وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

زندی:دوست دارم اولین قهرمانی در ایران را تجربه کنم

زندی:دوست دارم اولین قهرمانی در ایران را تجربه کنم/نمی خواهم نیمکت نشین شوم  

تیم ما از شرایط کاملا ایده آلی برخوردار است و من امیدوارم در پایان فصل اولین قهرمانی ام در ایران را همراه با استقلال به دست آورم 

فریدون زندی هافبک چپ پای استقلال شرایط نسبتا خوبی پیدا کرده و در بازی با صی قم هم در ترکیب اصلی استقلال به میدان رفت.او که امیدوار است امسال با استقلال قهرمانی در لیگ را تجربه کند،ابتدا در مورد بازی با صبا می گوید:«شرایط تیم ما بر خلاف تصور خیلی ها ایده آل است و اگر یک مساوی مقابل صبا گرفتیم دلیلی بر عملکرد ضعیف ما نیست.این دیدار را در حالی برگزار کردیم که ملی پوشان ما خسته بودند و چند بازیکن دیگر را هم بنا به دلایل دیگر در اخیار نداشتیم.» 

برخی معتقدند به زندی در شرایطی بازی می رسد که هافبک های ستقلال محروم یا مصدوم باشند ولی خودش می گوید:« قرار نیست جای بازیکن خاصی بازی کنم و بر اساس توانایی خودم در ترکیب قرار می گیرم. در استقلال بازیکنان بسیار خوبی حضور دارند که با توجه به شرایط بازی ها و آمادگی شان در ترکیب قرار می گیرند.من هم دوست دارم آنقدر آماده باشم که هیچ وقت نیمکت نشین نشوم.» 

زندی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال قهرمان می شود تاکید می کند:« استقلال برای قهرمانی می جنگد و هدف اصلی ما حضور در صدر جدول و ادامه این روند است. تیم ما از شرایط کاملا ایده آلی برخوردار است و من امیدوارم در پایان فصل اولین قهرمانی ام در ایران را همراه با استقلال به دست آورم.من ابتدا برای حضور در ترکیب ثابت استقلال تلاش می کنم و هدف بعدی ام این است که برای تیمم بازیکن مثمرثمری باشم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد