وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

آندو: کاری نکردم و محروم شدم

آندو: کاری نکردم و محروم شدم

هافبک تیم استقلال در واکنش به محرومیت یک جلسه‌ای از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: فقط می‌دانم کاری انجام ندادم.

 


آندرانیک تیموریان در پایان تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران با اشاره به محرومیت یک جلسه‌ای که کمیته انضباطی برای او در نظر گرفته گفت: فقط می‌دانم کاری انجام ندادم و آقای مظلومی و فریبا در جریان این موضوع هستند.

 وی افزود: حتما با مسئولان باشگاه صحبت کرده‌اند که من را محروم کرده‌اند اما ناراحت هستم چون نمی‌توانم استقلال را همراهی کنم و به همین خاطر از هواداران فهیم استقلال عذرخواهی می‌کنم. 
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد