وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

اعتراض رسمی سایت استقلال به برنامه ریزی لیگ

اعتراض رسمی سایت استقلال به برنامه ریزی لیگ 

سایت رسمی استقلال با انتشار یادداشتی برنامه ریزی سازمان لیگ را زیر سوال برد و از برگزارکنندگان حواست در برنامه ریزی تجدید نظر کنند 

 

رابطه فوتبال باشگاهی ایران،که در لیگ برتر تبلور پیدا می کند و بازیکنان ماهر و پر هنر را چگونه باید تعریف کرد؟هر چه بازیکنان این چنانی بیشتر باشند،کیفیت فوتبال ایرانی بالاتر می رود،یا هر چه از تعداد نخبه ها و زبده ها و ستاره ها بکاهیم،لیگ پر شور تری را خواهیم دید؟ 

اگر رابطه لیگ و بازیکنان ماهر و پر هنرش ،رابطه ای است مستقیم،پس باید کوشید،حتی یک مانع بر سر راه این حضور مزاحمت آفرینی نکند.پس باید کوشید در همه بازی ها ،از حداکثر ثروت و سرمایه انسانی خود استفاده کنیم. با قبول این واقعیت که لیگ یابنده و رقابت های کیفی ،محصول حضور بهترین و آماده ترین نفرات و از جمله ملی پوشان فوتبال ایرانند،آنگاه برنامه ریزی مسابقه ها و تقویم لیگ برتر هم اهمیت دو برابر و هم معنای متفاوتی می یابد. 

اگر این رابطه را مثبت و اولی را دلیل دومی بدانیم،آنگاه بهترین بازیکنان ایران را در بدترین وضعیت به میدان نمی کشانیم و یا به عنوان یک پیشنهاد داهیانه و هوشمندانه استفاده از بازیکنان ذخیره را توصیف نمی کنیم.
باید به این بینش،دانش مجهز شویم که لیگ محل بروز خلاقیت و توان بهترین های بهتر شونده فوتبال ایران است.باید به این نکته احترام بگذاریم که لیگ،محل نمایش عملکرد مردان درجه اول و فوق درجه اول فوتبال ایران است. 

اینکه استقلال ناچار و مجبور می شود مردان ملی پوش خود را به روی نیمکت بنشاند،چرا که خسته اند و به مرز فرسودگی رسیده اند،چاره نیست که ناچاری محض است.
در راه پیشرفت ،چگونه باید حرکت کرد؟برای بهبود کیفی حرکات تکنیکی و عملیات تاکتیکی ،در هر هفته یک تیم معتمد به پیشروی کردن ،چند ساعت باید تمرین کند؟آ
یا فوتبال ایران ،در این فشار خود خواسته غیر ضروری و به عبارتی تحمیلی مجال تمرین کردن و رفع نقایص و دست یابی به ارزشهای فنی بالاتر را دارد؟آیا اصل تمرین-مسابقه- تمرین می تواند رعایت شود؟
استقلال و حریفش صبای قم،ملوان،سپاهان،ذوب آهن،نفت آبادان از یکشنبه تا سه شنبه و چهار شنبه چکار می توانند بکنند که نمی کنند؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد