعریف کنیم ...

فیروزه ابی ترین استقلالی دنیا یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 21:56

سلام باورتو ن نشه اینها هر دقیقه یه سازی می زنن این هفته الان سه هفته ست ما سر کاریم اقای فتح الله زاده شما برو بله قربان گوی قلعه نوعی باش تا فرهاد جوون ایران نیاد ورسانه ای در این مورد حرف نزنه ما باورمون نمی شه مشکل تو اینه حاجی که همه رو فراری بدی بزرگترشم الان مهدی جونم امیر ابادی انصاری فرد پیشکش فرهاد جوون نیلوفر ابی همیشه منتظرتیم تا بیایی و دلهای ابی رو پر از ترانه کنی امشب مبعثه اما اگه ادم دلش خوش نباشه چه عیدی بیا ای قطره بارون وفرهاد جوون رو خودت بیار اینها شاید تو دهنشون بگن فرهاد جوون اسطوره هست اما خودشون باور ندارن به خاطر دل ما هوادارها بیا کاش یه سایت داشتی اگه من تو ورزشگاه بودم داد می زدم که نرو اما فراریت دارن من وبقیه هوادارها می دونیم که رفتنت زوری بود الانم زوری برگرد بیا و عدد 4 رو دوباره زنده کن 7 زیبا منتظر طلوع توییم دوستت دارم داداش گلم .

فیروزه ابی ترین استقلالی دنیا یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 22:07

دروغ پشت درو غ تا ما فرهاد جوون رو تو تهران نبینیم باور نمی کنیم دیگه حنات رنگی نداره حاجی چطور می تونین از فرهاد جوون حلالیت بطلبید که نمی زارید یه اسطوره پیش طرافدارای عاشقش باشه لعنت به شما که دل ندارید تا بفهمید دوری از استقلال برای داداش گلم فرهاد جوو ن چه سخته و بد تر برا ما چرا یک تیم ابی پوش با این همه هوادار به قهقهرا بره چرا چرا اسطوره باید دور باشه فرهاد جوون دلتنگتم و بی قرار اومدنت خودتو برسو ن اهای فرهاد جوون تک ستاره اسیا خورشید دلها بیا و دوباره عدد7 رو زنده کن زنده کن 4 4 4444444 هارا منتظر طلوع ابیت هستم ای ابی ترین احساس من بیا تا جشن امدنت را بگیریم خدایا نیلوفر ابی را به حق این شب عزیز شب مبعث برسان امین فرهاد جوون داداش من فقط من دوستتتتت دارم ومنتظر امدنت بارالها برسان فرهاد جان را.

h یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 22:09

بابا ژنرال اوده از استقلال تصفیه حساب کنه همه دستشون تو یه کاسه است

Maryam.S.S. یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 22:29

بالاخره ما نفهمیدیم این دوتا مشکل دارن یا نه؟؟؟فرهاد میگه با هیشکی مشکل نداره...امیرخان میگه فرهاد به درد تیمش نمیخوره(یعنی اساسا باهاش مشکل داره!)...حاجی هم که هی میگه فرهاد به استقلال برمیگرده و البته این دو بزرگوار هیچ مشکلی باهم ندارن...!!!ما این وسط باید حرف کیو باور کنیم؟؟؟؟درضمن انصاری فردم لنگی شد!تو دربی بعدی فاتحمون خوندس...مخصوصا اگه فرهاد نباشه...

Sepideh یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 23:02

چشمم آب نمیخوره امیر قبول کنه.٥سال پیش فرهادو پیر میدونست چه برسه حالا.شاید فرهاد داره چوب رفتنشو میخوره

محمد دوشنبه 29 خرداد 1391 ساعت 00:00

خیلی مردی حاجی

Negar دوشنبه 29 خرداد 1391 ساعت 11:30

دیگه کاملا گیج شدم.خدا بخیر بگذرونه......
فرهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد

آسوکا دوشنبه 29 خرداد 1391 ساعت 17:19 http://armantak.blogfa.com

آپم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد