وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

مچ بند آبی فرهاد در بازی مقابل پرسپولیس.....!!!

فکر کنم این که کل تقصیرا رو بندازیم گردن فرهاد بی انصافیه، نباید فراموش کنیم فرهاد چقدر واسه استقلال زحمت کشید، در شرایطی که از همون اول در بازگشتش به استقلال یه عده به شدت با بودنش مخالف بودن ولی فرهاد موند به خاطر استقلال و هواداراش و تحمل کرد. 

                          

فرهاد مجیدی بعد از اینکه در بازگشتش قلعه نوعی رو به عنوان اولین و سرسخت ترین مخالفش دید، قلعه نوعی که می خواست شماره 7 رو به فرهاد نده تا زودتر بساطش رو جمع کنه و بره، موند و بعد از رفتن قلعه نوعی با واعظ آشتیانی، صمد مرفاوی و حتی همین آقای فتح الله زاده به مشکل خورد در شرایطی که در اوج آمادگی بود و به انتخاب AFC جزء بهترین های آسیا بود و پیشنهادهای مالی خیلی خوبی از تیم های عربی داشت ولی به خاطر استقلال و هوادارانش موند و همه چیز رو تحمل کرد، کدوم عقل سلیمی قبول می کنه که فرهاد مجیدی که در ابتدای فصل پیشنهاد  2میلیاردی الجزیره بعلاوه خیلی مزایای دیگه رو رد کرد و با مبلغی خیلی پایین تر تو استقلال موند، تو نیم فصل به خاطر پول از استقلال بره؟؟؟

افت استقلال فقط به خاطر رفتن فرهاد مجیدی نیست، آیا اگه بازی ها اینقدر فشرده نبود  بازم استقلال این همه مصدوم می داد، و اگر یه عده که به ظاهر استقلالی هستن واسه تیم حاشیه درست نمی کردن بازم تیم اینطوری نتیجه می گرفت؟ مسلما اینطور نبود وشرایط فرق می کرد.

اما آقای فتح الله زاده هم نباید حرفاش یادش بره، فتح الله زاده واسه استقلال خیلی زحمت می کشه اما ایشون قبل از فینال جام حذفی گفته بود بعد از فینال برای تمدید قرارداد مظلومی اقدام می کنیم و الان با این شرایط و این همه مصدوم به یک جام راضی هستیم و اگر قهرمان لیگ بشیم و در آسیا مقامی کسب کنیم اینارو دیگه مظلومی اضافه آورده و دستش درد نکنه ولی ما با این شرایط و این همه مصدوم به یک جام راضی هستیم (این حرفا رو خودم تو یه برنامه زنده از فتح الله زاده شنیدم) اما جام حذفی هم تموم شد و استقلال قهرمان شد و نه تنها خبری از مذاکره با مظلومی واسه فصل بعد نشد بلکه حالا فتح الله زاده می گه تا جایی از مظلومی حمایت می کنم که تو آسیا حذف نشیم و منتقد مظلومی شده!

اما به هر حال  فکر می کنم بد و بیراه گفتن به فرهاد مجیدی و اون رو بی تعصب خوندن دور از انصاف باشه و باید به اون هم یکم حق داد، مطمئن باشد فرهاد مجیدی که تو این چند سال با حقوق پایین بازی کرد و خیلی مشکلات دیگه رو تحمل کرد حتما دلیل منطقی ای واسه رفتنش داشته.

نظرات 23 + ارسال نظر
علی از مشهد جمعه 18 فروردین 1391 ساعت 09:15

عزیز من بد بیراه هیشکی نمی گه اون هم به فرهاد فقط از خدا می خوام از فرهاد نگذره با رفتنش / اگه مخالف داشت اینقدر قدرت داشت که بتونه همه چیز عوض کنه /عزیز من کسانی هستن تو ایران مثل من که با فکر فرهاد فوتبال نگاه می کنیم عشق آبی کنارش فرهاد باشه/کسی که پاره تن می شه عشق ادم می شه انتظار دیگه ای ازش هست /فکرش بکن به قول شما افت کردن همه تیم اگه فرهاد بود جبران می کرد همه افت تیمو مثل کریمی که یه مرده به خدا واسه خودش پهلوانه ببین برای قرمز هااا جانفشانی می کنه /فکرش بکن کریمی از قرمز کنار باشه تیم بهم می ریزه بدتر از استقلال/هر چی بیشتر یادم میاد حالم بدتر می شه ....

makita جمعه 18 فروردین 1391 ساعت 10:07 http://WWW.PARSFRIENDS.MIHANBLOG.COM

اخه بنظرتون ادمی که تو امارات داره شهرک سازی میکنه مشکل مالی داره؟یا اینکه فروشگاه ورزشی تو امارات دارهکل ورزش اماراتو ساپرت میکنه مشکل مالی ذاره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

میلاد جمعه 18 فروردین 1391 ساعت 13:25 http://www.abisan301.blogfa.com

سلام و درود............خوبی؟
بابا چرابهم سرنمیزنی؟
یدوس قدیمی بودیم ها::؛؟<>
منتظراومدنتم..........مرسی بای

فرزانه جمعه 18 فروردین 1391 ساعت 14:31 http://ss-abieteh.blogfa.com

اونایی که رو تعصب فرهاد به استقلال شک کنن باید به عقلشون شک کرد فرهاد ما خورشیدیه که هیچ وقت غروب نداره

مجید جمعه 18 فروردین 1391 ساعت 17:03

سلام 3 مطلب ...
1-تو وب فرهعادوکهکشانش با (نامه مجید به مجیدی اش ) آپمhttp://farhad7kahkesan.blogfa.com/

2-تو وب دروازه بانی ازجنس آسمان بادومطلب(خبرخوش ) و (مشکل باخت) آپم
http://1smr1.blogfa.com/

3- به این وب بیایید و3 وبلاگ محبوب خودرا انتخاب کنید(رای گیری آغاز شد)
http://ddd123.blogfa.com/

الهه ناز جمعه 18 فروردین 1391 ساعت 22:04 http://elahe227.blogfa.com

هیچ هوادار واقعی تاکید میکنم هوادار واقعی به تعصب و غیرت فرهاد مجیدی شک نداره

mostafa شنبه 19 فروردین 1391 ساعت 16:27 http://WWW.PARSFRIENDS.MIHANBLOG.COM

نمیدونیم چیرو باور کنیم رفتنشو یااین کاراشو داداش بگو که برمیگردی امیر قلعه نویی نمیاد تو برگرد خواهش میکنم برگرد ولی مثل اینکه نمیتونی بگی چیشد که رفتی بخاطر همین خالکوبی میکنی یا مچ بند اب دستت میزاری بگو خواهش میکنم

برای چندمین بار
اون نوشته خالکوبی نبود

ss شنبه 19 فروردین 1391 ساعت 16:51

به نظر من اقا فرهاد موقع رفتنش نباید سکوت میکرد این سکوتش باعث حرف و حدیث شد در ضمن باید تا اخر فصل صبر میکرد یا تا قهرمانی تو جام حذفی ولی اقا فرهاد اینو بدون هرجا بری اسمون ابیه و ما فصل بعد پیراهنتو به هیچکس نمیدیم جز خودت..........
زود تر برگرد دلمون واسه شنیدن شعار اهای فرهاد مجیدی و فرهاد باغیرت تو و از همه مهم تر بازی قشنگت تنگ شده

آسوکا شنبه 19 فروردین 1391 ساعت 21:50 http://armantak.blogfa.com

آره واقعا.
خیلی ناراحت شدم باختیم حیف شد.

neda شنبه 19 فروردین 1391 ساعت 22:34 http://kolbeyeabi.blogfa.com

مرسی امیرعلی جووووووووون

عشق است فرهااااااااد

مهران یکشنبه 20 فروردین 1391 ساعت 01:30

سلام من عاشقه فرهادم دلم براش خیلی تنگ شده بود خیلی حال کردم دیدمش
ولی من واقعیت گرا هستم
به نظره من جز امیر خان هیچ کس نمیتونه به استقلالمون کمک کنه و به نظرم ایمان دارم
فرهاد برای ما دیگه تموم شدست چون میدونیم دیگه این فرهاد اون فرهاده روزای اوجه خودش نیست ولی به عنوانه یه اسطوره آبی دوسش داریم
به امید بازگشت ژنرال آبی

[ بدون نام ] یکشنبه 20 فروردین 1391 ساعت 12:08

جالبه چند روز پیش دیدم که یک دفعه سایت استقلال شروع کرده به خراب کردن فرهاد مجیدی که راه را برای آقای قلعه نوعی هموارتر کنند.همه این کارهای فتح الله زاده هم سیاه کاری بود که رفت برای فصل آینده با مجیدی قرار داد بست چون میدونست سال دیگه قلعه نوعی را میاره فرهاد نمیاد یه پولی هم ازش میگیرند.تا چند وقت پیش میگفتند استقلال به یک بازیکن وابسته نیست حالا مقصر همه باختها شده فرهاد مجیدی.منم جای فرهاد بودم نمی موندم از همون اولش هم فتح الله جان خیلی زورش را زد قلعه را بیاره ولی نتونست و حالا داره لحظه شماری میکنه مظلومی حذف بشه و به یار دیرینه اش قلعه مرغی برسه.بعدشم دیدم نوشتند بازیی افتضاح فرهاد مجیدی در الغرافه؟؟والا من که آمادگی جسمانی فرهاد را خیلی خوب دیدم بهتر از استقلال و اینکه تیم الغرافه ضعیف هست چی کار به فرهاد داره؟شما لیون مسی را به بازار تو الغرافه پاش به توپ نمیخوره.

میلاد یکشنبه 20 فروردین 1391 ساعت 14:46 http://purple-dreams-m2.blogfa.com/

فرهههااااااااااااااااااااااااااااد مجیدی . . . . . . . .


میلاد یکشنبه 20 فروردین 1391 ساعت 14:48 http://purple-dreams-m2.blogfa.com/









[ بدون نام ] دوشنبه 21 فروردین 1391 ساعت 11:04

اشاءالله که فراد مجیدی برگرده

makita دوشنبه 21 فروردین 1391 ساعت 17:41 http://WWW.PARSFRIENDS.MIHANBLOG.COM

منظور مصطفی خالکوبی روپوست بود که پاک میشه خودش مگه نه مصطفی؟
مصطفی:اره

عماد دوشنبه 21 فروردین 1391 ساعت 19:27 http://esteghlal91.loxblog.com

سلام دوست عزیز.عماد هستم.می خواستم بگم لطفا من را با نام استقلال ۹۱ لینک بکن.راستی من وبلاگتو لینک کردم

سایه پنج‌شنبه 24 فروردین 1391 ساعت 19:30 http://hamisheabi.blogfa.com

کاپیتان فرهاد روزی که تو برگردی پاییز میره از اینجا
تعبیر میشه خواب من حقیقت میشه رویا
روزی که تو برگردی گل رفیق گلدونه
چشام پر از اشک شوق روز رقص بارونه

محمد ملائکه شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 23:28 http://mohammad-ali2012

love فرهاد مجیدی به وبلاگ من هم سر بزن نظر یادت نره

آدرس وبتو درست ننوشتی!!

ROUGE یکشنبه 3 اردیبهشت 1391 ساعت 12:18

فرناز وقتی دید تیم سابقشششششش.............نقطه است در برابر این همه طرفدار .................وقتی دید خیلی کوچیکه در مقابل بازیکنایی مث مهدی و علی ...................وقتی دید استقلالیها واقعا فهمیدن که اسکولشون کرده ...................محض خالی نبودن عریضه ...........محض دوباره خر کردن طرفداراش............یه پیرهن آبیو نشون داد اما اون فقط یک رنگ بود و پشت این رنگ شرارت و عرب پرستی و بی غیرتی موج میزد...........دوباره هوادارت خر شدن دوباره اسمت سر زبونشونه ....اما تو بازهم در مقابل مهدی و علی کوچیکی..................بازهم تنت میلرزه از دیدن این همه طرفدارای پرسپولیس ............وفقط یه خصوصیت جدید بهت اضافه شد که البته از قبل بودو حالا رو شد .....>>>>عرب پرست بی حیا.......

راجع به عرب پرست و پول پرست بودن واسه تون زیاد آمار دادم
پس برو فکر علی کریمیتون باش


ششمین بازیه پرتماشاگر تاریخ فوتبال دنیا:
استقلال - جوبلوایواتا - ۱۹۹۹- ورزشگاه آزادی - ۱۲۱ هزار تماشاگر
اینم واسه تماشاگر تا بیشتر بسوزی

معلومه حسابی داغی هنوز که داری تو وب من میچرخی و خودتو خالی می کنی

موژان سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1391 ساعت 20:21

لا زم نیست به فکر علی کریمی باشی به فکر مجیدی عرب پرست باشید

طبق تارخ و آمار علی کریمی خودش سروره تمام عرب پرستاس

موژان شنبه 16 اردیبهشت 1391 ساعت 11:27

کریمی هیچ وقت سعی نکرد به ناحق پنالتی بگیره امامجیدی سعی کرد به ناحق إز ایرانی ها نماینده ی کشورش پنالتی بگیره

این دیگه از اون حرفا بود

[ بدون نام ] جمعه 5 آبان 1391 ساعت 06:41

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد