وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

رحمتی: وقتی گل زدیم، پرسپولیس پاشید

رحمتی: وقتی گل زدیم، پرسپولیس پاشید
من معتقدم پرسپولیس در وقت‌های اضافه بیشتر از همه از لحاظ روحی افت کرد و این به خاطر نتایج قبلی این تیم بود. در ضمن معتقدم گل اول ما کار را برای پرسپولیس سخت کرد.  

 

کیانوش رحمتی با اینکه تیمش با سه گل پرسپولیس را شکست داد اما معتقد است که استقلال روز سختی را پشت سر گذاشت. رحمتی در مورد بازی حرف‌هایش را اینگونه آغاز می‌کند:« بازی خوبی بود و پرسپولیس در طول نود دقیقه جنگید و حتی تا دقایقی تیم برتر میدان بود. البته در چهار نیمه این مسابقه موقعیت‌های گل ما بیشتر بود و حتی می‌توانستیم در 90دقیقه کار را تمام کنیم.»
 او ادامه می‌دهد:« در طول 90 دقیقه شاهد بازی پایاپای بودیم ولی فرصت‌های گلزنی ما بیشتر بود. وقتی کار به وقت اضافه کشید گل اول را زدیم و همین گل شیرازه پرسپولیس را از هم پاشید و آنها نتواستند خودشان را جمع و جور کنند«

 کیانوش در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنی پرسپولیس در وقت‌های اضافه از لحاظ بدنی افت کرد تأکید می‌کند:« من معتقدم پرسپولیس در وقت‌های اضافه بیشتر از همه از لحاظ روحی افت کرد و این به خاطر نتایج قبلی این تیم بود. در ضمن معتقدم گل اول ما کار را برای پرسپولیس سخت کرد.»
 در صحنه‌ای از بازی علی کریمی دستش را روی صورت کیانوش گذاشت و از این بازیکن عصبانی شد. رحمتی در این مورد می‌گوید:«‌ در آن صحنه کریمی روی میثم حسینی خطا کرد و من می‌خواستم هیجان بدهم تا کریمی اخطار بگیرد. شاید تقصیر من بود و نباید آن کار را می‌ کردم اما مشکل خاصی پیش نیامد و کریمی در حالی که دستش را روی صورت من گذاشت گفت که چیزی نشده است.»
 رحمتی در پاسخ به این سوال که به نظر تو بهترین بازیکن استقلال چه کسی بود خاطرنشان می‌کند:« همه بازیکنان خوب بودند ولی به نظر من مهدی رحمتی، مجتبی جباری، آندو تیموریان و فرهاد مجیدی خیلی خوب کار کردند.» 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد