وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

رضایی و مصدومان استقلال

کرار عضله‌اش آسیب دید، برهانی پیچیدگی مچ دارد

رضایی و مصدومان استقلال پزشک تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم همکاران ما در اظهار نظرهایشان دقت کنند چون مصدومیت حیدری در بازی با صبا جدید بود و ارتباطی به مصدومیت قبلی نداشت.

 


 

دکتر اکبر رضایی پس از پایان تمرین امروز تیم استقلال در خصوص مصدومیت جاسم کرار گفت: این بازیکن کشیدگی درجه یک کشاله ران دارد و به همین خاطر مجبور شد تمرین را ترک کند.

وی افزود: آرش برهانی هم در جریان تمرین امروز استقلال دچار پیچیدگی مچ شد اما اظهار نظر در خصوص این دو بازیکن را به 24 ساعت آینده موکول می‌کنم.

رضایی در ادامه صحبت‌هایش در خصوص مصدومیت خسرو حیدری گفت: شب گذشته با متخصص در خصوص این بازیکن صحبت کردم و پس از بررسی عکس‌ها به این نتیجه رسیدیم که مصدومیت گذشته حیدری که باعث شد وی تیم ملی را هم همراهی نکند، برطرف شده و به این نتیجه رسیده بودیم که این بازیکن می‌تواند در دیدار با صبای قم به میدان برود.

رضایی تاکید کرد: مصدومیت حیدری در بازی با صبا از نقطه دیگری به وجود آمده و ربطی به مسئله قبلی ندارد. از همین رو از دوستان و همکاران خواهش می‌کنم در اظهارنظرهایشان دقت کنند و اول بدانند که آیا مشکل همان مشکل قبلی است یا خیر، بعد در این خصوص نظر بدهند.

وی در خصوص اینکه آیا حیدری به بازی با شاهین می رسد یا خیر،‌گفت: برای من سلامتی بازیکن مهم است و فعلا او دوران پشت سر گذاشتن مصدومیت را طی می کند. باید تست‌های لازم را از این بازیکن بگیرم و مطمئن باشید اگر درصدی بدانم بازیکن نمی‌تواند به میدان برود، در این خصوص با کادر فنی صحبت کرده و از بازی کردن او جلوگیری می‌کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد