وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

گفتگویی با مهدی امیر آبادی بعد از مینی دربی !

گفتگویی با مهدی امیر آبادی بعد از مینی دربی ! 

امیرآبادى: خیالتان راحت، نیمکت نشین هم شوم از استقلال نمى روم
 مهدى امیر آبادى، کاپیتان دوم آبى پوشان که در جام ولایت هم در نبود مجیدى این وظیفه را بر عهده داشت ، معتقد است پرسپولیس در دربى ۷۲ برتر از استقلال نبوده است. گفت و گو با وى را بخوانید:

• کاپیتانى استقلال چطور است؟- کاپیتانى تیم بزرگى مثل استقلال افتخارى است که نصیب هرکسى نمى شود و خیلى خوشحالم که این افتخار به من رسیده است. البته کاپیتان اول تیم ما مجیدى است و در نبود فرهاد سعى مى کنم وظیفه اش را به درستى انجام دهم.
• دربى ۷۲ چطور بود؟
- نمى شد اسم این بازى را دربى گذاشت، چون هر ۲ تیم نفرات اصلى خود را در اختیار نداشتند. به نظر من شرایط تیم ما براى حضور در جام ولایت به طور کلى مناسب نبود و معتقدم بازى با پرسپولیس براى ما سخت تر از سرخپوشان بود، چون آنها نسبت به ما شرایط بهترى داشتند. به هر حال ما در بازى دوشنبه عصر خوب کار کردیم و به جرات مى توانم بگویم پرسپولیس در این دیدار هم بهتر از ما کار نکرد. ما تیم برتر میدان بودیم و ثابت کردیم در نبود نفرات اصلى هم مى توانیم بازى هاى خوبى را به معرض نمایش بگذاریم.
• اما پرسپولیسى ها نظر مخالفى داشتند!
- یعنى فکر مى کنند بهتر از ما بازى کردند؟ نمى دانم چه بگویم. ۸ سال است در استقلال بازى مى کنم و اهل کرى خواندن نیستم اما همه دیدند که استقلال بهتر بازى کرد.
• حضور در جام ولایت چه فایده اى براى استقلال داشت؟
- فکر نمى کنم زیاد مفید بود، شاید فقط از این جهت مفید بود که نفرات نیمکت نشین توانستند در شرایط مسابقه قرار بگیرند وگرنه دستاورد دیگرى نداشت.
• بعد از مدت ها در پست دفاع راست به بازى گرفته مى شوى؟
- به هرحال نظر مظلومى است. من تابع دستورات سرمربى هستم و هرکجاى زمین که او بخواهد بازى مى کنم.
• انگار دیگر اختلافى با مظلومى ندارى؟
- از اول هم نداشتیم. من در برهه اى از زمان از نیمکت نشینى ام دلخور بودم و مثل همه نیمکت نشینان آن را رسانه اى کردم. همین باعث شد حواشى زیادى ایجاد شود وگرنه هیچ مشکلى با مظلومى ندارم.
• با این تفاسیر بحث جدایى ات هم منتفى است؟
- نمى دانم ماجراى جدایى ام در نیم فصل را چه کسانى مطرح کردند. من استقلال را دوست دارم و خیالتان را راحت کنم که هیچ جا نمى روم.
• اما شاید دوباره نیمکت نشین شوى!
- ایرادى ندارد، همه جوره به نظر مظلومى احترام مى گذارم.
• بازى با صبا را چطور مى بینى؟
- بازى دشوارى است، چون صبا جزو تیم هاى بالا نشین است. ما در این دیدار هم به دنبال ۳ امتیاز هستیم تا صدرنشینى مان را تثبیت کنیم.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد