وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

آندرانیک تیموریان: پاس گلم تقدیم به روح ناصر خان

آندرانیک تیموریان: پاس گلم تقدیم به روح ناصر خان/فکر نمی کردم پرسپولیس را با سه گل ببریم  

تیموریان می گوید حتی هواداران استقلال هم فکرش را نمی کردند که آنها با سه گل مقابل پرسپولیس به گل برسند. 

 

خدا را شکر می کند و می گوید:«خیلی خوب شد که بازی را بردیم.من فکر بردن را می کردم اما نه با این نتیجه.»این را آندرانیک تیموریان هافبک جنگنده استقلال می گوید.او ادامه می دهد:«به نظر من در قیاس با بازی های قبل این داربی خیلی حساس تر بود.کاهش سهمیه لیگ قهرمانان باعث شده بود تا دو تیم این بازی را محکم برگزار کنند.»
او در جواب به این سوال که پرسپولیس،پرسپولیس همیشگی نبود و بردن این تیم با لشگری از مصدوم و محروم محتمل بود می گوید:«درست است که آنها محروم و مصدوم زیادی داشتند اما فکر می کنم پرسپولیس همیشه پرسپولیس است.به نظرم خود آنها هم این مسئله را درک کرده بودند که محروم و مصدوم زیاد دارند و بازی باید در نود دقیقه تمام شود.چون روی نیمکت آنها چند بازیکن امید هم نشسته بود و شرایط آنها طوری نبود که بتوانند در 120 دقیقه بازی کنند.ما می دانستیم که تیم آنها بعد از نود دقیقه تحلیل می رود،اتفاقا همین طورهم شد و استقلال با سوار شدن بر بازی توانست سه گل به این تیم بزند.راستش من فکر نمی کردم بتوانیم سه گل به آنها بزنیم.مطمئن هستم طرفداران ما هم همین فکر را می کردند.اما حالا این اتفاق افتاده است وهم ما خوشحال هستیم و هم هواداران.»
او در ادامه پرده از حقیقت دیگری در داربی بر می دارد.آندو می گوید روی پاس سومی که به شریفات داد تصمیم به انجام این کار نداشته است و او می خواسته توپ را برای مجیدی بفرستد که از روی شانس این توپ به شریفات می رسد.آندو ادامه می دهد:«من هدفم چیز دیگری بود و می خواستم مجیدی صاحب توپ شود اما اسماعیل هم خط با مجیدی حرکت کرد و چون مجیدی سرعتش را کم کرد او به توپ رسید و توانست در موقعیت تک به تک آن را تبدیل به گل کند.فرقی نمی کند و من خوشحال هستم که شریفات توانست این توپ را تبدیل به گل کند.راستی تا یادم نرفته بگویم که دوست دارم این پاس گلم را به یاد ناصر خان حجازی به روح ایشان تقدیم کنم تا یاد و خاطره ایشان همیشه زنده باشد.»
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد