وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

برهانى: گلزنى در این دربى به من نچسبید

برهانى: گلزنى در این دربى به من نچسبید  

آرش برهانى، مهاجم استقلال مى گوید که دربى ۷۲ جذابیتى برایش نداشته است.
 

آرش برهانی در این باره گفت: همواره به یاد دارم که ورزشگاه آزادى در روز دربى پر شده است اما روز دوشنبه این اتفاق نیفتاد و مشخص شد که براى هواداران هم حساسیتى نداشت.
وى ادامه داد: من قبلاً دو بار در دربى گل زده بودم و این سومین گل من در دربى ها بود اما این گل به من مزه نداد چون دربى ۷۲ برایم جذابیتى نداشت. شاید اگر نفرات اصلى دو تیم بودند، هواداران هم با لذت بیشترى به تماشاى مسابقه مى پرداختند.
مهاجم استقلال همچنین گفت: خوشحالم که توانستم با گلزنى در این دیدار جواب اعتماد مظلومى را بدهم. من هم مثل تمام بازیکنان از نیمکت نشینى بیزارم و دوست ندارم روى نیمکت بنشینم. در آینده نیز نهایت تلاش خودم را به کار مى گیرم تا بتوانم در ترکیب ثابت استقلال حضور پیدا کنم. امیدوارم بدشانس نباشم و همچنان به صورت ثابت در ترکیب تیم باشم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد