وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

رحمتی: زیر ذره‌بین هستم و از من توقع دارند

رحمتی: زیر ذره‌بین هستم و از من توقع دارند   

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت:‌ در همه بازی‌ها زیر ذره‌بین هستم اما در حد توانم تلاش می‌کنم.

 


مهدی رحمتی پس از پایان تمرین امروز استقلال گفت: همه بازی‌ها سخت است و من در هر مسابقه زیر ذره‌بین هستم. همه از من توقع دارند اما در حد توانم تلاش می‌کنم. شرایطمان بد نیست. برخی برنامه‌های تیم ملی با برنامه‌های باشگاه تداخل پیدا کرده و این کمی کار را مشکل می‌کند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا آماده است یا نه، گفت: بحث آمادگی نیست خستگی در هر شرایطی برای ما بوجود می‌آید و ما باید تمام سعی و تلاشمان را کنیم که در خدمت تیم باشیم.

دروازه‌بان استقلال در خصوص بازی روز پنجشنبه با شاهین بوشهر گفت: هر بازی حکم فینال دارد. باید تمام توان خود را به کار بگیریم و سعی کنیم ۳ امتیاز را کسب کنیم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد