وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

از قول من مصاحبه خیالی چاپ می کنند

از قول من مصاحبه خیالی چاپ می کنند   

حنیف عمران زاده مدافع میانی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی با صبا برای ما تمام شده و تمام تمرکز تیمی استقلال بر روی بازی روز پنج شنبه است.   

 

متاسفانه محروم هستم و نمی توانم در این بازی حاضر باشم اما بدون شک بازی آسانی نداریم و شاهین حریف دست و پا بسته ای در تهران نخواهد بود.

وی ادامه داد: این هفته نتایج به نفع ما رقم خورد و از تساوی قم متضرر نشدیم. سپاهان، پرسپولیس، ذوب آهن ، تراکتورسازی و نفت تهران همگی امتیاز از دست دادند تا اتفاق خاصی در صدر جدول به وجود رخ ندهد. این هفته این گونه سپری شد اما باید بدانیم همیشه شرایط بدین شکل نخواهد بود و رقبا منتظر لغزش ما هستند. ما امسال بهترین تیم ایران هستیم و باید قهرمان شویم چرا که لیاقت آنرا داریم و باید با گرفتن حداکثر امتیازات حساب خود را با رقبا زودتر جدا کنیم.

عمران زاده در انتها گفت: در روزهای اخیر برخی مطبوعات به صورت خیالی و با استفاده از توهمات خود از جانب من مصاحبه میکنند. از طریق سایت رسمی باشگاه استقلال اعلام میکنم دو هفته است با هیچ روزنامه، خبرگزاری و برنامه ورزشی مصاحبه ای نداشته ام و هر آنچه از جانب من به چاپ می رسد کذب محض است. امیدوارم برخی دوستان مطبوعاتی برای پر کردن صفحات نشریات خود رسالت اصلی خود را از یاد نبرند.

   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد