وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

آتیلا حجازی: پدرم اختلافی با فیروز کریمی نداشت

آتیلا حجازی: پدرم اختلافی با فیروز کریمی نداشت/ غیبت حنیف، آندو و خسرو مشکل‌دار می‌شود
اختلاف‌نظر در هر تیمی طبیعی است ولی پدر من با کریمی اختلاف شخصی نداشت و حتی من هم آن زمان به عنوان مربی در استقلال کار می‌کردم

آتیلا حجازی مربی استقلال در آستانه بازی روز پنجشنبه مقابل شاهین بوشهر، تأکید کرد که این تیم باید سه امتیاز این بازی حساس را بگیرد. حجازی حرف‌هایش را اینگونه آغاز می‌کند:« شرایط تیم ما خوب است چرا که ملی‌پوشان دیگر خستگی بازی قبلی را ندارند و این موضوع به نفع ما است. البته در این دیدار حنیف، آندو و خسرو را در اختیار نداریم که غیبت آنها تأثیرگذار خواهد بود. با این حال ما چاره‌ای جز شکست دادن شاهین نداریم و معتقدم که در حال حاضر تیم ضعیفی در لیگ برتر وجود ندارد و همه تیم‌ها مقابل استقلال انگیزه زیادی دارند.»
حجازی در پاسخ به این سوال که آیا شاهین بوشهر پس از آمدن فیروز کریمی پیشرفت نکرده، به سایت قانون می‌گوید:« راستش را بخواهید من زیاد پیگیر نتایج بازی‌های شاهین نیستم و فقط می‌دانم که آخرین بازی را با پیروزی یک بر صفر پشت سر گذاشته‌اند. با این حال برای ما هیچ راهی جزء شکست دادن شاهین وجود ندارد و پیش‌بینی من این است که این تیم را شکست خواهیم داد.»
نکته جالب در این بازی رویارویی فیروز کریمی با استقلال است. کریمی درست زمانی در استقلال مربیگری کرد که جایگزین ناصر حجازی شد. آتیلا حجازی در پاسخ به این سوال که آیا پدر شما آن زمان با کریمی اختلاف داشت تأکید می‌کند:« پدر من آدمی بود که همیشه حقایق را می‌گفت و نمی‌خواست از استقلال برود ولی با فشار هیئت مدیره در نهایت کنار رفت. زمانی که فیروز کریمی مربی استقلال شد پدر من هم در کنار تیم بود و به صورت مرتب در تمرینات شرکت می‌کرد. اختلاف‌نظر در هر تیمی طبیعی است ولی پدر من با کریمی اختلاف شخصی نداشت و حتی من هم آن زمان به عنوان مربی در استقلال کار می‌کردم.»
حجازی در پایان حرف‌هایش در مورد عملکرد فیروز کریمی در استقلال خاطرنشان می‌کند:« او مربی خوبی است ولی استقلال در آن زمان یک تیم قوی نداشت و تغییر و تحولات زیادی در تیم صورت گرفته بود. از یک طرف مجتبی جباری و محسن یوسفی هم مصدوم شدند و امیرحسین صادقی هم محروم شد. خیلی از مشکلات دست به دست هم داد تا در آن سال نتیجه نگیریم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد