وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

محسن یوسفی: چشم‌ام مثل تخم‌مرغ شده است

 محسن یوسفی: چشم‌ام مثل تخم‌مرغ شده است/ پرسپولیسی‌ها خیلی خوشحال بودند

زمان این تورنمنت اصلا مناسب نبود و دیدید که تماشاگران هم به همین دلیل و همچنین غیبت زیاد ملی‌پوشان دو تیم از این بازی استقبال نکردند 

 

محسن یوسفی هافبک چپ پای استقلال در بازی با پرسپولیس از ناحیه چشم مصدوم شد و بین دو نیمه بیرون رفت. 

یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار سایت گل در مورد مصدومیتش می‌گوید:«‌من با ممدوتال به هوا پریدم و ضربه او به چشم‌ام برخورد کرد. الان چشم‌ام مثل یک تخم‌مرغ شده و کمی درد دارم، پزشکان تیم هم گفتند که رویش یخ بگذارم ولی فعلا شرایط تمرین ندارم. البته مشکل چندان حاد نیست و فکر می‌کنم تا یکی، دو روز دیگر خوب شوم.» 

او در مورد بازی ادامه می‌دهد:« فکر می‌کنم بازی خوبی بود و پرسپولیس در 15دقیقه ابتدایی عملکرد خوبی داشت ولی بعد از آن ما سوار بر بازی بودیم و اگر بیشتر دقت می‌کردیم می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم. البته زمان این تورنمنت اصلا مناسب نبود و دیدید که تماشاگران هم به همین دلیل و همچنین غیبت زیاد ملی‌پوشان دو تیم از این بازی استقبال نکردند.» 

از یوسفی در مورد خوشحالی پرسپولیسی‌ها بعد از گرفتن جام و اینکه منتظر نماندن تا استقلالی‌ها بیایند و مدال‌هایشان را بگیرند سوال کردیم که هافبک استقلال در جواب می‌گوید:« من اصلا خوشحالی پرسپولیسی‌ها را ندیدم ولی آنها به دلیل شرایط نامناسب خود در هفته‌های گذشته خیلی خوشحال بودند. برای ما این جام اصلا مهم نبود و فقط می‌خواستیم دو بازی انجام دهیم.»
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد