وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

جدیدترین نسخه ۴ در حضور خود فرهاد لنگ سوراخ کن!!!

جدیدترین نسخه ۴ در حضور خود فرهاد لنگ سوراخ کن!!!  

 

 

نظرات 13 + ارسال نظر
yasin جمعه 19 خرداد 1391 ساعت 23:39

4تاییاش
4تاییاش
ایول
راستی فرهاد مجیدی این فصل به استقلال بر نمی گرده؟

نمیدونم راستش

Negar شنبه 20 خرداد 1391 ساعت 00:48

کاش منم اونجا بودم.الهیییییییییی
فرهاااااااااااااااااااد برگرد بازم لنگو سوراخ کن

Negar شنبه 20 خرداد 1391 ساعت 00:49

امیر علی تو میدونی اینجا کجاس؟در واقع اونجا کجاس؟

نه نمیدونم. ولی حدس میزنم احتمالا دوبی باشه

فیروزه ابی ترین استقلالی دنیا شنبه 20 خرداد 1391 ساعت 12:41

سلام فرهاد جووون همیشه لنگ سوراخ کن هست چه عکس جالبی هر جاهستش خوش به حال کسانی که بافرهاد جووون عکس یادگاری انداختن آه فرهاد جووون کجایی تا بیای دهن این دشمناتو ببندی تقدیم به چمان ابی تو دوری و بی خبری دلتنگتم ای نگار من بازا قرار من دوست دارم بیا نیلوفر منتظر باز گشت نیلوفر ابی خو یش است بیا ودلهای ما را از بیقراری التیام بده همه دست به دعاییم و من هر روز و هر شب بیقرار امدنت فرهاد جووون دوست دارم این را از دورترین جای دنیا هم بگویم باز به تو نزدیک ترینم

آسوکا شنبه 20 خرداد 1391 ساعت 15:56 http://armantak.blogfa.com

مرسی خبرم کردی دوست جووونم نیم ساعت دیگه آپم

محمد (عاشق فرهاد) شنبه 20 خرداد 1391 ساعت 16:00

ای بابا خدا زیادتون کنه این چیزا چیه نمیدونین باز یه جای پرسپولیسی ها می سوزه. لطفا تکرار مشه.

zahra شنبه 20 خرداد 1391 ساعت 18:48 http://arash-borhani9.blogfa.com

ایشالله اون یکی وبم که مال فرهاده هم سربزن:farhad-T-A7.blogfa.com

یاسمین شنبه 20 خرداد 1391 ساعت 20:05 http://ya30-ss.blogfa.com

عشق منه فرهاد.اگه با تبادل لینک موافقی منو با اسم عاشق استقلال بلینک و بهم بگو

سلام من می دونم فرهاد جووون میادش و کسانی مثل قلعه نوعی و حتی بزرگتر از اونها نمی تونن جلوشو بگیرن فرهاد جوون رو خدا برمی گردونه وبس که خدا فرشته ای مثل فرهاد جووون رو دوست داره و میاردش فرهاد جوون بیا ولنگیهارو سوراخ سوراخ کن اقای امیر علی نظرتون چیه در پست بعذی در مورد فرشته بودن فرهاد جووون نظر بدیم یه کم لازمه تا همه لنگیها بدونن که فرشته یعنی چی فرهاد چووون دوست دارم و بیقرار امدنت بیا و اسودهام کن تا وبلاگ که نه سایتی در مورد فقط امدنت بزنیم دوستان منتظر وبلاگ من باشید فرهاد چان تا یک روز خودت بیایی و نظر بدهی

Maryam.S.S. یکشنبه 21 خرداد 1391 ساعت 11:14

ایول به داش فرهاد که این ۴ رو کوبوند تو سر لنگیای سوراخ!!!!دهن همشونو سرویس کرد!!!دلم خنک شد!!! ..... فرهاد جون تورو خدا زودتر بیا و این۴ رو بکن۶ که ما بیشتر حال کنیم!!! بسوزه هرکی پرسپولیسیه ایشالا....!!!

کوثر سه‌شنبه 23 خرداد 1391 ساعت 16:48

وای خوش به حاشووووووووووووووووووووووووووون
منم میخوام با فرهاد جوووووووووووووووووونم عکس بندازم

محیا یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 13:30

خوبه تو بازی قبل دقیقه آخر لوله تون کردیم ۳تایی هاش تازه هر وقت به شیش تایی های ما رسیدید بعد قد قد کنید فوتبال ندیده ها هه هه هه

۴۴۴۴۴۴

فرهاد عاشقتم سه‌شنبه 7 شهریور 1391 ساعت 14:39

فرهادددددددددددددددددد تورو خدا بیااااااااااا....عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد