وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

استقلال خانه من است اما از این خانه کسی با من تماس نگرفته !

فرهاد مجیدی :استقلال خانه من است اما از این خانه کسی با من تماس نگرفته ! 

در حالیکه هواداران استقلال بیش از هر زمان دیگری منتظر بازگشت مجیدی به استقلال هستند ، مرد شماره 7 آبی پوشان در مصاحبه اختصاصی با سایت گل درباره این موضوع توضیح می دهد . معمای بازگشت مجیدی با استقلال زمانی پیچیده می شود که هر دو طرف خود را برای ادامه همکاری علاقمند نشان می دهند اما هنوز اتفاقی رخ نداده است ! 

 

در رسانه های ایرانی و خاورمیانه اخباری به گوش می رسد که شما چند پیشنهاد خوب خارجی داری ؟

بله ، من سه پیشنهاد از قطر و امارات دارم . یک باشگاه قطری و دو باشگاه اماراتی . البته پیشنهاد باشگاه قطری را رد کردم . چون دوست ندارم دیگر در قطر زندگی کنم 

شنیده ایم یکی از باشگاههای چین هم به شما پیشنها داده ؟

حدود یک ماه قبل مذاکراتی انجام شد . لیگ چین در آن زمان در آستانه نیم فصل قرار داشت . پیشنهاد آن باشگاه چینی خوب بود . آنها خواستار یک قرارداد 18 ماهه بودند که با شرایط من متفاوت بود . تاریخ لیگ در شرق آسیا با غرب تفاوت دارد و من به دلایل شخصی این پیشنهاد را نپذیرفتم . 

وقتی شما هنوز هیچکدام از پیشنهادها را نپذیرفتید این ذهنیت بوجود می آید که می خواهید به استقلال برگردید ؟

من با استقلال قرارداد دارم و به صورت قرضی به قطر رفتم . 

امروز فتح الله زاده گفته است که استقلال خانه فرهاد است و او همیشه می تواند به اینجا برگردد !

بله ، استقلال خانه من است اما از این خانه کسی با من تماس نگرفته است ! 

از طرف هیئت مدیره باشگاه چطور ؟ گویا رسولی نژاد با شما تماس گرفته ؟

یک ماه قبل آقای رسولی نژاد با من تماس گرفتند و من به ایشان گفتم که هر کمکی از دستم بر بیاید برای استقلال انجام می دهم 

در این یک ماهه تغییرات زیادی در استقلال رخ داده و سرمربی این تیم تغییر کرده است !

در استقلال همیشه تغییرات وجود داشته اما چیزی که تغییر نمی کند علاقه ، معرفت و عشق هواداران به این تیم است . من از صمیم قلبم استقلال را دوست دارم و سعی کردم همیشه از حاشیه ها دور باشم و کمتر حرف بزنم و بیشتر عمل کنم . 

درباره تیم ملی و تساوی مقابل قطر چه نظری دارید ؟

کارلوس کی روش مربی بزرگی است و از اعتماد کردن به او ضرر نمی کنیم . هواداران بدانند که اودر شرایط سخت تر از این هم به فوتبال ما کمک می کند و من مطمئنم که با کی روش به جام جهانی می رویم

نظرات 8 + ارسال نظر
آسوکا جمعه 26 خرداد 1391 ساعت 20:43 http://armantak.blogfa.com

خیلی جالب بودد

فیروزه ابی ترین استقلالی دنیا جمعه 26 خرداد 1391 ساعت 21:46

سلام فرهاد جوون بیا استقلال خونه توئه می دونم نامردها قدر تو رو نمی دونن حق توئه که بری رئال مادرید بازی کنی اما فقط به خاطر دل هواداران دوشنبه تهران باش نمی دونی وقتی بیای چکار می کنیم تمام نیلوفرهای ابی تقدس سرت بیا برگرد ما خون جیگر شدیم نیلوفر ابی خیالت بود دیشب خیالت خلوت مارا ولی من باز پنهانی تو را هم ارزو کردم کاپیتان حس پرواز دوباره دارم بیا بهار نزدیک است وبا امدنت شکوفههای اطلسی دوباره جوان خواهند شددوستت دارم و بیقرار امدنت بی تو احساس مرده است خونهای ابی را به هیجان بیاور بیا وببین که لنگیها به سجده می ایند با حضورت دوشنبه ما را عید کن با امدنت . درسته که کسی باتو تماس نگرفته اما دلهای ابی با تماس می گیرند بیا و امواج ابی را به رقص در اور ای شکوه زیبایی فرهاد جان منتظریم حتی اگر تا قیامت هم طول بکسد که نمی کشد

باران جمعه 26 خرداد 1391 ساعت 22:13

الهی قربونت بشم عزیزم.بدون تو استقلال صفایی نداره.اگه استقلال واسه لیگ بعدی یه مهاجم عالی داشته باشه فقط وفقط فرهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااده.حاجی یادت نره قول دادی فرهادو برگردونی.

فیروزه ابی ترین استقلالی دنیا جمعه 26 خرداد 1391 ساعت 22:20

با سلام فرهاد جوون می دونم اینها نامردن زنگ نمی زنن اما به خاطر تماس دلهای ابی بیا بیا و دوشنبه رو عید کن نیلوفرانه بیا ومارا اسوده کن به خدا خون جیگر شدیم از نبودنت وقتی بیایی سنگ فرش کوچه ها را با امدنت ابی خواهم کرد باران که می بارد تو می ایی بر خاک عشق برخاک نیلوفر کاپیتان بیا و عدد4 را زنده کن 7 از ان توست 7 زمین 7 اسمان 7 دریا تو را می خواهد معجزه دلهای ابی بی تو خواهم مرد بیا ولنگیها را دچار وحشت کن حق توست که در ریال مادرید بازی کنی اما حال خون ابی تو را می خواهد به یادت 7 بار امن یجیب می خوانم تا نیلوفران دو باره ا ز امدنت شکوفه کنند اطلسی ها تو را می خواهند فرهاد جان دوستت دارم این بار تیام منم بیا و نوازش دستت را بر روی من هوادار بکش می دانم دلم گواهی می دهد میایی و مرا که بی تو در امواج غرق شدن هستم رهایی می دهی من بی تو می میرم استقلال بی تو نابود می شود ارش جوون زو ج طلاییش رامی خواهد من بیقرارم بیقرار چشم انتظار توام ودنیا با امدنت ابی می شود از چشمان ابیت. فرهاد جان دوستت دارم بیا و لنگی را از امدنت به سجده در اور

Negar جمعه 26 خرداد 1391 ساعت 23:52

په چرا اینا یه کاری نمیکنن فرهاد برگرده؟
فقط حرف میرنن،عمل که نمیکنن

پگاه آبی شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 13:27 http://ansuyeparde.blogfa.com

اما انگار آقای ژنرال با برگشتن فرهاد مجیدی مخالفه!!
راستی آپم

پگاه آبی شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 16:11 http://ansuyeparde.blogfa.com

راستی آپمااا...!
(نمیدونم خبر دادم یا نه!!!!!!!!)

Maryam.S.S. یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 10:56

میدونستم خودتم ازخداته که برگردی عزیزم همه میخان که توبرگردی...برگردی و دوباره بشی همون کاپیتان محبوب همیشگی ما...البته تو همیشه تو قلب ما هوادارا هستی و هیچی از محبوبیتت واس ما کم نشد...تو هرجای دنیا که باشی واس ما همون فرهادجونی...اما اگه برگردی هم دل ما رو شاد کردی هم اس اس امسال صددرصد قهرمان میشه... فرهادجون توروخدا برگرد...عاشقتمممممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد