وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

مظلومی : ویسی را سرزنش کردم چون زیاد اعتراض می کرد !

مظلومی : ویسی را سرزنش کردم چون زیاد اعتراض می کرد ! / پزشک تیم ملی حق ندارد بگوید خسرو بازی کند یا نه ! 

ویسی مربی اخلاق لیگ است ولی در این بازی چون زیاد از حد به تصمیم‌های داور اعتراض می‌کرد، من بابت این موضوع او را سرزنش کردم  

 

سرمربی تیم استقلال امیدوار است با در اختیار داشتن بازیکنان ملی پوش بتواند در بازی‌های آینده دو امتیاز از دست رفته مقابل صبا را جبران کند. 

به گزارش سایت گل و به نقل از ایسنا پرویز مظلومی پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر صبا اظهار داشت: ما در این بازی با ملی‌پوشان‌مان که تازه از تیم ملی به ما ملحق شده بودند به مصاف صبا رفتیم. 

وی ادامه داد: زمین طوری بود که اجازه نمی‌داد هر دو تیم کارهای تاکتیکی را انجام دهند و مجبور بودیم از طریق بازی‌ هوایی موقعیت روی دروازه صبا ایجاد کنیم. 

وی افزود: متاسفانه در همان دقایق اول بازی با یک اشتباه فردی گل اول را دریافت کردیم. ما انتظار داشتیم بعد از آنکه گل اول را دریافت کردیم شیرازه تیم ما از هم بپاشد ولی توانستیم انسجام خود را حفظ کنیم و در نیمه اول توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم. 

وی افزود: با شرایطی که ما در این بازی داشتیم، از بازی تیم‌مان مقابل صبا راضی هستیم و امیدواریم که حالا که بازیکنان‌مان را به طور کامل در اختیار داریم بتوانیم در بازی‌های بعد قدرتمند‌تر ظاهر شویم. 

وی درباره ویسی اظهار داشت: ویسی مربی اخلاق لیگ است ولی در این بازی چون زیاد از حد به تصمیم‌های داور اعتراض می‌کرد، من بابت این موضوع او را سرزنش کردم. 

وی ادامه داد: پزشک تیم ملی حق ندارد که به خسرو حیدری بگوید که فردا مقابل صبا بازی کند یا نه. پزشک تیم ملی وظیفه دارد که تا زمانی که بازیکنان در اختیار اوست درباره آن‌ها نظر دهد. 

وی در پایان گفت: امیدواریم با یک انسجام و همدلی بتوانیم بازی‌های پیش روی‌مان را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا به هدف‌مان که قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر است برسیم با این حال من برای صبا که بین سه تیم اول جدول قرار دارد احترام می‌گذارم و امیدوارم که بتواند جایگاه خود را حفظ کند.

نظرات 2 + ارسال نظر
زهـــــ ـره شنبه 28 آبان 1390 ساعت 20:26 http://asheghe-del-khaste.blogfa.com

شــــــــبگردی می‌کنــــم.

اما صدای نفــــــــــــس‌هایـــت را از پشــــــــت

هیچ پنــــــــــــــجره و دیواری نمی‌شـــــــــنوم

آســوده بخواب نازنیــــــــــــنم

شــــــــــــــهر در امن و امان اســـــــت

تنها خانه‌ی من اســت که در آتــــش می‌ســـــــــــــــــوزد. ..




زهـــــ ـره شنبه 28 آبان 1390 ساعت 20:28 http://asheghe-del-khaste.blogfa.com

در دل من چیزیستـــــــــــــ

مثل خوابــــــــ دم صبــــــــح

و چنــــــــان بی تابــــــــم که دلم مــی خواهــــــــــــد

بدوم تا ته دشتـــــــــ بروم تا ســـــــر کوه

دورهـــــا آوایی استــــــ که مـــــــــــرا مــــی خوانــــــد . . .




سلام داداش امیــــــــر خوبی؟
کم پیدایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد