وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

رسولی نژاد:مجیدی امادگی دارد به استقلال برگردد

رسولی نژاد:مجیدی امادگی دارد به استقلال برگردد 

احمد رسولی نژاد که در تمرین امروز استقلال حاضر شد و هنگام ورود مورد تشویق هواداران قرار گرفت، اظهار کرد: ما خدمتگزار کوچک مردم و طرفداران استقلال هستیم.  

 

رسولی نژاد در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات مالی امسال هم در استقلال وجود خواهد داشت یا خیر؟ گفت: من ابتدا لازم است که به یک نکته اشاره کنم و آن این است که استقلال از قبل بازیکنان خوبی را جذب کرده بود و باید تلاش کنیم که به استقلال فصل قبل برسیم. ما اعلام کردیم که دست سرمربی باز است و برای خطوطی که نیاز دارد بازیکن جذب کند اسامی آن‌ها را به مدیرعامل اعلام کند و از طرفی به مدیرعامل هم اختیار تام داده‌ایم که اقدام کند.

وی در مورد آشفتگی بازار نقل و انتقالات نیز گفت: گزارشاتی به وزیر ورزش داده شده است و حتما تذکرات جدی درباره این مسئله می‌دهیم. بازرسان وزارت ورزش و حراست پیگیر این موضوع هستند و ما هم گزارشاتی را شنیده‌ایم که دوستانی که تازه ورود کرده‌اند بازار نقل و انتقالات را خراب کرده‌اند و رقم‌های سنگینی را پیشنهاد می‌دهند و همین موضوع باعث شده است که بازیکنان متوسط نیز رقم‌های زیادی را طلب کنند.

وی با اشاره به سقف قرارداد، ادامه داد: سازمان لیگ باید دقت بیشتری کند و ما هم تلاش داریم تمام بازیکنان‌مان را حفظ کنیم. چند نفری هم که جذب می‌کنیم رقم آن‌ها در حد معمول است. استقلال تیم پرقدرتی را برای لیگ قهرمانان، جام حذفی و لیگ برتر تشکیل خواهد داد و هواداران نباید نگران باشند.

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال همچنین درباره استعفای فتح‌الله‌زاده و برگشت او به این تیم گفت: او با قدرت به کارش ادامه می‌دهد و هیات مدیره حمایت کامل خود را اعلام کرده است. ما جلسات سه نفره‌ای را به عنوان رییس هیات مدیره، مدیرعامل و سرمربی تیم برگزار می‌کنیم و هر وقت هم نیاز شود باز هم جلسه می‌گذاریم. این جلسات در فضای خوبی انجام می‌شود.

رسولی نژاد در ادامه بیان کرد: نفراتی که جذب کرده‌ایم کاملا با نظر سرمربی بوده‌اند و ما هیچ دخالتی نداریم. بعضا صحبت‌هایی درباره بعضی از بازیکنان می‌شود که باید بپذیریم ما پرافتخارترین مربی لیگ را در اختیار داریم و جذب آن‌ها از روی تشخیص سرمربی تیم است بنابراین باید حمایت کامل را انجام دهیم و خواهش می‌کنم هواداران از این تیم حمایت کنند و از شروع بازی‌ها شاهد حضور آن‌ها در کنار تیم باشیم تا استقلالی که در این چند ساله هواداران انتظار داشتند را نشان دهیم.

احمد رسولی نژاد درباره وضعیت ساموئل نیز گفت: او بازیکن خوبی است و نباید طوری باشد که هر رقمی از ما طلب بشود. بازیکنان خوب دیگری نیز داریم و با تشخیص سرمربی جذب می‌کنیم.

وی در مورد وضعیت کریم انصاری فرد نیز گفت: مراحل پایانی کار را با این بازیکن می‌گذرانیم و نتیجه آن را مدیرعامل اعلام خواهد کرد.

وی افزود: من مستقیم با بازیکنان صحبت نمی‌کنم و ما هم خبرها را از مدیرعامل باشگاه جویا می‌شویم.

او همچنین درباره وضعیت فرهاد مجیدی نیز گفت: کارها بر اساس نظر سرمربی انجام می‌شود و من دو هفته قبل که البته هنوز سرمربی تیم تعیین نشده بود با مجیدی صحبت کردم و آمادگی کامل داشت که به استقلال برگردد اما همه چیز بستگی به نظر سرمربی دارد.

وی ادامه داد: غیر از یک بازیکن تمام افرادی که در لیست جذب بازیکنان حضور داشتند را گرفته‌ایم و ان‌شاءالله نفر هفتم هم ظرف ۲۴ ساعت آینده مشخص می‌شود ضمن اینکه در حال بستن قرارداد با سه بازیکن خوب خارجی نیز هستیم.

او همچنین درباره جایگزین زرینچه در هیات مدیره باشگاه نیز گفت: هیات مدیره می‌تواند از ۳ ، ۵ یا ۷ نفر تشکیل شود و منتظر تصمیم وزیر ورزش هستیم.

نظرات 25 + ارسال نظر
آسوکا دوشنبه 22 خرداد 1391 ساعت 01:25 http://armantak.blogfa.com

خب خدا یه تیم توووپ رو درست کنن.مرسی خبرم کردی.

yasin دوشنبه 22 خرداد 1391 ساعت 09:09

ایول
شیر فتح الله زاده
شیر رسولی نژاد
خداکنه امسال فرهاد مجیدی برگرده

saba دوشنبه 22 خرداد 1391 ساعت 11:14

سلام.یعنی میاد؟یعنی اسمش تو لیست قلعه نویی نبوده؟

mobina دوشنبه 22 خرداد 1391 ساعت 12:18 http://e

آپم

یه سری به ما بزن

Negar دوشنبه 22 خرداد 1391 ساعت 12:42

وای خدای من...........
یعنی میشه فرهاد برگرده........
فرهاد برگرررررررررررد

آسوکا دوشنبه 22 خرداد 1391 ساعت 17:44 http://armantak.blogfa.com

آپم تونستی بیا

آسوکا دوشنبه 22 خرداد 1391 ساعت 18:35 http://armantak.blogfa.com

عکسشو اون بالا گذاشتم دیگه.
سلناگومز یه بازیگر خواننده دوبلر رقاص و مانکن و مجری معروف هست که من عاشقشم

تیام دوشنبه 22 خرداد 1391 ساعت 20:29

خدمتگزار و کوچیک مردم فرهاد باید برگرده
یکی نی بهش بگه اینقد ادای ادمای خوب درنیار.
مرسی امیرعلی ا خبرت روحم شاد شد
امتحانات شروع شده؟

آره از شنبه ۲۱ ام شروع شد

[ بدون نام ] دوشنبه 22 خرداد 1391 ساعت 22:15

تولدت مبارک

فیروزه ابی ترین استقلالی دنیا (نیلو دوشنبه 22 خرداد 1391 ساعت 22:49

سلام . اقای رسولی و قلعه نوعی نمی تونن در مورد فرهاد جوون نظر بدن خدا فرهاد جوون رو دوباره برمی گردونه اصلا ما هواداران شانس نداریم درسته که مظلومی سه تا دربی برامون برد اما چه فایده که وقتی فرهاد جوون ناراحت شد واز تیم ملی در اومد بیرون همون مظلومی گفت: سن فرهاد بالا بود و نتونست که بازی کنه حالا هم قلعه نوعی تو روزنامه ابرار ورزشی این حرفو زده که سن فرهاد جوون بالاست حالا بعدش گریه داره که گفته مجتبی وفرهاد اگه شرایط استقلال درست باشه می آرمشون اخه تو کی هستی که در مورد فرهاد جوون اسطوره جهان محبوب ترین بازیکن دنیا ومجتبی جون زیدان اسیا نظر بدی اینم حرف به اصطلاح حاجیه هر چی مربی بگه وحالا ما هواداران بدبخت که به ساز اقایان باید برقصیم . اینها نمی تونن خودشون جمع وجور کنند میان در مورد فرهاد جوون نظر می دن درسته فرهاد جوون باید بیاد استقلال ولی فرهاد جوون لیاقتش رئال مادرید هست فرهاد جووون رو دارن رو دست می برن این جماعت فکرشون مونده سنش چه جوریه .اتفاقا سن فرهاد جووو و ن خیلی هم عالیه من نمی گم قلعه نوعی بده ولی اقا یان یه کم حداقل به خاطر ما هواداران کوتاه بیاید استقلال وای نمی دونم چرا این جوری شد آندو میره تکلیف فرهاد جوون معلوم نیست اتیلا جوون که عزیز و یادگار ناصر جوون بود نیست اقای فتح الله زاده شما نبودی تا دیروز می گفتی که فرهاد جوون برا باشگاه پول در آورد و خیلی فداکاره پس چی شد که الان رسولی و قلعه نوعی باید در مورد فرهاد جوون نظر بدن پس شما خودت چی که هی به ما هواداران وعده و وعید دادیدخدایا کی این حرفهارو به گوش اقایان برسونه اینها درد من و توی هواداره. چرا باید تو تیم شایعه باشه که مهدی جوون دیگه نیست گلر نازنین ما .فرهاد جوون کجایی تا بیای و حال همه دشمنان رو بگیری نیلوفر ابی منتظریم تازه ورود ایمان جون هم به جمع ابیها تبریک می گم فقط فرهاد جوون موندش که ا ز خدایی که تو آسمون ابی به چشمای آبی فرهاد جوون نگاه می کنه خودش فرهاد جووون رو برا ما هدیه بیاره وما باید از الان کمیته استقبال از فرهاد جوون رو تشکیل بدیم خواهشا کسانی که ادعای دوست داشتن فرهاد جوون رو دارن نیان هی بگن اپم بیا تازه مگه اینجا وبلاگ دوبلر ها ورقاصه هاست آقا یا خانمی که میای نظر میدی در مورد فرهادجوون نظر بده نه در مورد خواننده ها ما باید از خودمون شروع کنیم به خاطر همین میگم فرهاد جوون باید بره در رئال مادرید بازی کنه خیلی ببخشیدها دوستان قصد توهین نداشتم البته بعضی ها هم رعایت می کنن که دستشون درد نکنه اینها رو باید گفت که در مورد فرهاد جووون نظر بدید خودمون رعایت نکنیم و از لنگی جماعت بخواهیم که نیان در مورد وبلاگ نظر بدن یه کم فکر بکنیم بد نیست . فرهاد جوون نیلوفر ابی به میان خودمان برگرد در انتظار امدنت بیقرارم ولختی آسایش ندارم دوستت دارم.

کامیار دوشنبه 22 خرداد 1391 ساعت 23:45 http://www.ghalameabi.blogfa.com

سلام
هنوز هیچ چیز معلوم نیست یک بار خبر بازگشت فرهاد و می شنویم و یک بار هم عکس آن. سر گردانی مرا خسته کرده.
خدا کند که فرهاد برگردد و انصاریفرد هم بیاید و استقلال کهکشانی جور بشه.

امیر علی سه‌شنبه 23 خرداد 1391 ساعت 12:26 http://farhadmajidi7.blogsky.com

ممنون از کسی که تولدمو تبریک گفته
یادم رفت همونجا جوابشو بدم.
خودتو معرفی میکردی بهتر بود
بازم ممنون

آسوکا سه‌شنبه 23 خرداد 1391 ساعت 14:43 http://armantak.blogfa.com

آپم تونستی یا

0111 . . پرچم بالا . . کهکشانی ها سه‌شنبه 23 خرداد 1391 ساعت 16:55

به امید بازگشت الکاپیتانو به جمع کهکشانی ها . . کاپ قهرمانی با فرهاد مقدس یه چیز دیگست . . به امید بازگشت 7 مقدس

Maryam.S.S. سه‌شنبه 23 خرداد 1391 ساعت 17:44

همشون دارن از برگشتن فرهاد مجیدی حرف میزنن درحالی که قلعه نوعی اونو واس تیمش نمیخاد... قلعه نوعی گفته سن فرهاد بالاس و چون میخاد میانگین سن تیم رو پایین بیاره فرهاد به دردش نمیخوره... بالاخره هرچی باشه اختلافاتشون ریشه داره و به این زودیا نمیتونن فراموشش کنن... امیرخان فرهادو نمیخاد... کم کم داره ازش بدم میاد...قبلا طرفدارش بودم...اما حالا دیگه نه...
امیرعلی بالاخره کدومشون حرفشونو به کرسی مینشونه؟رئیس هیئت مدیره؟مدیرعامل؟یا سرمربی؟ کدومشون تو باشگاه پارتی کلفت تری دارن؟! دارم گیج میشم...

منم گیجم!

سایه سه‌شنبه 23 خرداد 1391 ساعت 21:56 http://abieeshgh.blogfa.com

سیلاااااااااااااااااااااااام امیرعلی
تولدت مبارررررررررررررک
وای اگه فرهاد برگرده چه جشنی برپا کنم
فرهاد با تعصب هوهوهو

مرسیییییییییییییییییییییییییییییی

پگاه آبی چهارشنبه 24 خرداد 1391 ساعت 13:40 http://ansuyeparde.blogfa.com

سلام ایندفعه جدیه یا بازم...؟!
راستی علی کریمی از پرسپوکید رفت...

نمیدونم والله
آره بابا

آسوکا چهارشنبه 24 خرداد 1391 ساعت 15:39 http://armantak.blogfa.com

از بهر بلاگفا آپیده ام تونستی بیا

سایه چهارشنبه 24 خرداد 1391 ساعت 16:18 http://abieeshgh.blogfa.com

نچ نچ چونه رفت دیگه از لنگ امیر علی از دنیا عقبیا

آسوکا چهارشنبه 24 خرداد 1391 ساعت 18:12 http://armantak.blogfa.com

آپم یه آپ مهم
http://armantak.blogfa.com/post-219.aspx

باران پنج‌شنبه 25 خرداد 1391 ساعت 13:49

فرهادکه برمیگرده اگه بعضیا بذارن.راستی امیرجان شرمنده نمیدونستم تولدته بااین حال توووووووووووووووووووووووووووووووووووووووولدددددت مباررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک

مرسییییییییییییییییییی
لطف داریییییییییییی

مجید پنج‌شنبه 25 خرداد 1391 ساعت 17:49 http://1smr1.blogfa.com

سلام
افسوس صدهزار نفری ( آپم ) (صفحه اول آپ هایی که وقت نداشتم خبر کنم لینکام رو / یه سری بهشون بزن )

اگه دوست داری موقع آپ شدن وبم خبرتون کنم تو خبرنامه عضو شو (فیلداول نام وبت فیلد دوم ایمیلت) (وقت نمیکنم خبرت کنم پس خواهشا عضو شو) بالای نظرسنجی ها تو قسمت امکانات سایت

در ضمن توقسمت تماس با ما(پست ثابت) در مورد وبم بگو (مشکلاتش / خوبی ها / بدی ها / انتقاد / پیشنهاد / نظر / بگو مشکله وبم رو تا درستش کنم)
منتظرم

آسوکا پنج‌شنبه 25 خرداد 1391 ساعت 20:08 http://armantak.blogfa.com

از بهر خودم و تنبلیم آپیدم

فیروزه ابی ترین استقلالی دنیا پنج‌شنبه 25 خرداد 1391 ساعت 21:57

سلام فرهاد جوون میاد و فردا باید فتح الله زاد ه در مورد نبودن فرهاد جوون در مناظره در ورزش ومردم توضیح بده در ورزش ومردم منتظریم فرهائ جوون وبیقرار دوست دارم بمون تا دلهای ابی دوباره دریایی بشه اگه حرفی داری فردا بزن حاجی من فرهاد و می خواهم زود باش دیگه صبر ندارم شاید تا فردا هم در نیام نه بی فرهاد نمی میرم 123و..... فرهاد بیا بیا بیا

آسوکا جمعه 26 خرداد 1391 ساعت 19:35 http://armantak.blogfa.com

آپیده ام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد