وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

تولد سی و شش سالگی فرهاد جـــــــــــــــــــــــــــــــــــون

دوستان عزیز استقلالی سلام

به مناسبت جشن تولد فرهاد، دوست عزیزمون حسابی زحمت کشیدن و وقت گذاشتن شعر سرودن، چهره فرهاد رو طراحی کردن و یه متن زیبا نوشتن امیدوارم ببینید، بخونید و لذت ببرید

حتما عکس ها و مطالب ادامه مطلب رو ببینید

ممنونم از فیروزه ابی ترین استقلالی  دنیا 



 دیشب نیلوفران گرد هم جمع شده بودند  و در مورد  بهار با هم حرف می زدند یکی می گفت اطلسی ها می ایند دیگری می گفت شکوفه ها در راهند هر کدام نظری می دادند و بگو و بخندی به راه انداخته بودند که نگو و نپرس اما ناگهان نیلوفری که تازه سر از خاک در اورده بود تکانی به خود داد و گفت  نیلوفران در راهند نیلوفران دیگر وقتی حرف او را شنیدند به خود نگریستند و دیدند که زیباترین کلمات در مورد بهار از وجود انها سر چشمه می گیرد و از ان زان به بعد زیباتر همدیگر را نگریستند و وقتی نیلوفری مانند فرهاد قدم به سرای هستی نهاد نیلوفران در چشمان ابی او نگریستند .فرهاد جان تولدت مبارک .



واژه  ۷ یعنی فرهاد و اوج محبتهای او اگر ۷ دفتر هم برایت شعر بگویم کم است . ۷ اسمان .  ۷ زمین . ۷ خوان و ۷ عشق خوان اول ایستادگی . خوان دوم  فراق خوان  سوم  درک عشق  خوان چهارم در جستجوی  عشق  خوان  بعد دوست داشتن و خوان ششم معجزه  و خوان هفتم فداکاری در راه عشق



بازیگردان زندگی   

محبت در دستان ابی تو غرق شد وقتی که رفتی و ما را تنها گذاشتی بی تو بودن سخت است اما انتظار شیرین است  منتظر خواهم بود تا بیایی و مفهوم محبت را از نگاه عاشقانه ات که به تیام می اندازی بگویی ومن امروز تیام هستم که می توانی دست نوازشت را بر روی من هوادار بکشی و دوباره بیایی کجایی تا بشنوی ضربان قلبم را که بی تو می ایستد بیا به خاطر من هوادار بیا که بی  بودن تو زندگیم را مختل کرده است این باربه خاطر تیام که مفهومش چشمها را می دهد بیا و ببین نگاهم نگاهت را می طلبد و حال من از تو کادوی تولد می خواهم با امدنت من هوادار را متولد کن قصه دلتنگی با ماست در بچه گی دوست داشتی کتابفروش شوی یا بازیگر تو بازیگر شدی ومن بازیگردان واین بار من کتابفروش شدم و به جایت فصل فصل زندگیت را ورق زدم و تنها تو را یافتم تو را  بدرقه نخواهم کرد دوستت داریم وتیاممان منتظر تولد دوباره توست.



شیرین ترین احساس من

بارانیم حال و هوایی تازه دارم مست توام ثانیه ها را می شمارم از لذت بودن تو بیمار بیمارم با بودنت تبدار تبدارم در اتش عشق توام سر در گریبانم رسوا شوم یا نشوم شیرین فرهادم در های وهوی زندکی تسلیم تو من می شوم من را ببر تا بیکران لحظه ها شاید که خود بارانیم شیرین ترین احساس من با عشق تو طوفانیم از موج این رویای تو باید که من غرقت شوم مردابی ام من را بخوان مشتاق این زیباییم از شوق تو با یک نفس از سوز تو من اتشم پروانه شو بر من ببار رویای من بی تو کدامین سو روم حرفی بزن من تشنه یک صحبت طولانیم فرهاد من ای عشق زیبای من با بودنت نیلوفری زیبا شدم




با تشکر فراوان از فیروزه ابی ترین استقلالی  دنیا  با تخلص نیلوفر

                                                       

نظرات 51 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 00:02

داش فرهاد عاشقتم

سلام با تشکر از اقای امیر علی که به من لطف کردند فرهاد جوون ستاره ای هست که امشب با طلوعش دلهارا روشنایی بخشیدوقتی که امشب برایت حافظ ورق زدم دیدم که میایی ستاره طلوعت نزدیک شده این مه به روی ماهت ارامشی ندارد مست از نگاه مستت ارام جان ندارد امروز می تونی چشمهاتو ببندی و ارزو کنی هر چی زیبایی هست میاد سراغت نیلوفر ابی کارهایی که کردم قابل نداشت تمام شعرهام فدای یه لحظه نگاهت دوستت دارم وتا وقتی خون ابی در قلبم جریان دارد از تو دفاع خواهم کرد تو فقط بیا و کاممان را شیرین کن شب یاروز تولد زیبایت فرخنده باد تا ابد برایت دعا می کنم تا کامروا شوی فرهاد جان کاش بودی می شنیدی هر کجا هستی تنت از بلاها ازرده نشود اگر برای تو دنیا را هم بنویسم باز کم است تو دنیای منی اما به دنیا اعتباری نیست تولدت مبارک بیا و لنگیها را تا ابد بسوزان ای 7 مقدس تیام تویی ومن تیامم در انتظار توست ای نیلوفر ابی من جونموهم به خاطرت میدم تا لنگیها بفهمند ما چه اسطوره زیبایی داریم فرهاد جووووون

Sepideh شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 04:50

عشقم واست شب وروز ندارم برگرد تا آروم بشم

فرهاد شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 08:48

kheyli delam barat tang shode pas key mia
to be khater deltangi haye tiyam rafti be khater deltangi haye man bargard
ey khorshid bi ghoroob bargard age bar nagardi shomare 7 ro harki bepooshe behesh nemiyada
ahay daryaye b sahel bad az to shomare 7 faghat be raul miyad
oontor ke be tane to miyad be tane raulam nemiyad
inam shere man
dele donya roo khoon kardi ke in joori to rafti
har jaye donya bashi vase man to hafti
mesle afsane b andaze boodi
tamoom delkhoshi hamo to ba raftan gereft
ba tkhallos az morteza pashaei

اس اس شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 10:51 http://ssmajidi7.blogfa.com

تولدت مبارک آقا فرهاد با مرام ایشالله 777سال زنده باشی نمیدونی چقدر دلمون واست تنگ شده واسه گل زدنات تو استقلال واسه پاسهای قشنگت و ...
باید اینو بهت بگیم که ما لحظه شماری میکنیم برای بازگشتت به استقلال
تولدت مباررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک تک شماره 7اسیا

اس اس شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 11:11 http://ssmajidi7.blogfa.com

توادت مبارک اقا فرهاد خواهش میکنیم برگرد استقلال

makita شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 11:15 http://www.parsfriends.mihanblog.com

متنت باحال بود
منم اپم باهمین پست تولد فرهاد
تولدش مبارک
البته متن من به متن های شمانمیرسه

رها شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 11:30

تولدت مبارک عزیزممممممممممممم

Maryam.S.S. شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 12:37

فیروزه جون متنت فوق العاده بود ایول دمت گرم! فرهاد جوووووووووووووووووووووووووووون
تولدت مبارک...
دوووووووووووستت داااااااااااارم...!

یگانه شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 14:09

تولت مبارک داداش فرهاد جوووووووووووووووووووونم...
ایشالا ۱۰۷ ساله شی...

دوستان از گوگل به وبلاگ منم سر بزنین خوشحال میشم
WWW.7BLUESKY.BLOGFA.COM

وبلاگی با این آدرس پیدا نشد

پگاه آبی شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 14:19 http://ansuyeparde.blogfa.com

سلااااااااااام...
به به همه جا تولده...
تولد داداش فرهاد مباررررررررررررررک...
چقد مطلبات قشنگ بودن...
حضرت عیسی مسیح:
دوست داشتن کسایی که دوستمون دارن کار بزرگی نیست...
مهم اینه اونایی رو که دوستمون ندارن دوست داشته باشیم...
پس داداش فرهاد میدونم دوستم نداری ولی بدون من یکی عاشــــــــــــــــــــــــــــــــــــقتم...

saye شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 15:20 http://shabtabeashegh.blogfa.com

خدای اطلسی ها با تو باشد
پناه بی کسی ها با تو باشد
تمام لحظه های خوب یک عمر
به جز دلواپسی ها با تو باشد .

تولدت مبارک

وبلاگی با این آدرس پیدا نشد

saye شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 15:22

تحفه‌ای یافته نکردم که فدای تو کنم یک سبد عاطفه دارم همه ارزانی تو
تولدت مبارک

saye شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 15:25

در بــــــــاغ جهان، دلم گلی می جوید

امروز گل سپیــــــــــده ات می روید . . .

امروز دلـــــــــم دل ای دل ای میخواند،

چون میلاد تو را خـدا مبارک گویـد.

saye شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 15:27

bia vebe shabtabeashegh tavalod gereftam

تیام شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 17:25

قربونش برم که ۳۶ سالش شده عزیزم
تولدت مبارک فرهادی
متنشم قشنگ بود

باران شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 19:07

تولدت بهانه ایست برای زندگی ۲باره زیبایی های دنیا از آن تو زیبای من.فرهادم تولدت مبارک.عزیزدلم.بهترینم.بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس.شعرات خیلی جالب بودن باعث افتخاره یه استقلالی شاعره.

فیروزه ابی ترین استقلالی دنیا شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 19:15

سلام فرهاد جووون تولدت مبارک اگه کل دنیا رو هم برات چراغونی کنم برای تولدت کمه دوست دارم برگرد ودل ما رو شاد کن تو بیایی و نیلوفر ابی را پر از ترانه کنی بی تو بودن ازارم می دهد من بیقرارم بیا واین قلب شکسته را التیام بخش

آسوکا شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 20:55 http://armantak.blogfa.com

آخی تولدش مبارک.

آپم تونستی بیا

[ بدون نام ] شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 22:57

شرمنده جو تولد و بهم می زنم
امیر فرهاد که تو لیست قلعه نوعی نیست.لیستش و داده روزنامه .
میان ترمات تموم شد؟

میانترمام آره
شما؟؟؟؟

Sepideh یکشنبه 14 خرداد 1391 ساعت 02:27

دوستای عزیز منم مثل شما عاشق ودیووونه فرهادم اما بنظرتون چرا بعضی از بچهای اس اسی فرهاد پول دوست میدونن؟
چرا نمیخوان قبول کنن فرهادم واسه خودش غرور داره؟وقتی به گوشش میرسه بعضیا باهاش مخالفن یاشاید قلعه نوئی پیداش بشه چرا باید بمونه تابهش بگن ما بازیکن پیرنمیخوایم اونم به فرهادی که امید اول وآخر ماست؟فرهاد دشمن زیاد داره مثل ناصرخان پس بهش حق میدم که رفته.
فرهادجان تولدت وتولدم باهم مبارک عزیزم بوس بوس

سایه یکشنبه 14 خرداد 1391 ساعت 10:08

ها چیه؟؟؟

broken hearted یکشنبه 14 خرداد 1391 ساعت 14:54

آقا امیر علی بالای وبلاگت نوشتی اخبار روز استقلال ولی...
ا دنیا عقب افتادی اصلا خبر داری ک فتل چرا استعفا داد؟!!!! واس فرهاد بوده...
دیه همه چی تموم شده فرهاد ک نمیاد هیچ بقیه ام رفتن
در وبتو تخته کنی بهتره
در ضمن اون مطلبیم ک پستای پایین راجع ب سید نوشتی خیلی کورکورانه بود باید روش بیشتر فکر کنی سید ناجی استقلال بوده

اولا که از وقتی فرهاد رفته من فقط اخبار فرهادو میذارم
ثانیا من خودم به شدت طرفدار سیدم ولی تو اون مطلبی که نوشتم با توجه به موضوع اونارو نوشتم و اگه کل متن رو بخونی منظورمو متوجه میشی. مگه من نگفتم بهترین دروازه بان ایرانه؟

[ بدون نام ] یکشنبه 14 خرداد 1391 ساعت 15:05

chizi nadaram begam


dele donya roo khoon kardi ke in joori to rafti
har jaye donya bashi vase man to hafti
mesle afsane b andaze boodi
tamoom delkhoshi hamo to ba raftan gereft

tavallodet mobarak

آسوکا یکشنبه 14 خرداد 1391 ساعت 15:32

آپم

Sepideh یکشنبه 14 خرداد 1391 ساعت 15:52

چراهیچ خبری از فرهاد نیست؟چرا هیچ حرفی نمیزنه؟
کاش فرهاد این نظرات رو میخوندومیفهمید هزاران تیام چشم به راهشن.
راستی میگن اسم زن فرهاد،فرناز میبدیه آره؟اگه کسی میدونه بگه ممنون میشم

فکر کنم فرناز مومنیه

Sepideh یکشنبه 14 خرداد 1391 ساعت 17:24

تا مانده به تن هنوزجانی
برگرد به رسم مهربانی
زمن مگر چه دیدی چرا تو دل بریدی
خزان بی بهارم همیشه بی قرارم
اگر نیایی ای همه بهانه
به آتشم کشد غم زمانه
روانه شو روانه شو روانه
بیا به سوی من به سوی خانه
روانه شو روانه بیا به سوی خانه(استقلال)
قسم به اشکو آهم که جز تو را نخواهم
بجز تو را نجویم پناه و تکیه گاهم
در انتظار ماندم و دل به خون کشاندم
وذره ذره جان را به مرز خون کشاندم
بگو زمن چه دیدی چرا زمن بریدی
خزان بی بهاره ام همیشه بی قرارم
تا مانده به تن هنوزجانی
برگرد به رسم مهربانی
زمن مگر چه دیدی چرا تو دل بریدی
خزان بی بهارم همیشه بی قرارم
اگر نیایی ای همه بهانه
به آتشم کشد غم زمانه
روانه شو روانه شو روانه
بیا به سوی من به سوی خانه
روانه شو روانه بیا به سوی خانه(استقلال)
قسم به اشکو آهم که جز تو را نخواهم
بجز تو را نجویم پناه و تکیه گاهم
در انتظار ماندم و دل به خون کشاندم
وذره ذره جان را به مرز خون کشاندم
بگو زمن چه دیدی چرا زمن بریدی
خزان بی بهاره ام همیشه بی قرارم

باران یکشنبه 14 خرداد 1391 ساعت 18:01

امیرجان ۱سوال.شما میدونین چه بازیکنایی تولیست قلعه نوعی هستند؟

نه راستش!

سایه یکشنبه 14 خرداد 1391 ساعت 23:04


چرا اومدی سایتم تولد فرهاد رو تبریک نگفتی ها؟؟؟؟؟؟؟؟

بیا بزن

Sepideh دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 01:11

امیرعلی جان ای کاش بیشتر آپ کنی،فکرکنم اگه از استقلال و خریداش و...هم بنویسی خیلی خوب میشه ودیگه مجبور نمیشیم به سایتای مختلف دیگه سر بزنیم تازه تعداد بازدیدکنندهاتم بیشترمیشه وماهم نظراتمون متفاوت تر میشه.البته فقط یه پیشنهاد بودا داداشی جون فقط یه پیشنهاد کوچولو.ناراحت نشیا باش؟

نه چرا ناراحت
راستش الان واسم ممکن نیست
شرمنده

الناز دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 01:16

همون کسی ک یه عمر به داشتنش میبالیدیم حالا واسه دوباره داشتنش باید طولانی ترین شبارو،طاقت فرساترین روزارو و بدترین لحظه ها رو تحمل کنیم.دق کردیم به خدا.کاش انقدر ک ما دلتنگشیم اونم دلتنگ استقلال و هواداراش بود!!!!!!!!1

Sepideh دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 20:59

آخه گفتم شاید خوشت نیاد،پس ایشالله مقدور بشه.
اون سالی که فرهاد ازدواج کرد یکی از روزنامها نوشته بود اسم زنش فرنازه پدرش یکی ازشیوخ ایرانی امارات و همچنین مالک باشگاه الوصله.
بعد یه سوال دیگه (یه وقت نگی این دختره چقدر سوال میپرسها)
امیربردیا پسر فرهاده یا فرزاد؟آخه فرهاد هیچوقت از بردیا چیزی نگفته وهمه قسماش بجان تیاممه!
بعدشم هیچ عکسی با فرهاد نداره اما همیشه تو بغل فرزاده!اصلا فرزاد ازدواج کرده؟
ببخشیدا این سوالو خیلی از نزدیکامم دارن

راستش من اینارو دفه اوله میشنویم.
من میدونم که اسم زنش فرناز مومنیه
۲تا بچه داره: تیام و امیر بردیا
از ازدواجه فرزادم خبر ندارم

فیروزه ابی ترین استقلالی دنیا (نیلو دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 21:22

سلام واقعا اسم خانم فرهاد جووون فرناز مومنیه اقای امیر علی تازه راست می گن که نوشتی اخبار روز استقلال از همه جا بی خبری تازه شم چرا در مورد حاجی مطلب نذاشتی البته فعلا خوبه به خاطر تولد فرهاد جووون هفته تولد بگیریم نه روز تولد تولدت بازم مبارک تازه خواهر زادهام هم استقلالیه و تولد فرهاد جووون و تبریک می گه و فرهادم دوست دار کی برمر گردی بیقرارتم . قشنگم بیا بیا لطفا اقای فرهادی که میاد نظر می ذاره اسمشو عوض کنه ببخشیدها فرهاد جووون یه دونست نه دوتا یا بیشتر از اون

سمیه دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 21:22 http://ssgirl20.blogfa.com

سلام . منم تولدت کاپیتان رو تبریک می گم .

Sepideh دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 22:18

من خیلی وقته کارت قرمزمو گرفتم
فقط دارم آروم آروم زمین و ترک میکنم,
واسه وقت کُشی....
اینم تقدیم به فرهااااد عشقم
نیلو جون تو هم دانشجویی؟

baran دوشنبه 15 خرداد 1391 ساعت 22:52

مخلصتیم داش فرهاد

sepideh سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 02:38

امشب تولدم بود امیرعلی،همه واسم جشن گرفته بودن اما سهم من از این تولد یه قطره اشک بود توپارک بودیم وقتی خواستم آرزو کنم سرمو که بلند کردم دیدم ماه کامله و تنها یه آرزو کردم اونم برگشت فرهاد بود
ولی با رفتن حاجی تقریبا...چون فقط حاجی بود که فرهاد رو میخواست.

تبریک میگم تولدتو
آره متاسفانه. این رسولی نژاد و فرزامی ظاهرا میخوان استقلالو به گند بکشن بره!

پگاه آبی سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 13:48 http://ansuyeparde.blogfa.com

سلام.
میگم خبری از فرهاد ندارید؟
دیگه اصلا نمیاد نه؟!
دیگه حاجیم رفت...

نه منم خبری ندارم.
فعلا تو استقلال وضع هیچی معلوم میست!

آسوکا سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 18:22 http://armantak.blogfa.com

آپم خواستی بیا.

mobina سه‌شنبه 16 خرداد 1391 ساعت 21:38 http://esteghlalll.mihablog

تیام چهارشنبه 17 خرداد 1391 ساعت 11:22

امیری خبری ا فرهاد نی؟
وب خوابیده هااا من هی میام خبری نی

این حاج فتل چرا رفت که حالا میخواد با قدرت ادامه بده؟

این هیئت مدیره مخصوصا رسولی نژاد خیلی تو کار مدیرعامل دخالت می کردن واسه همین حاجی ترجیح داد بره. ولی حالا ظاهرا با هم کنار اومدن و حاجی هم برگشته.
آره وب خوابیده چون فعلا هیچ خبری از فرهاد نیست.
منم بی خبره بی خبرم!

آسوکا چهارشنبه 17 خرداد 1391 ساعت 13:43 http://armantak.blogfa.com

آپم

کوثر چهارشنبه 17 خرداد 1391 ساعت 20:11

وای نیلوفر جوووووون خیلی زحمت کشیدی عالی بود
فرهاد منتظرتم ها
امیر علی آقا زحمت کشیدی

کامیار چهارشنبه 17 خرداد 1391 ساعت 22:02

سلام
همان طور که چند ماه پیش گفته بودم امیرقلعه نوعی سرمربی استقلال شد با این اوضاعی هم که من می بینم احتمالش کم است که فرهاد برگردد و همه چی بستگی به ژنرال دارد که او را بخواهد ولی میگم که بعد است چون استقلال به دنبال انصاریفرد است و احتمالا نه حتما استقلالی می شود و حاجی با آرش و میلاد هم تمدید کرده و با امیر منوچهری نیز قرار داد بسته
ولی باز امیدوارم که فرهاد مجیدی برگردد. انشاالله

راستی قراره که وبلاگی را برای استقلال درست کنم و تحلیلی بر اتفاقات باشگاه داشته باشم.

sepideh پنج‌شنبه 18 خرداد 1391 ساعت 03:00

اگه چندتا مصاحبه جذاب یاعکس خاطره انگیز یامتنی که تداعی خاطرات باشه بذاری میتونه وب رو از این حال وهوا دربیاره من که دلم میگیره وقتی خبری نیست.حالا که خودش نیست باید باخاطراتش زندگی کنیم.البته اگه ممکنها
بازم یه پیشنهادبود!
فکرکنم این دفعه دیگه کشته بشم!!!

ممنون پیشنهاد خوبی بود
اگه فرصت کنم چشم.
آخه چند روز دیگه امتحانام شروع میشه درگیره درسم!

آسوکا پنج‌شنبه 18 خرداد 1391 ساعت 13:01 http://armantak.blogfa.com

سلام دوکس جووونی آپم خواستی بیا

admin پنج‌شنبه 18 خرداد 1391 ساعت 17:48

انجمن گفتمان تازه تاسیس هواداران دو آتیشه استقلال عضو میپذیرد
دوست استقلالی عزیز
حضور و عضویت شما باعث شادی ماست.....
منتظرشما هستیم
فعالیت را از همین الان شروع کنید[گل]

Sepideh پنج‌شنبه 18 خرداد 1391 ساعت 19:26

اوه پس خدابخیر کنه،موفق باشی.
احساس میکنم فرهاد دلش میخوادبرگرده اما نمیخوانش آخه نگاه کن چقدر فوروارد داریم تازه میگن 7فرهاد به انصاری فر(د) میرسه!
راستی چراانصاریفر(د) گفته بود فصل قبل بخاطرمجیدی نیومدم؟ مگه باهم مشکل دارن؟؟
ای بابا هرکی محبوب میشه همه زیرپاشو خالی میکنن!بیچاره فرهاد چشم دیدنشو ندارن!

مهدی پنج‌شنبه 18 خرداد 1391 ساعت 19:44

سلام؛
جدیدا خبری شنیدم که خیلی من رو نگران کرده
شنیدم اگه انصاری فرد به استقلال بیاد میخوان شماره 7 داش فرهاد رو بهش بدن ...

آقاییییییوووووون ما شماره اسطوره هامون رو نمی خوایم به کسی بدیم

ما خود فرهاد خان رو می خوایم...

Sepideh:'( پنج‌شنبه 18 خرداد 1391 ساعت 19:49

راستییییییی فرهادتا2سال آینده بای میکنه اونم با پیراهن استقلال حالا الان که امیر 2ساله بسته چطور میخواد برگرده تا با استقلال بای کنه؟؟؟
هااااان؟:'(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد