وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

شاید فرهاد به استقلال برگردد !

وضعیت قرارداد مجیدی با الغرافه مشخص نیست شاید فرهاد به استقلال برگردد !  

سایت الکاس قطر در خصوص آخرین وضعیت باشگاه الغرافه قطر نوشت: این تیم قطری مذاکرات خود را با جواد احناش، بازیکن فصل گذشته ام‌صلال آغاز کرده و احتمال حضور این بازیکن برای فصل آینده در جمع شاگردان سیلاس قوت گرفته است. 
 

این سایت در ادامه آورده است که مشعل مبارک، بازیکن ملی‌پوش الریان قرارداد جدیدی را با الغرافه امضا کرده است و این در حالی است که برای فصل جدید، عثمان العساس، کاپیتان مراکشی الغرافه، ارونا دیندانی و زی‌روبرتو برزیلی که به گرمیو پیوسته و همچنین میرغنی زین در جمع بازیکنان الغرافه جایی نخواهند داشت.

سایت الکاس در پایان اشاره کرده است که وضعیت قرارداد دیگو تاردلی برزیلی و فرهاد مجیدی بازیکن ایرانی الغرافه با این تیم هنوز مشخص نیست و امکان ماندن یا نماندن این دو بازیکن در لیگ قطر مبهم است.

پس از بازگشت امیر قلعه‌نویی به استقلال گفته می‌شود که نام مجیدی در لیست خرید استقلال قرار گرفته است و احتمال اینکه این بازیکن در پایان دوران بازیگری خود یک بار دیگر به جمع آبی‌پوشان بازگردد زیاد است. 
 

نظرات 7 + ارسال نظر
سایه جمعه 12 خرداد 1391 ساعت 19:56

www.farhadss.vcp.ir

فیروزه ابی ترین استقلالی دنیا جمعه 12 خرداد 1391 ساعت 20:55

سلام امشب شب مهتابه و به لطف امشب فرهاد جوووون حتما به استقلال برمی گرده فرهاد عزیز دلم تولدت مبارک هزا ران هزار نیلوفر ابی تقدیم تو باد دوستت دازیم تو تا ابد مال استقلالی امشب ارزو می کنم تا به همه ارزوهایت برسی تولد زیباترین موجود عالم اسطوره جهان فرهاد جان مبارکها باشد تازه هم فرهاد جووون اونقدر بامرام هست که این کار و نکنه

فیروزه ابی ترین استقلالی دنیا جمعه 12 خرداد 1391 ساعت 21:15

سلام شاید نه حتما فرهاد جوون میاد فرهاد جوون چشمات و ببند و ببین که برای امدنت چه ها می کنیم چشمان هوادار منتظر توست بازگشت تو شیرینی تولد تو تولد تو رو با غم نمی گیریم

Maryam.S.S. جمعه 12 خرداد 1391 ساعت 21:45

وای مرسی از خبر توپت...!ایشالا الغرافه دیگه نخادش و فرهاد مجبور شه برگرده... با زبون خوش که نمیاد,مجبورن به زور بیارنش!!!

Maryam.S.S. جمعه 12 خرداد 1391 ساعت 21:58

راستی امشب شب تولد داداش فرهاده کلی برنامه دارم واسش...کاش بدونه ما هوادارا چقد خاطرشو میخایم و واس برگشتنش لحظه شماری میکنیم...

فیروزه ابی ترین استقلالی دنیا جمعه 12 خرداد 1391 ساعت 22:02

بازیگردان زندگی ( محبت در دستان ابی تو غرق شد وقتی که رفتی و ما را تنها گذاشتی بی تو بودن سخت است اما انتظار شیرین است منتظر خواهم بود تا بیایی و مفهوم محبت را از نگاه عاشقانه ات که به تیام می اندازی بگویی و من امروز تیام هستم که می توانی دست نوازشت را بر روی من هوادار بکشی و دوباره بیایی تا بشنوی ضربان قلبم را که بی تو می ایستد بیا به خاطر من هوادار بیا که بی بودن تو زندگیم را مختل کرده است این بار به خاطر تیام که مفهومش چشمها را می دهد بیا و ببین نگاهم نگاهت را می طلبد و حال من از تو کادوی تولد می خواهم با امدنت من هوادار را متولد کنی قصه دلتنگی با ماست در بچه گی دوست داشتی کتاب فروش شوی یا بازیگر تو بازیگر شدی ومن بازیگردان و این بار من کتاب فروش شدم و به جایت فصل فصل زندگیت را ورق زدم و تنها تو را یافتم تو را بدر قه نخواهم کرد دوستت داریم وتیاممان منتظر تولد دوباره توست ) فیرو زه ابی ترین نیلوفر دنیا

باران شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 19:01

فرهاد برمیگرده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد